Για τη συνεργασία του με τον Μάρκο Σεφερλή και τα «πέτρινα χρόνια» που πέρασε όσο βρισκόταν στον θίασό του, μίλησε ο Θοδωρής Ρωμανίδης σε πρόσφατες δηλώσεις του. Ο ίδιος αναφέρθηκε στην απόφασή του να διακόψει τη συνεργασία τους, αλλά και στις σχέσεις που έχουν σήμερα, τονίζοντας στο τέλος, ότι θα άξιζε στον Μάρκο Σεφερλή να ανεβάσει μια παράσταση στην Επίδαυρο.
«Ποτέ δεν είναι εύκολο ένα στοπ συνεργασιών ειδικά σαν τη συνεργασία με τον Μάρκο που είμαστε 17 χρόνια συνεργάτες και δεν ήμασταν απλά συνεργάτες. Του είχα προτείνει μέχρι και να βαφτίσει την εγγονή μου. Αλλά η φυσική μου κατάσταση δεν επέτρεπε άλλο να είμαι εκεί γιατί στις παραστάσεις του αν δεν είναι 150 τοις εκατό εκεί δεν γίνεται» είπε αρχικά στο «Καλοκαίρι Yes».
Δείτε το βίντεο
Για τις σχέσεις τους σήμερα, ο Θοδωρής Ρωμανίδης είπε: «Δεν είμαστε και τσακωμένοι. Είπαμε να αρπαχτούμε μαλλί με μαλλί, αλλά δεν έβρισκα εγώ μαλλί ούτε αυτός και σταματήσαμε».
Για την κριτική του Κώστα Γεωργουσόπουλου στον Μάρκο Σεφερλή, σχολίασε: «Τον θαυμάζει, είχε έρθει να τον δει και του είχε κάνει καλή κριτική. Τότε ήταν που ο κόσμος "καταδέχτηκε" να έρθει να μας δει. Ας μην γελιόμαστε, περάσαμε πέτρινα χρόνια στον Μάρκο, εγώ είχα αποκλειστεί από τηλεοπτικές σειρές και το θέατρο. Ξαφνικά εγώ έχω γίνει μην πω και περιζήτητος».
Τέλος, είπε: «Αυτά είναι αστεία, δεν μπορώ να τα συζητώ, αν το είπε ο κύριος Γεωργουσόπουλος και πάλι μπράβο του. Ειδικά για την Επίδαυρο νομίζω θα το είπε γιατί του χρωστάνε μια Επίδαυρο του Μάρκου έτσι; Δεν θα βάλει σκουπίδια, συγγνώμη κιόλας, ούτε διαφήμιση αναψυκτικού, θα παίξει με το ταλέντο του».
Ανοιξιάτικες επιλογές ένδυσης και υπόδησης, για εμφανίσεις που συνδυάζουν τη χαλαρότητα του casual με το athleisure και που σου επιτρέπουν να αναβαθμίσεις το στυλ σου, χωρίς καμία προσπάθεια.
Με έμφαση στη συνεργασία, στη δύναμη που παίρνουμε ο ένας από τον άλλο και στην απόλυτη ισορροπία του ανθρώπου με τη φύση, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Νερού και μας θυμίζει ότι είναι το μέλλον της ανθρωπότητας.
Πίσω από κάθε επιτυχημένη επιχείρηση (brand, οργανισμό) βρίσκονται άνθρωποι που όχι μόνον ενδιαφέρονται για τη δουλειά τους, αλλά και για τον πλανήτη, την κοινωνία, τον διπλανό τους και νιώθουν υπερηφάνεια που προσφέρουν εθελοντικά ένα κομμάτι του εαυτού τους. Αυτοί είναι οι efooders!