Ένα φθινοπωρινό γεύμα διαφορετικό από τα άλλα, μιας και η συνάντηση των εθελοντών της bwin με τους διαμένοντες της Στέγης Υποστηριζόμενης Διαβίωσης «Φωτεινή» έδιωξε κάθε… μελαγχολικό συναίσθημα.
MasterChef: Το ριάλιτι μαγειρικής και οι υψηλές τηλεθεάσεις του - Γιατί... τρώγεται μετά μανίας;
MasterChef: Το ριάλιτι μαγειρικής και οι υψηλές τηλεθεάσεις του - Γιατί... τρώγεται μετά μανίας;
Οι φετινές επιδόσεις του μαγειρικού ριάλιτι... άναψαν φωτιές στον ανταγωνισμό και άλλαξαν όλες τις ισορροπίες στην τηλεόραση
Όσοι νόμιζαν ότι τα ριάλιτι «πέθαναν» και απέναντι στη λαίλαπα των σίριαλ δεν είχαν καμία ελπίδα, ίσως πρέπει να το ξανασκεφτούν βλέποντας λίγο τι συμβαίνει κάθε βράδυ. Το φαινόμενο «MasterChef» δεν έρχεται μόνο να μαζέψει τα λόγια τα μεγάλα αλλά και να φανερώσει τι πραγματικά θέλει να βλέπει ο κόσμος και γιατί παρά τις πομπώδεις προφητείες, η τηλεόραση όχι μόνο δεν «πέθανε», αλλά ζει και βασιλεύει όταν αποφασίσει το τηλεοπτικό κοινό.
Με ποσοστά που σπάνε το φράγμα του 25% στο δυναμικό κοινό, σε τέταρτα αγγίζει ακόμη και το 30%, και μάλιστα Δευτέρα ως και Παρασκευή το μαγειρικό ριάλιτι του Star επελαύνει στην prime time και βλέπει τους ανταγωνιστές του με το κυάλι. Αν μάλιστα αναλογιστεί κάποιος ότι μιλάμε για ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα που μετράει ήδη 10 χρόνια τηλεοπτικής πορείας με πολλά χιλιόμετρα στις κουζίνες και άλλαξε όλη την αισθητική των ριάλιτι.
Το μακρινό 2010, ο διευθυντής προγράμματος του Mega, Πέτρος Μπούτος εντάσσει στο πρόγραμμα του καναλιού ένα άλλο ριάλιτι που ο ίδιος και τα στελέχη του επιβεβαιώνονται. Μακριά από την γκουρμέ αισθητική η τότε τηλεόραση αρχίζει να ανακαλύπτει πρόσωπα και γεύσεις με αποτέλεσμα να γίνει πανζουρλισμός. Απέναντι στο «Master Chef» ο ΑΝΤ1 θα βάλει το «Top Chef» με Ηλία Μαμαλάκη και Χριστόφορου Πέσκια στην κριτική επιτροπή.
Η μάχη για όσους βιάζονταν να προβλέψουν το αποτέλεσμα είχε κριθεί καθώς οι δύο σεφ του ΑΝΤ1 θεωρούνταν ιδιαίτερα δημοφιλείς και ήδη αγαπητοί στο τηλεοπτικό κοινό. Κι όμως. Μία τριάδα φωτια από τους Λευτέρη Λαζάρου, Δημήτρη Σκαρμούτσο και Γιάννη Λουκάκο θα κάνει την ανατροπή. Και αν ο πρώτος, λόγω μακράς θητείας στο ιστορικό και εξαιρετικό «Βαρούλκο» κάπως έσπαγε τον πάγο με το κοινό, οι άλλοι δύο θα καταφέρουν να διαψεύσουν τους προφήτες και να κάνουν τηλεοπτικό χαμό. Τον αντισυμβατικό Σκαρμούτσο με τα δεκάδες τατουάζ και την περιπετειώδη ζωή θα ακολουθήσουν πολλές χιλιάδες και μερικές εκατοντάδες θα μπουν σε λίστα αναμονής προκειμένου να γευτούν από τα ζωγραφισμένα χεράκια του τα δημοφιλή κόλλυβα και παγωτό τριαντάφυλλο στο «Αλάτσι» εκείνη την χρονιά. Ουρές στην Μιχαλακοπούλου για ένα τραπέζι και ο Σκαρμούτσος πλέον γίνεται ένας σεφ που θυμίζει τηλεοπτικό ροκ σταρ. Ο Γιάννης Λουκάκος θα είναι ο comme il faut σεφ που γοητεύει τα πλήθη και ο Λαζάρου το κράμα αυστηρού και τρυφερού συνάμα πατριάρχη της κουζίνας. Τα μηχανάκια τηλεθέασης παίρνουν φωτιά και το «Master Chef» θα γίνει το τηλεοπτικό talk of the town. Όχι άδικα, καθώς η αισθητική του Mega το βοηθά να μη γίνει ένα χυδαίο ριάλιτι αλληλοφαγωμάρας και προβολής της υποκουλτούρας και της μετριότητας.
Οι Ελληνες μπαίνουν στην κουζίνα, η τηλεόραση βοηθά τα εστιατόρια, οι τρεις σεφ γίνονται τηλεοπτικοί σταρ με μία φρενίτιδα που δεν έχει τελειωμό. Στον τελικό του πρώτου η Ευγενία Μανωλίδου γίνεται viral με την ατάκα «Θα καταρρεύσω» και ο πρώτος νικητής, Ακης Πετρετζίκης δεν θα ξεπεραστεί ποτέ και από κανέναν επόμενο.
Ο ίδιος το περιέγραψε μάλλον ανατρεπτικά μιλώντας στην Ελεονώρα Μελέτη: «Το MasterChef είναι μία πολύ πονεμένη ιστορία και από τα μεγαλύτερα άγχη που έχω περάσει στη ζωή μου. Στο ξενοδοχείο που δούλευα στο Λονδίνο έτρωγε η βασιλική οικογένεια. Ήταν ουσιαστικά το ξενοδοχείο του Παλατιού. Το να δουλεύεις σε αυτό το ξενοδοχείο και να έχεις τη θέση που είχα ήταν σε φάση ότι με το που φύγεις από εκεί, ότι θέση υπάρχει στην αγορά την έχεις. Σκοπός μου ήταν να πάω στη Νέα Υόρκη. Εκείνο το διάστημα βγήκε ο διαγωνισμός του "MasterChef" και την αίτηση την έκανε ο κολλητός μου. Ήταν μεγάλο δίλημμα τι θα κάνω. Είχα μια φτιαγμένη καριέρα στο εξωτερικό και έπρεπε να πάρω την απόφαση αν θα γυρίσω στην Ελλάδα ή θα κάτσω τελικά στο ξενοδοχείο. Γύρισα και πήγα στο "MasterChef" για να κερδίσω τον τίτλο. Η συνέχεια ήταν τραγική. Δεν μου άρεσε καθόλου. Είχα κάνει τόσα πράγματα στη ζωή μου και όταν βγαίνει ένας άνθρωπος από ένα παιχνίδι δεν ενδιαφέρει κανέναν να ρωτήσει τι έκανε στη ζωή του. Ενδιαφέρουν όλα τα υπόλοιπα εκτός από αυτό. Για καιρό μετά που τελείωσε το παιχνίδι ήμουν μετανιωμένος, δεν ήξερα τι να κάνω. Είχα στεναχωρηθεί πάρα πολύ γιατί δεν υπήρχε κάτι μετά το MasterChef». Φυσικά κάτι τέτοιο τελικό δεν συνέβη και πλέον ο Ακης, ευτυχής μπαμπάς δύο παιδιών θεωρείται από τους πλέον επιτυχημένους σεφ με ευρύ πεδίο δράση και ένα σύνθημα να τον ακολουθεί «Του Ακη οι συνταγές βγαίνουν». Μεγάλη αλήθεια.
Μετά την ολοκλήρωση του πρώτου κύκλου, το Mega αποφασίζει να κάνει κάτι πολύ διαφορετικό και προβάλλει το ριάλιτι αλλά με λιλιπούτειους επίδοξους σεφ και με παιδιά 8-13 ετών έρχεται το Master Chef Junior για την σεζόν 2011-2012 με παρουσιάστρια την Μαρία Μπεκατώρου.
Η δεύτερη σεζόν του «Master Chef» από το MEGA, με παρουσιάστρια τη Μαίρη Συνατσάκη, δεν ολοκληρώθηκε ποτέ. Για την ακρίβεια δεν είχαμε ποτέ νικητή και διεκόπη ξαφνικά αν και οι δό σεφ οι οποίοι είχαν προκριθεί στον τελικό ήταν οι οι Κώστας Καμπάς και Μπάμπης Κουντούρης. Την παρουσίαση εκείνου του κύκλου είχε αναλάβει η Μαίρη Συνατσάκη.
Τον Μάρτιο του 2017, το Star Channel απέκτησε τα δικαιώματα της εκπομπής επαναφέροντας το MasterChef μετά από τέσσερα χρόνια. Ο τρίτος κύκλος έκανε πρεμιέρα στις 4 Μαΐου του 2017. Μέχρι σήμερα το ριάλιτι παραμένει στην σκαλέτα του σταθμού και μετά από μία μικρή «κοιλιά» φέτος απέδειξε ότι είναι «πολύ σκληρό για να πεθάνει».
Η νέα εποχή στο Star και οι…τρεις καμπαλέρος
Στο Star, το «Μaster Chef» θα κάνει ουσιαστική επανεκκίνηση και με μία προσπάθεια να μην θυμίζει κακή ρεπλίκα του προηγούμενου. Επιλέγονται τρεις σεφ και αποφασίζεται ότι η παρουσιάστρια μάλλον δεν είναι απαραίτητη, κάτι που σε βάθος χρόνου αποδεικνύεται σωστό λόγω εκτοπίσματος των σεφ. Η αρχική σύνθεση ήταν Δημήτρης Σκαρμούτσος, Πάνος Ιωαννίδης και Σωτήρης Κοντιζάς. Στην πορεία, ο Σκαρμούτσος αποχωρεί και θα περάσει μπροστά ο «θείος», όπως τον αποκαλεί ο κόσμος, ο Λεωνίδας Κουτσόπουλος.
Η παρέα δένει και ένα «Bachelor» μαγειρικής ξετυλίγεται στις οθόνες. Ιστορίες ανθρώπινες στις οντισιόν, ριάλιτι και μαγειρική καλών προδιαγραφών στην συνέχεια και η εξίσωση της επιτυχίας είναι έτοιμη στον τηλεοπτικό φούρνο. Η πορεία του θα είναι πολύ καλή αλλά στην συνέχεια και με το πέρασμα του χρόνου θα το συνθλίψει ο ανταγωνισμός και τα νούμερα θα υποχωρήσουν. Ο έμπειρος τότε παραγωγός του, Νίκος Χριστοφόρου, θα εισηγηθεί αλλαγές και διορθωτικές κινήσεις, οι οποίες ευτυχώς θα γίνουν αποδεκτές και θα εφαρμοστούν. Κάπως έτσι η φετινή εκδοχή κάνει την ανατροπή. Υψηλά νούμερα και πολύ ενδιαφέρον. Ένα καλοκουρδισμένο ριάλιτι με ρόλους και χαρακτήρες πολύ καθαρά αποτυπωμένους στο γυαλί.
Μία φιλική σχέση η οποία βοηθά πάντα την τηλεοπτική χημεία που περνάει απέναντι και φυσικά καλό κάστινγκ με περιπτώσεις παικτών που ερεθίζουν το ενδιαφέρον. Η αισθητική της παραγωγής σε όλες τις βαθμίδες, ακόμη και αυτές που δεν είναι άμεσα ορατές στον τηλεθεατή είναι αξιέπαινη και πολύ ιδιαίτερη. Επιπλέον, φέτος το μοντάζ κεντάει και η ισορροπία περιεχομένου είναι πολύ καλύτερη σε σχέση με τι προηγούμενες χρονιές. Προφανώς αφουγκραζόμενοι την επιθυμία του κοινού, οι επικεφαλής μείωσαν σημαντικά τον παράγοντα τοξικότητα που μόνο κακό μπορεί να κάνει πλέον και φυσικά η μαγειρική είναι πάντα κάτι που ο κόσμος λατρεύει να παρακολουθεί σε όλες τις ηλικίες. Το φαγητό είναι μία μορφή τέχνης και όταν είναι καλοσκηνοθετημένο «τρώγεται» καλύτερα.
Λογικό λοιπόν να υπάρχει ανταπόκριση, να γίνεται συζήτηση, να σημειώνει επιτυχία. Υπάρχουν πολλοί λόγοι και πολλοί άνθρωποι. Και πάνω απ’ όλα υπάρχει πολλή δουλειά από κατάλληλους επαγγελματίες. Καλή μας τηλεοπτική όρεξη.
Ειδήσεις σήμερα:
Greek mafia, ΟΥΚαδες και Πυρήνες της Φωτιάς: Ψάχνουν τη διαδρομή των εκρηκτικών, εκτιμούν ότι ετοίμαζαν μεγάλο χτύπημα
Αγγλία: Βρέθηκε χελώνα-αλιγάτορας που μπορεί να κόψει ακόμα και ανθρώπινα δάχτυλα
Λάρισα: Ποινή φυλάκισης για 54χρονο που θώπευε την εγγονή του - Υποστηρίζει ότι «αυτή τον προκάλεσε»
Με ποσοστά που σπάνε το φράγμα του 25% στο δυναμικό κοινό, σε τέταρτα αγγίζει ακόμη και το 30%, και μάλιστα Δευτέρα ως και Παρασκευή το μαγειρικό ριάλιτι του Star επελαύνει στην prime time και βλέπει τους ανταγωνιστές του με το κυάλι. Αν μάλιστα αναλογιστεί κάποιος ότι μιλάμε για ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα που μετράει ήδη 10 χρόνια τηλεοπτικής πορείας με πολλά χιλιόμετρα στις κουζίνες και άλλαξε όλη την αισθητική των ριάλιτι.
Το μακρινό 2010, ο διευθυντής προγράμματος του Mega, Πέτρος Μπούτος εντάσσει στο πρόγραμμα του καναλιού ένα άλλο ριάλιτι που ο ίδιος και τα στελέχη του επιβεβαιώνονται. Μακριά από την γκουρμέ αισθητική η τότε τηλεόραση αρχίζει να ανακαλύπτει πρόσωπα και γεύσεις με αποτέλεσμα να γίνει πανζουρλισμός. Απέναντι στο «Master Chef» ο ΑΝΤ1 θα βάλει το «Top Chef» με Ηλία Μαμαλάκη και Χριστόφορου Πέσκια στην κριτική επιτροπή.
Η μάχη για όσους βιάζονταν να προβλέψουν το αποτέλεσμα είχε κριθεί καθώς οι δύο σεφ του ΑΝΤ1 θεωρούνταν ιδιαίτερα δημοφιλείς και ήδη αγαπητοί στο τηλεοπτικό κοινό. Κι όμως. Μία τριάδα φωτια από τους Λευτέρη Λαζάρου, Δημήτρη Σκαρμούτσο και Γιάννη Λουκάκο θα κάνει την ανατροπή. Και αν ο πρώτος, λόγω μακράς θητείας στο ιστορικό και εξαιρετικό «Βαρούλκο» κάπως έσπαγε τον πάγο με το κοινό, οι άλλοι δύο θα καταφέρουν να διαψεύσουν τους προφήτες και να κάνουν τηλεοπτικό χαμό. Τον αντισυμβατικό Σκαρμούτσο με τα δεκάδες τατουάζ και την περιπετειώδη ζωή θα ακολουθήσουν πολλές χιλιάδες και μερικές εκατοντάδες θα μπουν σε λίστα αναμονής προκειμένου να γευτούν από τα ζωγραφισμένα χεράκια του τα δημοφιλή κόλλυβα και παγωτό τριαντάφυλλο στο «Αλάτσι» εκείνη την χρονιά. Ουρές στην Μιχαλακοπούλου για ένα τραπέζι και ο Σκαρμούτσος πλέον γίνεται ένας σεφ που θυμίζει τηλεοπτικό ροκ σταρ. Ο Γιάννης Λουκάκος θα είναι ο comme il faut σεφ που γοητεύει τα πλήθη και ο Λαζάρου το κράμα αυστηρού και τρυφερού συνάμα πατριάρχη της κουζίνας. Τα μηχανάκια τηλεθέασης παίρνουν φωτιά και το «Master Chef» θα γίνει το τηλεοπτικό talk of the town. Όχι άδικα, καθώς η αισθητική του Mega το βοηθά να μη γίνει ένα χυδαίο ριάλιτι αλληλοφαγωμάρας και προβολής της υποκουλτούρας και της μετριότητας.
Οι Ελληνες μπαίνουν στην κουζίνα, η τηλεόραση βοηθά τα εστιατόρια, οι τρεις σεφ γίνονται τηλεοπτικοί σταρ με μία φρενίτιδα που δεν έχει τελειωμό. Στον τελικό του πρώτου η Ευγενία Μανωλίδου γίνεται viral με την ατάκα «Θα καταρρεύσω» και ο πρώτος νικητής, Ακης Πετρετζίκης δεν θα ξεπεραστεί ποτέ και από κανέναν επόμενο.
Ο ίδιος το περιέγραψε μάλλον ανατρεπτικά μιλώντας στην Ελεονώρα Μελέτη: «Το MasterChef είναι μία πολύ πονεμένη ιστορία και από τα μεγαλύτερα άγχη που έχω περάσει στη ζωή μου. Στο ξενοδοχείο που δούλευα στο Λονδίνο έτρωγε η βασιλική οικογένεια. Ήταν ουσιαστικά το ξενοδοχείο του Παλατιού. Το να δουλεύεις σε αυτό το ξενοδοχείο και να έχεις τη θέση που είχα ήταν σε φάση ότι με το που φύγεις από εκεί, ότι θέση υπάρχει στην αγορά την έχεις. Σκοπός μου ήταν να πάω στη Νέα Υόρκη. Εκείνο το διάστημα βγήκε ο διαγωνισμός του "MasterChef" και την αίτηση την έκανε ο κολλητός μου. Ήταν μεγάλο δίλημμα τι θα κάνω. Είχα μια φτιαγμένη καριέρα στο εξωτερικό και έπρεπε να πάρω την απόφαση αν θα γυρίσω στην Ελλάδα ή θα κάτσω τελικά στο ξενοδοχείο. Γύρισα και πήγα στο "MasterChef" για να κερδίσω τον τίτλο. Η συνέχεια ήταν τραγική. Δεν μου άρεσε καθόλου. Είχα κάνει τόσα πράγματα στη ζωή μου και όταν βγαίνει ένας άνθρωπος από ένα παιχνίδι δεν ενδιαφέρει κανέναν να ρωτήσει τι έκανε στη ζωή του. Ενδιαφέρουν όλα τα υπόλοιπα εκτός από αυτό. Για καιρό μετά που τελείωσε το παιχνίδι ήμουν μετανιωμένος, δεν ήξερα τι να κάνω. Είχα στεναχωρηθεί πάρα πολύ γιατί δεν υπήρχε κάτι μετά το MasterChef». Φυσικά κάτι τέτοιο τελικό δεν συνέβη και πλέον ο Ακης, ευτυχής μπαμπάς δύο παιδιών θεωρείται από τους πλέον επιτυχημένους σεφ με ευρύ πεδίο δράση και ένα σύνθημα να τον ακολουθεί «Του Ακη οι συνταγές βγαίνουν». Μεγάλη αλήθεια.
Μετά την ολοκλήρωση του πρώτου κύκλου, το Mega αποφασίζει να κάνει κάτι πολύ διαφορετικό και προβάλλει το ριάλιτι αλλά με λιλιπούτειους επίδοξους σεφ και με παιδιά 8-13 ετών έρχεται το Master Chef Junior για την σεζόν 2011-2012 με παρουσιάστρια την Μαρία Μπεκατώρου.
Η δεύτερη σεζόν του «Master Chef» από το MEGA, με παρουσιάστρια τη Μαίρη Συνατσάκη, δεν ολοκληρώθηκε ποτέ. Για την ακρίβεια δεν είχαμε ποτέ νικητή και διεκόπη ξαφνικά αν και οι δό σεφ οι οποίοι είχαν προκριθεί στον τελικό ήταν οι οι Κώστας Καμπάς και Μπάμπης Κουντούρης. Την παρουσίαση εκείνου του κύκλου είχε αναλάβει η Μαίρη Συνατσάκη.
Τον Μάρτιο του 2017, το Star Channel απέκτησε τα δικαιώματα της εκπομπής επαναφέροντας το MasterChef μετά από τέσσερα χρόνια. Ο τρίτος κύκλος έκανε πρεμιέρα στις 4 Μαΐου του 2017. Μέχρι σήμερα το ριάλιτι παραμένει στην σκαλέτα του σταθμού και μετά από μία μικρή «κοιλιά» φέτος απέδειξε ότι είναι «πολύ σκληρό για να πεθάνει».
Η νέα εποχή στο Star και οι…τρεις καμπαλέρος
Στο Star, το «Μaster Chef» θα κάνει ουσιαστική επανεκκίνηση και με μία προσπάθεια να μην θυμίζει κακή ρεπλίκα του προηγούμενου. Επιλέγονται τρεις σεφ και αποφασίζεται ότι η παρουσιάστρια μάλλον δεν είναι απαραίτητη, κάτι που σε βάθος χρόνου αποδεικνύεται σωστό λόγω εκτοπίσματος των σεφ. Η αρχική σύνθεση ήταν Δημήτρης Σκαρμούτσος, Πάνος Ιωαννίδης και Σωτήρης Κοντιζάς. Στην πορεία, ο Σκαρμούτσος αποχωρεί και θα περάσει μπροστά ο «θείος», όπως τον αποκαλεί ο κόσμος, ο Λεωνίδας Κουτσόπουλος.
Η παρέα δένει και ένα «Bachelor» μαγειρικής ξετυλίγεται στις οθόνες. Ιστορίες ανθρώπινες στις οντισιόν, ριάλιτι και μαγειρική καλών προδιαγραφών στην συνέχεια και η εξίσωση της επιτυχίας είναι έτοιμη στον τηλεοπτικό φούρνο. Η πορεία του θα είναι πολύ καλή αλλά στην συνέχεια και με το πέρασμα του χρόνου θα το συνθλίψει ο ανταγωνισμός και τα νούμερα θα υποχωρήσουν. Ο έμπειρος τότε παραγωγός του, Νίκος Χριστοφόρου, θα εισηγηθεί αλλαγές και διορθωτικές κινήσεις, οι οποίες ευτυχώς θα γίνουν αποδεκτές και θα εφαρμοστούν. Κάπως έτσι η φετινή εκδοχή κάνει την ανατροπή. Υψηλά νούμερα και πολύ ενδιαφέρον. Ένα καλοκουρδισμένο ριάλιτι με ρόλους και χαρακτήρες πολύ καθαρά αποτυπωμένους στο γυαλί.
Μία φιλική σχέση η οποία βοηθά πάντα την τηλεοπτική χημεία που περνάει απέναντι και φυσικά καλό κάστινγκ με περιπτώσεις παικτών που ερεθίζουν το ενδιαφέρον. Η αισθητική της παραγωγής σε όλες τις βαθμίδες, ακόμη και αυτές που δεν είναι άμεσα ορατές στον τηλεθεατή είναι αξιέπαινη και πολύ ιδιαίτερη. Επιπλέον, φέτος το μοντάζ κεντάει και η ισορροπία περιεχομένου είναι πολύ καλύτερη σε σχέση με τι προηγούμενες χρονιές. Προφανώς αφουγκραζόμενοι την επιθυμία του κοινού, οι επικεφαλής μείωσαν σημαντικά τον παράγοντα τοξικότητα που μόνο κακό μπορεί να κάνει πλέον και φυσικά η μαγειρική είναι πάντα κάτι που ο κόσμος λατρεύει να παρακολουθεί σε όλες τις ηλικίες. Το φαγητό είναι μία μορφή τέχνης και όταν είναι καλοσκηνοθετημένο «τρώγεται» καλύτερα.
Λογικό λοιπόν να υπάρχει ανταπόκριση, να γίνεται συζήτηση, να σημειώνει επιτυχία. Υπάρχουν πολλοί λόγοι και πολλοί άνθρωποι. Και πάνω απ’ όλα υπάρχει πολλή δουλειά από κατάλληλους επαγγελματίες. Καλή μας τηλεοπτική όρεξη.
Ειδήσεις σήμερα:
Greek mafia, ΟΥΚαδες και Πυρήνες της Φωτιάς: Ψάχνουν τη διαδρομή των εκρηκτικών, εκτιμούν ότι ετοίμαζαν μεγάλο χτύπημα
Αγγλία: Βρέθηκε χελώνα-αλιγάτορας που μπορεί να κόψει ακόμα και ανθρώπινα δάχτυλα
Λάρισα: Ποινή φυλάκισης για 54χρονο που θώπευε την εγγονή του - Υποστηρίζει ότι «αυτή τον προκάλεσε»
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα