Η Ρενέ Ζελβέγκερ ξαναγίνεται Μπρίτζετ Τζόουνς
Η Ρενέ Ζελβέγκερ ξαναγίνεται Μπρίτζετ Τζόουνς
Εχει υποδυθεί δεκάδες χαρακτήρες και ήταν τόσο πειστική ως Τζούντι Γκάρλαντ που τιμήθηκε με Οσκαρ. Ωστόσο ο ρόλος που μάλλον θα την κυνηγάει για πάντα είναι αυτός της Μπρίτζετ Τζόουνς, την οποία θα ενσαρκώσει για τέταρτη φορά. Μα, δεν βαρέθηκε;
Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
Hταν η Ρενέ Ζελβέγκερ πήρε τον ρόλο της εύθυμης, αδέξιας και ελαφρώς τροφαντής Μπρίτζετ -και μαζί 11 κιλά για να νιώσει πιο κοντά στην ηρωίδα της- δεν φανταζόταν ότι αυτό θα ήταν η αφετηρία ενός κινηματογραφικού μαραθωνίου.
Η ταινία «Το ημερολόγιο της Μπρίτζετ Τζόουνς» βγήκε στις αίθουσες το 2001, αγαπήθηκε από το κοινό, εκτιμήθηκε από τους κριτικούς και έκανε ευτυχισμένους τους παραγωγούς που είχαν ξοδέψει 25 εκατ. δολάρια για τη δημιουργία της και πήραν πίσω 334 εκατ. δολάρια και κάτι ψιλά από τις παγκόσμιες εισπράξεις. Η Ζελβέγκερ ανταμείφθηκε με ευρεία αποδοχή και μια υποψηφιότητα για Οσκαρ. Ολα καλά.
Ηταν μάλλον λογική και μια συνέχεια της ιστορίας, η οποία ήρθε τρία χρόνια αργότερα -τόσο καιρό χρειάστηκε η καλή μας Μπρίτζετ για να ολοκληρώσει ένα ακόμα ημερολόγιο- με τον εύγλωττο τίτλο «Μπρίτζετ Τζόουνς: Η επόμενη σελίδα».
Για άλλη μια φορά η Ζελβέγκερ έκανε αυστηρή δίαιτα με χάρμπουγκερ και πίτσες για να ξανανέβει στο μπριτζετικό βάρος και για άλλη μια φορά οι παραγωγοί έχτισαν καινούριες επαύλεις με τα κέρδη τους - είχαν ξοδέψει 40 εκατ. δολάρια και πήραν πίσω 265 εκατ. δολάρια. Χρυσές δουλειές.
Και εκεί που θα έλεγε κανείς ότι οι σεναριογράφοι είχαν πλέον αφήσει τη συμπαθή γκαφατζού στην ησυχία της να απολαμβάνει χωρίς άλλα ευτράπελα τον έρωτά της με τον Μαρκ Ντάρσι -κατά κόσμον Κόλιν Φερθ-, το 2016 επανήλθαν με ένα ακόμα σίκουελ, «Το μωρό της Μπρίτζετ Τζόουνς».
Και παρότι η τρίτη ταινία δεν ήταν τόσο νόστιμη όσο οι δύο πρώτες -παρεμπιπτόντως η Ζελβέγκερ ήταν και ελαφρώς αγνώριστη από τις πλαστικές-, οι θαυμαστές της ακάματης ημερολογιογράφου ξαναγέμισαν τις αίθουσες και τις τσέπες των παραγωγών (212 εκατ. δολάρια εισπράξεις έναντι 35 εκατ. δολαρίων budget).
Ναι, η Μπρίτζετ Τζόουνς πουλάει ακόμα, αν και κάθε φορά λίγο λιγότερο από τις προηγούμενες. Και προφανώς η αστεία κινηματογραφική ξανθιά έχει και άλλες ιστορίες να διηγηθεί, καθώς η τέταρτη ταινία με τίτλο «Bridget Jones: Mad about the boy» έχει ήδη μπει στο στάδιο της προετοιμασίας και παλιοί και νέοι ήρωες έρχονται για να κάνουν τη ζωή της περισσότερο ή λιγότερο δύσκολη.
Εκτός από τη Ζελβέγκερ, που ίσως μέχρι τα βαθιά της γεράματα θα υποδύεται την ηρωίδα που αγάπησε περισσότερο από όλες τις άλλες, το καστ συμπληρώνεται από τους γνώριμους Χιου Γκραντ και Εμα Τόμσον και τους νεοφερμένους Τσιουέτελ Ετζιοφορ και Λίο Γούνταλ - προφανώς στον ρόλο του boy.
Η ταινία «Το ημερολόγιο της Μπρίτζετ Τζόουνς» βγήκε στις αίθουσες το 2001, αγαπήθηκε από το κοινό, εκτιμήθηκε από τους κριτικούς και έκανε ευτυχισμένους τους παραγωγούς που είχαν ξοδέψει 25 εκατ. δολάρια για τη δημιουργία της και πήραν πίσω 334 εκατ. δολάρια και κάτι ψιλά από τις παγκόσμιες εισπράξεις. Η Ζελβέγκερ ανταμείφθηκε με ευρεία αποδοχή και μια υποψηφιότητα για Οσκαρ. Ολα καλά.
Ηταν μάλλον λογική και μια συνέχεια της ιστορίας, η οποία ήρθε τρία χρόνια αργότερα -τόσο καιρό χρειάστηκε η καλή μας Μπρίτζετ για να ολοκληρώσει ένα ακόμα ημερολόγιο- με τον εύγλωττο τίτλο «Μπρίτζετ Τζόουνς: Η επόμενη σελίδα».
Για άλλη μια φορά η Ζελβέγκερ έκανε αυστηρή δίαιτα με χάρμπουγκερ και πίτσες για να ξανανέβει στο μπριτζετικό βάρος και για άλλη μια φορά οι παραγωγοί έχτισαν καινούριες επαύλεις με τα κέρδη τους - είχαν ξοδέψει 40 εκατ. δολάρια και πήραν πίσω 265 εκατ. δολάρια. Χρυσές δουλειές.
Και εκεί που θα έλεγε κανείς ότι οι σεναριογράφοι είχαν πλέον αφήσει τη συμπαθή γκαφατζού στην ησυχία της να απολαμβάνει χωρίς άλλα ευτράπελα τον έρωτά της με τον Μαρκ Ντάρσι -κατά κόσμον Κόλιν Φερθ-, το 2016 επανήλθαν με ένα ακόμα σίκουελ, «Το μωρό της Μπρίτζετ Τζόουνς».
Και παρότι η τρίτη ταινία δεν ήταν τόσο νόστιμη όσο οι δύο πρώτες -παρεμπιπτόντως η Ζελβέγκερ ήταν και ελαφρώς αγνώριστη από τις πλαστικές-, οι θαυμαστές της ακάματης ημερολογιογράφου ξαναγέμισαν τις αίθουσες και τις τσέπες των παραγωγών (212 εκατ. δολάρια εισπράξεις έναντι 35 εκατ. δολαρίων budget).
Ναι, η Μπρίτζετ Τζόουνς πουλάει ακόμα, αν και κάθε φορά λίγο λιγότερο από τις προηγούμενες. Και προφανώς η αστεία κινηματογραφική ξανθιά έχει και άλλες ιστορίες να διηγηθεί, καθώς η τέταρτη ταινία με τίτλο «Bridget Jones: Mad about the boy» έχει ήδη μπει στο στάδιο της προετοιμασίας και παλιοί και νέοι ήρωες έρχονται για να κάνουν τη ζωή της περισσότερο ή λιγότερο δύσκολη.
Εκτός από τη Ζελβέγκερ, που ίσως μέχρι τα βαθιά της γεράματα θα υποδύεται την ηρωίδα που αγάπησε περισσότερο από όλες τις άλλες, το καστ συμπληρώνεται από τους γνώριμους Χιου Γκραντ και Εμα Τόμσον και τους νεοφερμένους Τσιουέτελ Ετζιοφορ και Λίο Γούνταλ - προφανώς στον ρόλο του boy.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα