Πριν η Σινέντ Ο’ Κόνορ βρεθεί νεκρή στο σπίτι της στο Λονδίνο την Τετάρτη, είχε πει στα παιδιά της τι να κάνουν αν πέθαινε ξαφνικά.
«Πάντα έδινα οδηγίες στα παιδιά μου από τότε που ήταν πολύ μικρά: "Αν η μητέρα σας πέσει νεκρή αύριο πριν καλέσετε το 100, καλέστε τον λογιστή μου και βεβαιωθείτε ότι οι δισκογραφικές εταιρείες δεν θα αρχίσουν να κυκλοφορούν τους δίσκους μου χωρίς να θα σας λένε πού είναι τα χρήματα"», είχε πει η Ο΄Κόνορ στο περιοδικό People σε συνέντευξή της το 2021.
Η τραγουδίστρια είχε εκπαιδεύσει από νωρίς τα παιδιά της σχετικά με τη σημασία της προστασίας της μουσικής και των περιουσιακών της στοιχείων ώστε να αποφύγουν την εκμετάλλευση.
«Όταν οι καλλιτέχνες είναι νεκροί, είναι πιο πολύτιμοι από ό,τι όταν είναι ζωντανοί», είχε πει η Ο' Κόνορ για την κερδοφορία των μουσικών.
«Ο Tupac έχει κυκλοφορήσει πολύ περισσότερα άλμπουμ από τότε που πέθανε παρά όταν ήταν στη ζωή, οπότε είναι κάπως αηδιαστικό αυτό που κάνουν οι δισκογραφικές εταιρείες».
Παρόλο που η τραγουδίστρια είχε πει ότι «δεν συμπαθούσε τον Prince πολύ» μετά την ηχογράφηση του τραγουδιού Nothing Compares 2 U, ένιωσε συμπάθεια για τον τρόπο με τον οποίο η μουσική βιομηχανία αντιμετώπισε τους δίσκους του όταν πέθανε το 2016. «Ένα από τα πράγματα που με ενοχλεί πολύ, θυμώνω πολύ όταν το σκέφτομαι, είναι το γεγονός ότι “βιάζουν” το θησαυροφυλάκιό του».
Η Ο' Κόνορ εννοούσε τα τραγούδια τα οποία οι τραγουδιστές δεν σκοπεύουν να τα κυκλοφορήσουν. Ωστόσο, ορισμένες δισκογραφικές εταιρείες δεν υπακούουν σε αυτό το αίτημα και διανέμουν τους δίσκους με σκοπό το χρηματικό κέρδος.
«Ο Prince είναι ένας καλλιτέχνης που κυκλοφόρησε κάθε τραγούδι που ηχογράφησε, οπότε αν μπήκε στον κόπο να φτιάξει ένα θησαυροφυλάκιο, κάτι που είναι πιθανό, αυτό σημαίνει ότι πραγματικά δεν ήθελε να κυκλοφορήσουν αυτά τα τραγούδια. Και δεν μπορώ να αντέξω το γεγονός ότι κάποιοι το εκμεταλλεύονται όλο αυτό».
Οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να διεκδικήσουν μια θέση σε πανεπιστήμια του εξωτερικού χωρίς International Baccalaureate, με την καθοδήγηση και τη μεθοδικότητα των Εκπαιδευτηρίων Καίσαρη.
Το WORLD PASS powered by Telekom έδωσε την ευκαιρία σε δύο startups να επισκεφθούν το Hubraum, το Tech Incubator Center της Telekom στην Κρακοβία, και να βρεθούν στην καρδιά της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας.
Από το 2019 η Wolt ανατρέπει τα δεδομένα στη διανομή φαγητού και προϊόντων, ενισχύοντας τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, και αναβαθμίζοντας συνεχώς την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών.