Η Μέγκαν Μαρκλ στηρίζει μικρές βρετανικές επιχειρήσεις

Η αρραβωνιαστικιά του πρίγκιπα Χάρι επιλέγει στις καθημερινές της εμφανίσεις να φοράει ρούχα από τοπικές βιοτεχνίας εκτινάσσοντας τα κέρδη τους στα ύψη
   

Η παγκόσμια δημοτικότητα της Μέγκαν Μαρκλ φαίνεται πως μπορεί να δώσει νέα ώθηση στις τοπικές κοινωνίες και να εκτινάξει την αξία των τοπικών βρετανικών προϊόντων. Έτσι από τη μόδα των τζιν μέχρι τη λατρεία για χειροποίητες τσάντες η Μέγκαν Μαρκλ γίνεται η καλύτερη πρέσβειρα της βρετανικής βιοτεχνίας.

Κι αυτό φάνηκε μόλις την προηγούμενη εβδομάδα όταν η Μέγκαν αποφάσισε να επισκεφτεί το Κάρντιφ φορώντας ένα μαύρο τζιν της μικρής ουαλικής επιχείρησης Huit Denim.

Δεν είναι η πρώτη φορά που η αρραβωνιαστικιά του πρίγκιπα Χάρι στηρίζει μικρές βρετανικές επιχειρήσεις. Και στην πρώτη επίσημη εμφάνιση του ζευγαριού η Μέγκαν επέλεξε να κρατήσει μία μπορντό τσάντα της σκωτσέζικης εταιρείας Strathberry, με αποτέλεσμα μέσα σε λίγη ώρα η τσάντα να ξεπουλήσει και η εταιρεία, που έχει έδρα το Εδιμβούργο, να αυξήσει την παραγωγή της.

Τώρα η εμφάνιση της Μέγκαν με το βιολογικό, βαμβακερό τζιν της εταιρείας Huit Denim έχει οδηγήσει σε μία αύξηση των παραγγελιών με τους ιδιοκτήτες της εταιρείας να παραδέχονται ότι δεν μπορούν να ανταποκριθούν στις νέες απαιτήσεις της αγοράς, σύμφωνα με την εφημερίδα «The Telegraph».

Η Κλερ Χάιετ, η οποία ίδρυσε την εταιρεία μαζί με τον σύζυγό της Ντέιβιντ, δήλωσε στην εφημερίδα ότι «έχουμε δει σίγουρα μια αύξηση στις παραγγελίας από τότε που η Μέγκαν φόρεσε τα τζιν μας, δεν μπορούμε όμως να τα κατασκευάσουμε τόσο γρήγορα».

«Ήταν μία ωραία έκπληξη για μας και μια μεγάλη ώθηση για τους υπαλλήλους μας να την δουν σαν δικιά τους. Αυτή τη στιγμή προσλαμβάνουμε περισσότερους υπαλλήλους για να μπορέσουμε να παράγουμε όσο το δυνατόν περισσότερα τζιν».

Για δεκαετίες η μικρή πόλη της Ουαλίας Κάρντιγκαν, που έχει 4.000 κατοίκους, υπήρξε κλωστοϋφαντουργικό κέντρο, με την εταιρεία Dewhirst να κατασκευάζει 35 χιλιάδες τζιν την εβδομάδα.

Όμως το 2002 η επιχείρηση μετέφερε την παραγωγή της στο Μαρόκο, όπου το κόστος παραγωγής ήταν πιο χαμηλό και 400 άτομα έχασαν τη δουλειά τους. Η Hiut Denim άνοιξε πριν από έξι χρόνια με το όνειρο να φέρει την ευημερούσα βιομηχανία των τζιν πίσω στην πόλη.

Από τότε μέχρι σήμερα απασχολεί 18 άτομα ως προσωπικό και πλέον το ζευγάρι των επιχειρηματιών ελπίζει να αυξήσει το προσωπικό του.

«Απασχολούμε λιγότερους από 20 ανθρώπους, οπότε έχουμε πολύ δρόμο για να φτάσουμε τα 400 άτομα που δούλευαν στη βιομηχανία των τζιν, αλλά είμαστε ενθουσιασμένοι από τον αντίκτυπο που έχει η δουλειά μας και η αναγνώριση αυτή είναι μία μεγάλη αίσθηση ικανοποίησης για όλους μας», δήλωσε η κ. Χάιετ.

Η αναγνώριση αυτή, όπως είπε, έχει οδηγήσει σε πολλές μεγάλες μάρκες να κάνουν προτάσεις συνεργασίας με τη βιοτεχνία τους, αλλά όπως διευκρίνισε «θέλουμε να δουλεύουμε απευθείας με τους πελάτες μας. Στόχος μας είναι να κατασκευάζουμε τζιν, τα οποία και θα πουλάμε απευθείας στους καταναλωτές».

Η Μέγκαν όμως δεν έχει βοηθήσει μόνο την ουαλική εταιρεία τζιν αλλά έχει φέρει στο επίκεντρο και ένα αρτοποιείο του Κάρντιφ για τα ουαλικά κέικ ταψιού, που κέντρισε το ενδιαφέρον της Αμερικής.

Επίσης εκτίναξε τις πωλήσεις με ένα μαύρο μάλλινο μπλουζάκι της εταιρείας M & S, αξίας 45 λιρών, το οποίο φορούσε κατά την επίσκεψή της στο Μπρίξτον.
 
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr