Η Ισμήνη Παπαβλασοπούλου έδωσε συνέντευξη και μίλησε για τη θέση της στο παρελθόν, στην κριτική επιτροπή του GNTM, αλλά και τη σύγκριση με τη Βίκυ Καγιά και την Ηλιάνα Παπαγεωργίου.
Το μοντέλο μίλησε στο περιοδικό ΟΚ! και αρχικά, εξήγησε πώς βρέθηκε στην επιτροπή του διαγωνισμού μοντέλων.
«Νομίζω πως είχε να κάνει με τη χρονική στιγμή. Είχα περάσει από αρκετά στάδια, είχα κάνει αρκετά πράγματα, ήμουν πλέον μόνιμη κάτοικος Αμερικής και η περίοδος ήταν ευαίσθητη λόγω του κορωνοϊού, οπότε είπα "γιατί όχι;"», ανέφερε.
Στη συνέχεια, πρόσθεσε: «Το ευχαριστήθηκα πολύ, τώρα που το σκέφτομαι από απόσταση, λέω πως έγιναν όλα τόσο γρήγορα. Από εκεί που ήμουν μοντέλο, βρέθηκα κριτής σε ένα τόσο δημοφιλές πρόγραμμα μόδας στην prime time. Ήταν τόσο έντονο. Πήρα θετική ενέργεια».
Αναφορικά με τη σύγκριση που δέχτηκε με τη Βίκυ Καγιά και την Ηλιάνα Παπαγεωργίου, είπε: «Ήταν αναμενόμενη. Όταν βλέπεις κάτι καινούριο, σίγουρα θα το συγκρίνεις με το προηγούμενο, θες να δεις τις διαφορές. Απλά, επειδή είμαι πιο μαζεμένη και σοβαρή, αν δεν έχω να πω κάτι δεν θα μιλήσω. Αν και μέσα από το μόντελινγκ και τα ταξίδια το έχω εξελίξει. Μικρότερη, δεν μου έβγαζες κουβέντα. Δεν έδωσα τροφή για έντονα σχόλια, δεν έβγαλα κόντρα ούτε για τη Βίκυ, ούτε για την Ηλιάνα».
Η Ισμήνη Παπαβλασοπούλου εξέφρασε επίσης, το παράπονό της ότι είχε βγει η «κακιά» της κριτικής επιτροπής. «Νομίζω πως ήμουν δίκαιη και ξεκάθαρα καλή. Αυτό συνέβαινε, γιατί εξακολουθούσα να είμαι μοντέλο, οπότε έβλεπα τα παιδιά από την ίδια γωνία», εξήγησε.
Τέλος, δήλωσε θετική στο ενδεχόμενο να συμμετέχει ξανά στο σόου. «Θα έπρεπε όμως, να δω τη συνθήκη, ποιοι θα ήταν», ανέφερε κλείνοντας.
Ανοιξιάτικες επιλογές ένδυσης και υπόδησης, για εμφανίσεις που συνδυάζουν τη χαλαρότητα του casual με το athleisure και που σου επιτρέπουν να αναβαθμίσεις το στυλ σου, χωρίς καμία προσπάθεια.
Με έμφαση στη συνεργασία, στη δύναμη που παίρνουμε ο ένας από τον άλλο και στην απόλυτη ισορροπία του ανθρώπου με τη φύση, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Νερού και μας θυμίζει ότι είναι το μέλλον της ανθρωπότητας.
Πίσω από κάθε επιτυχημένη επιχείρηση (brand, οργανισμό) βρίσκονται άνθρωποι που όχι μόνον ενδιαφέρονται για τη δουλειά τους, αλλά και για τον πλανήτη, την κοινωνία, τον διπλανό τους και νιώθουν υπερηφάνεια που προσφέρουν εθελοντικά ένα κομμάτι του εαυτού τους. Αυτοί είναι οι efooders!