Τηλεόραση: Άρωμα γυναίκας στις σειρές του φθινοπώρου - Μεγάλες πρωταγωνίστριες σε εμβληματικούς ρόλους
Τηλεόραση: Άρωμα γυναίκας στις σειρές του φθινοπώρου - Μεγάλες πρωταγωνίστριες σε εμβληματικούς ρόλους
Φιλαρέτη Κομνηνού, Κατερίνα Παπουτσάκη, Ελένη Ράντου, Μαρία Κίτσου επιστρέφουν σε πρωταγωνιστικούς ρόλους στα σίριαλ της ερχόμενης σεζόν
Γυναίκες με πορεία σημαντική σε θεατρικές σκηνές και τηλεοπτικά πλατό. Πρόσωπα που ανέδειξαν ρόλους, που ερμήνευσαν μοναδικά πρωταγωνίστριες σε σίριαλ που έμειναν στην ιστορία, θεατρίνες που αποδέχθηκαν την τηλεοπτική συμμετοχή μόνο με εχέγγυα και πάντα πιστές στα όσα οριοθέτησαν πίσω από τις κόκκινες γραμμές τους. Σε μια χρονιά που στον χώρο των ελληνικών σειρών έρχονται αρκετές παραγωγές και μάλλον με πιο αυστηρά κριτήρια, τα καστ είναι εξαιρετικά. Για πολλούς λόγους και σίγουρα με πολλούς ηθοποιούς.
Ενα στοιχείο όμως που αναδύεται από το κύμα της μυθοπλασίας, που ακόμη παφλάζει αλλά σύντομα θα γίνει ορμητικότερο, είναι η επιστροφή των μεγάλων πρωταγωνιστριών στις σειρές που θα προβληθούν οσονούπω.
Ελένη Ράντου
Στην ΕΡΤ ως μητέρα της Μαρίας Κάλλας
Στην κορυφή των ευχάριστων επιστροφών αυτή της Ελένης Ράντου, η οποία επιλέγει και πάλι την ΕΡΤ μετά την τελευταία συνεργασία της με την δημόσια τηλεόραση στην κωμική σειρά “Ζακέτα να πάρεις” Η Ελένη Ράντου θα υποδυθεί τη Λίτσα Καλογεροπούλου, την καταπιεστική και χειριστική μητέρα της Κάλλας, στη νέα σειρά της ΕΡΤ “Η Μαρία που έγινε Κάλλας”. Μιλώντας πριν από μερικές ημέρες στην ραδιοφωνική εκπομπή της Ντέπυς Γκολεμά, η ηθοποιός έδωσε ένα πρώτο στίγμα του ρόλου της: «Γενικά με τράβηξε το γεγονός ότι βασίζεται σε αληθινά γεγονότα, έχει στοιχεία της μυθοπλασίας. Στην ιδέα του πώς διαμορφώνεται ένα άτομο που διαμόρφωσε με τη σειρά του την όπερα, μου έκανε τρομερά ενδιαφέρον. Πώς είναι τα παιδικά χρόνια ενός τέτοιου θρύλου, τα τραύματα που δημιούργησαν τη Θεία φωνή. Είναι μια σχέση που δεν αποκαταστάθηκε ποτέ. Από τη δική μου μεριά πρέπει να τη δικαιολογήσω, να την αθωώσω. Να βρω τους λόγους που αυτή η μάνα υπήρξε τόσο ηγετική και αυταρχική και πιεστική. Τα τραύματα που δημιούργησε στην κόρη είναι και η αιτία που έγινε αυτό που έγινε η κόρη. Καθετί που έχει αυτή την κακοποίηση είναι ο άγγελος και ο διάβολός μας. Η μάνα την έσπρωξε να γίνει αυτό που έγινε. Είδε το ταλέντο της κόρης, είδε τη φωνή, δεν συμβιβάστηκε ποτέ με τη συνθήκη πολέμου. Έχει μια φράση που λέει “η φωνή της κόρης μου δεν έχει πατρίδα”. Σε μερικά πράγματα έχει τόσο δίκιο και κρατιέμαι από αυτά αλλά ο τρόπος της ήταν βασανιστικός σε ένα παιδί. Έλεγε αλήθειες που δεν ήταν έτοιμο να ακούσει.Ήταν ένα παιδί που δεν είχε εξωτερικά χαρίσματα, είχε μια αδερφή που η μητέρα είχε μια σχέση λατρείας. Ανάμεσα στις δύο κόρες έχασε έναν γιο. Όταν γεννήθηκε η Κάλλας ήταν σε πένθος και ήθελε να κάνει ένα αγόρι για να αναστήσει το προηγούμενο. Αλλά της βγήκε κορίτσι! Οπότε είχε μια τρομερή προσκόλληση στο πρώτο παιδί γιατί δεν την πόνεσε. Είναι χειριστική, ναρκισσιστική σχέση. Είναι δύο νάρκισσοι που αντιπαλεύουν. Τη χρησιμοποιεί απίστευτα την Κάλλας για να κάνει το δικό της όνειρο. Η Μαρία δεν είχε καμία επιθυμία να ασχοληθεί με το τραγούδι. Η μητέρα της έδωσε κλωτσιά κανονική, την έβαζε και μελετούσε. Δεν έζησε παιδικά χρόνια γιατί όλο μελετούσε. Μέσα στην Κατοχή και στο κλίμα ότι υπάρχει κατακτητής, δεν κοίταξε ποτέ ποιος είναι πατρίδα μου και ποιος δεν είναι. Είναι δύο γυναίκες που δεν έχουν πατρίδα. Η μητέρα επέστρεψε με κομμένα τα φτερά από την Αμερική γιατί ο άντρας την εγκατέλειψε και τα έφτιαξε με την καλύτερή της φίλη. Δεν μπορούσε να διανοηθεί ότι στην Ελλάδα δεν βλέπουν τι ταλέντο έχει η κόρη της. Πέφτει πάνω στην μετριότητα που έχει η Ελλάδα. Τη θεωρούσαν ότι δεν είναι Ελληνίδα. Στις πρώτες οντισιόν μιλούσε σχεδόν αμερικάνικα. Η Ελλάδα έχει και το πρόβλημα το σπουδαίο να το φοβάται. Στα 20 φεύγει και εκεί πια την τιμωρεί η κόρη τη μάνα. Έχω διαβάσει μια άγρια επιστολή που η Κάλλας της λέει “καλύτερα να πεθάνεις αν δεν μπορείς να δουλέψεις”. Μεγαλώνοντας ίσως δεν το μαλάκωσε όλο αυτό. Όλη αυτή την τοξικότητα την ρούφηξε αντί να τη φτύσει. Η μάνα πολύ μακροπρόθεσμα είχε σε όλα δίκιο. Δεν της επέτρεπε να ερωτευτεί. Μπορεί πολύ βαθιά να ήξερε ότι ο έρωτας θα την καταστρέψει. Της έλεγε πάντα ότι αν ερωτευτείς θα καταστραφεί η φωνή σου. Και επιβεβαιώθηκε δυστυχώς. Σαν να είχε δει το μέλλον!».
Μαρία Κίτσου
Διπλή επιστροφή σε ΑΝΤ1 και Alpha
Στο prequel της «Μάγισσας» του ΑΝΤ1 η Μαρία Κίτσου κάνει μία μεγάλη επιστροφή, μετά τις «Αγριες Μέλισσες» που την ανέδειξαν σε μία από τις σημαντικότερες πρωταγωνίστριες των τελευταίων ετών στην τηλεόραση. Η ιστορία της εξαιρετικής σειράς του ΑΝΤ1 ξεδιπλώνεται από την αρχή, άρα οι τηλεθεατές θα παρακολουθήσουν όλα όσα προηγήθηκαν της ιστορίας που παρακολούθησαν την σεζόν που μόλις ολοκληρώθηκε. Η Κίτσου υποδύεται μία Βενετσιάνα αριστοκράτισσα και στο teaser που δόθηκε στην δημοσιότητα αποκαλύπτεται πίσω από μία μάσκα και στην θέση που καθόταν ως τώρα ο Μιχαήλ. Τα γυρίσματα ξεκίνησαν στις 15 Ιουλίου και η σειρά είναι από τις πολυαναμενόμενες.
Στον Alpha στην σειρά «Να με λες μαμά» η Κίτσου υποδύεται την Ξένια, μία ορνιθολόγο την οποία εγκατέλειψε η μητέρα της όταν ήταν πολύ μικρή και πλέον γίνεται μάρτυρας της κακοποίησης ενός μικρού κοριτσιού.
Κατερίνα Παπουτσάκη
Come back στην πιο ερωτική σειρά της σεζόν
Μετά τα «Καλύτερά μας χρόνια» στην ΕΡΤ και μία πολύ μικρή συμμετοχή στον «Σκαραβαίο» μία από της αγαπημένες της τηλεόρασης έρχεται ξανά σε ένα σίριαλ που ιντριγκάρει ήδη από την περιγραφή του περιεχομένου του. Ο «Αγιος Ερωτας» του Alpha θα είναι αυτό που υπόσχεται ο τίτλος του: απαγορευμένη αγάπη. Η τοπική κοινωνία μιας μικρής πόλης αναστατώνεται όταν φθάνει ο πατήρ Νικόλας (Δημήτρης Γκοτσόπουλος), ο νέος ιερέας και καθηγητής θεολογίας που εκτός από νιάτα, γοητεία και ανοιχτές ιδέες έχει και πολλά μυστικά που κανείς δε μπορεί να φανταστεί. Δεν είναι τυχαία η παρουσία του σε αυτό τον τόπο και τα πράγματα θα γίνουν πιο περίπλοκα όταν συναντά την Χλόη (Δανάη Παππά), τη μικρή κόρη του ισχυρότερου και πλουσιότερου άντρα της περιοχής Παύλου Μαρκόπουλου (Δημήτρης Παπανικολάου). Στην αρχή θα σταθεί δίπλα της στην προσπάθειά της να διεκδικήσει τη ζωή της, όμως σύντομα θα βρεθεί αντιμέτωπος με μια νέα για εκείνον πραγματικότητα. Και θα κληθεί να απαντήσει στα δικά του διλήμματα, ανάμεσα στην πίστη του και τις αδυναμίες του. Η Παπουτσάκη έρχεται κι αυτή μέσα από έναν ρόλο – κλειδί σε ένα από τα φαβορί της σεζόν. Θα υποδυθεί την ερωμένη του ισχυρού άνδρα της περιοχής και την σύζυγο του Γιάννη Τσορτέκη.
Φιλαρέτη Κομνηνού
Η μεγάλη επιστροφή στη μυθοπλασία
Ενα στοιχείο όμως που αναδύεται από το κύμα της μυθοπλασίας, που ακόμη παφλάζει αλλά σύντομα θα γίνει ορμητικότερο, είναι η επιστροφή των μεγάλων πρωταγωνιστριών στις σειρές που θα προβληθούν οσονούπω.
Ελένη Ράντου
Στην ΕΡΤ ως μητέρα της Μαρίας Κάλλας
Στην κορυφή των ευχάριστων επιστροφών αυτή της Ελένης Ράντου, η οποία επιλέγει και πάλι την ΕΡΤ μετά την τελευταία συνεργασία της με την δημόσια τηλεόραση στην κωμική σειρά “Ζακέτα να πάρεις” Η Ελένη Ράντου θα υποδυθεί τη Λίτσα Καλογεροπούλου, την καταπιεστική και χειριστική μητέρα της Κάλλας, στη νέα σειρά της ΕΡΤ “Η Μαρία που έγινε Κάλλας”. Μιλώντας πριν από μερικές ημέρες στην ραδιοφωνική εκπομπή της Ντέπυς Γκολεμά, η ηθοποιός έδωσε ένα πρώτο στίγμα του ρόλου της: «Γενικά με τράβηξε το γεγονός ότι βασίζεται σε αληθινά γεγονότα, έχει στοιχεία της μυθοπλασίας. Στην ιδέα του πώς διαμορφώνεται ένα άτομο που διαμόρφωσε με τη σειρά του την όπερα, μου έκανε τρομερά ενδιαφέρον. Πώς είναι τα παιδικά χρόνια ενός τέτοιου θρύλου, τα τραύματα που δημιούργησαν τη Θεία φωνή. Είναι μια σχέση που δεν αποκαταστάθηκε ποτέ. Από τη δική μου μεριά πρέπει να τη δικαιολογήσω, να την αθωώσω. Να βρω τους λόγους που αυτή η μάνα υπήρξε τόσο ηγετική και αυταρχική και πιεστική. Τα τραύματα που δημιούργησε στην κόρη είναι και η αιτία που έγινε αυτό που έγινε η κόρη. Καθετί που έχει αυτή την κακοποίηση είναι ο άγγελος και ο διάβολός μας. Η μάνα την έσπρωξε να γίνει αυτό που έγινε. Είδε το ταλέντο της κόρης, είδε τη φωνή, δεν συμβιβάστηκε ποτέ με τη συνθήκη πολέμου. Έχει μια φράση που λέει “η φωνή της κόρης μου δεν έχει πατρίδα”. Σε μερικά πράγματα έχει τόσο δίκιο και κρατιέμαι από αυτά αλλά ο τρόπος της ήταν βασανιστικός σε ένα παιδί. Έλεγε αλήθειες που δεν ήταν έτοιμο να ακούσει.Ήταν ένα παιδί που δεν είχε εξωτερικά χαρίσματα, είχε μια αδερφή που η μητέρα είχε μια σχέση λατρείας. Ανάμεσα στις δύο κόρες έχασε έναν γιο. Όταν γεννήθηκε η Κάλλας ήταν σε πένθος και ήθελε να κάνει ένα αγόρι για να αναστήσει το προηγούμενο. Αλλά της βγήκε κορίτσι! Οπότε είχε μια τρομερή προσκόλληση στο πρώτο παιδί γιατί δεν την πόνεσε. Είναι χειριστική, ναρκισσιστική σχέση. Είναι δύο νάρκισσοι που αντιπαλεύουν. Τη χρησιμοποιεί απίστευτα την Κάλλας για να κάνει το δικό της όνειρο. Η Μαρία δεν είχε καμία επιθυμία να ασχοληθεί με το τραγούδι. Η μητέρα της έδωσε κλωτσιά κανονική, την έβαζε και μελετούσε. Δεν έζησε παιδικά χρόνια γιατί όλο μελετούσε. Μέσα στην Κατοχή και στο κλίμα ότι υπάρχει κατακτητής, δεν κοίταξε ποτέ ποιος είναι πατρίδα μου και ποιος δεν είναι. Είναι δύο γυναίκες που δεν έχουν πατρίδα. Η μητέρα επέστρεψε με κομμένα τα φτερά από την Αμερική γιατί ο άντρας την εγκατέλειψε και τα έφτιαξε με την καλύτερή της φίλη. Δεν μπορούσε να διανοηθεί ότι στην Ελλάδα δεν βλέπουν τι ταλέντο έχει η κόρη της. Πέφτει πάνω στην μετριότητα που έχει η Ελλάδα. Τη θεωρούσαν ότι δεν είναι Ελληνίδα. Στις πρώτες οντισιόν μιλούσε σχεδόν αμερικάνικα. Η Ελλάδα έχει και το πρόβλημα το σπουδαίο να το φοβάται. Στα 20 φεύγει και εκεί πια την τιμωρεί η κόρη τη μάνα. Έχω διαβάσει μια άγρια επιστολή που η Κάλλας της λέει “καλύτερα να πεθάνεις αν δεν μπορείς να δουλέψεις”. Μεγαλώνοντας ίσως δεν το μαλάκωσε όλο αυτό. Όλη αυτή την τοξικότητα την ρούφηξε αντί να τη φτύσει. Η μάνα πολύ μακροπρόθεσμα είχε σε όλα δίκιο. Δεν της επέτρεπε να ερωτευτεί. Μπορεί πολύ βαθιά να ήξερε ότι ο έρωτας θα την καταστρέψει. Της έλεγε πάντα ότι αν ερωτευτείς θα καταστραφεί η φωνή σου. Και επιβεβαιώθηκε δυστυχώς. Σαν να είχε δει το μέλλον!».
Μαρία Κίτσου
Διπλή επιστροφή σε ΑΝΤ1 και Alpha
Στο prequel της «Μάγισσας» του ΑΝΤ1 η Μαρία Κίτσου κάνει μία μεγάλη επιστροφή, μετά τις «Αγριες Μέλισσες» που την ανέδειξαν σε μία από τις σημαντικότερες πρωταγωνίστριες των τελευταίων ετών στην τηλεόραση. Η ιστορία της εξαιρετικής σειράς του ΑΝΤ1 ξεδιπλώνεται από την αρχή, άρα οι τηλεθεατές θα παρακολουθήσουν όλα όσα προηγήθηκαν της ιστορίας που παρακολούθησαν την σεζόν που μόλις ολοκληρώθηκε. Η Κίτσου υποδύεται μία Βενετσιάνα αριστοκράτισσα και στο teaser που δόθηκε στην δημοσιότητα αποκαλύπτεται πίσω από μία μάσκα και στην θέση που καθόταν ως τώρα ο Μιχαήλ. Τα γυρίσματα ξεκίνησαν στις 15 Ιουλίου και η σειρά είναι από τις πολυαναμενόμενες.
Στον Alpha στην σειρά «Να με λες μαμά» η Κίτσου υποδύεται την Ξένια, μία ορνιθολόγο την οποία εγκατέλειψε η μητέρα της όταν ήταν πολύ μικρή και πλέον γίνεται μάρτυρας της κακοποίησης ενός μικρού κοριτσιού.
Κατερίνα Παπουτσάκη
Come back στην πιο ερωτική σειρά της σεζόν
Μετά τα «Καλύτερά μας χρόνια» στην ΕΡΤ και μία πολύ μικρή συμμετοχή στον «Σκαραβαίο» μία από της αγαπημένες της τηλεόρασης έρχεται ξανά σε ένα σίριαλ που ιντριγκάρει ήδη από την περιγραφή του περιεχομένου του. Ο «Αγιος Ερωτας» του Alpha θα είναι αυτό που υπόσχεται ο τίτλος του: απαγορευμένη αγάπη. Η τοπική κοινωνία μιας μικρής πόλης αναστατώνεται όταν φθάνει ο πατήρ Νικόλας (Δημήτρης Γκοτσόπουλος), ο νέος ιερέας και καθηγητής θεολογίας που εκτός από νιάτα, γοητεία και ανοιχτές ιδέες έχει και πολλά μυστικά που κανείς δε μπορεί να φανταστεί. Δεν είναι τυχαία η παρουσία του σε αυτό τον τόπο και τα πράγματα θα γίνουν πιο περίπλοκα όταν συναντά την Χλόη (Δανάη Παππά), τη μικρή κόρη του ισχυρότερου και πλουσιότερου άντρα της περιοχής Παύλου Μαρκόπουλου (Δημήτρης Παπανικολάου). Στην αρχή θα σταθεί δίπλα της στην προσπάθειά της να διεκδικήσει τη ζωή της, όμως σύντομα θα βρεθεί αντιμέτωπος με μια νέα για εκείνον πραγματικότητα. Και θα κληθεί να απαντήσει στα δικά του διλήμματα, ανάμεσα στην πίστη του και τις αδυναμίες του. Η Παπουτσάκη έρχεται κι αυτή μέσα από έναν ρόλο – κλειδί σε ένα από τα φαβορί της σεζόν. Θα υποδυθεί την ερωμένη του ισχυρού άνδρα της περιοχής και την σύζυγο του Γιάννη Τσορτέκη.
Φιλαρέτη Κομνηνού
Η μεγάλη επιστροφή στη μυθοπλασία
Είναι σπάνια, παίζει σπάνια και τέσσερα χρόνια μετά την ερμηνεία της ως μοιραία μάνα στην σειρά «Αγγελική» του Alpha, η Φιλαρέτη Κομνηνού επιστρέφει στην δραματική σειρά του καναλιού «Να με λες μαμά». Δεν λέει εύκολα το «ναι» και εδώ μάλλον συνέδραμαν πολλά. Οπως για παράδειγμα το γεγονός ότι εκτός του ότι η σειρά βασίζεται σε δοκιμασμένο σενάριο, το «Mother» θα το σκηνοθετήσει ο ταλαντούχος ο Αντώνης Αγγελόπουλος. Η Κομνηνού είναι ηθοποιός υψηλών απαιτήσεων και ο συνδυασμός της με την Μαρία Κίτσου στο καστ είναι αν μη τι άλλο ιδανικός.
Ειδήσεις σήμερα:
Δεν έγινε τίποτα, περνάμε καλά, λέει ο στιχουρχός Ανδρέας Κομπόσης για το επεισόδιο με τη Φαίη Ζαφειράκου στην Κάρυστο
Βίντεο ντοκουμέντα από την δράση της συμμορίας που μετείχαν οπαδοί - Έβαζαν φωτιά και έσπαγαν καταστήματα για εκβιασμούς
Έρχεται παρέμβαση για τις τιμές του ρεύματος – Τι συζητήθηκε στη σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου
Ειδήσεις σήμερα:
Δεν έγινε τίποτα, περνάμε καλά, λέει ο στιχουρχός Ανδρέας Κομπόσης για το επεισόδιο με τη Φαίη Ζαφειράκου στην Κάρυστο
Βίντεο ντοκουμέντα από την δράση της συμμορίας που μετείχαν οπαδοί - Έβαζαν φωτιά και έσπαγαν καταστήματα για εκβιασμούς
Έρχεται παρέμβαση για τις τιμές του ρεύματος – Τι συζητήθηκε στη σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα