Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Η Charlize Theron μιμείται τον Χριστό σε νέα διαφήμιση αρώματος
Η Charlize Theron μιμείται τον Χριστό σε νέα διαφήμιση αρώματος
Στο νέο σποτ, η Νοτιοαφρικανή καλλονή, φαίνεται να περπατά επάνω στο νερό
UPD:
5
ΣΧΟΛΙΑ
«Αγγίζω τη βροχή, κοιτάζω τον ήλιο και μου λέει: ''Τρέξε''», ακούγεται να λέει η Charlize Theron στην νέα διαφήμιση του αρώματος «J'adore». Στο σποτ που μόλις κυκλοφόρησε, η Νοτιαφρικανή καλλονή φαίνεται να τρέχει επάνω στο νερό, παραπέμποντας στην περικοπή της Καινής Διαθήκης, όπου ο Ιησούς Χριστός περπατά επάνω στη λίμνη.
Η Charlize Theron εμφανίζεται σε ένα επιβλητικό σκηνικό μιας τεράστιας έκτασης και φαίνεται να τρέχει επάνω στην επιφάνεια της θάλασσας. Δημιουργός του σποτ που θυμίζει μικρού μήκους ταινίας είναι ο Jean-Baptiste Mondino.
Σύμφωνα με τον ίδιο, μέσα από το διαφημιστικό σποτ, τονίζεται η σημασία του νερού στη σύγχρονη εποχή. Για τους δημιουργούς του αρώματος «J'adore», το νερό είναι ο χρυσός της εποχής μας, και η Charlize Theron «μία σύγχρονη ιέρεια» που το κατακτά.
«Η ταινία συμβολίζει την αναζήτηση για μια νέα εκδοχή της αλήθειας χωρίς περιορισμούς και χωρίς οτιδήποτε περιττό. Εκεί υπάρχει ένα νέο, ριζικά διαφορετικό ξεκίνημα. Εκείνη δεν έχει ανάγκη πλέον να αποδρά, έτσι όπως είναι εντελώς ελεύθερη, βυθισμένη στο βασίλειο της φύσης, σχεδόν γυμνή και απαλλαγμένη από όλα τα περιττά. Το όραμά της για τον κόσμο είναι ουσιαστικό, ορίζει τι είναι πρωταρχικής σημασίας: η προστασία του πλανήτη μας και, ειδικότερα, του νερού που είναι ο νέος μας χρυσός. Μας λέει ότι η πολυτέλεια μπορεί να έχει νόημα», αναφέρει ο Mondino.
Η Charlize Theron εμφανίζεται σε ένα επιβλητικό σκηνικό μιας τεράστιας έκτασης και φαίνεται να τρέχει επάνω στην επιφάνεια της θάλασσας. Δημιουργός του σποτ που θυμίζει μικρού μήκους ταινίας είναι ο Jean-Baptiste Mondino.
Σύμφωνα με τον ίδιο, μέσα από το διαφημιστικό σποτ, τονίζεται η σημασία του νερού στη σύγχρονη εποχή. Για τους δημιουργούς του αρώματος «J'adore», το νερό είναι ο χρυσός της εποχής μας, και η Charlize Theron «μία σύγχρονη ιέρεια» που το κατακτά.
«Η ταινία συμβολίζει την αναζήτηση για μια νέα εκδοχή της αλήθειας χωρίς περιορισμούς και χωρίς οτιδήποτε περιττό. Εκεί υπάρχει ένα νέο, ριζικά διαφορετικό ξεκίνημα. Εκείνη δεν έχει ανάγκη πλέον να αποδρά, έτσι όπως είναι εντελώς ελεύθερη, βυθισμένη στο βασίλειο της φύσης, σχεδόν γυμνή και απαλλαγμένη από όλα τα περιττά. Το όραμά της για τον κόσμο είναι ουσιαστικό, ορίζει τι είναι πρωταρχικής σημασίας: η προστασία του πλανήτη μας και, ειδικότερα, του νερού που είναι ο νέος μας χρυσός. Μας λέει ότι η πολυτέλεια μπορεί να έχει νόημα», αναφέρει ο Mondino.
Σχετικά με τη συνεργασία του με την Charlize Theron, δεν κρύβει τον ενθουσιασμό του. «Η Charlize ήταν εκπληκτική. Ως Νοτιοαφρικάνα, ξαναβρήκε τις αισθήσεις που αγαπά. Τον ήλιο, τον άνεμο, και την έρημο που τη γεμίζουν χαρά. Ήταν εντελώς αφοσιωμένη και πραγματικά συναισθηματική. Όπως θα δείτε στην ταινία, ακτινοβολεί ομορφιά και ευτυχία. Σχεδόν ξυπόλυτη, τρέχει ελεύθερα, με δρασκελιά ζώου, σε έναν ισχυρό ρυθμό κάποιας φυλής. Η μουσική, μια πρωτότυπη σύνθεση, είναι το δυνατό συμπλήρωμα στην αναγέννηση της”, τονίζει ο σκηνοθέτης που έχει συνδέσει το όνομα του με το J’adore.
Δείτε την προηγούμενη διαφήμιση της Theron για το άρωμα του Dior που είχε συζητηθεί πολύ, επειδή η ηθοποιός έβγαζε τα ρούχα της:
UPD:
5
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα