Πώς να ενυδατωθούμε και παράλληλα να ζήσουμε μια συναρπαστική γευστική εμπειρία στα πρότυπα του υγιεινού τρόπου ζωής – Τα καλύτερα blends με φρούτα, βότανα και εσπεριδοειδή.
Survivor: Η ποιητική αποχώρηση Τσανγκ και η ανοίκεια αντίδραση του μισθοφόρου
Survivor: Η ποιητική αποχώρηση Τσανγκ και η ανοίκεια αντίδραση του μισθοφόρου
Προκλητικός ο «κλικαδόρος» Αναγνωστόπουλος, σχεδόν πανηγύρισε με ένα νεύμα ικανοποίησης στους Διάσημους, για την εξέλιξη - Αναμένεται αντίδραση από Μάριο και Βασάλο
Οι φήμες που ήθελαν τον Ορέστη Τσανγκ να αποχωρεί από το Survivor επιβεβαιώθηκαν χθες βράδυ, όμως η έξοδος αυτή φαίνεται ικανή να προκαλέσει φουρτούνες στους Μαχητές και να διαλύσει την ομάδα!
Την ώρα της ανακοίνωσης του αποτελέσματος από τον Σάκη Τανιμανίδη, ο Κώστας Αναγνωστόπουλος γύρισε προς τους Διάσημους
Την ώρα της ανακοίνωσης του αποτελέσματος από τον Σάκη Τανιμανίδη, ο Κώστας Αναγνωστόπουλος γύρισε προς τους Διάσημους
, με τους οποίους έχει κάνει πολλές φιλίες και έκλεισε το μάτι με έκδηλη ικανοποίηση, αλλά και ειρωνεία προς τον συμπαίκτη του, τον οποίο μετά αγκάλιασε σαν να μην συμβαίνει τίποτα – θύμισε κάτι από ένα φιλί στον Κήπο της Γεσθημανής όλη αυτή η σκηνή!
Το επίμαχο στιγμιότυπο, όπου ο Κώστας Αναγνωστόπουλος κλείνει το μάτι στους Διάσημους
Το κοινό αποφάσισε λοιπόν να κρατήσει στο παιχνίδι τον Γιάννη Σπαλιάρα, ο οποίος συγκέντρωσε, λένε οι πληροφορίες, υψηλό ποσοστό στήριξης και την Ελισάβετ, που παραμένει στο παιχνίδι προς έκπληξη όλων. Ο Ορέστης απεδείχθη ο αδύναμος κρίκος και μάλλον δεν το περίμενε ούτε αυτός ότι θα έφευγε. Μόλις ανακοινώθηκε το αποτέλεσμα έμεινε στήλη άλατος για μερικά δευτερόλεπτα, θυμίζοντας εκείνη τη φοβερή αντίδραση του Χανταμπάκη, όταν άκουσε τα δικά του χαμπέρια. Στη συνέχεια όμως έδειξε σαν έτοιμος από καιρό και απήγγειλε ένα ποίημα, που ήταν παράφραση στίχων από την Ιθάκη του Καβάφη, ανακατεύοντας τους Λαιστρυγόνες με τους Μαχητές και τους Άγιο-Δομινικανούς με τους Κύκλωπες.
Ο επονομαζόμενος Μισθοφόρος είναι λογικό να χάρηκε με την αποχώρηση, αλλά μάλλον ξεπέρασε τα εσκαμμένα. Εκείνος πρότεινε τον Ορέστη για αποχώρηση, κατ’ αρχάς. Είχε προηγούμενα μαζί του. Τον είχε προτείνει και κείνος παλαιότερα. Επίσης ανήκαν από την αρχή σε άλλες παρέες. Ο Αναγνωστόπουλος με τις κοπέλες της ομάδας και ο Ορέστης με Βασάλο, Μάριο και πιο πριν με Αργιανίδη. Ο Μισθοφόρος ασφαλώς δεν ήθελε να φύγει η Ελισάβετ, που επίσης ήταν προτεινόμενη, αφού είναι φίλη του.
Από το σημείο αυτό όμως, μέχρι να χαμογελά ειρωνικά με τους Διάσημους για την αποδυνάμωση της ομάδας του, υπάρχει απόσταση. Δεν τήρησε καν τα προσχήματα. Πιθανόν να μην ενδιαφέρεται καν για την πορεία των Μαχητών από δω και στο εξής. Ο ίδιος έχει κάνει μεγάλα ανοίγματα στην ομάδα των Διάσημων και προσβλέπει προφανώς στις επόμενες φάσεις του παιχνιδιού, όταν θα ξεπεραστούν οι σημερινοί διαχωρισμοί. Ελέγχει έτσι κι αλλιώς τις ψήφους της Σάρας και της Ελισάβετ, «παίζει» και με τον Σπαλιάρα, άρα στριμώχνει σοβαρά τον Μάριο και τον Βασάλο, τους οποίους μάλλον δεν θέλει στο παιχνίδι.
Ο Μισθοφόρος δείχνει να βαδίζει στα χνάρια του Χανταμπάκη ως προς τη διαμόρφωση κλίκας στο παιχνίδι και προσπάθειας ανοιχτής υπονόμευσης συμπαικτών του. Οι υπόγειες διαδρομές που κάνει θυμίζουν πολύ τον Στέλιο, τον πιο αμφιλεγόμενο μάλλον παίκτη του Survivor, που είδε νωρίς την πόρτα της εξόδου, ακριβώς γιατί θεωρήθηκε ότι είχε υποχθόνια σχέδια και συμπεριφερόταν με τον χειρότερο τρόπο σε όσους δεν ήταν στη δική του παρέα.
Η προσωπική αυτή στρατηγική του Μισθοφόρου είναι ασφαλώς εντός του πλαισίου και των κανόνων του Survivor, αλλά ακόμη κι έτσι δείχνει πολύ βιαστική και εντελώς κυνική και ψυχρή. Την ώρα της αποχώρησης προέχει ασφαλώς ο συναδελφικός αποχαιρετισμός του συμπαίκτη και το καλό κατευόδιο. Μετά έρχονται όλα τα άλλα, για τα οποία υπάρχει χρόνος. Ο Μισθοφόρος έδειξε να βγάζει μία μανία προς τον Ορέστη, που σε τέτοιες στιγμές μπορεί να θεωρηθεί ακόμα και μικροψυχία.
Το ενδεχόμενο να αλληλοεξοντωθούν οι Μαχητές μεταξύ τους είναι πλέον ορατό. Αυτό θα συμβεί άλλωστε εάν χάνουν αγώνες ασυλίας στη συνέχεια. Και ενώπιον του κοινού καμία κλίκα δεν σώζει κανέναν.
Σαν έξαφνα, ώρα μεσάνυχτ’, ακουσθεί
αόρατος θίασος να περνά
με μουσικές εξαίσιες, με φωνές—
την τύχη σου που ενδίδει πια, τα έργα σου
που απέτυχαν, τα σχέδια της ζωής σου
που βγήκαν όλα πλάνες, μη ανωφέλετα θρηνήσεις.
Σαν έτοιμος από καιρό, σα θαρραλέος,
αποχαιρέτα την, την Aλεξάνδρεια που φεύγει.
Προ πάντων να μη γελασθείς, μην πεις πως ήταν
ένα όνειρο, πως απατήθηκεν η ακοή σου·
μάταιες ελπίδες τέτοιες μην καταδεχθείς.
Σαν έτοιμος από καιρό, σα θαρραλέος,
σαν που ταιριάζει σε που αξιώθηκες μια τέτοια πόλι,
πλησίασε σταθερά προς το παράθυρο,
κι άκουσε με συγκίνησιν, αλλ’ όχι
με των δειλών τα παρακάλια και παράπονα,
ως τελευταία απόλαυσι τους ήχους,
τα εξαίσια όργανα του μυστικού θιάσου,
κι αποχαιρέτα την, την Aλεξάνδρεια που χάνεις.
Το επίμαχο στιγμιότυπο, όπου ο Κώστας Αναγνωστόπουλος κλείνει το μάτι στους Διάσημους
Το κοινό αποφάσισε λοιπόν να κρατήσει στο παιχνίδι τον Γιάννη Σπαλιάρα, ο οποίος συγκέντρωσε, λένε οι πληροφορίες, υψηλό ποσοστό στήριξης και την Ελισάβετ, που παραμένει στο παιχνίδι προς έκπληξη όλων. Ο Ορέστης απεδείχθη ο αδύναμος κρίκος και μάλλον δεν το περίμενε ούτε αυτός ότι θα έφευγε. Μόλις ανακοινώθηκε το αποτέλεσμα έμεινε στήλη άλατος για μερικά δευτερόλεπτα, θυμίζοντας εκείνη τη φοβερή αντίδραση του Χανταμπάκη, όταν άκουσε τα δικά του χαμπέρια. Στη συνέχεια όμως έδειξε σαν έτοιμος από καιρό και απήγγειλε ένα ποίημα, που ήταν παράφραση στίχων από την Ιθάκη του Καβάφη, ανακατεύοντας τους Λαιστρυγόνες με τους Μαχητές και τους Άγιο-Δομινικανούς με τους Κύκλωπες.
Νέος «Χανταμπάκης» ο Μισθοφόρος
Το πρόβλημα τώρα με το σκηνικό του Αναγνωστόπουλου, που πανηγύρισε με τους Διάσημους την αποχώρηση του συμπαίκτη του, είναι ότι βαθαίνει τις ήδη ανοιχτές πληγές στους Μαχητές.Ο επονομαζόμενος Μισθοφόρος είναι λογικό να χάρηκε με την αποχώρηση, αλλά μάλλον ξεπέρασε τα εσκαμμένα. Εκείνος πρότεινε τον Ορέστη για αποχώρηση, κατ’ αρχάς. Είχε προηγούμενα μαζί του. Τον είχε προτείνει και κείνος παλαιότερα. Επίσης ανήκαν από την αρχή σε άλλες παρέες. Ο Αναγνωστόπουλος με τις κοπέλες της ομάδας και ο Ορέστης με Βασάλο, Μάριο και πιο πριν με Αργιανίδη. Ο Μισθοφόρος ασφαλώς δεν ήθελε να φύγει η Ελισάβετ, που επίσης ήταν προτεινόμενη, αφού είναι φίλη του.
Από το σημείο αυτό όμως, μέχρι να χαμογελά ειρωνικά με τους Διάσημους για την αποδυνάμωση της ομάδας του, υπάρχει απόσταση. Δεν τήρησε καν τα προσχήματα. Πιθανόν να μην ενδιαφέρεται καν για την πορεία των Μαχητών από δω και στο εξής. Ο ίδιος έχει κάνει μεγάλα ανοίγματα στην ομάδα των Διάσημων και προσβλέπει προφανώς στις επόμενες φάσεις του παιχνιδιού, όταν θα ξεπεραστούν οι σημερινοί διαχωρισμοί. Ελέγχει έτσι κι αλλιώς τις ψήφους της Σάρας και της Ελισάβετ, «παίζει» και με τον Σπαλιάρα, άρα στριμώχνει σοβαρά τον Μάριο και τον Βασάλο, τους οποίους μάλλον δεν θέλει στο παιχνίδι.
Ο Μισθοφόρος δείχνει να βαδίζει στα χνάρια του Χανταμπάκη ως προς τη διαμόρφωση κλίκας στο παιχνίδι και προσπάθειας ανοιχτής υπονόμευσης συμπαικτών του. Οι υπόγειες διαδρομές που κάνει θυμίζουν πολύ τον Στέλιο, τον πιο αμφιλεγόμενο μάλλον παίκτη του Survivor, που είδε νωρίς την πόρτα της εξόδου, ακριβώς γιατί θεωρήθηκε ότι είχε υποχθόνια σχέδια και συμπεριφερόταν με τον χειρότερο τρόπο σε όσους δεν ήταν στη δική του παρέα.
Η προσωπική αυτή στρατηγική του Μισθοφόρου είναι ασφαλώς εντός του πλαισίου και των κανόνων του Survivor, αλλά ακόμη κι έτσι δείχνει πολύ βιαστική και εντελώς κυνική και ψυχρή. Την ώρα της αποχώρησης προέχει ασφαλώς ο συναδελφικός αποχαιρετισμός του συμπαίκτη και το καλό κατευόδιο. Μετά έρχονται όλα τα άλλα, για τα οποία υπάρχει χρόνος. Ο Μισθοφόρος έδειξε να βγάζει μία μανία προς τον Ορέστη, που σε τέτοιες στιγμές μπορεί να θεωρηθεί ακόμα και μικροψυχία.
Η αντίδραση Μάριου και Βασάλου
Πάντως το χάσμα είναι μεγάλο στους Μαχητές. Ο Μάριος και ο Βασάλος έχουν αντιληφθεί το άνοιγμα του Μισθοφόρου στους Διάσημους και το σχολιάζουν ήδη σε πολύ επικριτικούς τόνους. Έχει ενδιαφέρον πώς θα αντιδράσουν οι δύο καλοί παίκτες της ομάδας μπροστά στον κίνδυνο να απομονωθούν από τους άλλους Μπλε, την ώρα που δεν έχουν αποκτήσει κάποιες ιδιαίτερες σχέσεις με τους Διάσημους. Μάλιστα ο Βασάλος έλεγε στο συμβούλιο ότι δεν του αρέσει που δεν υπάρχει πλέον «πολεμικό» κλίμα ανάμεσα στις δύο ομάδες στα αγωνίσματα.Το ενδεχόμενο να αλληλοεξοντωθούν οι Μαχητές μεταξύ τους είναι πλέον ορατό. Αυτό θα συμβεί άλλωστε εάν χάνουν αγώνες ασυλίας στη συνέχεια. Και ενώπιον του κοινού καμία κλίκα δεν σώζει κανέναν.
Ποιητική στιγμή
Και μόνο που ο Ορέστης κάθισε και σκάρωσε ποίημα, δουλεύοντας πάνω σε Καβάφη, τού αξίζει ένας ανάλογος αποχαιρετισμός. Προφανώς πάλι με Καβάφη και ένα μέρος από το Απολείπειν ο θεός Aντώνιον:Σαν έξαφνα, ώρα μεσάνυχτ’, ακουσθεί
αόρατος θίασος να περνά
με μουσικές εξαίσιες, με φωνές—
την τύχη σου που ενδίδει πια, τα έργα σου
που απέτυχαν, τα σχέδια της ζωής σου
που βγήκαν όλα πλάνες, μη ανωφέλετα θρηνήσεις.
Σαν έτοιμος από καιρό, σα θαρραλέος,
αποχαιρέτα την, την Aλεξάνδρεια που φεύγει.
Προ πάντων να μη γελασθείς, μην πεις πως ήταν
ένα όνειρο, πως απατήθηκεν η ακοή σου·
μάταιες ελπίδες τέτοιες μην καταδεχθείς.
Σαν έτοιμος από καιρό, σα θαρραλέος,
σαν που ταιριάζει σε που αξιώθηκες μια τέτοια πόλι,
πλησίασε σταθερά προς το παράθυρο,
κι άκουσε με συγκίνησιν, αλλ’ όχι
με των δειλών τα παρακάλια και παράπονα,
ως τελευταία απόλαυσι τους ήχους,
τα εξαίσια όργανα του μυστικού θιάσου,
κι αποχαιρέτα την, την Aλεξάνδρεια που χάνεις.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα