#sixamenios: Η αποκαθήλωση του... Μένανδρου Φουρθιώτη από το κανάλι Open

#sixamenios: Η αποκαθήλωση του... Μένανδρου Φουρθιώτη από το κανάλι Open

Γιατί ο Ιβάν Σαββίδης έκλεισε τις πόρτες του Open στον άνθρωπο, που νόμιζε ότι θα είναι για πάντα ο βασιλιάς του τηλεοπτικού κιτς - Η δικαστική απόφαση και ο... άφαντος Μένιος, που ετοιμάζεται για το νέο «Ε» του Βρυώνη

fourthiotis_main01
Το μεσημέρι της Παρασκευής τεχνικοί του Open συνεπικουρούμενοι από ανθρώπους της ασφάλειας του καναλιού ξήλωσαν τα γραφεία, τα σκηνικά της εκπομπής στο στούντιο που γυριζόταν η εκπομπή του Μένιου Φουρθιώτη, τον υπολογιστή του παρουσιαστή, το τηλέφωνο και το γραφείο του.

Αυτή ήταν η τελευταία πινελιά στην αποκαθήλωση του ανθρώπου που δοκίμασε τα τηλεοπτικά μας όρια ουκ ολίγες φορές τα τελευταία πέντε χρόνια επιμένοντας να δηλώνει παρουσιαστής.

Τα δοκίμασε «σκοτώνοντας» την ελληνική γλώσσα και ωρυόμενος κάποιες φορές για τα «Αποκαλυπτικά» τηλεοπτικά σκουπίδια του, αυτά που τέλειωσαν μετά την χθεσινή αποπομπή του από το κανάλι του Ιβάν Σαββίδη.

Ήταν μια προαναγγελθείσα από πέρυσι απομάκρυνση, η οποία καθυστέρησε αρκετά, λόγω της δικαστικής διένεξης που είχε ο Μένιος Φουρθιώτης με το νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς.

Κλείσιμο
Η εμμονή του να μείνει μπροστά στον τηλεοπτικό φακό, θεωρώντας ότι πλέον έχει εξιλεωθεί για τις αμαρτίες του από τα παλιά, όταν ήταν μάνατζερ της Τζούλιας Αλεξανδράτου, ήταν τέτοια που το κανάλι αναγκάστηκε να κινηθεί δικαστικά για να τον ξεφορτωθεί.

Αξίζει να τονιστεί ότι στην μεταβατική περίοδο του καναλιού, ήταν ο μοναδικός παρουσιαστής που έβγαινε ζωντανά κάθε Σάββατο και Κυριακή σε ένα σταθμό που έπαιζε μόνο ταινίες και σειρές.     

Προς το παρόν ο πάλαι ποτέ γενικός και εμπορικός δειυθυντής του «Ε» που έλυνε και έδενε επί εποχής Βρυώνη, σιωπά και δεν έχει προβεί σε καμία δήλωση για τον εξοβελισμό του από το Open.

Ο πιο καλός ο πωλητής

Ένας εξοβελισμός που έγινε γνωστός με μια λιτή ανακοίνωση από το κανάλι, το οποίο «ταλαιπωρήθηκε» από τον Μένιο Φουρθιώτη, ο οποίος δεν ήθελε επ' ουδενί να αποχωριστεί τον ρόλο του παρουσιαστή και του κριτή των πάντων.

Τον ζήσαμε για τα καλά όλα αυτά τα χρόνια, να μας γονατίζει με τα υαλουρονικά και τις «βερσατσέλες» κρέμες των οποίων τα ευργετικά αποτελέσματα διαφήμιζε, φωνάζοντας όπως ο χασάπης διαλαλεί στην Βαρβάκειο τα κατσικάκια γάλακτος.

Είναι πολλά τα δείγματα γραφής της trash εκπομπής του, εκεί όπου εισερχόταν όπως ένα λαϊκό είδωλο στη πίστα, συνοδεία καπνών, μουσικής και φωτορυθμικών.

Είναι πολλές οι σκληρές κριτικές σε πρόσωπα που αρνήθηκαν να κάνουν δηλώσεις ή να δώσουν συνέντευξη στο μεσημεριανό του μαγκαζίνο.
Εκεί όμως που τα είδαμε όλα ήταν στο αλήστου μνήμης Star Academy, που μας χάρισε ομολογουμένως μυθικές στιγμές με τον φωσφορίζοντα Μένιο να δίνει ρέστα.                                
Ήταν κατά γενική ομολογία-για όλους τους ανθρώπους με κάποια στοιχειώδη νοημοσύνη-το χειρότερο τηλεοπτικό προϊόν που έπαιξε στην μικρή οθόνη τα τελευταία χρόνια.

Στο πλατό του, ο πρώην μάνατζερ της Τζούλιας Αλεξανδράτου- που όταν η πάλαι ποτέ ξανθιά πελάτισσά του κυκλοφόρησε ένα τραγούδι που κανείς δεν άκουσε έλεγε την Άννα Βίσση της κριτικής επιτροπής του σόου γριά-έζησε αυτό που είχε ως  παιδικό του όνειρο.
Να είναι ο παρουσιαστής ενός γνωστού talent show, ο οποίος εισέρχεται στο πλατό εν είδη λαϊκού αοιδού ανάμεσα σε καπνούς και πυροτεχνήματα για να παρουσιάσει τραγικά ένα επίσης τραγικό μουσικό reality.

Τότε όμως στο κανάλι του Περιστερίου ο Μένιος Φουρθιώτης, βασίλευε και έκανε ότι ήθελε αγνοώντας τα όσα ακούγονταν για τις περίφημες κρέμες, τα υαλουρονικά του και το εργοστάσιο στο Σχηματάρι.
Γι' αυτό ξεκίνησε να τις πουλάει σαν Versace-ως προϊόντα δηλαδή του διάσημου Ιταλικού οίκου-αλλά μόλις έπεσαν τα πρώτα εξώδικα από τους Ιταλούς μετονομάστηκαν σε «V 1969»!

Το πάθος που είχε όταν διαλαλούσε την συγκεκριμένη πραμάτεια του δεν μετουσιώθηκε ποτέ σε μια τηλεοπτική παρουσία που αν μη τι άλλο δεν θα προκαλούσε το λεγόμενο κοινό αίσθημα.

Ο τιμητής των πάντων με το μαλλί-βούρτσα

Κι' αυτό γιατί ο συγκεκριμένος παρουσιαστής δεν θέλησε να συνειδητοποιήσει ποτέ, αυτό που ήταν για όλο σχεδόν τον κόσμο το αυτονόητο.
Ότι ήταν και παραμένει με διαφορά ο χειρότερος παρουσιαστής  εκπομπής που έχει εμφανιστεί στην μικρή οθόνη τα τελευταία χρόνια, όσες προσπάθειες και αν έκανε για να γίνει καλός.

Η δολοφονία της ελληνικής γλώσσας, τα ξεσπάσματα του εναντίον σε όποιον τολμούσε να πει κάτι γι’ αυτόν και πρωτίστως η αλαζονική του συμπεριφορά εντός και εκτός  πλατό λες και είναι ο τιμητής των πάντων, τον έχρισαν μια persona non grata στο τηλεοπτικό κοινό και όχι μόνο.
Όταν οι ιθύνοντες του «Ε» προσπάθησαν να κρατήσουν κρυφή την ταυτότητα του παρουσιαστή για το «Star Academy» όλοι στα δημοσιογραφικά γραφεία γέλαγαν γιατί ήξεραν ότι θα ήταν τελικά ο Φουρθιώτης.

Δεν απόρησαν καθόλου με την αυτό-επιλογή του, η οποία «έφαγε» την Ναταλία Γερμανού εν μια νυκτί όπως έγινε γνωστό από τους ψιθύρους τότε στο κανάλι και στους διαδρόμους του.
Αυτή ήταν η στιγμή που δεν θα του την στερούσε κανείς, το momentum μιας πορείας που ξεκίνησε με thrash εκπομπές όπου ξεκατινιαζόταν με κάθε καρυδιάς καρύδι το οποίο ήθελε να βγει στην τηλεόραση και συνεχίστηκε με το management της Τζούλιας για να καταλήξει χρόνια μετά στο «Ε» .
Η μεταμόρφωσή του από υπέρβαρο αγόρι σε μια ανορεξική καρικατούρα με το μαλλί βούρτσα σε διάφορες εκδοχές ήταν μόνο η αρχή της ένδοξης τηλεοπτικής πορείας του.

Βοήθησε τα μάλα, η προσωπική και στενή του σχέση με τον κ. Φίλιππο Βρυώνη  που του χάρισε στο «Ε» τις στιγμές δόξας που ονειρευόταν από μικρός.
Η επόμενη μέρα του πωλητή!

Σε μας από την άλλη, χάρισε στιγμές θλίψης για την ενίοτε κατάντια της τηλεόρασης με εκπομπές όπως αυτή που παρουσίαζε κάθε Σάββατο και Κυριακή, με μουσική υπόκρουση που παρέπεμπε σε θρίλερ.
Εκξεί όπου έκανε τα πάντα. Πούλαγε σόμπες, γυαλιά ηλίου και μοίρασε λεφτά, κινητά, τάμπλετ, αυτοκίνητα και πολλά άλλα σε μια εκπομπή που θύμιζε υπαίθριο παζάρι μέσα σε στούντιο.

Αναμφίβολα ήταν καλός πωλητής, δεν έγινε όμως ποτέ ούτε καν μέτριος παρουσιαστής έστω και αν από το πάνελ του πέρασαν άνθρωποι με γνώση που θα μπορούσαν να τον βοηθήσουν.
Το καταλάβαινες όταν θέλοντας να μιλήσει ο ίδιος για ένα θέμα, περίμενε τι θα του πει η αρχισυντάκτρια στο αυτί για να το μεταφέρει με χρονοκαθυστέρηση στους τηλεθεατές.

Παρόλα αυτά θα πρέπει να θεωρείται βέβαιο ότι μέσα στα επόμενα 24ωρα ο Μένιος θα «κλείσει» στο «Νέο Ε» του Φίλιππου Βρυώνη, με τον οποίο τα βρήκε μετά από μια δικαστική διαμάχη μηνών.
Μόνο που αυτή την φορά τα πράγματα θα είναι πολύ διαφορετικά για το παιδί με την καούκα, η εκπομπή του οποίου θα βγαίνει από ένα σταθμό τοπικής εμβέλειας με τηλεθέαση από 0,1 έως 0,3%.    

Γιατί θα το κάνει; Επειδή αγνοεί προφανώς το πάρτι που στήθηκε απο χθες το πρωί στο Tweeter όπου στο hastag #sihamenios έγινε ένας χαμός αναρτήσεων για την αποπομπή του.
Αδυνατεί επίσης να κατανοήσει ότι έχει τον ανθρωποδιώκτη μέσα του όσο ταπεινός και αν θέλει να δείχνει στις συνεντεύξεις του ή στην τηλεόραση, επιζητώντας μάταια να διαγράψει το παρελθόν του.

Ένα παρελθόν που θα είναι πάντα εκεί με βίντεο από τους στημένους σκοτωμούς του με τρανς, με τα γυαλιά ηλίου-πλατφόρμες και τα χρυσά καπέλα να επαίρεται για την Τζούλια του, όταν ήταν ο άνθρωπος που της κανόνιζε τα πάντα.
Κάποιοι τον θυμούνται να απαιτεί ενίοτε να δει τις συνεντεύξεις της τότε πελάτισσάς του πριν δημοσιευτούν, όταν δεν ήταν αυτό που είναι σήμερα.
Ένας παρουσιαστής χωρίς παιδεία, που λατρεύει την τηλεόραση τόσο πολύ, ώστε αν ποτέ βρεθεί εκτός μικρής οθόνης, μάλλον θα πάθει κατάθλιψη.
Πολύς κόσμος ελπίζει ότι μετά την κλωτσιά του Ιβάν που άργησε λίγο  πέσει, ο Μένιος θα σταματήσει να ταλαιπωρεί αισθητικά με τις κραυγές του τα αυτιά μας και την μικρή οθόνη.

Αυτή που ικανοποιούσε μέχρι την περασμένη Κυριακή την ματαιοδοξία του και την glitter σκόνη με την οποία ήταν πασπαλισμένος από τα μαλλιά μέχρι τα πόδια, που όμως έφευγε από πάνω του, πιθανότατα επειδή δεν τον άντεχε ούτε αυτή.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης