Eurovision - Α' ημιτελικός: Η πρόκριση της Κύπρου, η ερμηνεία «φωτιά» της Φουρέιρα και οι εμφανίσεις που ξεχώρισαν
08.05.2024
08:03
Υψηλή η τηλεθέαση, έφτασε μέχρι το 31,6% - Το «Fuego» έκλεψε τις εντυπώσεις τη χτεσινή βραδιά, σε αντίθεση με το παρουσιαστικό δίδυμο Αλευρά-Καλούτα που απογοήτευσε
Σε αυτόν τον Ημιτελικό η αρχή και το τέλος ήταν τα καλύτερα. Κι αυτό γιατί αρκούσε η εμφάνιση δύο σταρ για να καταλάβει ο κόσμος πως όσα βίντεο κλιπ κι αν σκηνοθετήσεις, όσα φώτα κι αν ρυθμίσεις και όσα επικοινωνιακά κόλπα κι αν επιστρατεύσεις, στην σκηνή θα λάμψει το ταλέντο ακόμη και ακίνητο.
Για όλα τα παραπάνω και γι ακόμη περισσότερα δεν θα μπορούσε να γίνει καλύτερη υποδοχή στον Α’ Ημιτελικό της Eurovision, από αυτή που επεφύλασσε η Ελένη Φουρέιρα με το «Fuego». Φωτιά στην σκηνή, υπέροχο και δυναμικό act από ένα κορίτσι που συνεχίζει να καταπλήσσει με την σκηνική παρουσία του. Τα post μετά την εμφάνισή της κατέκλυσαν το Twitter με τους χρήστες να την αποθεώνουν και να κάνουν λόγο ακόμη και για καλύτερη εμφάνιση από αυτή του 2018. Η Φουρέιρα μονοπώλησε το ενδιαφέρον των Ελλήνων τηλεθεατών, οι οποίοι ο ένας μετά τον άλλον ανέβαζαν το βίντεο του «Fuego» το οποίο συνόδευαν διθυραμβικά σχόλια.
Εξαιρετική όπως και οι επόμενοι καλλιτέχνες, οι οποίοι συμμετείχαν σε προηγούμενους διαγωνισμούς αλλά κανένας δεν κατάφερε να κερδίσει την πρώτη θέση. Η Chanel και ο Eric Saade που είχαν τερματίσει τρίτοι κάτι που μικρή σημασία έχει, καθώς τόσο τα τραγούδια όσο και οι εμφανίσεις τους είχαν παλμό, ξεσήκωσαν τους χιλιάδες θεατές και πέτυχαν μία διαφορετική έναρξη γεμάτη ζωντάνια.
Και φυσικά μετά την ολοκλήρωση της παρουσίασης των συμμετοχών η εμφάνιση του μοναδικού Τζόνι Λόγκαν ο οποίος ερμήνευσε το «Euphoria» και συγκίνησε ενώ εντυπωσίασε με την υπέροχη φωνή του. Μεγάλος ερμηνευτής, μοναδική εμφάνιση που απέδειξε ότι η αξία του παραμένει αναλλοίωτη στον χρόνο.
Σε επίπεδο συμμετοχών, υπήρχε γκρίνια για βαρετά κομμάτια και ελάχιστα φαβορί. Η Silia Kapsis ερμήνευσε στη σκηνή το «Liar» σε μία εντυπωσιακή χορογραφία. Ντυμένη με ένα λευκό μπλουζάκι και παντελόνι, η 17χρονη μαζί με την ομάδα της, είχαν μια ωραία παρουσία στον ημιτελικό, που δεν πέρασε απαρατήρητη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Για όλα τα παραπάνω και γι ακόμη περισσότερα δεν θα μπορούσε να γίνει καλύτερη υποδοχή στον Α’ Ημιτελικό της Eurovision, από αυτή που επεφύλασσε η Ελένη Φουρέιρα με το «Fuego». Φωτιά στην σκηνή, υπέροχο και δυναμικό act από ένα κορίτσι που συνεχίζει να καταπλήσσει με την σκηνική παρουσία του. Τα post μετά την εμφάνισή της κατέκλυσαν το Twitter με τους χρήστες να την αποθεώνουν και να κάνουν λόγο ακόμη και για καλύτερη εμφάνιση από αυτή του 2018. Η Φουρέιρα μονοπώλησε το ενδιαφέρον των Ελλήνων τηλεθεατών, οι οποίοι ο ένας μετά τον άλλον ανέβαζαν το βίντεο του «Fuego» το οποίο συνόδευαν διθυραμβικά σχόλια.
Εξαιρετική όπως και οι επόμενοι καλλιτέχνες, οι οποίοι συμμετείχαν σε προηγούμενους διαγωνισμούς αλλά κανένας δεν κατάφερε να κερδίσει την πρώτη θέση. Η Chanel και ο Eric Saade που είχαν τερματίσει τρίτοι κάτι που μικρή σημασία έχει, καθώς τόσο τα τραγούδια όσο και οι εμφανίσεις τους είχαν παλμό, ξεσήκωσαν τους χιλιάδες θεατές και πέτυχαν μία διαφορετική έναρξη γεμάτη ζωντάνια.
Και φυσικά μετά την ολοκλήρωση της παρουσίασης των συμμετοχών η εμφάνιση του μοναδικού Τζόνι Λόγκαν ο οποίος ερμήνευσε το «Euphoria» και συγκίνησε ενώ εντυπωσίασε με την υπέροχη φωνή του. Μεγάλος ερμηνευτής, μοναδική εμφάνιση που απέδειξε ότι η αξία του παραμένει αναλλοίωτη στον χρόνο.
Σε επίπεδο συμμετοχών, υπήρχε γκρίνια για βαρετά κομμάτια και ελάχιστα φαβορί. Η Silia Kapsis ερμήνευσε στη σκηνή το «Liar» σε μία εντυπωσιακή χορογραφία. Ντυμένη με ένα λευκό μπλουζάκι και παντελόνι, η 17χρονη μαζί με την ομάδα της, είχαν μια ωραία παρουσία στον ημιτελικό, που δεν πέρασε απαρατήρητη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ο Baby Lasagna, εκπροσωπεί την Κροατία με το ethnic/rock «Rim Tim Tagi Tim» και από την πρώτη στιγμή θεωρείται απόλυτο φαβορί και βρίσκεται στις πρώτες θέσεις των στοιχημάτων, ενθουσίασε με την εμφάνισή του, τον έντονο και σύγχρονο ρυθμό του κομματιού και το κοινό τον αποθέωσε.
Φασαρία και λογικό ήταν προκάλεσε η συμμετοχή της Ιρλανδίας με ένα κομμάτι και κυρίως σκηνική παρουσία πολύ εκκεντρική και ιδιαίτερη.
Σερβία, Πορτογαλία, Σλοβενία, Ουκρανία, Λιθουανία, Φινλανδία, Κύπρος, Κροατία, Ιρλανδία και Λουξεμβούργο πέρασαν στον τελικό με την αυτή την σειρά ανακοίνωσης και πλέον οι υπόλοιποι θα επιλεγούν τα βράδυ της Πέμπτης.
Δείτε μερικές από τις αξιοσημείωτες εμφανίσεις:
Δυστυχώς το παρουσιαστικό δίδυμο Θανάσης Αλευράς και Ζερόμ Καλούτα απογοήτευσε με μία άνευρη και διεκπεραιωτική περιγραφή και μετάδοση. Απλή ανάγνωση ενός κειμένου απλά περιγραφικού, καμία διάθεση για χιούμορ και επικοινωνία μεταξύ τους μέχρι και την ολοκλήρωση των συμμετοχών. Κι όταν βρήκαν αυτό το κάποιο κέφι έκαναν λάθη και μιλούσαν μεταξύ τους δίχως να προσέχουν τι γινόταν στη σκηνή και στα βίντεο.
Σε ένα σημαντικό λάθος υπέπεσε ο Θανάσης Αλευράς όταν προλόγιζε τη συμμετοχή της Σουηδίας με τους Marcus & Martinus, μόνο που στη συνέχεια εμφανιζόταν η Γερμανία με τον Isaak και το Always On The Run.
Δυστυχώς το κατάλαβε αργά. 52 χώρες, 47 γλώσσες ήταν ο τίτλος του ωραίου αφιερωματικού βίντεο που «έχασαν» σχεδόν οι παρουσιαστές, οι οποίοι σχολίασαν την πρόκριση του Παναθηναϊκού στο Final Four εκείνη την στιγμή. Ούτε τον είδαν τον Γιώργο Αλκαίο στην οθόνη… Ισως χρειάζεται λίγος χρόνος για να «ζεσταθούν» και στον β’ Ημιτελικό μπορεί η χημεία να είναι καλύτερη. Αξίζουν μία ευκαιρία, ήταν άλλωστε η πρώτη φορά σε κάτι απαιτητικό.
Όμως ακόμη αναρωτιόμαστε τι ήταν αυτό που έκανε την ΕΡΤ να επιλέξει τους συγκεκριμένους, πολύ ταλαντούχους στο είδος τους, σε κάτι που έχει σχέση με την Eurovision…
Είχε προηγηθεί και η απερίγραπτα ανιαρή και δίχως νόημα και ουσία εκπομπή με την Τζένη Μελιτά στις 21.00, όπου για μία ακόμη φορά απορήσαμε για την επιμονή της ΕΡΤ να εμπιστεύεται την παρουσιάστρια σε κάτι που πραγματικά δεν μπορεί να κάνει με τον τρόπο που το έκαναν άλλοι και σαφώς καλύτερα από εκείνη.
Ειδήσεις σήμερα
Αγωνία για τη Ράφα μετά τα ισραηλινά πλήγματα στην περιοχή - Η CIA στις διαπραγματεύσεις για εκεχειρία
Βάρβαρο έγκλημα στην Ινδία: 32χρονη έριξε τον κωφάλαλο γιο της σε ποτάμι με κροκόδειλους - «Σκότωσε τον, μόνο τρώει» της έλεγε ο πατέρας του
H 24χρονη δασκάλα που κατηγορείται για αποπλάνηση 11χρονου είχε φέρει δίπλα της το θρανίο του για να τον ακουμπάει στο μάθημα
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr