Δημήτρης Μπάσης: Ο πατέρας μου δεν ήθελε να ασχοληθώ με το τραγούδι, δεν ήθελε να φύγω από το χωριό
«Τον θαύμαζα πάρα πολύ και είχαμε μια ιδιαίτερη σχέση» είπε ο τραγουδιστής
Ο Δημήτρης Μπάσης έδωσε συνέντευξη και αναφέρθηκε στο τραγούδι, αλλά και τους γονείς του, οι οποίοι δεν ήθελαν να ασχοληθεί με τη μουσική.
Ο τραγουδιστής μίλησε στην εκπομπή «Fay's Time» κι αρχικά, ανέφερε: «Όταν ήμουν μικρός και αποφάσισα ότι θέλω να γίνω τραγουδιστής, τότε ήταν λίγο παρεξηγημένο επάγγελμα, οπότε ήταν το μυστικό μου».
Πρόσθεσε επίσης: «Οι γονεις μου δεν συμφωνούσαν με την επιλογή μου κι ήρθαν να με δουν μετά από επτά χρόνια. Έκανα επιτυχία, είχα δισκογραφία και μετά, ήρθαν να με δουν».
Glomex Player(eexbs1jkdkewvzn, v-cxrf4a7zsk7d)
Αναφορικά με τον πατέρα του, δήλωσε: «Ο πατέρας μου δεν ήθελε να φύγω από το χωριό. Ήθελαν να είμαι εκεί στο χωριό. Το βράδυ που ήρθαν να με δουν οι γονείς μου, αισθάνθηκα περίεργα. Ήταν συγκινημένοι, ήρθαν σε μια συνεργασία που είχα με τη Χαρούλα Αλεξίου και τον Χρήστο Νικολόπουλο κι είδαν ένα υπερθέαμα που δεν το πίστευαν ότι συμβαίνει».
Τέλος, πρόσθεσε: «Μέχρι να περάσουν επτά χρόνια και να έρθουν να με δουν οι γονείς μου, καμάρωναν για εμένα. Συγκινούμαι με αυτή τη συζήτηση, γιατί έχω χάσει τον πατέρα μου εδώ και δέκα χρόνια. Τον θαύμαζα πάρα πολύ και είχαμε μια ιδιαίτερη σχέση. Ήταν ευσυγκίνητος και είδα πώς με καμάρωνε εκείνη την βραδιά, αναθεώρησε για τον συγκεκριμένο χώρο, ήταν μια δυνατή στιγμή στη σχέση μας. Του άρεσε η διαχείριση που έκανα στον χώρο».
Ασφαλίζουμε το νέο μας σπίτι με τους καλύτερους όρους επιλέγοντας εμείς την ασφαλιστική μας εταιρεία, καθώς αυτό που απαιτείται από την Τράπεζα είναι ένα συμβόλαιο με τις απαραίτητες καλύψεις.
Η εταιρεία πρωτοπορεί στην εφαρμοσμένη τεχνολογία του Agentic AI με τη δημιουργία αυτόνομων ψηφιακών "πρακτόρων" (agents) που θέτουν στόχους, μαθαίνουν, προσαρμόζονται και συνεργάζονται με ανθρώπους
Στην αιχμή της πρωτοπορίας και με ηγετική θέση στον χώρο της αυτοκίνησης για περισσότερα από 60 χρόνια, η Avis πραγματοποιεί σημαντικά βήματα ψηφιακού μετασχηματισμού, έχοντας υιοθετήσει μια digital φιλοσοφία που θέτει τον πελάτη στο επίκεντρο