Τι τρέχει με την Τζούλια: Η αποκαθήλωση του sex symbol
04.10.2018
07:13
Η πολυσυζητημένη ξανθιά καλλονή επέστρεψε αλλά στα 31 της μοιάζει πλέον με σκιά του εαυτού της - Η τελευταία εικόνα που ανέβασε στα social media αποτυπώνει το άδοξο τέλος ενός sex symbol περίπου ως φυσική εξέλιξη των ολέθριων επιλογών της
«Νευρική ανορεξία;» διερωτήθηκαν ανήσυχοι οι θαυμαστές της. «Φωτοσοπιά για να δείχνει trendy σαν skinny μοντέλο», ισχυρίστηκε ο περίγυρός της. «Απλώς η πραγματική απεικόνιση μιας κοπέλας που τρέφεται μόνο με σούσι και βότκα», διαπίστωναν με κακεντρέχεια οι άσπονδοι φίλοι της. Η αλήθεια είναι ότι η πρόσφατη φωτογραφία που η ίδια ανέβασε στα social media δεν παρέπεμπε στον σαγηνευτικά σέξι παλιό εαυτό της. Φάνταζε σαν ασαφές περίγραμμα ταλαίπωρου ψαροκόκαλου, κυρίως όμως σαν ξεθωριασμένη σκιά εκείνου του ολοζώντανου χυμώδους ξανθού κοριτσιού με τα πράσινα μάτια που απασχόλησε ή σόκαρε το κοινό ως πολυσυζητημένη καλλονή των Καλλιστείων, ως μοντέλο, τραγουδίστρια, ηθοποιός, τηλεπαρουσιάστρια, ως σελέμπριτι γενικώς και, τέλος, ως εθνική, πλην ατάλαντη, πορνοστάρ σε εγχώριες ΧΧΧ ταινίες.
Φορώντας μια πλατινέ περούκα και πράσινo φόρεμα με τούλια και φραμπαλάδες στην απόχρωση της χλωρής αγκινάρας, σε φόντο με κάτι κρεμάστρες βεστιαρίου, ανακοίνωνε μέσω της ανάρτησης στους διαδικτυακούς φίλους της την επιστροφή της στην ντόπια σόουμπιζ - ό,τι κι αν σημαίνει πλέον αυτό. Μόνο που στην εικόνα, η οποία έγινε viral, αποτυπωνόταν μία περίπου μαραμένη, ισχνή και δυσάρεστα αδυνατισμένη φιγούρα του άλλοτε sex symbol. Αρκετοί διέγνωσαν στοχαστικά ότι μόλις στα 31 της σήμερα η εικόνα της αντανακλούσε το άθροισμα των επιλογών της. Ωστόσο, δεν αρκεί μόνο μια φωτογραφία για να αποκρυσταλλώσει το τι έχει γίνει, ούτε το τι θα έπρεπε ή δεν θα έπρεπε να είχε γίνει στη ζωή καθενός. Πάνε σχεδόν δύο χρόνια από τότε που η Τζούλια επανήλθε στην Ελλάδα. Από τότε που ντύθηκε νυφούλα, μια Πέμπτη μεσημέρι στα τέλη Ιουνίου του 2013, στο δημαρχείο της Βιέννης, πλάι στον μεσίτη και manager διασκέδασης σύζυγό της, στέριωσε στην αρχοντική πόλη των βαλς και του γαλάζιου Δούναβη. Είχε προηγηθεί η δημοσίευση της αναγγελίας του γάμου της σε καθημερινή εφημερίδα όπου αναγραφόταν: «Ο Κρίστιαν Καρπόζηλος, γεννηθείς εις Π. Φάληρο Αττικής, κάτοικος Βιέννης, γιος του Γεωργίου και της Χριστίνας, και η Τζούλια Αλεξανδράτου, γεννηθείσα εις Χολαργό Αττικής, κάτοικος Βούλας Αττικής, κόρη του Ζησίμου και της Αλισον, πρόκειται να παντρευτούν. Ο γάμος θα γίνει στη Βιέννη Αυστρίας». Οι εγχώριοι θαυμαστές της μονολογούσαν πλέον απογοητευμένοι: «Πάει, το χάσαμε το κορμί, πατριώτη».
Το διαζύγιο
Ωστόσο, τίποτα δεν χάνεται αν δεν ξεχαστεί. Τρία χρόνια στην Αυστρία, η Τζούλια φαίνεται πως διένυσε ανόρεκτα τη συζυγική ζωή μακριά από τα συνήθη φώτα της δημοσιότητας. Συστηνόταν πλέον ως Ιουλία Καρποζήλου, συνυπολογίζοντας σωστά στη νέα της ζωή το κόστος έκθεσης του ονόματος «Τζούλια Αλεξανδράτου» στις πορνοταινίες που γύρισε. Το φθινόπωρο του 2016 το ζευγάρι κατέληξε σε φιλικό διαζύγιο. Αρχισε να χρησιμοποιεί το βρετανικό επίθετο της μητέρας της. Συστηνόταν περήφανη ως Τζούλια Χαντ, δήλωνε ως πατρίδα της το Ηνωμένο Βασίλειο και έγραφε στο Facebook στα αγγλικά. Προς έκπληξη των followers της δεν μετακόμισε τελικά από την Αυστρία στην προγονική της Γηραιά Αλβιόνα. Και αφού το Μπάκιγχαμ βαρέθηκε μάλλον να την περιμένει, γύρισε με μεγάλες προσδοκίες στη Μύκονο της διασκέδασης και στην Αθήνα των μνημονίων φορτωμένη με χιλιάδες αναμνήσεις. Μόνο που συνήθως η μνήμη είναι γειτόνισσα των τύψεων. Εγκαταστάθηκε στην περιοχή του κέντρου, κάπου ανάμεσα στο «Χίλτον» και την αμερικάνικη πρεσβεία, σε ένα ιδιόκτητο διαμέρισμα της αγαπημένης της μητέρας, πρώην μοντέλου, η οποία διαμένει αρκετό καιρό στη Χίο. Εκεί όπου η οικογένεια Αλεξανδράτου διατηρεί ένα μικρό τουριστικό συγκρότημα ενοικιαζόμενων δωματίων. Για την επιστροφή στο πατρικό της Βούλας ούτε λόγος, καθώς οι σχέσεις της με την αδερφή της Αρτεμη και ιδίως με τον κεφαλλονίτικης καταγωγής πατέρα της -με τον οποίο λογομαχούσαν στο παρελθόν στα τηλεπαράθυρα- έχουν ψυχρανθεί τα τελευταία χρόνια εξαιτίας των «τολμηρών» επιλογών της. Τα πατροπαράδοτα εγχώρια ήθη μπορούν ενδεχομένως να ανεχθούν την αυτοϊκανοποίηση με ένα μπουκάλι σαμπάνια σε μια μπανιέρα, αλλά η εύθικτη οικογενειακή αξιοπρέπεια εξεγείρεται στην ερωτική συνεύρεση σε δημόσια θέα μιας θυγατέρας της με δύο μαύρους.
Μοντέλο από κούνια
Οσο προχωρημένη κι αν είναι μια οικογένεια, δυσκολεύεται να το χωνέψει ακόμη κι όταν η κόρη της έχει αποκομίσει τόσα χρήματα ώστε να διαμένει πλουσιοπάροχα σε βίλα της Εκάλης και να κυκλοφορεί με ιδιόκτητο ροζ Cayenne. Ακόμη χειρότερα βαρυγκωμούν οι γονείς όταν ανασύρουν αναμνήσεις με την εικόνα ενός γλυκού και ντροπαλού κοριτσιού που πήγαινε στο 9ο Δημοτικό της Γλυφάδας, έκανε σχεδόν απ’ την κούνια τα πρώτα του βήματα στο μόντελινγκ παιδικών ρούχων υπό την επίβλεψη της ψυχής της Σχολής Μανεκέν Cristi, Κρίστης Κρανά. Λίγο αργότερα πήρε μαθήματα χορού με δασκάλα τη Μαρία Ιωαννίδου. Πόσο μάλλον όταν θυμούνται ότι η ίδια, σε ηλικία 17 ετών, κέρδισε τον τίτλο της Miss Young στα Καλλιστεία του ΑΝΤ1 και φιλοξενήθηκε μόλις στα 21 της στο εξώφυλλο ενός περιοδικό κύρους για την παγκόσμια μόδα όπως η «Vogue».
Με την άφιξη στην Αθήνα ξεκίνησε με τους μόνιμους συνεργάτες της την επανασχεδίαση μιας καινούριας ταυτότητας και τον επαναπροσδιορισμό ενός νέου σημείου καλλιτεχνικής εστίασης. Με «κουμπωμένο» ύφος, συνεσταλμένη συμπεριφορά δίχως νάζι και χωρίς το σιλικονάτο στήθος της, η σχετικά διαφοροποιημένη εμφανισιακά Τζούλια ενημέρωσε τους φαν της πως «τέλος το σεξ, τέλος οι ταινίες πορνό». Η άλλοτε εκρηκτική ντίβα με τις προκλητικές πόζες που αντιμετώπιζε πότε με θρασύτητα και πότε με λάγνο βλέμμα τις κάμερες δεν έμοιαζε απλώς αλλαγμένη αλλά μεταλλαγμένη - όχι όμως εντελώς. Γιατί οι παλιές συνήθειες κάνουν κομμάτι δύσκολη την αναστήλωση μιας καριέρας. Στην πρώτη της δημόσια εμφάνιση βρέθηκε ντροπαλή αλλά εκθαμβωτικά απαστράπτουσα σε στυλ «περνάει ακόμα η μπογιά μου» στα εγκαίνια του «Lohan» στην Ιερά Οδό, του κλαμπ της Λίντσεϊ Λόχαν, με την οποία υποτίθεται ότι βρισκόταν σε κόντρα ως πέτρα του σκανδάλου στη σχέση της ηθοποιού με τον επιχειρηματία της εστίασης Ντένη Παπαγεωργίου. Συνοδευόταν από τον Τάσο Ποτσέτη και παρέα με τη Μαριάννα Ντούβλη, η οποία είχε επίσης πρωταγωνιστήσει σε ταινίες πορνό του παραγωγού και σκηνοθέτη Δημήτρη Σειρηνάκη. Στη συνέχεια έγινε γνωστό ότι είχε κλείσει συμβόλαιο με τον «Αγάπη μόνο» να εμφανίζεται μαζί του σε νυχτερινά κέντρα ανά την Ελλάδα. Μετά ανέβασε αθώες φωτογραφίες της με μικροσκοπικό μονοκίνι και κρύβοντας επιμελώς το γυμνό μπούστο της, από πισίνα στην ταράτσα μιας πολυκατοικίας. Αργότερα αρνούνταν ότι υπέβαλε μόνη της συμμετοχή για το «Survivor 2» και αφότου, υποτίθεται, την αγνόησαν, δήλωνε ότι απεχθάνεται την ταλαιπωρία σε τέτοιου είδους τηλεπαιχνίδια.
Το παιχνίδι της δημοσιότητας, είναι αλήθεια, χρειάζεται μερικά τέτοια προκάτ τρικ για να ξαναφουντώσει. Δεν αρκεί όμως η ξαναζεσταμένη πρόκληση για να μαγνητίσει ξανά τα αδηφάγα ΜΜΕ. Δεν έχουν πια πέραση τα στημένα μικροσκάνδαλα του όχι και τόσο μακρινού παρελθόντος.
Περασμένα, ξεχασμένα
Μικρότερο ντόρο με εσάνς φάρσας είχε δημιουργήσει και η πρόθεσή της, ως άλλη Τσιτσιολίνα, να συμμετάσχει εκλογικά στα κοινά με το προσωποπαγές κόμμα Ελληνες Οικολόγοι του «εκκεντρικού» Δημοσθένη Βεργή. Σε εκείνα, όμως τα φεγγάρια τέτοια περιστατικά αποτελούσαν τη δελεαστική γαρνιτούρα μιας δήθεν συναρπαστικής ζωής, γεμάτης σεξ, εφήμερη δόξα και υποτιθέμενα σκάνδαλα. Τώρα όλα αυτά είναι μάλλον συνώνυμα με τα περσινά, ξινά σταφύλια. Οι σταθεροί συνεργάτες της, οι οποίοι ισχυρίζονται ότι έχουν συμβόλαιο μαζί της μέχρι το 2020 με ρήτρα παραβίασής του το ποσό του 1 εκατ. ευρώ, ήδη κάνουν σχέδια για την καριέρα της. Διατείνονται ότι έχουν στα σκαριά φωτογραφήσεις, επιδείξεις μόδας, μια μεγάλη εμπορική καμπάνια γι’ αυτήν στην Τουρκία και ένα μεγάλο πρότζεκτ της σόουμπιζ στο Λας Βέγκας. Θα είναι μια ευκαιρία για την Τζούλια να ζήσει τον μύθο που δεν ευτύχησε να βιώσει ως μοντέλο, τραγουδίστρια και showwoman. Οπως και να έχει, πρόκειται για μια ευνοϊκή συγκυρία έστω και προς χάρη των αναμνήσεων παλιών, καλών, ευτυχισμένων στιγμών της. Ωστόσο, η ανάμνηση της ευτυχίας δεν είναι πια ευτυχία.
Οι Κάννες και ο υιός Καντάφι
Δεν έχει άλλωστε κυλήσει και τόσο πολύ νερό στο αυλάκι του χρόνου από την εποχή που μεσουρανούσε. Την άνοιξη του 2009 όσοι την έβλεπαν στις Κάννες την παρομοίαζαν με ζωντανή φωτοτυπία της Μπριζίτ Μπαρντό στα νιάτα της. Διέμενε σε πολυτελή σουίτα του μοδάτου ξενοδοχείου «Martinez» στη καρδιά της Κρουαζέτ, απέναντι ακριβώς από το περίφημο κόκκινο χαλί του περίφημου φεστιβάλ. Για τις αστρονομικές τιμές του κλαμπ δεν ανησυχούσε. Ετσι κι αλλιώς, για την ίδια όλα τα έξοδα διαμονής, φιλοξενίας και διασκέδασης ήταν καλυμμένα από τον γαλαντόμο γιο του Μουαμάρ Καντάφι. Τον Μουτασίμ Καντάφι ή «Μούτι» τον είχε γνωρίσει στη Μύκονο.
