Μπερτολούτσι για τη σκηνή του βιασμού της Σνάιντερ: «Η Μαρία γνώριζε τα πάντα»
Δείτε τη σκηνή- Μετά τον σάλο που προκάλεσε η αποκάλυψη του, ότι η πρωταγωνίστρια της ταινίας «Το Τελευταίο Ταγκό στο Παρίσι» δεν είχε ενημερωθεί για τη σκηνή του βιασμού, ο σκηνοθέτης της ταινίας ανασκευάζει τις δηλώσεις του
Ο Ιταλός σκηνοθέτης σε τηλεοπτική συνέντευξη που παραχώρησε για την Ταινιοθήκη της Γαλλίας το 2013, η οποία προβλήθηκε πριν λίγες ημέρες σε επανάληψη, ακούγεται να λέει για τη σκηνή του βιασμού με το βούτυρο: «Η σκηνή με το βούτυρο ήταν μια ιδέα που είχα με τον Μάρλον εκείνο το πρωί πριν από το γύρισμα».
«Νομίζω ότι μίσησε εμένα και τον Μπράντο που δεν της το είπαμε. Δεν ήθελα η Μαρία να ερμηνεύσει την ταπείνωση και την οργή της. Ηθελα να την νιώσει...Ήθελα να αντιδράσει σαν κορίτσι και όχι σαν ηθοποιός», πρόσθεσε ο Μπερτολούτσι, για τη Σνάιντερ που το 1972, όπου γυρίστηκε η ταινία, ήταν μόλις 19 ετών.
«Η Σνάιντερ ήξερε για τη σκηνή του βιασμού! Δεν ήξερε για το βούτυρο!»
Μετά τον σάλο που προκάλεσε η επαναπροβολή της συνέντευξης του Μπερτολούτσι, ο Ιταλός δημιουργός ανασκεύασε τις δηλώσεις του, με ανακοίνωσή του. Όπως τόνισε, η Μαρία Σνάιντερ γνώριζε για τη σκηνή του βιασμού αλλά όχι για το βούτυρο!
«Θέλω για τελευταία φορά να ξεκαθαρίσω αυτή τη γελοία παρεξήγηση! Θέλαμε να
εξασφαλίσουμε την αυθόρμητη αντίδραση της Μαρίας για τη χρήση του
βουτύρου. Η παρεξήγηση πηγάζει από αυτό. Ο κόσμος νομίζει ότι η Μαρία
δεν είχε ενημερωθεί για τη βία της σκηνής. Λάθος! Η Μαρία γνώριζε τα
πάντα, καθώς είχε διαβάσει το σενάριο, στο οποίο η σκηνή περιγράφονταν με
ακρίβεια», είπε ο Μπερτολούτσι.
Μάλιστα, χαρακτήρισε αφελείς όσους πίστεψαν ότι η σκηνή δεν ήταν σκηνοθετημένη. «Το μόνο νέο στοιχείο ήταν το βούτυρο. Οπως έμαθε πολλά χρόνια αργότερα,
αυτό ενόχλησε τη Μαρία και όχι η βία της σκηνής, που περιλαμβανόταν στο
σενάριο. Είναι εντυπωσιακό και ενοχλητικό συνάμα να βλέπεις τόσο
αφελείς ανθρώπους, που πιστεύουν ότι όσα βλέπουν στην οθόνη έχουν
πράγματι συμβεί. Οσοι δεν αντιλαμβάνονται ότι το σεξ που βλέπουν στην
οθόνη είναι (σχεδόν) πάντα σκηνοθετημένο, είναι εκείνοι που πιστεύουν
ότι κάθε φορά που ο Τζον Γουέιν πυροβολεί κάποιον επί σκηνής, τότε αυτός
πεθαίνει», τόνισε ο Ιταλός δημιουργός.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr