Ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος έδωσε συνέντευξη και αναφέρθηκε στην εικόνα του, την καριέρα του, αλλά και το ενδεχόμενο να βρεθεί σε κάποια διεθνή παραγωγή.
Ο ηθοποιός μίλησε στην εκπομπή «2night Show» κι αρχικά, αναφέρθηκε στην εικόνα του.
«Ποτέ δεν είχα την αντίληψη του ωραίου. Στη συνείδησή μου, από το σχολείο ακόμα, ήταν όλοι οι άλλοι πιο ωραίοι από μένα, δεν είχα καλή γνώμη για την εμφάνισή μου. Και πιο μετά, δεν ασχολιόμουν με το αν είμαι καλός ή όχι στην υποκριτική, γιατί υπερίσχυε η αγάπη για τη δουλειά μου», είπε χαρακτηριστικά.
Glomex Player(eexbs1jkdkewvzn, v-cx4bj56qy53d)
Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στις δουλειές που έχει συμμετάσχει κατά τη διάρκεια της καριέρας του.
«Υπάρχουν πράγματα που έχω κάνει και δεν μου αρέσουν καθόλου, για αυτό δεν μπορώ να τα βλέπω. Δυσκολεύομαι, δεν περνάω καλά. Από τα 40 και μετά, το ταλέντο είναι αδιάφορο, σημασία έχει η προσωπικότητα του άλλου. Αν ένα άτομο είναι χυδαίο, "θαμπώνει" η εικόνα του, κάτι γίνεται», τόνισε.
Αναφορικά με το ενδεχόμενο να συμμετάσχει σε μια διεθνή παραγωγή, ανέφερε: «Δεν θα πήγαινα στο εξωτερικό για δουλειά, δεν έχω αυτή την ψευδαίσθηση. Αν με έβαζες μαγικά σε μια ταινία, θα ήμουν ευτυχισμένος, αλλά χωρίς να χαλάσω ούτε μια μέρα για αυτό. Δεν με ενδιαφέρει να παίζω στα αγγλικά».
Τέλος, μίλησε για την Επίδαυρο. «Όταν τελείωσα το πρώτο έτος της σχολής, έπαιξα στην Επίδαυρο. Πληρώθηκα κατευθείαν από εκεί. Δεν είχα καμία αμφιβολία ότι θα πάει καλά. Εκτονώνομαι πολύ στη σκηνή, την έχω ανάγκη», είπε κλείνοντας.
Ασφαλίζουμε το νέο μας σπίτι με τους καλύτερους όρους επιλέγοντας εμείς την ασφαλιστική μας εταιρεία, καθώς αυτό που απαιτείται από την Τράπεζα είναι ένα συμβόλαιο με τις απαραίτητες καλύψεις.
Η εταιρεία πρωτοπορεί στην εφαρμοσμένη τεχνολογία του Agentic AI με τη δημιουργία αυτόνομων ψηφιακών "πρακτόρων" (agents) που θέτουν στόχους, μαθαίνουν, προσαρμόζονται και συνεργάζονται με ανθρώπους
Στην αιχμή της πρωτοπορίας και με ηγετική θέση στον χώρο της αυτοκίνησης για περισσότερα από 60 χρόνια, η Avis πραγματοποιεί σημαντικά βήματα ψηφιακού μετασχηματισμού, έχοντας υιοθετήσει μια digital φιλοσοφία που θέτει τον πελάτη στο επίκεντρο