Φορώντας μια πλατινέ περούκα και πράσινo φόρεμα με τούλια και φραμπαλάδες στην απόχρωση της χλωρής αγκινάρας, σε φόντο με κάτι κρεμάστρες βεστιαρίου, ανακοίνωνε μέσω της ανάρτησης στους διαδικτυακούς φίλους της την επιστροφή της στην ντόπια σόουμπιζ - ό,τι κι αν σημαίνει πλέον αυτό. Μόνο που στην εικόνα, η οποία έγινε viral, αποτυπωνόταν μία περίπου μαραμένη, ισχνή και δυσάρεστα αδυνατισμένη φιγούρα του άλλοτε sex symbol. Αρκετοί διέγνωσαν στοχαστικά ότι μόλις στα 31 της σήμερα η εικόνα της αντανακλούσε το άθροισμα των επιλογών της. Ωστόσο, δεν αρκεί μόνο μια φωτογραφία για να αποκρυσταλλώσει το τι έχει γίνει, ούτε το τι θα έπρεπε ή δεν θα έπρεπε να είχε γίνει στη ζωή καθενός. Πάνε σχεδόν δύο χρόνια από τότε που η Τζούλια επανήλθε στην Ελλάδα. Από τότε που ντύθηκε νυφούλα, μια Πέμπτη μεσημέρι στα τέλη Ιουνίου του 2013, στο δημαρχείο της Βιέννης, πλάι στον μεσίτη και manager διασκέδασης σύζυγό της, στέριωσε στην αρχοντική πόλη των βαλς και του γαλάζιου Δούναβη. Είχε προηγηθεί η δημοσίευση της αναγγελίας του γάμου της σε καθημερινή εφημερίδα όπου αναγραφόταν: «Ο Κρίστιαν Καρπόζηλος, γεννηθείς εις Π. Φάληρο Αττικής, κάτοικος Βιέννης, γιος του Γεωργίου και της Χριστίνας, και η Τζούλια Αλεξανδράτου, γεννηθείσα εις Χολαργό Αττικής, κάτοικος Βούλας Αττικής, κόρη του Ζησίμου και της Αλισον, πρόκειται να παντρευτούν. Ο γάμος θα γίνει στη Βιέννη Αυστρίας». Οι εγχώριοι θαυμαστές της μονολογούσαν πλέον απογοητευμένοι: «Πάει, το χάσαμε το κορμί, πατριώτη».
Το διαζύγιο
Ωστόσο, τίποτα δεν χάνεται αν δεν ξεχαστεί. Τρία χρόνια στην Αυστρία, η Τζούλια φαίνεται πως διένυσε ανόρεκτα τη συζυγική ζωή μακριά από τα συνήθη φώτα της δημοσιότητας. Συστηνόταν πλέον ως Ιουλία Καρποζήλου, συνυπολογίζοντας σωστά στη νέα της ζωή το κόστος έκθεσης του ονόματος «Τζούλια Αλεξανδράτου» στις πορνοταινίες που γύρισε. Το φθινόπωρο του 2016 το ζευγάρι κατέληξε σε φιλικό διαζύγιο. Αρχισε να χρησιμοποιεί το βρετανικό επίθετο της μητέρας της. Συστηνόταν περήφανη ως Τζούλια Χαντ, δήλωνε ως πατρίδα της το Ηνωμένο Βασίλειο και έγραφε στο Facebook στα αγγλικά. Προς έκπληξη των followers της δεν μετακόμισε τελικά από την Αυστρία στην προγονική της Γηραιά Αλβιόνα. Και αφού το Μπάκιγχαμ βαρέθηκε μάλλον να την περιμένει, γύρισε με μεγάλες προσδοκίες στη Μύκονο της διασκέδασης και στην Αθήνα των μνημονίων φορτωμένη με χιλιάδες αναμνήσεις. Μόνο που συνήθως η μνήμη είναι γειτόνισσα των τύψεων. Εγκαταστάθηκε στην περιοχή του κέντρου, κάπου ανάμεσα στο «Χίλτον» και την αμερικάνικη πρεσβεία, σε ένα ιδιόκτητο διαμέρισμα της αγαπημένης της μητέρας, πρώην μοντέλου, η οποία διαμένει αρκετό καιρό στη Χίο. Εκεί όπου η οικογένεια Αλεξανδράτου διατηρεί ένα μικρό τουριστικό συγκρότημα ενοικιαζόμενων δωματίων. Για την επιστροφή στο πατρικό της Βούλας ούτε λόγος, καθώς οι σχέσεις της με την αδερφή της Αρτεμη και ιδίως με τον κεφαλλονίτικης καταγωγής πατέρα της -με τον οποίο λογομαχούσαν στο παρελθόν στα τηλεπαράθυρα- έχουν ψυχρανθεί τα τελευταία χρόνια εξαιτίας των «τολμηρών» επιλογών της. Τα πατροπαράδοτα εγχώρια ήθη μπορούν ενδεχομένως να ανεχθούν την αυτοϊκανοποίηση με ένα μπουκάλι σαμπάνια σε μια μπανιέρα, αλλά η εύθικτη οικογενειακή αξιοπρέπεια εξεγείρεται στην ερωτική συνεύρεση σε δημόσια θέα μιας θυγατέρας της με δύο μαύρους.
Μοντέλο από κούνια
Οσο προχωρημένη κι αν είναι μια οικογένεια, δυσκολεύεται να το χωνέψει ακόμη κι όταν η κόρη της έχει αποκομίσει τόσα χρήματα ώστε να διαμένει πλουσιοπάροχα σε βίλα της Εκάλης και να κυκλοφορεί με ιδιόκτητο ροζ Cayenne. Ακόμη χειρότερα βαρυγκωμούν οι γονείς όταν ανασύρουν αναμνήσεις με την εικόνα ενός γλυκού και ντροπαλού κοριτσιού που πήγαινε στο 9ο Δημοτικό της Γλυφάδας, έκανε σχεδόν απ’ την κούνια τα πρώτα του βήματα στο μόντελινγκ παιδικών ρούχων υπό την επίβλεψη της ψυχής της Σχολής Μανεκέν Cristi, Κρίστης Κρανά. Λίγο αργότερα πήρε μαθήματα χορού με δασκάλα τη Μαρία Ιωαννίδου. Πόσο μάλλον όταν θυμούνται ότι η ίδια, σε ηλικία 17 ετών, κέρδισε τον τίτλο της Miss Young στα Καλλιστεία του ΑΝΤ1 και φιλοξενήθηκε μόλις στα 21 της στο εξώφυλλο ενός περιοδικό κύρους για την παγκόσμια μόδα όπως η «Vogue».
Με την άφιξη στην Αθήνα ξεκίνησε με τους μόνιμους συνεργάτες της την επανασχεδίαση μιας καινούριας ταυτότητας και τον επαναπροσδιορισμό ενός νέου σημείου καλλιτεχνικής εστίασης. Με «κουμπωμένο» ύφος, συνεσταλμένη συμπεριφορά δίχως νάζι και χωρίς το σιλικονάτο στήθος της, η σχετικά διαφοροποιημένη εμφανισιακά Τζούλια ενημέρωσε τους φαν της πως «τέλος το σεξ, τέλος οι ταινίες πορνό». Η άλλοτε εκρηκτική ντίβα με τις προκλητικές πόζες που αντιμετώπιζε πότε με θρασύτητα και πότε με λάγνο βλέμμα τις κάμερες δεν έμοιαζε απλώς αλλαγμένη αλλά μεταλλαγμένη - όχι όμως εντελώς. Γιατί οι παλιές συνήθειες κάνουν κομμάτι δύσκολη την αναστήλωση μιας καριέρας. Στην πρώτη της δημόσια εμφάνιση βρέθηκε ντροπαλή αλλά εκθαμβωτικά απαστράπτουσα σε στυλ «περνάει ακόμα η μπογιά μου» στα εγκαίνια του «Lohan» στην Ιερά Οδό, του κλαμπ της Λίντσεϊ Λόχαν, με την οποία υποτίθεται ότι βρισκόταν σε κόντρα ως πέτρα του σκανδάλου στη σχέση της ηθοποιού με τον επιχειρηματία της εστίασης Ντένη Παπαγεωργίου. Συνοδευόταν από τον Τάσο Ποτσέτη και παρέα με τη Μαριάννα Ντούβλη, η οποία είχε επίσης πρωταγωνιστήσει σε ταινίες πορνό του παραγωγού και σκηνοθέτη Δημήτρη Σειρηνάκη. Στη συνέχεια έγινε γνωστό ότι είχε κλείσει συμβόλαιο με τον «Αγάπη μόνο» να εμφανίζεται μαζί του σε νυχτερινά κέντρα ανά την Ελλάδα. Μετά ανέβασε αθώες φωτογραφίες της με μικροσκοπικό μονοκίνι και κρύβοντας επιμελώς το γυμνό μπούστο της, από πισίνα στην ταράτσα μιας πολυκατοικίας. Αργότερα αρνούνταν ότι υπέβαλε μόνη της συμμετοχή για το «Survivor 2» και αφότου, υποτίθεται, την αγνόησαν, δήλωνε ότι απεχθάνεται την ταλαιπωρία σε τέτοιου είδους τηλεπαιχνίδια.
Το παιχνίδι της δημοσιότητας, είναι αλήθεια, χρειάζεται μερικά τέτοια προκάτ τρικ για να ξαναφουντώσει. Δεν αρκεί όμως η ξαναζεσταμένη πρόκληση για να μαγνητίσει ξανά τα αδηφάγα ΜΜΕ. Δεν έχουν πια πέραση τα στημένα μικροσκάνδαλα του όχι και τόσο μακρινού παρελθόντος.
Περασμένα, ξεχασμένα
Μικρότερο ντόρο με εσάνς φάρσας είχε δημιουργήσει και η πρόθεσή της, ως άλλη Τσιτσιολίνα, να συμμετάσχει εκλογικά στα κοινά με το προσωποπαγές κόμμα Ελληνες Οικολόγοι του «εκκεντρικού» Δημοσθένη Βεργή. Σε εκείνα, όμως τα φεγγάρια τέτοια περιστατικά αποτελούσαν τη δελεαστική γαρνιτούρα μιας δήθεν συναρπαστικής ζωής, γεμάτης σεξ, εφήμερη δόξα και υποτιθέμενα σκάνδαλα. Τώρα όλα αυτά είναι μάλλον συνώνυμα με τα περσινά, ξινά σταφύλια. Οι σταθεροί συνεργάτες της, οι οποίοι ισχυρίζονται ότι έχουν συμβόλαιο μαζί της μέχρι το 2020 με ρήτρα παραβίασής του το ποσό του 1 εκατ. ευρώ, ήδη κάνουν σχέδια για την καριέρα της. Διατείνονται ότι έχουν στα σκαριά φωτογραφήσεις, επιδείξεις μόδας, μια μεγάλη εμπορική καμπάνια γι’ αυτήν στην Τουρκία και ένα μεγάλο πρότζεκτ της σόουμπιζ στο Λας Βέγκας. Θα είναι μια ευκαιρία για την Τζούλια να ζήσει τον μύθο που δεν ευτύχησε να βιώσει ως μοντέλο, τραγουδίστρια και showwoman. Οπως και να έχει, πρόκειται για μια ευνοϊκή συγκυρία έστω και προς χάρη των αναμνήσεων παλιών, καλών, ευτυχισμένων στιγμών της. Ωστόσο, η ανάμνηση της ευτυχίας δεν είναι πια ευτυχία.
Οι Κάννες και ο υιός Καντάφι
Δεν έχει άλλωστε κυλήσει και τόσο πολύ νερό στο αυλάκι του χρόνου από την εποχή που μεσουρανούσε. Την άνοιξη του 2009 όσοι την έβλεπαν στις Κάννες την παρομοίαζαν με ζωντανή φωτοτυπία της Μπριζίτ Μπαρντό στα νιάτα της. Διέμενε σε πολυτελή σουίτα του μοδάτου ξενοδοχείου «Martinez» στη καρδιά της Κρουαζέτ, απέναντι ακριβώς από το περίφημο κόκκινο χαλί του περίφημου φεστιβάλ. Για τις αστρονομικές τιμές του κλαμπ δεν ανησυχούσε. Ετσι κι αλλιώς, για την ίδια όλα τα έξοδα διαμονής, φιλοξενίας και διασκέδασης ήταν καλυμμένα από τον γαλαντόμο γιο του Μουαμάρ Καντάφι. Τον Μουτασίμ Καντάφι ή «Μούτι» τον είχε γνωρίσει στη Μύκονο.
Ανδρες της φρουράς του, μάλιστα, τη συνόδευσαν στο VIP σουαρέ της Chopard στο «Palm Beach Casino». Εκεί, θαμπωμένοι από την εντυπωσιακή λάμψη και τις αναλογίες της, την προσέγγισαν αντιπρόσωποι πρακτορείων μοντέλων της Νέας Υόρκης και του Παρισιού δελεάζοντάς τη να κάνει καριέρα στις διεθνείς πασαρέλες της μόδας.
Αρνήθηκε. Η απόρριψη δεν έγινε επειδή τάχα της είχαν παραφουσκώσει τα μυαλά, όπως σχολίαζε τότε ειρωνικά μερίδα του κύκλου της. Οι τσέπες της είχαν φουσκώσει. Αυτός ήταν ο λόγος. Κάτι οι τηλεοπτικές εμφανίσεις σε εκπομπές του MEGA και του ANT1, κάτι ως τραγουδίστρια, κάτι η συμμετοχή της στην ταινία του Νίκου Περάκη «Ψυχραιμία», είχε ψιλοαναδειχτεί στον χώρο της ντόπιας σόουμπιζ. Το βιντεοκλίπ του 2007 από το σάουντρακ της ταινίας, που λέγεται ότι γυρίστηκε στην πισίνα της οικίας του Ηλία Ψινάκη, με τον σημερινό δήμαρχο του Μαραθώνα να ποζάρει περιχαρής με άσπρο σακάκι περίπου ως συμπρωταγωνιστής, έκανε αίσθηση στο κοινό. Τίτλος του τραγουδιού «Στόχος είναι τα λεφτά». Απολύτως θεμιτά, στο ίδιο επικεντρωνόταν και η Τζούλια. Αφού συνεργάστηκε με μάνατζερ, όπως ο Ηλίας Πανταζόπουλος και ο Χάρης Σιανίδης, ξεκίνησε πιο επαγγελματικά τη σύμπραξη με το έμπειρο δίδυμο της πιάτσας Σπύρο Ρέβη - Μένιο Φουρθιώτη, που την ώθησε στο αποδοτικό μονοπάτι των εμφανίσεων εκεί όπου υπήρχε το μεγάλο «πουγκί». Ξεκίνησε τις περιοδείες, τις λεγόμενες αρπαχτές στην επαρχία σε μπαρ, κλαμπ, ντίσκο, μπουζούκια. Από φωνή δεν έλεγε και πολλά, δεν ήταν δα και η Κάλλας, οπότε ερμήνευε τα τραγούδια της playback, αλλά από παρουσία στη σκηνή έσκιζε. Κρατούσε όμως πάνω της τα φώτα της δημοσιότητας και κυρίως απολάμβανε την κονόμα. Ηταν η αποζημίωσή της, αν όχι η εκδίκηση, για τον άδικο ψυχολογικό τραυματισμό της μια πικρή για την ίδια ανοιξιάτικη βραδιά του 2006.
Τα Καλλιστεία
Στις 10 Απριλίου εκείνης τη χρονιάς, στη διαμορφωμένη σκηνή του κέντρου διασκέδασης «Fever» της λεωφόρου Συγγρού, διοργανώνονταν τα Καλλιστεία του ΑΝΤ1. Στα 20 της χρόνια η ξανθή διαγωνιζόμενη με το Νο 9 Τζούλια Αλεξανδράτου είχε ξεχωρίσει ήδη από τα δοκιμαστικά. Ολοι τη θεωρούσαν απόλυτο φαβορί για τον τίτλο της Σταρ Ελλάς. Δικαίως, αφού και το κοινό είχε την ίδια γνώμη γι’ αυτή την καλλονή διεθνών προδιαγραφών από την προκριματική βραδιά. Εφτασε σαν σίφουνας στα ημιτελικά και κέρδισε με το σπαθί της τα 2 βραβεία των χορηγών Miss Diva και Miss Lux. Απο εκεί και ύστερα άρχισε η ζημιά. Εκτιμάται ότι από κόλλημα, καχυποψία ή ιδεασμό θεώρησε ότι με τους δύο αυτούς τίτλους της παρηγοριάς θα αποκλειόταν ως επικρατέστερη από τον βασικό τίτλο. Αντέδρασε ασυλλόγιστα κάνοντας μια γκριμάτσα δυσφορίας προς τον πρόεδρο του ΑΝΤ1, τον αείμνηστο Μίνωα Κυριακού. Το περιστατικό, το οποίο δεν συνέλαβαν οι κάμερες, λέγεται πως έκανε έξαλλο τον ιδιοκτήτη του καναλιού.
Η συνέχεια ήταν μοιραία. Στη συνέχεια του σόου, παρά τις χαρωπές προτροπές της παρουσιάστριας Τατιάνας Στεφανίδου προς τις υποψήφιες, η Τζούλια είχε στραβώσει. Στεκόταν βλοσυρή, βάδιζε νωχελικά, πόζαρε σχεδόν βαριεστημένα, δεν χειροκροτούσε τις υπόλοιπες διαγωνιζόμενες σαν να σνόμπαρε την τελετή. Τη στιγμή της απονομής, αυτή τη φορά ο ξινισμένος μορφασμός της απογοήτευσης της Τζούλιας μεταδόθηκε από τις κάμερες σε όλο το τηλεοπτικό κοινό. Τον ντόρο που ξέσπασε για αδικία, μονομέρεια και μεροληψία της επιτροπής εις βάρος της τον εκμεταλλεύτηκαν δεόντως τα τηλεοπτικά μεσημεριανάδικα και τα περιοδικά της λεγόμενης κοινωνικής κριτικής. Ηταν όμως πια αργά για επανορθώσεις. Την ίδια στιγμή η Τζούλια αναπροσανατόλιζε πλέον την καριέρα της για επικερδέστερα σουξέ από τις παρελάσεις στους διαδρόμους της ομορφιάς. Θα γινόταν αλλού «βασίλισσα», έστω και χωρίς το στέμμα των Καλλιστείων.
Τρία χρόνια αργότερα, είχε φτιάξει το όνομά της. Δεν ήταν στον αφρό της σόουμπιζ, αλλά ανέβαινε σταδιακά στη σκάλα της δημοσιότητας. Ολα αυτά όμως, παρότι την κολάκευαν, φαίνεται πως δεν κάλυπταν τις φιλοδοξίες της. Δυσανασχετούσε και γκρίνιαζε. Ηταν η περίοδος που είχε δημιουργήσει δεσμό με τον νεαρό επιχειρηματία Χρήστο Ψωμόπουλο, ο οποίος μόλις είχε διακόψει τη σχέση του με την Αννα Βίσση.
Από το «ροζ» βίντεο στο σκληρό πορνό
Στις γιορτές ανάμεσα σε Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά του 2010 το ζευγάρι ταξίδεψε στο Παρίσι. Στην Πόλη του Φωτός οι δύο εραστές απαθανάτισαν σε βίντεο, εκτός από τα αξιοθέατα, και τις καυτές ερωτικές τους στιγμές στο δωμάτιο του ξενοδοχείου όπου διέμεναν. Το επίμαχο «ροζ» βίντεο έγινε η αφορμή για τον οριστικό χωρισμό τους. Η καχύποπτη Τζούλια θεωρούσε ότι υπό την ενδεχόμενη απειλή της δημοσιοποίησης των βιντεοσκοπημένων προσωπικών ερωτικών περιπτύξεών τους ο σύντροφός της θα την εκβίαζε. Μετά από έναν τρικούβερτο τσακωμό με παραλίγο μοιραίους τραυματισμούς στο σπίτι του Ψωμόπουλου στον Κάλαμο, τα έσπασαν οριστικά. Γνωστός ποινικολόγος ανέλαβε να αποτρέψει κάθε πιθανή δημοσιοποίηση του βίντεο, αλλά το θέμα είχε ήδη πεισματάρικα διαδοθεί, μια και δεν υπήρχε μάλλον η διάθεση να περιφρουρηθεί το μυστικό.
Ηταν η εποχή που οι προβολείς διάφορων τηλεοπτικών εκπομπών φώτιζαν το απόλυτο τίποτα πλασάροντάς το ως εκκωφαντικά ενδιαφέρον. Οι δυο τους ξεκατινιάζονταν στα κανάλια ανταλλάσσοντας λεκτικά πυρά, ενώ ακολούθησαν ασφαλιστικά μέτρα και εκατέρωθεν μηνύσεις για συκοφαντία, εκβιασμούς και ξυλοδαρμούς. Ωστόσο, όπως ισχυρίζονται κάποιοι φίλοι της, στην Τζούλια επανήλθε εκείνη την ταραγμένη περίοδο η πλεονεξία του τύπου take the money and run. Στο ίδιο στυλ αποφάσισε να συμμετάσχει σε ταινία πορνό, μια και ήδη είχε εκτεθεί με την ύπαρξη του ερασιτεχνικού βίντεο. Την ίδια εποχή η εγχώρια εταιρεία Sirina Entertainment ταινιών ΧΧΧ έψαχνε απεγνωσμένα μια ντόπια σελέμπριτι για να πρωταγωνιστήσει σε φιλμ παραγωγής της. Τα δύο μέρη συμφώνησαν στο λεπτό, παρότι η εταιρεία δεν είχε τη δυνατότητα να καλύψει τη δυσθεώρητη αμοιβή που απαιτούσε η πρωταγωνίστρια. Το 45λεπτο βίντεο γυρίστηκε σε μια μέρα με υποτυπώδες, αν όχι ανύπαρκτο, σενάριο στο ξενοδοχείο ημιδιαμονής «Μίδας» στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας. Την ώρα που η πορνοταινία με τίτλο «Απαγορευμένο» όδευε προς 17.000 σημεία πώλησης των πρακτορείων Τύπου σε όλη την Ελλάδα, το θέατρο του παραλόγου με εξωφρενικά στοιχεία γκροτέσκ κορυφωνόταν. Η δήθεν εύθικτη Τζούλια διεμήνυε, πιθανότατα κακονουθετημένη, προς κάθε κατεύθυνση ότι «δεν έγινε με τη συναίνεσή μου, δεν πρόκειται για επαγγελματική δουλειά, αλλά για προσωπικές στιγμές με έναν άνθρωπο με τον οποίο συνευρέθηκα». Και σε μια έκρηξη σεμνοτυφίας δήλωνε παραπονιάρικα «έχουν πληγωθεί ανεπανόρθωτα η τιμή και η υπόληψή μου, προσπαθούν να με διασύρουν». «Τρίχες» στον φελλό της σαμπάνιας διάβαζαν στις υποκριτικές ενοχλήσεις της οι πιο κυνικοί.
Οταν πλέον παραδέχτηκε ότι πληρώθηκε για τις υπηρεσίες της, ήδη 200.000 αντίτυπα είχαν πωληθεί αντί 20 ευρώ έκαστο. Η αλήθεια είναι ότι ελάχιστοι ξετρελάθηκαν με τις υποκριτικές επιδόσεις της πρωταγωνίστριας, όμως το όνομά της και μόνο αρκούσε για να ξεπουλήσει το DVD. Τα έσοδα υπολογίζονταν στα 4 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα καθαρά κέρδη έφταναν περίπου τα 2.600.000 ευρώ. Οπως λένε άνθρωποι που πραγματικά την αγαπούν και τη σέβονται, «η Τζούλια σίγουρα δεν παρασύρθηκε. Απλώς, όπως όλες οι πρωτάρες στη βιομηχανία του πορνό, σκέφτηκε ότι θα γυρίσει μερικές σκηνές σεξ, θα βγάλει έναν σκασμό λεφτά και κάποια στιγμή θα επιστρέψει στην κανονική ζωή της. Πράγμα που στην πραγματικότητα δεν παίζει». Ισως μόνο σε μια αναλαμπή αυτογνωσίας να συνειδητοποίησε ότι η ζωή δεν είναι χολιγουντιανό σενάριο με χάπι εντ αισθηματικής κομεντί αλά «Pretty Woman». Μετά από ένα ταξίδι με ελικόπτερο, παρακαλώ, από την Κέρκυρα στην Αλβανία, όπου συγκαταλέγεται στις θεές του σεξ, κατά την επιστροφή της στην Αθήνα ανακάλυψε ότι κάποιοι είχαν διαρρήξει το χρηματοκιβώτιό της. Σεβαστός αριθμός μετρητών και κοσμημάτων είχαν κάνει φτερά, μεταξύ των οποίων και ένα καλαίσθητο μπριγιάν που της είχε χαρίσει ο Καντάφι τζούνιορ. Τότε είχε ψελλίσει πως «εγώ είμαι ειλικρινής και καθαρή, άλλοι συγκαλύπτουν εγκληματικές ενέργειες εκβιασμών, απόπειρες μαστροπείας και κλοπής». Εκείνες οι δηλώσεις χάθηκαν στον ορυμαγδό της Ελλάδας της κρίσης.
Σταδιακά χάθηκαν και τα υπέρογκα κασέ, οι μαύρες αμοιβές της αρπαχτής, μειώθηκαν έως ότου παρήκμασαν δραματικά τα επαρχιακά σόου, ενώ οι ταινίες της δεν είχαν πλέον απήχηση. Το κοκτέιλ της αλαζονείας, της έπαρσης και της απληστίας που συνόδευε το γλέντι της Ελλάδας της πλησμονής είχε πια ξεθυμάνει. Μαζί του ατόνησε και η εικόνα του sex symbol που ενσάρκωνε η Τζούλια. Δεν διέθετε άλλωστε, όπως επισημαίνουν φίλοι της, το «αυτοτρολάρσμα» και την περιουσία της πλούσιας κληρονόμου φίλης της Πάρις Χίλτον. Τα μάζεψε και ξενιτεύτηκε στην Αυστρία. Ωσπου ξαναγύρισε στα πάτρια εδάφη. Ολα τα υπόλοιπα είναι ιστορία. Μικρό μεν αλλά κατά κάποιον τρόπο κομμάτι της ιστορίας του lifestyle της χώρας από την είσοδό της στον 21ο αιώνα. Και στο κάτω-κάτω δεν έβλαψε και κανέναν που «ξεβλάχεψε» τις «τσόντες» του Γκουσγκούνη. Οσο για την προσεχή καριέρα της, οι πραγματικοί φίλοι της τής εύχονται να είναι ακμαία και να μη μετανιώνει, από τούδε, για τίποτα. Αν ήταν καλό, είναι υπέροχο. Αν ήταν κακό, είναι εμπειρία.
Αρνήθηκε. Η απόρριψη δεν έγινε επειδή τάχα της είχαν παραφουσκώσει τα μυαλά, όπως σχολίαζε τότε ειρωνικά μερίδα του κύκλου της. Οι τσέπες της είχαν φουσκώσει. Αυτός ήταν ο λόγος. Κάτι οι τηλεοπτικές εμφανίσεις σε εκπομπές του MEGA και του ANT1, κάτι ως τραγουδίστρια, κάτι η συμμετοχή της στην ταινία του Νίκου Περάκη «Ψυχραιμία», είχε ψιλοαναδειχτεί στον χώρο της ντόπιας σόουμπιζ. Το βιντεοκλίπ του 2007 από το σάουντρακ της ταινίας, που λέγεται ότι γυρίστηκε στην πισίνα της οικίας του Ηλία Ψινάκη, με τον σημερινό δήμαρχο του Μαραθώνα να ποζάρει περιχαρής με άσπρο σακάκι περίπου ως συμπρωταγωνιστής, έκανε αίσθηση στο κοινό. Τίτλος του τραγουδιού «Στόχος είναι τα λεφτά». Απολύτως θεμιτά, στο ίδιο επικεντρωνόταν και η Τζούλια. Αφού συνεργάστηκε με μάνατζερ, όπως ο Ηλίας Πανταζόπουλος και ο Χάρης Σιανίδης, ξεκίνησε πιο επαγγελματικά τη σύμπραξη με το έμπειρο δίδυμο της πιάτσας Σπύρο Ρέβη - Μένιο Φουρθιώτη, που την ώθησε στο αποδοτικό μονοπάτι των εμφανίσεων εκεί όπου υπήρχε το μεγάλο «πουγκί». Ξεκίνησε τις περιοδείες, τις λεγόμενες αρπαχτές στην επαρχία σε μπαρ, κλαμπ, ντίσκο, μπουζούκια. Από φωνή δεν έλεγε και πολλά, δεν ήταν δα και η Κάλλας, οπότε ερμήνευε τα τραγούδια της playback, αλλά από παρουσία στη σκηνή έσκιζε. Κρατούσε όμως πάνω της τα φώτα της δημοσιότητας και κυρίως απολάμβανε την κονόμα. Ηταν η αποζημίωσή της, αν όχι η εκδίκηση, για τον άδικο ψυχολογικό τραυματισμό της μια πικρή για την ίδια ανοιξιάτικη βραδιά του 2006.
Τα Καλλιστεία
Στις 10 Απριλίου εκείνης τη χρονιάς, στη διαμορφωμένη σκηνή του κέντρου διασκέδασης «Fever» της λεωφόρου Συγγρού, διοργανώνονταν τα Καλλιστεία του ΑΝΤ1. Στα 20 της χρόνια η ξανθή διαγωνιζόμενη με το Νο 9 Τζούλια Αλεξανδράτου είχε ξεχωρίσει ήδη από τα δοκιμαστικά. Ολοι τη θεωρούσαν απόλυτο φαβορί για τον τίτλο της Σταρ Ελλάς. Δικαίως, αφού και το κοινό είχε την ίδια γνώμη γι’ αυτή την καλλονή διεθνών προδιαγραφών από την προκριματική βραδιά. Εφτασε σαν σίφουνας στα ημιτελικά και κέρδισε με το σπαθί της τα 2 βραβεία των χορηγών Miss Diva και Miss Lux. Απο εκεί και ύστερα άρχισε η ζημιά. Εκτιμάται ότι από κόλλημα, καχυποψία ή ιδεασμό θεώρησε ότι με τους δύο αυτούς τίτλους της παρηγοριάς θα αποκλειόταν ως επικρατέστερη από τον βασικό τίτλο. Αντέδρασε ασυλλόγιστα κάνοντας μια γκριμάτσα δυσφορίας προς τον πρόεδρο του ΑΝΤ1, τον αείμνηστο Μίνωα Κυριακού. Το περιστατικό, το οποίο δεν συνέλαβαν οι κάμερες, λέγεται πως έκανε έξαλλο τον ιδιοκτήτη του καναλιού.
Η συνέχεια ήταν μοιραία. Στη συνέχεια του σόου, παρά τις χαρωπές προτροπές της παρουσιάστριας Τατιάνας Στεφανίδου προς τις υποψήφιες, η Τζούλια είχε στραβώσει. Στεκόταν βλοσυρή, βάδιζε νωχελικά, πόζαρε σχεδόν βαριεστημένα, δεν χειροκροτούσε τις υπόλοιπες διαγωνιζόμενες σαν να σνόμπαρε την τελετή. Τη στιγμή της απονομής, αυτή τη φορά ο ξινισμένος μορφασμός της απογοήτευσης της Τζούλιας μεταδόθηκε από τις κάμερες σε όλο το τηλεοπτικό κοινό. Τον ντόρο που ξέσπασε για αδικία, μονομέρεια και μεροληψία της επιτροπής εις βάρος της τον εκμεταλλεύτηκαν δεόντως τα τηλεοπτικά μεσημεριανάδικα και τα περιοδικά της λεγόμενης κοινωνικής κριτικής. Ηταν όμως πια αργά για επανορθώσεις. Την ίδια στιγμή η Τζούλια αναπροσανατόλιζε πλέον την καριέρα της για επικερδέστερα σουξέ από τις παρελάσεις στους διαδρόμους της ομορφιάς. Θα γινόταν αλλού «βασίλισσα», έστω και χωρίς το στέμμα των Καλλιστείων.
Τρία χρόνια αργότερα, είχε φτιάξει το όνομά της. Δεν ήταν στον αφρό της σόουμπιζ, αλλά ανέβαινε σταδιακά στη σκάλα της δημοσιότητας. Ολα αυτά όμως, παρότι την κολάκευαν, φαίνεται πως δεν κάλυπταν τις φιλοδοξίες της. Δυσανασχετούσε και γκρίνιαζε. Ηταν η περίοδος που είχε δημιουργήσει δεσμό με τον νεαρό επιχειρηματία Χρήστο Ψωμόπουλο, ο οποίος μόλις είχε διακόψει τη σχέση του με την Αννα Βίσση.
Από το «ροζ» βίντεο στο σκληρό πορνό
Στις γιορτές ανάμεσα σε Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά του 2010 το ζευγάρι ταξίδεψε στο Παρίσι. Στην Πόλη του Φωτός οι δύο εραστές απαθανάτισαν σε βίντεο, εκτός από τα αξιοθέατα, και τις καυτές ερωτικές τους στιγμές στο δωμάτιο του ξενοδοχείου όπου διέμεναν. Το επίμαχο «ροζ» βίντεο έγινε η αφορμή για τον οριστικό χωρισμό τους. Η καχύποπτη Τζούλια θεωρούσε ότι υπό την ενδεχόμενη απειλή της δημοσιοποίησης των βιντεοσκοπημένων προσωπικών ερωτικών περιπτύξεών τους ο σύντροφός της θα την εκβίαζε. Μετά από έναν τρικούβερτο τσακωμό με παραλίγο μοιραίους τραυματισμούς στο σπίτι του Ψωμόπουλου στον Κάλαμο, τα έσπασαν οριστικά. Γνωστός ποινικολόγος ανέλαβε να αποτρέψει κάθε πιθανή δημοσιοποίηση του βίντεο, αλλά το θέμα είχε ήδη πεισματάρικα διαδοθεί, μια και δεν υπήρχε μάλλον η διάθεση να περιφρουρηθεί το μυστικό.
Ηταν η εποχή που οι προβολείς διάφορων τηλεοπτικών εκπομπών φώτιζαν το απόλυτο τίποτα πλασάροντάς το ως εκκωφαντικά ενδιαφέρον. Οι δυο τους ξεκατινιάζονταν στα κανάλια ανταλλάσσοντας λεκτικά πυρά, ενώ ακολούθησαν ασφαλιστικά μέτρα και εκατέρωθεν μηνύσεις για συκοφαντία, εκβιασμούς και ξυλοδαρμούς. Ωστόσο, όπως ισχυρίζονται κάποιοι φίλοι της, στην Τζούλια επανήλθε εκείνη την ταραγμένη περίοδο η πλεονεξία του τύπου take the money and run. Στο ίδιο στυλ αποφάσισε να συμμετάσχει σε ταινία πορνό, μια και ήδη είχε εκτεθεί με την ύπαρξη του ερασιτεχνικού βίντεο. Την ίδια εποχή η εγχώρια εταιρεία Sirina Entertainment ταινιών ΧΧΧ έψαχνε απεγνωσμένα μια ντόπια σελέμπριτι για να πρωταγωνιστήσει σε φιλμ παραγωγής της. Τα δύο μέρη συμφώνησαν στο λεπτό, παρότι η εταιρεία δεν είχε τη δυνατότητα να καλύψει τη δυσθεώρητη αμοιβή που απαιτούσε η πρωταγωνίστρια. Το 45λεπτο βίντεο γυρίστηκε σε μια μέρα με υποτυπώδες, αν όχι ανύπαρκτο, σενάριο στο ξενοδοχείο ημιδιαμονής «Μίδας» στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας. Την ώρα που η πορνοταινία με τίτλο «Απαγορευμένο» όδευε προς 17.000 σημεία πώλησης των πρακτορείων Τύπου σε όλη την Ελλάδα, το θέατρο του παραλόγου με εξωφρενικά στοιχεία γκροτέσκ κορυφωνόταν. Η δήθεν εύθικτη Τζούλια διεμήνυε, πιθανότατα κακονουθετημένη, προς κάθε κατεύθυνση ότι «δεν έγινε με τη συναίνεσή μου, δεν πρόκειται για επαγγελματική δουλειά, αλλά για προσωπικές στιγμές με έναν άνθρωπο με τον οποίο συνευρέθηκα». Και σε μια έκρηξη σεμνοτυφίας δήλωνε παραπονιάρικα «έχουν πληγωθεί ανεπανόρθωτα η τιμή και η υπόληψή μου, προσπαθούν να με διασύρουν». «Τρίχες» στον φελλό της σαμπάνιας διάβαζαν στις υποκριτικές ενοχλήσεις της οι πιο κυνικοί.
Οταν πλέον παραδέχτηκε ότι πληρώθηκε για τις υπηρεσίες της, ήδη 200.000 αντίτυπα είχαν πωληθεί αντί 20 ευρώ έκαστο. Η αλήθεια είναι ότι ελάχιστοι ξετρελάθηκαν με τις υποκριτικές επιδόσεις της πρωταγωνίστριας, όμως το όνομά της και μόνο αρκούσε για να ξεπουλήσει το DVD. Τα έσοδα υπολογίζονταν στα 4 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα καθαρά κέρδη έφταναν περίπου τα 2.600.000 ευρώ. Οπως λένε άνθρωποι που πραγματικά την αγαπούν και τη σέβονται, «η Τζούλια σίγουρα δεν παρασύρθηκε. Απλώς, όπως όλες οι πρωτάρες στη βιομηχανία του πορνό, σκέφτηκε ότι θα γυρίσει μερικές σκηνές σεξ, θα βγάλει έναν σκασμό λεφτά και κάποια στιγμή θα επιστρέψει στην κανονική ζωή της. Πράγμα που στην πραγματικότητα δεν παίζει». Ισως μόνο σε μια αναλαμπή αυτογνωσίας να συνειδητοποίησε ότι η ζωή δεν είναι χολιγουντιανό σενάριο με χάπι εντ αισθηματικής κομεντί αλά «Pretty Woman». Μετά από ένα ταξίδι με ελικόπτερο, παρακαλώ, από την Κέρκυρα στην Αλβανία, όπου συγκαταλέγεται στις θεές του σεξ, κατά την επιστροφή της στην Αθήνα ανακάλυψε ότι κάποιοι είχαν διαρρήξει το χρηματοκιβώτιό της. Σεβαστός αριθμός μετρητών και κοσμημάτων είχαν κάνει φτερά, μεταξύ των οποίων και ένα καλαίσθητο μπριγιάν που της είχε χαρίσει ο Καντάφι τζούνιορ. Τότε είχε ψελλίσει πως «εγώ είμαι ειλικρινής και καθαρή, άλλοι συγκαλύπτουν εγκληματικές ενέργειες εκβιασμών, απόπειρες μαστροπείας και κλοπής». Εκείνες οι δηλώσεις χάθηκαν στον ορυμαγδό της Ελλάδας της κρίσης.
Σταδιακά χάθηκαν και τα υπέρογκα κασέ, οι μαύρες αμοιβές της αρπαχτής, μειώθηκαν έως ότου παρήκμασαν δραματικά τα επαρχιακά σόου, ενώ οι ταινίες της δεν είχαν πλέον απήχηση. Το κοκτέιλ της αλαζονείας, της έπαρσης και της απληστίας που συνόδευε το γλέντι της Ελλάδας της πλησμονής είχε πια ξεθυμάνει. Μαζί του ατόνησε και η εικόνα του sex symbol που ενσάρκωνε η Τζούλια. Δεν διέθετε άλλωστε, όπως επισημαίνουν φίλοι της, το «αυτοτρολάρσμα» και την περιουσία της πλούσιας κληρονόμου φίλης της Πάρις Χίλτον. Τα μάζεψε και ξενιτεύτηκε στην Αυστρία. Ωσπου ξαναγύρισε στα πάτρια εδάφη. Ολα τα υπόλοιπα είναι ιστορία. Μικρό μεν αλλά κατά κάποιον τρόπο κομμάτι της ιστορίας του lifestyle της χώρας από την είσοδό της στον 21ο αιώνα. Και στο κάτω-κάτω δεν έβλαψε και κανέναν που «ξεβλάχεψε» τις «τσόντες» του Γκουσγκούνη. Οσο για την προσεχή καριέρα της, οι πραγματικοί φίλοι της τής εύχονται να είναι ακμαία και να μη μετανιώνει, από τούδε, για τίποτα. Αν ήταν καλό, είναι υπέροχο. Αν ήταν κακό, είναι εμπειρία.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr