Η Ελίζαμπεθ Χάρλεϊ πήρε αποζημίωση €2.220 από οδηγό της Amazon που πάτησε το σκυλί της
17.09.2018
06:32
Η οικογένεια Χάρλεϊ αρχικά ζήτησε αποζημίωση από την Amazon αλλά σύμφωνα με την Κέιτι Χάρλεϊ, η πρώτη απάντηση που πήρε ήταν αρνητική
Αποζημίωση ύψους 2.200 ευρώ πήρε από οδηγό-συνεργάτη της Amazon η ηθοποιός Ελίζαμπεθ Χάρλεϊ όταν το αυτοκίνητο που οδηγούσε παρέσυρε το δύο ετών λαμπραντόρ της.
Το σκυλί της ηθοποιού τραυματίστηκε στο θώρακα και τα πόδια μετά το ατύχημα που συνέβη τον περασμένο Δεκέμβριο.
Σύμφωνα με την αδελφή της Χάρλεϊ η ηθοποιός και η οικογένειά της ήταν καταρρακωμένοι γιατί φοβήθηκαν ότι σκυλί δεν θα αντέξει.
«Ευτυχώς ο κτηνίατρος το έσωσε. Παρά λίγο να το χάσουμε το σκυλί από την απρόσεκτη οδήγηση αυτού του ανθρώπου» δήλωσε η Κέιτι Χάρλεϊ στην Mail on Sunday.
Η οικογένεια Χάρλεϊ αρχικά ζήτησε αποζημίωση από την Amazon αλλά σύμφωνα με την Κέιτι Χάρλεϊ, η πρώτη απάντηση που πήρε ήταν αρνητική.
Τελικά την αποζημίωση πλήρωσε ο οδηγός-συνεργάτης της εταιρείας όταν οι Χάρλεϊ απείλησαν με προσφυγή στη δικαιοσύνη.
Από την πλευρά της η Amazon σε ανακοίνωσή της αρχικά ξεκαθαρίζει ότι ο οδηγός ήταν συνεργάτης και όχι υπάλληλος και στη συνέχεια προσθέτει ότι «το περιστατικό δεν αντανακλά τα υψηλά στάνταρ μας και υποσχόμαστε ότι θα επιλυθεί προς όφελος του πελάτη μας».
Το σκυλί της ηθοποιού τραυματίστηκε στο θώρακα και τα πόδια μετά το ατύχημα που συνέβη τον περασμένο Δεκέμβριο.
Σύμφωνα με την αδελφή της Χάρλεϊ η ηθοποιός και η οικογένειά της ήταν καταρρακωμένοι γιατί φοβήθηκαν ότι σκυλί δεν θα αντέξει.
«Ευτυχώς ο κτηνίατρος το έσωσε. Παρά λίγο να το χάσουμε το σκυλί από την απρόσεκτη οδήγηση αυτού του ανθρώπου» δήλωσε η Κέιτι Χάρλεϊ στην Mail on Sunday.
Η οικογένεια Χάρλεϊ αρχικά ζήτησε αποζημίωση από την Amazon αλλά σύμφωνα με την Κέιτι Χάρλεϊ, η πρώτη απάντηση που πήρε ήταν αρνητική.
Τελικά την αποζημίωση πλήρωσε ο οδηγός-συνεργάτης της εταιρείας όταν οι Χάρλεϊ απείλησαν με προσφυγή στη δικαιοσύνη.
Από την πλευρά της η Amazon σε ανακοίνωσή της αρχικά ξεκαθαρίζει ότι ο οδηγός ήταν συνεργάτης και όχι υπάλληλος και στη συνέχεια προσθέτει ότι «το περιστατικό δεν αντανακλά τα υψηλά στάνταρ μας και υποσχόμαστε ότι θα επιλυθεί προς όφελος του πελάτη μας».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr