Η Κατερίνα Στικούδηαποκάλυψε με μία ανάρτηση στο Ιnstagram πότε θα γίνει η βάφτιση του δεύτερου γιου της, αλλά και ποια θα είναι η νονά του.
Η τραγουδίστρια δημοσίευσε μια σειρά από φωτογραφίες στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram.
Στην πρώτη κάθεται δίπλα σε ένα κορίτσι, σε έναν καναπέ. Στα επόμενα στιγμιότυπα, η Κατερίνα Στικούδη ποζάρει δίπλα σε μια μελαχρινή κοπέλα, ενώ διαλέγουν βαφτιστικά.
Όπως αναφέρει στη λεζάντα της ανάρτησής της, τον γιο της θα βαφτίσει ένα κορίτσι που γνωρίζει από τα παιδικά του κιόλας χρόνια, ενώ η βάφτισή του θα γίνει τον Σεπτέμβριο.
Συγκεκριμένα, λέει πως τη γνώρισε σε ηλικία 20 ετών, όταν μετακόμισε στην Καισαριανή και μάλιστα, το κορίτσι ήταν μεγάλη θαυμάστριά της, ενώ παραμένει μέχρι και σήμερα, στα αγαπημένα της άτομα.
Η Κατερίνα Στικούδη έγραψε: «Που να σας τα λέω… Μου φαίνεται σαν όνειρο... Σε γνώρισα όταν ήμουν 20 χρόνων... (πριν 7 χρόνια δηλαδή 😂)... Είχα την τύχη να μένουμε στην ίδια πολυκατοικία, στην αγαπημένη μου γειτονιά την Καισαριανή!! Με αγάπησες από την πρώτη στιγμή, γι' αυτό που είμαι, για τη μουσική μου και για όλα όσα αποφάσιζα να κάνω κατά καιρούς! Πέρασε ο καιρός και αποφάσισα να φύγω μια μέρα. Δεν θα ξεχάσω τι μου είχες πει "θα χαθούμε τώρα εμείς;". Και σου είχα απαντήσει πως όποιος δεν θέλει να χαθεί, δεν χάνεται, σου χαμογέλασα και σε πήρα αγκαλιά».
Στη συνέχεια, πρόσθεσε: «Τώρα εσύ μικρό μου κοριτσάκι, έγινες μια γυναικάρα που θαυμάζω για τους στόχους της και το πείσμα της... Εσύ μικρό μου κοριτσάκι ομόρφυνες πολύ, ψήλωσες, ωριμάσες... Εσύ μικρό μου κοριτσάκι τον Σεπτέμβρη θα γίνεις η νονά του δεύτερου γιου μου... Η συγκίνηση τεράστια… Θα σ' αγαπώ για πάντα».
Οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να διεκδικήσουν μια θέση σε πανεπιστήμια του εξωτερικού χωρίς International Baccalaureate, με την καθοδήγηση και τη μεθοδικότητα των Εκπαιδευτηρίων Καίσαρη.
Το WORLD PASS powered by Telekom έδωσε την ευκαιρία σε δύο startups να επισκεφθούν το Hubraum, το Tech Incubator Center της Telekom στην Κρακοβία, και να βρεθούν στην καρδιά της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας.
Από το 2019 η Wolt ανατρέπει τα δεδομένα στη διανομή φαγητού και προϊόντων, ενισχύοντας τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, και αναβαθμίζοντας συνεχώς την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών.