Κόρτνεϊ Καρντάσιαν: Η της οικογένειας προσπαθεί ήδη να βγάλει κέρδος από το αγέννητο μωρό της
05.07.2023
10:07
«Θέλει απεγνωσμένα να έχει αυτό που έχουν όλες οι αδελφές της» είπε άτομο από το περιβάλλον της και αποκάλυψε το νέο επιχειρηματικό της πλάνο
Την τεράστια επιχειρηματική επιτυχία των αδερφών της, Κιμ και Κάιλι, θέλει να φτάσει η Κόρτνεϊ Καρντάσιαν, η οποία δεν χάνει ευκαιρία και σύμφωνα με δημοσιεύματα έχει ήδη δρομολογήσει το επόμενο πλάνο της.
Άτομο κοντά στην οικογένεια Καρντάσιαν δήλωσε στη DailyMail.com ότι η 44χρονη που περιμένει το πρώτο της παιδί με τον ντράμερ των Blink 182, Τράβις Μπάρκερ «σίγουρα θα χρησιμοποιήσει αυτή την εγκυμοσύνη για κέρδος. Η Κόρτνεϊ ειλικρινά πιάνει "άχυρα" αυτή τη στιγμή και θα προσπαθήσει να "αρμέξει" αυτή την εγκυμοσύνη όσο μπορεί, γιατί θέλει απεγνωσμένα να έχει αυτό που έχουν όλες οι αδελφές της. Αλλά το κάνει λάθος».
Η ίδια πηγή, τόνισε ότι: «Το SKIMS της Κιμ είναι μια τεράστια επιτυχία, επειδή ανταποκρίνεται σε μεγάλο βαθμό σε αυτό που η ίδια πρεσβεύει, την αυτοπεποίθηση του σώματος. Το Good American της Κλοέ δημιουργήθηκε για τις γυναίκες που παλεύουν με το βάρος, κάτι με το οποίο πάλεψε για χρόνια μπροστά στον κόσμο. Η Κάιλι ξεκίνησε με ένα μόνο κιτ χειλιών, αφού τα τεράστια χείλη της ήταν το μόνο πράγμα για το οποίο μιλούσε ο κόσμος εκείνη την εποχή. Ήταν η υπογραφή της.
Η Κόρτνεϊ ίδρυσε το lifestyle brand Poosh το 2019 και λάνσαρε τη σειρά βιταμινών και συμπληρωμάτων διατροφής Lemme πέρυσι, με την πηγή να λέει ότι είχε σκοπό να χτίσει αυτά τα εγχειρήματα εν μέσω της εγκυμοσύνης της».
«Έχει ήδη λανσάρει μια σειρά ρούχων, Kardashian Kids και έχει επίσης μια σειρά ρούχων εγκυμοσύνης που πουλάει στο Poosh. Η Κόρτνεϊ θα συνεχίσει να βασίζεται σε αυτές τις μάρκες και θα προσθέσει προϊόντα τόσο στο Poosh όσο και στο Lemme, τα οποία θα προωθήσει έντονα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης» τόνισε.
Η πηγή πρόσθεσε ότι θα είναι μια "εύκολη πώληση" στους 223 εκατομμύρια αφοσιωμένους οπαδούς της στο Instagram.
Η Κόρτνεϊ Καρντάσιαν μοιράστηκε δημόσια δύο από τις γεννήσεις των τριών παιδιών της, του Μέισον, 13 ετών, της Πενέλοπε, 10 ετών και της Ράιν, 8 ετών, με τον πρώην Σκοτ Ντίσικ, 39 ετών, στο ριάλιτι «Keeping Up With The Kardashians», το οποίο διήρκεσε 20 σεζόν από το 2007 έως το 2021.
Και σύμφωνα με την πηγή, «η Κόρτνεϊ γνωρίζει ότι αυτό το μωρό της δίνει μια νέα ώθηση στο νέο ριάλιτι "The Kardashians", η οποία θα της φέρει επίσης τεράστιο εισόδημα».
«Γνωρίζοντας ότι όλες οι προσπάθειές της έχουν ουσιαστικά αποτύχει, προσπαθεί να βρει έναν τρόπο να έχει ό,τι έχουν οι αδελφές της. Ξέρει ότι αυτή η εγκυμοσύνη έχει τραβήξει τα βλέμματα του κόσμου πάνω της» είπε τέλος, το ίδιο άτομο.
Ειδήσεις σήμερα:
Ο Μάστορας για το ενδεχόμενο γάμου με την Καληφώνη: «Αν το σκεφτώ θα το κάνω, κινούμαι αστραπιαία»
Τρενάκι σε λούκα παρκ των ΗΠΑ κόλλησε και οι επιβάτες κρέμονταν ανάποδα για ώρες - Δείτε βίντεο
Ο 18χρονος Μαξ έψαχνε μια ημέρα για τον φίλο του, Άντριου, πριν καταρρεύσει στο λιμάνι της Ίου
Άτομο κοντά στην οικογένεια Καρντάσιαν δήλωσε στη DailyMail.com ότι η 44χρονη που περιμένει το πρώτο της παιδί με τον ντράμερ των Blink 182, Τράβις Μπάρκερ «σίγουρα θα χρησιμοποιήσει αυτή την εγκυμοσύνη για κέρδος. Η Κόρτνεϊ ειλικρινά πιάνει "άχυρα" αυτή τη στιγμή και θα προσπαθήσει να "αρμέξει" αυτή την εγκυμοσύνη όσο μπορεί, γιατί θέλει απεγνωσμένα να έχει αυτό που έχουν όλες οι αδελφές της. Αλλά το κάνει λάθος».
Η ίδια πηγή, τόνισε ότι: «Το SKIMS της Κιμ είναι μια τεράστια επιτυχία, επειδή ανταποκρίνεται σε μεγάλο βαθμό σε αυτό που η ίδια πρεσβεύει, την αυτοπεποίθηση του σώματος. Το Good American της Κλοέ δημιουργήθηκε για τις γυναίκες που παλεύουν με το βάρος, κάτι με το οποίο πάλεψε για χρόνια μπροστά στον κόσμο. Η Κάιλι ξεκίνησε με ένα μόνο κιτ χειλιών, αφού τα τεράστια χείλη της ήταν το μόνο πράγμα για το οποίο μιλούσε ο κόσμος εκείνη την εποχή. Ήταν η υπογραφή της.
Η Κόρτνεϊ ίδρυσε το lifestyle brand Poosh το 2019 και λάνσαρε τη σειρά βιταμινών και συμπληρωμάτων διατροφής Lemme πέρυσι, με την πηγή να λέει ότι είχε σκοπό να χτίσει αυτά τα εγχειρήματα εν μέσω της εγκυμοσύνης της».
«Έχει ήδη λανσάρει μια σειρά ρούχων, Kardashian Kids και έχει επίσης μια σειρά ρούχων εγκυμοσύνης που πουλάει στο Poosh. Η Κόρτνεϊ θα συνεχίσει να βασίζεται σε αυτές τις μάρκες και θα προσθέσει προϊόντα τόσο στο Poosh όσο και στο Lemme, τα οποία θα προωθήσει έντονα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης» τόνισε.
Η πηγή πρόσθεσε ότι θα είναι μια "εύκολη πώληση" στους 223 εκατομμύρια αφοσιωμένους οπαδούς της στο Instagram.
Η Κόρτνεϊ Καρντάσιαν μοιράστηκε δημόσια δύο από τις γεννήσεις των τριών παιδιών της, του Μέισον, 13 ετών, της Πενέλοπε, 10 ετών και της Ράιν, 8 ετών, με τον πρώην Σκοτ Ντίσικ, 39 ετών, στο ριάλιτι «Keeping Up With The Kardashians», το οποίο διήρκεσε 20 σεζόν από το 2007 έως το 2021.
Και σύμφωνα με την πηγή, «η Κόρτνεϊ γνωρίζει ότι αυτό το μωρό της δίνει μια νέα ώθηση στο νέο ριάλιτι "The Kardashians", η οποία θα της φέρει επίσης τεράστιο εισόδημα».
«Γνωρίζοντας ότι όλες οι προσπάθειές της έχουν ουσιαστικά αποτύχει, προσπαθεί να βρει έναν τρόπο να έχει ό,τι έχουν οι αδελφές της. Ξέρει ότι αυτή η εγκυμοσύνη έχει τραβήξει τα βλέμματα του κόσμου πάνω της» είπε τέλος, το ίδιο άτομο.
Ειδήσεις σήμερα:
Ο Μάστορας για το ενδεχόμενο γάμου με την Καληφώνη: «Αν το σκεφτώ θα το κάνω, κινούμαι αστραπιαία»
Τρενάκι σε λούκα παρκ των ΗΠΑ κόλλησε και οι επιβάτες κρέμονταν ανάποδα για ώρες - Δείτε βίντεο
Ο 18χρονος Μαξ έψαχνε μια ημέρα για τον φίλο του, Άντριου, πριν καταρρεύσει στο λιμάνι της Ίου
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr