Η σέξι Τζένιφερ Λόπεζ είναι το νέο «πρόσωπο» της Guess
28.11.2017
19:27
Στα 48 της χρόνια, το ποπ είδωλο επαναπροσδιορίζει τι σημαίνει να είσαι το κορίτσι της θρυλικής εταιρείας
Στα 48 της χρόνια, το ποπ είδωλο Τζένιφερ Λόπεζ επαναπροσδιορίζει τι σημαίνει να είσαι το κορίτσι της Guess, της θρυλικής εταιρείας που ξεκίνησε αποκλειστικά με jeans και εξελίχθηκε σε ένα παγκόσμιο lifestyle brand.
Η γνωστή εταιρεία ένδυσης επέλεξε την αιώνια έφηβη JLo ως μούσα της και η πάντα πανέμορφη σταρ ανακοίνωσε τη συνεργασία με μια γεύση από τη σέξι διαφημιστική καμπάνια που δημιούργησαν μαζί.
Στην ασπρόμαυρη φωτογραφία, η Λόπεζ θυμίζει έντονα pin up girl και ποζάρει με φουντωτό μαλλί και καυτό σορτσάκι, κοιτώντας αισθησιακά τον φακό.
«Μαντέψτε ποιο είναι το νέο κορίτσι της Guess», ήταν η φράση που συνόδευε τη φωτογραφία της καμπάνιας, η οποία έχει ήδη συγκεντρώσει διθυραμβικά σχόλια.
Η γνωστή εταιρεία ένδυσης επέλεξε την αιώνια έφηβη JLo ως μούσα της και η πάντα πανέμορφη σταρ ανακοίνωσε τη συνεργασία με μια γεύση από τη σέξι διαφημιστική καμπάνια που δημιούργησαν μαζί.
Στην ασπρόμαυρη φωτογραφία, η Λόπεζ θυμίζει έντονα pin up girl και ποζάρει με φουντωτό μαλλί και καυτό σορτσάκι, κοιτώντας αισθησιακά τον φακό.
«Μαντέψτε ποιο είναι το νέο κορίτσι της Guess», ήταν η φράση που συνόδευε τη φωτογραφία της καμπάνιας, η οποία έχει ήδη συγκεντρώσει διθυραμβικά σχόλια.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr