Ιωάννα Τούνη: Τα δάκρυά της επειδή δεν της επέτρεψαν να επιβιβαστεί σε πτήση για Θεσσαλονίκη

«Με συγχωρείτε αλλά αν δεν σας αρέσουν αυτά είμαι πολύ συγχυσμένη» είπε η Ιωάννα Τούνη

toyni-xr2
Βίντεο στο TikTok, στο οποίο κλαμένη περιέγραψε την περιπέτεια που είχε το απόγευμα της Δευτέρας με την αεροπορική εταιρεία με την οποία ειχε προγραμματίσει να ταξιδέψει από το Λονδίνο στην Θεσσαλονίκη, έκανε η Ιωάννα Τούνη.

«Με συγχωρείτε αν δεν σας αρέσουν αυτά, είμαι πολύ συγχυσμένη» ακούγεται να λέει στο βίντεο με την ίδια να αδυνατεί να συγκρατήσει τα δάκρυά της. «Είναι όλοι εκεί και επιβιβάζονται, τρέμει το χέρι μου σόρι» λέει, ενώ δείχνει το αεροπλάνο στο οποίο δεν της είχαν επιτρέψει να επιβιβαστεί.

Όπως σημειώνει στη λεζάντα του βίντεο «συγγνώμη που μιλάω έντονα και γρήγορα, αλλά κλαίω και έχω φουλ ένταση και νιώθω πολύ αδικημένη…Η καταχρηση εξουσίας ειναι αυτό που με νευριαζει πιο πολύ απο την ταλαιπωρία και τα χρηματα που θα ξοδέψω για να φτάσω καποια στιγμή σπίτι μου…»

@j.touni

Συγγνώμη που μιλάω έντονα και γρήγορα, αλλά κλαιω και εχω φουλ ενταση και νιωθω πολύ αδικημένη…Η καταχρηση εξουσίας ειναι αυτό που με νευριαζει πιο πολύ απο την ταλαιπωρία και τα χρηματα που θα ξοδέψω για να φτάσω καποια στιγμή σπιτι μου… δεν ξερω πως να σου περιγραψω καλυτερα το όλο σκηνικό… μολις ηρεμησω θα προσπαθήσω να σου κάνω βίντεο ξανα σε οτι απορία ή διευκρίνηση θέλεις σχετικα… γραψε μου τι θα εκανες στην θεση μου και αν μπορω να κινηθώ νομικά κάπως🙏🏼@Ryanair … #worstairline #ryanair

♬ original sound - Ioanna Touni

Σε δεύτερο βίντεο, το οποίο στη συνέχεια «κατέβασε» η influencer εξήγησε ότι όλα ξεκίνησαν όταν στο αεροδρόμιο τους ανακοινώθηκε από την αεροπορική εταιρεία ότι θα αλλάξουν πύλη.

Αφού εξήγησε ότι επέλεξαν τη συγκεκριμένη εταιρεία γιατί αυτό εξυπηρετούσε την παρέα ζητώντας από όλους «να φύγουμε από το "λεφτά έχεις γιατί δεν διάλεξες άλλη εταιρεία"», η Ιωάννα Τούνη είπε ότι «μας έκαναν αλλαγή gate τελευταία στιγμή. Φτάσαμε λίγα δευτερόλεπτα λίγο πιο αργά. Εκεί έχει μια καντίνα, περιμέναμε να μπούμε τελευταίοι επειδή η φίλη μου είναι έγκυος και δεν μπορεί να είναι όρθια».

«Μου είπε η Ντόρις που είναι έγκυος ενώ ήταν 10 άτομα στην ουρά ότι πάει τουαλέτα και επέστρεψε 3 λεπτά αργότερα, ενώ οι άλλοι δύο της παρέας μας είχαν ήδη επιβιβαστεί και η κυρία που ήταν εκεί έκλεισε την κορδέλα και μας είπε ότι η πύλη έχει κλείσει» συνέχισε την περιγραφή της περιπέτειάς της.

«Στην αρχή νόμισα ότι ήταν κάποιου είδους british humour. Άλλοι επιβάτες που δεν γνωρίζουμε και τους ευχαριστούμε, μας υπερασπίστηκαν. Αυτό που τους νευρίαζε ήταν επειδή ήμασταν έξω από την ουρά. Έγινε εντελώς επί σκοπού, έκλαιγα και ούρλιαζα και φωνάζαμε γιατί έκλεισε η πύλη στη μούρη μας. Δεν υπήρχε κάποιο άλλο call, δεν υπήρχε έκκληση για τελευταίους επιβάτες. Το cancel είναι λίγο. Έκλαιγα δεν ξέρω αν φαίνονται τα μάτια μου».

Προαναγγέλοντας ότι «θα κάνουμε ό,τι χρειάζεται νομικά» καθώς «είναι συγκλονιστικό το πώς μπορείς να κάνεις κατάχρηση εξουσίας», η Ιωάννα Τούνη συνέχισε την περιγραφή της περιπέτειας λέγοντας «δεν υπήρχε άλλη πτήση να πάρουμε από το αεροδρόμιο, πήραμε ταξί πήγαμε σε άλλο αεροδρόμιο και αντί να φτάσουμε το βράδυ της Δευτέρας στη Θεσσαλονίκη, θα φτάσουμε το πρωί της Τρίτης».

Η ίδια, μάλιστα, εμφανίστηκε τόσο ενοχλημένη ώστε να δηλώσει πως «και να μας πει ότι θα μας επιστρέψει η εταιρεία το εισιτήριο θα πούμε "χ...ήκαμε κουκλίτσα μου, είσαι η χειρότερη εταιρεία ever"».

Σύμφωνα με την ίδια «το βίτσιο και το καπρίτσιο της μάγισσας καθυστέρησε όλη την πτήση, μας κοίταζαν στα μάτια και έλεγαν we don't care. Η πτήση καθυστέρησε γιατί έπρεπε να βγάλουν τις δικές μας βαλίτσες» υποστηρίζοντας ότι «το τελευταίο σκανάρισμα άργησε 30 δευτερόλεπτα».

Ειδήσεις σήμερα:

Έγκλημα στην Αθήνα: Νεκρός από μαχαιριές 28χρονος – Παραδόθηκαν δύο αδέρφια

Iron Dome: Πώς ορισμένοι ιρανικοί πύραυλοι κατάφεραν να διαπεράσουν το πιο εξελιγμένο σύστημα αεράμυνας του πλανήτη

Σκάνδαλο με βιασμούς και trafficking απειλεί rich & famous - Ποιοι «τρέμουν» τις αποκαλύψεις για τα πάρτι οργίων του Diddy
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr