Αλέν Ντελόν: Σοβαρές κατηγορίες από τα παιδιά του εναντίον της οικιακής βοηθού του
06.08.2023
09:11
Τα παιδιά του Αλέν Ντελόν κατηγορούν την 60χρονη Χιρόμι Ρολέν, για «ηθική παρενόχληση» και «κατάχρηση αδυναμίας» - Η ίδια, πάλι, υποστηρίζει ότι είναι η σύντροφος του «ιερού τέρατος» του γαλλικού κινηματογράφου
Η μεγάλη είδηση των ημερών αφορά τον «αιώνιο γόη» του γαλλικού κινηματογράφου. Ο αλλοτινός «Δολοφόνος με το αγγελικό πρόσωπο», ρόλος που ο Αλέν Ντελόν είχε υποδυθεί στα 32 του, είναι θύμα της οικιακής βοηθού του Χιρόμι Ρολέν στα 87 του. Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζουν τα παιδιά του, Αντονι (από τον γάμο του με την ηθοποιό Ναταλί Ντελόν), Ανούσκα και Αλέν-Φαμπιάν (από τη σχέση του με την Ολλανδέζα μοντέλο Ροζαλί φαν Μπρέμεν).
Στις 6 Ιουλίου, μία ημέρα μετά τη μήνυση που υπέβαλαν εναντίον της και την οποία συνυπέγραψε ο ίδιος ο Ντελόν, ο εισαγγελέας του Mονταρζίς ανακοίνωσε την έναρξη προκαταρκτικής έρευνας σχετικά με τις καταγγελίες για ηθική παρενόχληση, υπεξαίρεση αλληλογραφίας, βία κατά ευάλωτου ατόμου, κατάχρηση αδυναμίας και κακοποίηση ζώου. Παράλληλα ξεκίνησαν οι έλεγχοι των τηλεφωνικών συνομιλιών, της αλληλογραφίας και του ημερολογίου του ηθοποιού, αλλά και οι «ελιγμοί» και οι «απειλές», σύμφωνα με τον δικηγόρο της οικογένειας Κριστόφ Ελά. Η Ρολέν αρνείται τα πάντα.
Η Χιρόμι Κουμάτα (Ρολέν είναι το επίθετο του πρώην συζύγου της) γνώρισε τον σταρ στα γυρίσματα της ταινίας «Η επιστροφή του Καζανόβα», όπου εργαζόταν ως δεύτερη βοηθός σκηνοθέτη. Στις επόμενες δεκαετίες θα συναντιόντουσαν και σε άλλες παραγωγές, όπου εκείνη εργαζόταν άλλοτε ως μακιγιέζ, άλλοτε ως σεναριογράφος και άλλοτε ως βοηθός σκηνοθέτη. Οταν το 2019 ο Ντελόν υπέστη σοβαρό εγκεφαλικό επεισόδιο, ζήτησε τη βοήθεια της Χιρόμι για να μπορεί να αντεπεξέρχεται στην καθημερινότητά του. Από τότε εκείνη εγκαταστάθηκε στο σπίτι του στο Ντουσί, στη Βορειοκεντρική Γαλλία, και δεν έφυγε ποτέ από το πλευρό του. Η οικογένεια Ντελόν την κατηγορεί τώρα ότι προσπαθεί να κάνει δικό της τον ζωντανό μύθο με κάθε μέσο.
Ο Αντονι Ντελόν είπε για εκείνη στο «Paris Match», που κυκλοφόρησε στα μέσα Ιουλίου: «Μέχρι πριν από λίγες εβδομάδες ο πατέρας μου φαινόταν παραιτημένος σε μια ζωή που δεν του ταίριαζε, με μια “ιατρική βοηθό” που δεν γνώριζε, αλλά την οποία έβλεπε ως το τίμημα που έπρεπε να πληρώσει για να μην είναι μόνος στο σπίτι». Σε κάποιο άλλο σημείο αναφέρει: «Η Ρολέν με μια πολύ ιαπωνική αίσθηση της εθιμοτυπίας ήταν υπόδειγμα αυτοελέγχου και σωστών τρόπων συμπεριφοράς και δημοσίως κρατούσε μια σεβαστή απόσταση από τον “Σαμουράι”, στην υπηρεσία του οποίου έχει πλέον τεθεί». Αυτός ακριβώς ήταν ο ρόλος που είχε παίξει η Χιρόμι στην κηδεία του Ζαν-Πολ Μπελμοντό, το 2021, φροντίζοντας να στέκεται με σεβασμό στο πλευρό του Αλέν Ντελόν, τον οποίο συνόδευε. Από τότε όμως η κατάσταση στο σπίτι άρχισε να χειροτερεύει εις βάρος του Γάλλου σταρ.
Η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι της οργής των παιδιών του Ντελόν ήταν η κακοποίηση από τη Ρολέν του Λουμπό, του αγαπημένου σκύλου του σταρ. Και κάπως έτσι ήρθε στο φως η σοβαρή διαμάχη της με τους Ντελόν. Η ιστορία εξελίχθηκε ως εξής: κάθε Τετάρτη, στις 9 το πρωί, η Χιρόμι άφηνε τον Aλέν μόνο του -μερικές φορές εντελώς μόνο του- για όλη την ημέρα. Υποτίθεται ότι πήγαινε στο σπίτι της στο παρισινό προάστιο Σιρέν για δουλειές ρουτίνας. Την Τετάρτη 5 Ιουλίου, όμως, επέστρεψε τρέχοντας στο σπίτι του Ντελόν γύρω στις 5.30 το απόγευμα, αναμφίβολα θορυβημένη από την κατάσταση. Από το μεσημέρι τα γαλλικά ραδιόφωνα είχαν βουίξει από την είδηση ότι τα παιδιά του είχαν καταθέσει μήνυση εναντίον της στην Εισαγγελία του Μονταρζίς. Εν τω μεταξύ, τα παιδιά είχαν κλειδώσει τις πύλες του σπιτιού του πατέρα τους απαγορεύοντας στη Χιρόμι την πρόσβαση.
Στις 6 Ιουλίου, μία ημέρα μετά τη μήνυση που υπέβαλαν εναντίον της και την οποία συνυπέγραψε ο ίδιος ο Ντελόν, ο εισαγγελέας του Mονταρζίς ανακοίνωσε την έναρξη προκαταρκτικής έρευνας σχετικά με τις καταγγελίες για ηθική παρενόχληση, υπεξαίρεση αλληλογραφίας, βία κατά ευάλωτου ατόμου, κατάχρηση αδυναμίας και κακοποίηση ζώου. Παράλληλα ξεκίνησαν οι έλεγχοι των τηλεφωνικών συνομιλιών, της αλληλογραφίας και του ημερολογίου του ηθοποιού, αλλά και οι «ελιγμοί» και οι «απειλές», σύμφωνα με τον δικηγόρο της οικογένειας Κριστόφ Ελά. Η Ρολέν αρνείται τα πάντα.
Η Χιρόμι Κουμάτα (Ρολέν είναι το επίθετο του πρώην συζύγου της) γνώρισε τον σταρ στα γυρίσματα της ταινίας «Η επιστροφή του Καζανόβα», όπου εργαζόταν ως δεύτερη βοηθός σκηνοθέτη. Στις επόμενες δεκαετίες θα συναντιόντουσαν και σε άλλες παραγωγές, όπου εκείνη εργαζόταν άλλοτε ως μακιγιέζ, άλλοτε ως σεναριογράφος και άλλοτε ως βοηθός σκηνοθέτη. Οταν το 2019 ο Ντελόν υπέστη σοβαρό εγκεφαλικό επεισόδιο, ζήτησε τη βοήθεια της Χιρόμι για να μπορεί να αντεπεξέρχεται στην καθημερινότητά του. Από τότε εκείνη εγκαταστάθηκε στο σπίτι του στο Ντουσί, στη Βορειοκεντρική Γαλλία, και δεν έφυγε ποτέ από το πλευρό του. Η οικογένεια Ντελόν την κατηγορεί τώρα ότι προσπαθεί να κάνει δικό της τον ζωντανό μύθο με κάθε μέσο.
Ο Αντονι Ντελόν είπε για εκείνη στο «Paris Match», που κυκλοφόρησε στα μέσα Ιουλίου: «Μέχρι πριν από λίγες εβδομάδες ο πατέρας μου φαινόταν παραιτημένος σε μια ζωή που δεν του ταίριαζε, με μια “ιατρική βοηθό” που δεν γνώριζε, αλλά την οποία έβλεπε ως το τίμημα που έπρεπε να πληρώσει για να μην είναι μόνος στο σπίτι». Σε κάποιο άλλο σημείο αναφέρει: «Η Ρολέν με μια πολύ ιαπωνική αίσθηση της εθιμοτυπίας ήταν υπόδειγμα αυτοελέγχου και σωστών τρόπων συμπεριφοράς και δημοσίως κρατούσε μια σεβαστή απόσταση από τον “Σαμουράι”, στην υπηρεσία του οποίου έχει πλέον τεθεί». Αυτός ακριβώς ήταν ο ρόλος που είχε παίξει η Χιρόμι στην κηδεία του Ζαν-Πολ Μπελμοντό, το 2021, φροντίζοντας να στέκεται με σεβασμό στο πλευρό του Αλέν Ντελόν, τον οποίο συνόδευε. Από τότε όμως η κατάσταση στο σπίτι άρχισε να χειροτερεύει εις βάρος του Γάλλου σταρ.
Η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι της οργής των παιδιών του Ντελόν ήταν η κακοποίηση από τη Ρολέν του Λουμπό, του αγαπημένου σκύλου του σταρ. Και κάπως έτσι ήρθε στο φως η σοβαρή διαμάχη της με τους Ντελόν. Η ιστορία εξελίχθηκε ως εξής: κάθε Τετάρτη, στις 9 το πρωί, η Χιρόμι άφηνε τον Aλέν μόνο του -μερικές φορές εντελώς μόνο του- για όλη την ημέρα. Υποτίθεται ότι πήγαινε στο σπίτι της στο παρισινό προάστιο Σιρέν για δουλειές ρουτίνας. Την Τετάρτη 5 Ιουλίου, όμως, επέστρεψε τρέχοντας στο σπίτι του Ντελόν γύρω στις 5.30 το απόγευμα, αναμφίβολα θορυβημένη από την κατάσταση. Από το μεσημέρι τα γαλλικά ραδιόφωνα είχαν βουίξει από την είδηση ότι τα παιδιά του είχαν καταθέσει μήνυση εναντίον της στην Εισαγγελία του Μονταρζίς. Εν τω μεταξύ, τα παιδιά είχαν κλειδώσει τις πύλες του σπιτιού του πατέρα τους απαγορεύοντας στη Χιρόμι την πρόσβαση.
Εκείνη, νευρική και τρέμοντας, αναζήτησε μια απομακρυσμένη είσοδο. Στο αποκορύφωμα της ταραχής της και ενώ εκστόμιζε απειλές, σκαρφάλωσε πάνω από έναν φράχτη, αλλά την απέκρουσαν οι φρουροί ασφαλείας. Η σκηνή βιντεοσκοπήθηκε. Οταν οι χωροφύλακες και οι πυροσβέστες κατάφεραν να τη λογικέψουν, την οδήγησαν σε νοσοκομείο για ιατρική περίθαλψη καθώς είχε τραυματίσει το χέρι της στην προσπάθεια να περάσει τα κάγκελα του σπιτιού.
Η πλευρά της Χιρόμι
Σύμφωνα με τις πληροφορίες της εφημερίδας «Le Parisien», σε ένα πολύ λεπτομερές υπόμνημα 39 σελίδων που απέστειλε στον εισαγγελέα ο δικηγόρος της Γιασίν Μπουζρού, η Χιρόμι Ρολέν όχι μόνο αμφισβητεί όλα τα γεγονότα για τα οποία κατηγορείται, αλλά, κυρίως, ανατρέπει τις κατηγορίες κατά των καταγγελλόντων.
Στο υπόμνημα η Γιαπωνέζα αρνείται πρώτα απ’ όλα ότι ήταν η «κυρία που φρόντιζε» τον Αλέν Ντελόν, όπως το θέτουν οι Ανούσκα, Αλέν-Φαμπιέν και Αντονι Ντελόν. Υποστηρίζει ότι από τις αρχές της δεκαετίας του 2000 είναι η σύντροφος του καλλιτέχνη, τον οποίο γνώρισε το 1989. Λέει ότι μετακόμισε στο κτήμα του στο Ντουσί το 2006, για να ζήσουν μαζί ως ζευγάρι. Τέλος, υπενθυμίζει ότι ο Ντελόν την είχε συστήσει στον Τύπο ως «Γιαπωνέζα σύντροφό του».
Μέσω του δικηγόρου της, η Χιρόμι Ρολέν υποστηρίζει ότι έχει μια «περίπλοκη σχέση» με τα παιδιά του ηθοποιού, «τα οποία δεν αποδέχτηκαν ποτέ την ύπαρξη της ερωτικής σχέσης του πατέρα τους με την ίδια». «Φοβόμαστε ότι το συμφέρον των παιδιών του κ. Ντελόν είναι αποκλειστικά οικονομικό και δεν θα διστάσουν να εμπλέξουν νομικά την κυρία Ρολέν προκειμένου να την εμποδίσουν να λάβει κάποια μέρα οικονομικό όφελος από τον κ. Ντελόν», υποστηρίζει ο συνήγορος της 60χρονης, η οποία υπερηφανεύεται ότι ήταν «αρκετά παρούσα» στη ζωή του 87χρονου ηθοποιού, «σε αντίθεση με τα παιδιά του που δεν συμμετείχαν στην καθημερινότητα του γηραιού πατέρα τους», ο οποίος είναι εξασθενημένος μετά από ένα καρδιαγγειακό επεισόδιο το 2019.
Η δική μας μαρτυρία
Στη συνέντευξη που είχα πάρει στο παρελθόν από τον γιο του Αλέν Ντελόν, επίσης ηθοποιό, Αλέν-Φαμπιάν, εκείνος αποκάλυπτε ότι ήθελε λίγο περισσότερα από τον πατέρα του, αλλά ποτέ δεν τα απέκτησε. Βιώνοντας από κοντά την ταραχώδη καθημερινότητα που οδήγησε στον χωρισμό των γονιών του, ο Αλέν-Φαμπιάν ίσως έχει ένα άλλοθι για το ρήγμα με την πατρική φιγούρα, που μέχρι στιγμής δεν έχει καταφέρει να αποκατασταθεί παρά τις προσπάθειες που κατά καιρούς έχουν γίνει. Οπως είχε δηλώσει παλαιότερα, άλλωστε, ο «άγριος και κτηνώδης» πατέρας του είχε βιαιοπραγήσει δύο φορές εναντίον της μητέρας του σπάζοντάς της οκτώ πλευρά και τη μύτη της - και αυτό, σίγουρα, δεν είναι κάτι που ξεχνιέται εύκολα. Δεν ξεχνιούνται, επίσης, οι αποκαλύψεις του μεγαλύτερου γιου του, Αντονι, στο Instagram ότι όταν ήταν μικρός ο πατέρας του τον είχε κλειδώσει σε ένα κλουβί με σκύλους «για να γίνει πιο σκληρός». Ξαφνικά, λοιπόν, τα παιδιά του Ντελόν που έχουν εκφραστεί με τέτοιον τρόπο δημοσίως εναντίον του πατέρα τους δείχνουν ένα υπέρμετρο πάθος για την υπεράσπισή του.
Αλλά και οι σχέσεις μεταξύ των αδελφών δεν είναι «όμορφα και αγγελικά πλασμένες». Στη συνέντευξη που έδωσε στο «Gala» o Αλέν-Φαμπιάν είχε πει για τη σχέση του με την αδελφή του Ανούσκα: «Εχουμε καλή σχέση. Δεν θα την έλεγα όμως και παθιασμένη αγάπη. Είναι η ευνοούμενη του πατέρα μου. Και με αυτό τον ρόλο παίρνει τις αποστάσεις της από εμένα και τον αδελφό μου. Βλεπόμαστε τα Χριστούγεννα. Δεν συμβαίνει τίποτα άσχημο, αλλά δεν ζούμε και αυτά τα μεγάλα οικογενειακά τραπέζια. Τα γενέθλια τα γιορτάζουμε μόνοι μας. Ολοι είμαστε ζευγάρια. Υπάρχει ένα οικογενειακό σπίτι, αλλά δεν πηγαίνουμε συχνά. Αλλωστε στον πατέρα μου αρέσει να είναι μόνος».
Ο ίδιος ο Αλέν Ντελόν είχε περιγράψει τη μοναξιά των γηρατειών ως εξής: «Είναι το βλέμμα με το οποίο με κοιτάει ο σκύλος όταν κλείνω την πόρτα του σπιτιού για να βγω έξω» ◆
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr