Η αγορά του αλκοόλ τα τελευταία χρόνια είναι γεμάτη με διαφημίσειςπου πρωταγωνιστές τους έχουν πρωτοκλασάτους ηθοποιούς και αστέρες της μουσικής.
Μάλιστα οι περισσότεροι από αυτούς – με… τελευταία και καλύτερη την Τζένιφερ Λόπεζ – έχουν δηλώσει δημοσίως ότι δεν πίνουν αλκοόλ.
Σύμφωνα με ειδικούς στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση διασημότητες που λένε πως δεν πίνουν αλλά προσπαθούν να πείσουν τους άλλους να πιουν κινδυνεύουν να χάσουν το κοινό τους λόγω έλλειψης «αυθεντικότητας».
Η τεκίλα Casamigos τουΤζορτζ Κλούνεϊκαι το τζιν Aviation του Ράιαν Ρέινολντςέχουν σημειώσει μεγάλη επιτυχία τα τελευταία χρόνια, αλλά τα αλκοολούχα ποτά από την 35χρονη Μπλέικ Λάιβλι που δεν πίνει αλκοόλ και την 53χρονη Τζένιφερ Λόπεζ, που επίσης δεν πίνει, θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν δυσκολίες εξαιτίας του «κινήματος deinfluencer», λένε οι ειδικοί.
Ένας σταρ σαν τον Τζορτζ Κλούνεϊ μπορεί να σε πείσει...
O Ράιαν Ρέινολντς διαφημίζει το τζιν του
Στο TikTok, για παράδειγμα οι χρήστες της γενιάς Z προσπαθούν να καταπολεμήσουν τον καταναλωτισμό και προωθούν προϊόντα που θεωρούνται γνήσια στο μάρκετινγκ και τη διαφήμισή τους.
Κλείσιμο
ΗΜπλέικ Λάιβλι, σύζυγος του Ράιαν Ρέινολντς, μόλις λάνσαρε μια σειρά από κοκτέιλ με την ονομασία Betty Booze. «Το ποτό δεν είναι το φόρτε μου», έγραψε στο Instagram όταν έκανε τη διαφήμιση. «Σπιτικές συνταγές. Πραγματικά φρούτα. Πραγματικά συστατικά. Ποιοτικό ποτό. Χωρίς βλακείες. Επίσης, πραγματική εξοικονόμηση χρόνου. Γι' αυτό και το έκανα πραγματικά», έγραψε χαρακτηριστικά.
Η Τζένιφερ Λόπεζ όμως που είχε δηλώσει πως δεν πίνει αλκοόλ αναγκάστηκε να υπερασπιστεί τον εαυτό της αφότου λάνσαρε μια σειρά εμφιαλωμένων κοκτέιλ με την ονομασία Delola λέγοντας ότι πίνει πού και πού για να χαλαρώσει.Στο παρελθόν, η τραγουδίστρια έχει υποστηρίξει ότι η νεανική της εμφάνιση οφείλεται στο γεγονός ότι «δεν πίνει, δεν καπνίζει και δεν καταναλώνει καφεΐνη».
Δύο άλλες διασημότητες, το μοντέλο Κάρα Ντελεβίν και η ηθοποιός Ντρου Μπάριμορ, που είχαν παραδεχτεί ότι είχαν πρόβλημα με το αλκοόλ και πλέον είναι νηφάλιες λάνσαραν μάρκες αλκοόλ.
H Ντρου Μπάριμορ έχει μιλήσει στο παρελθόν για τον εθισμό της στο αλκοόλ
Οι τρεις αδερφές Κάρα, Πόπι και Κλόε Ντελεβίν πίνουν... στην υγειά τους
Ο Άντι Μπαρ, διευθύνων σύμβουλος του πρακτορείου δημοσίων σχέσεων 10 Yetis Digital, δήλωσε: «Η άνοδος του "κινήματος deinfluencer" σημαίνει ότι οι μάρκες που δεν θεωρούνται γνήσιες ή ελαφρώς παραπλανητικές δέχονται κριτική και απορρίπτονται».
Οι deinfluencers, οι οποίοι είναι δημιουργοί περιεχομένου, επηρεάζουν τους χρήστες, δίνοντας συμβουλές σχετικά με το ποια διαφημιζόμενα προϊόντα δεν αξίζουν, ή τους λένε ευθέως τι να μην αγοράσουν.
Πίσω από κάθε επιτυχημένη επιχείρηση (brand, οργανισμό) βρίσκονται άνθρωποι που όχι μόνον ενδιαφέρονται για τη δουλειά τους, αλλά και για τον πλανήτη, την κοινωνία, τον διπλανό τους και νιώθουν υπερηφάνεια που προσφέρουν εθελοντικά ένα κομμάτι του εαυτού τους. Αυτοί είναι οι efooders!
Aπόλαυσε chatting, streaming και scrolling χωρίς δεύτερες σκέψεις! Με το Data Jump της Nova, έχεις περισσότερα data στα προγράμματα κινητής από μόνο 14€/μήνα (συμπεριλαμβανομένων απεριόριστων κλήσεων και SMS). Για σένα που ξέρεις τι αξίζεις!