Η τεχνολογική εταιρεία Metaπαρουσίασε πρόσφατα κάποιες εμπειρίες τεχνητής νοημοσύνης, με διάσημα πρόσωπα να λειτουργούν ως chatbots στη σουίτα εφαρμογών και συσκευών της.
Η Κένταλ Τζένερ γίνεται ένα από αυτά τα AI chatbots, που παίρνει την προσωπικότητα της «Billie». Οι χρήστες μπορούν να συνομιλούν με την Billie, η οποία προσφέρει συμβουλές και συμμετέχει μαζί τους στο Instagram. Το chatbot μάλιστα, μιμείται τη φωνή και τους τρόπους συμπεριφοράς του διάσημου μοντέλου τόσο πολύ, ώστε ορισμένοι χρήστες το βρίσκουν «τρομακτικό» και δυσκολεύονται να διακρίνουν την τεχνητή νοημοσύνη από την πραγματική Τζένερ.
Η Meta έχει παρουσιάσει συνολικά 27 AI chatbots, συνεργαζόμενη με διάσημες προσωπικότητες για να δημιουργήσει μια αίσθηση οικειότητας στους χρήστες. Η εταιρεία εγκαινίασε επίσης το AI Studio, επιτρέποντας σε άτομα εκτός της Meta να δημιουργήσουν τα δικά τους AI. Οι αντιδράσεις είναι ανάμεικτες, με κάποιους να θεωρούν το επόμενο βήμα της τεχνητής νοημοσύνης συναρπαστικό και άλλουν να το βρίσκουν ανησυχητικό.
Η Meta άρχισε να λανσάρει τον βοηθό συνομιλίας τεχνητής νοημοσύνης σε όλες τις εφαρμογές της, συμπεριλαμβανομένων των WhatsApp, Messenger και Instagram
Η Κένταλ Τζένερ έγινε η «Billie»
«Γεια, είμαι η Billie», λέει το πρόγραμμα υπολογιστή που μιμείται τη φωνή και την εμφάνιση της Κένταλ Τζένερ στον λογαριασμό που ήδη έχει δημιουργηθεί στο Instagram. «Στείλτε μου μήνυμα για οποιαδήποτε συμβουλή. Είμαι έτοιμη να μιλήσουμε και ελπίζω να σου μιλήσω σύντομα», προσθέτει το chatbot προτού στείλει ένα φιλί στην κάμερα.
Η συνομιλία με την Billie, γράφει ο λογαριασμός του bot, είναι σαν να «έχεις μια μεγαλύτερη αδερφή στην οποία μπορείς να μιλήσεις, αλλά που δεν μπορεί να σου κλέψει τα ρούχα». Το βίντεο είναι τόσο ρεαλιστικό δε, που δύσκολα μπορεί να διακρίνει κάποιος ότι δεν συνομιλεί με την αληθινή Κένταλ.
Σε μια συνέντευξη νωρίτερα αυτό το φθινόπωρο, ο διευθύνων σύμβουλος της Meta, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, είπε ότι υπάρχει τεράστια ανάγκη για διασημότητες AI. «Θα είναι ξεκάθαρο στους ανθρώπους ότι δεν αλληλεπιδρούν με τη φυσική Tζένερ», εξήγησε ο Ζάκερμπεργκ, όμως το βίντεο που κυκλοφόρησε τις προάλλες, μπέρδεψε πάρα πολλούς ανθρώπους.
Δείτε το βίντεο
Κλείσιμο
Στην εφαρμογή που βρίσκεται ακόμα σε πειραματικό στάδιο η Κένταλ Τζένερ ή καλύτερα η... Billie στέλνει ένα μήνυμα στους followers στους οποίους παρουσιάζεται ως η μεγάλη τους αδερφή και τους ρωτάει ποιο είναι το πρόβλημά τους: Ο Τομ Μπρέιντι έγινε ο Bru Ο πρώην παίκτης αμερικανικού ποδοσφαίρου Τομ Μπρέιντι, έχει ήδη συστηθεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με το όνομα Bru. Όπως είχε αναφέρει ο ίδιος στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram: «Συνεργάστηκα με το Meta για να σας φέρω ένα νέο AI με το όνομα Bru, τον αγαπημένο σας φαν των σπορ που αγαπάει ένα καλό ντιμπέιτ! Θα μπορείτε να συνομιλήσετε με τον Bru στο Instagram, το Messenger και το WhatsApp, απλά ακολουθήστε και στείλτε μήνυμα @gameonbru για να ξεκινήσετε».
Δείτε το chatbot του Τομ Μπρέιντι
Τι είναι οι νέοι χαρακτήρες τεχνητής νοημοσύνης
Η Meta παρουσιάζει μια νέα γενιά χαρακτήρων τεχνητής νοημοσύνης με τους οποίους ο κόσμος μπορεί να αλληλεπιδρά στο WhatsApp, το Messenger και το Instagram. Αυτοί οι χαρακτήρες AI έχουν σχεδιαστεί για να έχουν προσωπικότητες, απόψεις και μοναδικές ιστορίες, κάνοντας τις αλληλεπιδράσεις πιο ελκυστικές και διασκεδαστικές. Η εταιρεία έχει υπογράψει συμφωνίες με διάσημες προσωπικότητες που θα ενσαρκώνουν μερικούς από αυτούς τους χαρακτήρες AI και θα έχουν προφίλ στο Instagram και το Facebook.
Η Meta σκοπεύει να αναπτύξει σταδιακά αυτούς τους χαρακτήρες τεχνητής νοημοσύνης σε beta στις Ηνωμένες Πολιτείες, με περισσότερους χαρακτήρες να παρουσιάζονται τις επόμενες εβδομάδες.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η βάση γνώσεων αυτών των χαρακτήρων τεχνητής νοημοσύνης περιορίζεται επί του παρόντος σε πληροφορίες που είναι διαθέσιμες πριν από το 2023, εκτός από μερικές εξαιρέσεις. Η Meta στοχεύει να επεκτείνει τις δυνατότητες αναζήτησης αυτών των τεχνητών νοημοσυνών για να παρέχει πιο έγκαιρες και σχετικές απαντήσεις.
Η Meta έχει δεσμευτεί όπως λέει, να κατασκευάζει AI με υπευθυνότητα και με γνώμονα την ασφάλεια. Σχεδιάζουν να βελτιώσουν την εμπειρία της τεχνητής νοημοσύνης με την πάροδο του χρόνου με βάση την ανατροφοδότηση και τις αλληλεπιδράσεις των χρηστών.
Ποιοι διάσημοι έγιναν chatbots
Πέρα από την Κένταλ Τζένερ και τον Τομ Μπρέιντι, πολλές διάσημες προσωπικότητες έχουν υπογράψει με τη Meta για να γίνουν bots, προκειμένου να επικοινωνούν μαζί τους οι φαν, σαν να μιλούσαν με πραγματικούς ανθρώπους.
H influencer Τσάρλι Ντ'Αμέλιο θα έχει τον χαρακτήρα της Coco και θα παρουσιάζεται ως λάτρης του χορού. Ο διάσημος καλαθοσφαιριστής Κρις Πολ θα είναι ο Perry, επαγγελματίας παίκτης του γκολφ που θα βοηθά να τελειοποιήσετε το χτύπημά σας. Η Πάρις Χίλτον έγινε η Amber και θα είναι συνεργάτης ντετέκτιβ για την εξιχνίαση εγκλημάτων. Ο διάσημος σεφ Ρόι Τσόι θα γίνει ο Max, έμπειρος βοηθός σεφ για μαγειρικές συμβουλές και κόλπα. Χαρακτήρες έχουν δημιουργηθεί επίσης για τους Snoop Dogg, Sam Kerr, Izzy Adesanya, Dwyane Wade, Raven Ross κι έπονται κι άλλοι.
Δείτε τις αυτόματες απαντήσεις των Αmber (Πάρις Χίλτον) και Dungeon Master (Snoop Dogg)
Τα chatbots των διασημοτήτων δεν είναι φτηνά, κοστίζοντας εκατομμύρια στη Meta. Στην πραγματικότητα, ο τεχνολογικός γίγαντας έχει καταβάλει έως και 5 εκατομμύρια δολάρια σε μια διασημότητα για μόλις έξι ώρες εργασίας, σύμφωνα με άρθρο της Sun. «Μόλις οι χρήστες αλληλεπιδράσουν με ένα chatbot, αυτό εκθέτει πραγματικά πολύ περισσότερα από τα δεδομένα τους στην εταιρεία, έτσι ώστε η εταιρεία να μπορεί να κάνει ό,τι θέλει με αυτά τα δεδομένα», δήλωσε στους Financial Times ο Ravit Dotan, σύμβουλος και ερευνητής σε θέματα τεχνητής νοημοσύνης .
Η Meta επενδύει στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης εδώ και χρόνια και μόλις νωρίτερα φέτος, η εταιρεία δεσμεύτηκε να δαπανήσει έως και 33 δισεκατομμύρια δολάρια σε νέα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης.
Ανοιξιάτικες επιλογές ένδυσης και υπόδησης, για εμφανίσεις που συνδυάζουν τη χαλαρότητα του casual με το athleisure και που σου επιτρέπουν να αναβαθμίσεις το στυλ σου, χωρίς καμία προσπάθεια.
Με έμφαση στη συνεργασία, στη δύναμη που παίρνουμε ο ένας από τον άλλο και στην απόλυτη ισορροπία του ανθρώπου με τη φύση, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Νερού και μας θυμίζει ότι είναι το μέλλον της ανθρωπότητας.
Πίσω από κάθε επιτυχημένη επιχείρηση (brand, οργανισμό) βρίσκονται άνθρωποι που όχι μόνον ενδιαφέρονται για τη δουλειά τους, αλλά και για τον πλανήτη, την κοινωνία, τον διπλανό τους και νιώθουν υπερηφάνεια που προσφέρουν εθελοντικά ένα κομμάτι του εαυτού τους. Αυτοί είναι οι efooders!