Ο Κονδυλάτος στην τηλεοπτική «πυρά» και ο «Σασμός» στην κορυφή

Το θέμα της εβδομάδας εξαντλείται στις ζυγαριές της υποκρισίας

Κανονικά, σύμφωνα με τη λογική, η τηλεόραση είναι μία μικρογραφία της κοινωνίας μας. Επειδή όμως το «κανονικά» δεν υφίσταται, παρά μόνο σε ελάχιστες περιπτώσεις, η τηλεόραση είναι απλά ένας άλλος κόσμος. Ενας κόσμος όπου μπροστά στις κάμερες και κάτω από τα φώτα μοιάζει σχεδόν ιδανικός. Οπου τίποτα «κακό» δεν επιτρέπεται να ειπωθεί ή να μην καταδικαστεί. Ολοι όσοι κάνουν τηλεόραση λοιπόν, είναι «άγιοι» και αμόλυντοι. Και έξω από τα πλατό, οι άνθρωποι κάνουν λάθη, προσβάλλουν, μιλούν με λάθος τρόπο και δεν σέβονται. Φυσικά. Όλα αυτά μέχρι να βγει ένα ωραιότατο βιβλίο με ιστορίες από τα παρασκήνια. Και τότε θα δούμε ποιοι θα παραμείνουν με το φωτοστέφανο.

Σε μία ανάλογη περίπτωση ο Περικλής Κονδυλάτος έκανε ένα ομολογουμένως άστοχο, τουλάχιστον ως προς την διατύπωση σχόλιο, για γυναίκες με παραπανίσια κιλά και χρειάστηκε να βγει στο πάνελ της εκπομπής «Πρωινό Σουσού» εμφανώς στενοχωρημένος και πιεσμένος και να ζητήσει συγγνώμη και «κατάπαυση του πυρός». Αφού φυσικα πρώτα είδε και άκουσε όσα δεν φανταζόταν. Είμαστε όλοι ευχαριστημένοι, λοιπόν; Ας κοιμηθούμε με το φωτοστέφανο αγκαλιά…


Και ας προχωρήσουμε με κανονική μυθοπλασία. Ο «Σασμός» εμφανίζει σημάδια κόπωσης, κάτι που είναι λογικό δεδομένου ότι διανύει πλέον την τρίτη σεζόν του και κάποιες ιστορίες δείχνουν τραβηγμένες από τα μαλλιά. Όμως πρόκειται για μία πολύ καλή σειρά, με σεναριακά θεμέλια που αντέχουν και κυρίως με πολλούς καλούς ηθοποιούς. Η ερμηνεία της Μαριλίτας Λαμπροπούλου, στο επεισόδιο της Δευτέρας ήταν μία στιγμή υποκριτικής αρτιότητας. Μία καλογυρισμένη σκηνή, συναισθηματικής έκρηξης, διαπεραστικού θρήνου που πάγωσε τις αντιδράσεις του κοινού. Η ερμηνεία της Λαμπροπούλου, βασισμένη σε κρεσέντο θρήνου προκάλεσε δάκρυα σχεδόν δίχως σύσπαση των μυών του προσώπου. Σαν αυτόματη αντίδραση στην εικόνα αυτού του θρήνου. Σπουδαία στιγμή, σπουδαία ηθοποιός. Για κάτι τέτοιες στιγμές η τηλεόραση αφήνει χνάρια στην ιστορία της μυθοπλασίας.
Η Ευγενία Σαμαρά, καλεσμένη στο «Στούντιο 4» έδωσε μία ενδιαφέρουσα συνέντευξη. Εξηγώντας στην Νάνσυ Ζαμπέτογλου και τον Θαναση Αναγνωστόπουλο τον τρόπο που αντιμετώπισε το θέμα «Κορίτσι των Ράδιο Αρβύλα», με αφοπλιστική ειλικρίνεια απέδειξε ότι τελικά τις ταμπέλες ίσως τις βάζουμε εμείς πριν τους άλλους… «Οι άλλοι είναι ο καθρέφτης μας, αν εμείς φοβόμαστε ότι θα μας δούνε σαν το «κορίτσι του τάδε», «το κορίτσι των Ράδιο Αρβύλα», η «ηθοποιός» ή η «παρουσιάστρια». Αν όμως βάλουμε εμείς την ταμπέλα στον εαυτό μας, μόνο αυτό θα δουν οι άλλοι. Τον καθρέφτη, γιατί αυτό είναι οι άλλοι απέναντι μας. Η κρίση είναι μάλλον στα κομμάτια που εγώ φοβάμαι. Ας πούμε, εγώ φοβάμαι να μην με πουν αγενή! Φοβάμαι γιατί μάλλον κάπου θα έχω υπάρξει αγενής στη ζωή μου, δεν ξέρω».


Η Ραμόνα Βλαντή, αργά αλλά σταθερά «χτίζει» την τηλεοπτική επιστροφή της. Κατά Γαλάτσι πλευρά…

Την άποψή μας για τις εκπομπές της ΕΡΤ θα τις λέμε και θα τις καταθέτουμε, ακριβώς όπως κάνουμε και για τις εκπομπές της ιδιωτικής τηλεόρασης. Το «Νύχτα στάσου» είχε κακή σκηνοθεσία και πολύ κακή εικόνα και σκηνικό. Δεν αρκούν μόνο τα σπουδαία πρόσωπα στην τηλεόραση. Χρειάζεται και μία δυνατή εικόνα. Και θάρρος να το παραδεχτείς. Και μαθαίνω πως τα στελέχη της ΕΡΤ και εντόπισαν και παραδέχονται κάποιες αδυναμίες. Με διορθώσεις όλα θα γίνουν καλύτερα.

Το κουίζ σήμερα έχει ενδιαφέρον: ποια παρουσιάστρια δεν επιτρέπει να ακούγεται ούτε καν το όνομα άλλης παρουσιάστριας στην εκπομπή της, καθώς θεωρεί ότι της πήρε ένα πολυπόθητο πρότζεκτ από τα χέρια της;

Ειδήσεις σήμερα:

Καιρός: Πού θα χτυπήσει η κακοκαιρία τύπου «Π» το Σαββατοκύριακο

«Καλή αρχή», είπε ο Μητσοτάκης στον Κασσελάκη - Τι συζήτησαν μπροστά στις κάμερες

Taste Atlas: Τα δύο ελληνικά γλυκά στα 50 κορυφαία του κόσμου - Ποιο είναι στη λίστα με τα χειρότερα
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr