Με βασικό στόχο να συνδυάζει την εξέλιξη με τη βιωσιμότητα, η Schneider Electric δημιουργεί θετικό αντίκτυπο αξιοποιώντας στο μέγιστο την ενέργεια και τους διαθέσιμους πόρους.
Survivor: Tρίτη και φαρμακερή σεζόν
Survivor: Tρίτη και φαρμακερή σεζόν
Ελληνες και Τούρκοι μπορεί να κονταροχτυπιούνται στις χρυσές παραλίες του Αγιου Δομίνικου αλλά οι εποχές όπου το ριάλιτι του Ατζούν Ιλιτζαλί σάρωνε τους πίνακες τηλεθέασης δείχνουν να έχουν περάσει ανεπιστρεπτί
Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
Αν παραφράζαμε το άσμα, τότε μπορεί και να τραγουδούσαμε «κάντε υπομονή και το ‘‘Survivor’’ θα γίνει πιο ζωηρό. Κάντε υπομονή και μια καρύδα θα κάνει τη διαφορά», αλλά θα ξέραμε ότι στην ουσία τρολάρουμε μια κατάσταση η οποία δεν έχει επιστροφή.
Αν πάλι μας έπειθε η προτροπή του Σάκη Τανιμανίδη να «κάνουμε υπομονή», γιατί, όπως ισχυρίζεται, το ριάλιτι επιβίωσης θα ανακάμψει και θα μας συνεπάρει, θα ήμαστε απλώς αφελείς. Διότι το φετινό «Survivor» δεν σηκώνεται ούτε με γερανό. Επιπλέον, υπάρχει ένας τηλεοπτικός νόμος που θέλει τα ριάλιτι να μην ανακάμπτουν εύκολα αφού έχουν φάει τα ψωμιά τους. Και πώς να γίνει αυτό όταν μια ομάδα από «φουσκωτούς» και καλογυμνασμένους παίκτες που μιλούν ελληνικά προσπαθεί να νικήσει μια αντίστοιχη στην οποία οι παίκτες μιλούν τούρκικα...
Με ποσοστά που προσγειώθηκαν πλέον στο 13%, το ριάλιτι που κάποτε έκλεινε τον κόσμο στο σπίτι, οδηγούσε καφετέριες και μπαρ σε λουκέτο, τους διευθυντές των σχολείων να κάνουν ανακοινώσεις προκειμένου να μην αργούν οι μαθητές που έβλεπαν τους Μαχητές και τους Διάσημους ανελλιπώς και μονοπωλούσε τη θεματική των πάρτυ και των καλοκαιρινών camps ταυτίστηκε πλέον με την τηλεοπτική παρακμή. Μια παρακμή η οποία καθρεφτίζεται ακόμη και στα ποσταρίσματα. Κάποτε μιλούσαμε για τον «σφάχτη της καρύδας» και τώρα πλέον για τον «Κ-Ράμπο». Αν αυτό δεν είναι ενδεικτικό, τότε τι είναι;
Το χρονικό ενός προαναγγελθέντος τηλεοπτικού θανάτου
Οι προειδοποιήσεις ήταν σαφείς. Μια ελληνοτουρκική μονομαχία στις παραλίες της Δομινικανής Δημοκρατίας, την ώρα που οι σχέσεις των δύο χωρών ακροβατούν σε τεντωμένο σχοινί, δεν ήταν καλή ιδέα. Τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Τουρκία δεν άρεσε το concept, όμως ο Ατζούν Ιλιτζαλί ήταν αμετανόητος. Το ήθελε και θα το έκανε. Οταν μάλιστα άρχισαν οι ψίθυροι, ξεκαθάρισε στους συνεργάτες του ότι δεν υπήρχε περίπτωση να αλλάξει γνώμη, οπότε όλα σταμάτησαν. Είναι γνωστό ότι η απόφαση Ατζούν είναι... νόμος Ατζούν και ουδείς τολμά να φέρει αντιρρήσεις.
Στην ελληνική πλευρά, και συγκεκριμένα στον ΣΚΑΪ, όπου γνωρίζουν καλύτερα την τηλεοπτική πραγματικότητα και το τι αρέσει στους τηλεθεατές, υπήρχε ανησυχία. Το να συσταθεί μια ομάδα με «φουσκωτούς» και γυμνάστριες δεν θα είχε ενδιαφέρον. Ηδη πέρυσι οι δυσκολίες ήταν πολλές και μόνο η είσοδος της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου ήταν αυτή που βοήθησε προκειμένου να ανέβουν τα νούμερα και να πάρει ο σταθμός του Νέου Φαλήρου μια ανάσα στους πίνακες τηλεθέασης. Ούτε αυτό όμως έσωσε την παρτίδα, καθώς το ριάλιτι έπεσε και δέχτηκε ισχυρότατες πιέσεις από το ανταγωνιστικό «MasterChef» στο STAR.
Οι ανησυχίες εντάθηκαν φέτος όταν ήδη τον Δεκέμβριο άρχισαν τα πρώτα κάστινγκ. Στα χέρια των υπευθύνων του ελληνικού κάστινγκ ήρθαν κάποιες σημειώσεις. Ηταν οι αντίστοιχες επιδόσεις των Τούρκων στις δοκιμασίες. Η επιλογή θα έπρεπε να γίνει με βάση τα συγκεκριμένα νούμερα... Κάποιοι αναρωτήθηκαν πώς είναι σίγουροι ότι όντως αυτές είναι οι επιδόσεις καθώς δεν υπήρχαν Ελληνες παρόντες στην αντίστοιχη τουρκική οντισιόν, γεγονός που εγείρει πολλά ερωτήματα.
Η ανακοίνωση των ονομάτων στον Τύπο είχε χλιαρές αντιδράσεις. Ολοι άγνωστοι, όλοι καλογυμνασμένοι και όλοι για κάποιον ανεξήγητο λόγο να πλανώνται θεωρώντας ότι, αν και πάνε σε τηλεοπτικό ριάλιτι, έχουν να εκτελέσουν μια ιερή εθνική αποστολή όπου κάποιος για κάποιον λόγο τούς είπε να υπερασπιστούν τα πάτρια εδάφη. Φευ! Με το καλημέρα άρχισαν οι ήττες, οι κράμπες, τα διαστρέμματα και οι αποχωρήσεις. Οι Τούρκοι, σχεδόν απορημένοι απέναντι στη διάθεση των Ελλήνων παικτών που εξέφραζαν την πεποίθηση ότι ήταν εκεί για να «παίξουν πόλεμο», κέρδιζαν και έμεναν κατά κύριο λόγο σιωπηλοί. Λογικό, αν αναλογιστεί κάποιος ότι πρόκειται για άτομα τα οποία απλά εκπαιδεύτηκαν σε σχολές «Survivor» που υπάρχουν στην Τουρκία και οι προπονήσεις βοηθούν στη βελτίωση της ταχύτητας και του στόχου. Δεν τους ενδιαφέρει να αποδείξουν κάτι ως στρατός!
Η τηλεοπτική εικόνα βαρετή και άθλια, καθώς ακούγονται τρεις διαφορετικές γλώσσες (αγγλικά, ελληνικά και τουρκικά), υπάρχουν δύο παρουσιαστές, ο Ατζούν Ιλιτζαλί και ο Σάκης Τανιμανίδης, και φυσικά το μοντάζ σε συνδυασμό με τους υπότιτλους συμπληρώνουν τα κομμάτια του παζλ του τηλεοπτικού δράματος. Ενός δράματος που έρχεται να επιβεβαιώσει και η Nielsen. Από την πρώτη μέρα προβολής του, το «Survivor» έχει πτώση άνω του 50% στην τηλεθέαση. Πτώση η οποία συνεχίζεται καθημερινά και ειδικά τις πρώτες μέρες προβολής όπου καταγράφονταν απώλειες 300.000 τηλεθεατών ημερησίως! Ξεκίνησε με 28,7% στο σύνολο και 30,3% στις ηλικίες 18-54 και έκλεισε την πρώτη εβδομάδα προβολής με 14,8% στο σύνολο και 15% στο δυναμικό κοινό. Στο Twitter οι επικλήσεις για επιστροφή του Ντάνου και της ένδοξης παρέας του, συνεχείς και έντονες.
Η απαξίωση του περιεχομένου διατυπώθηκε από χιουμοριστικά και πικρόχολα tweets, ενώ πολλοί ήταν αυτοί που βρήκαν την ιδέα Ελλάδα εναντίον Τουρκίας ανέμπνευστη και παιδαριώδη.
Σημαντική πτώση τηλεθέασης καταγράφεται και στην Τουρκία όπου το ριάλιτι του Ατζούν, αν και σημείωσε συμπαθητικά νούμερα στην πρεμιέρα, κατέγραψε σημαντική πτώση τις επόμενες μέρες και βρέθηκε στην τέταρτη θέση, πίσω από σίριαλ και σόου.
Αν πάλι μας έπειθε η προτροπή του Σάκη Τανιμανίδη να «κάνουμε υπομονή», γιατί, όπως ισχυρίζεται, το ριάλιτι επιβίωσης θα ανακάμψει και θα μας συνεπάρει, θα ήμαστε απλώς αφελείς. Διότι το φετινό «Survivor» δεν σηκώνεται ούτε με γερανό. Επιπλέον, υπάρχει ένας τηλεοπτικός νόμος που θέλει τα ριάλιτι να μην ανακάμπτουν εύκολα αφού έχουν φάει τα ψωμιά τους. Και πώς να γίνει αυτό όταν μια ομάδα από «φουσκωτούς» και καλογυμνασμένους παίκτες που μιλούν ελληνικά προσπαθεί να νικήσει μια αντίστοιχη στην οποία οι παίκτες μιλούν τούρκικα...
Με ποσοστά που προσγειώθηκαν πλέον στο 13%, το ριάλιτι που κάποτε έκλεινε τον κόσμο στο σπίτι, οδηγούσε καφετέριες και μπαρ σε λουκέτο, τους διευθυντές των σχολείων να κάνουν ανακοινώσεις προκειμένου να μην αργούν οι μαθητές που έβλεπαν τους Μαχητές και τους Διάσημους ανελλιπώς και μονοπωλούσε τη θεματική των πάρτυ και των καλοκαιρινών camps ταυτίστηκε πλέον με την τηλεοπτική παρακμή. Μια παρακμή η οποία καθρεφτίζεται ακόμη και στα ποσταρίσματα. Κάποτε μιλούσαμε για τον «σφάχτη της καρύδας» και τώρα πλέον για τον «Κ-Ράμπο». Αν αυτό δεν είναι ενδεικτικό, τότε τι είναι;
Το χρονικό ενός προαναγγελθέντος τηλεοπτικού θανάτου
Οι προειδοποιήσεις ήταν σαφείς. Μια ελληνοτουρκική μονομαχία στις παραλίες της Δομινικανής Δημοκρατίας, την ώρα που οι σχέσεις των δύο χωρών ακροβατούν σε τεντωμένο σχοινί, δεν ήταν καλή ιδέα. Τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Τουρκία δεν άρεσε το concept, όμως ο Ατζούν Ιλιτζαλί ήταν αμετανόητος. Το ήθελε και θα το έκανε. Οταν μάλιστα άρχισαν οι ψίθυροι, ξεκαθάρισε στους συνεργάτες του ότι δεν υπήρχε περίπτωση να αλλάξει γνώμη, οπότε όλα σταμάτησαν. Είναι γνωστό ότι η απόφαση Ατζούν είναι... νόμος Ατζούν και ουδείς τολμά να φέρει αντιρρήσεις.
Στην ελληνική πλευρά, και συγκεκριμένα στον ΣΚΑΪ, όπου γνωρίζουν καλύτερα την τηλεοπτική πραγματικότητα και το τι αρέσει στους τηλεθεατές, υπήρχε ανησυχία. Το να συσταθεί μια ομάδα με «φουσκωτούς» και γυμνάστριες δεν θα είχε ενδιαφέρον. Ηδη πέρυσι οι δυσκολίες ήταν πολλές και μόνο η είσοδος της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου ήταν αυτή που βοήθησε προκειμένου να ανέβουν τα νούμερα και να πάρει ο σταθμός του Νέου Φαλήρου μια ανάσα στους πίνακες τηλεθέασης. Ούτε αυτό όμως έσωσε την παρτίδα, καθώς το ριάλιτι έπεσε και δέχτηκε ισχυρότατες πιέσεις από το ανταγωνιστικό «MasterChef» στο STAR.
Οι ανησυχίες εντάθηκαν φέτος όταν ήδη τον Δεκέμβριο άρχισαν τα πρώτα κάστινγκ. Στα χέρια των υπευθύνων του ελληνικού κάστινγκ ήρθαν κάποιες σημειώσεις. Ηταν οι αντίστοιχες επιδόσεις των Τούρκων στις δοκιμασίες. Η επιλογή θα έπρεπε να γίνει με βάση τα συγκεκριμένα νούμερα... Κάποιοι αναρωτήθηκαν πώς είναι σίγουροι ότι όντως αυτές είναι οι επιδόσεις καθώς δεν υπήρχαν Ελληνες παρόντες στην αντίστοιχη τουρκική οντισιόν, γεγονός που εγείρει πολλά ερωτήματα.
Η ανακοίνωση των ονομάτων στον Τύπο είχε χλιαρές αντιδράσεις. Ολοι άγνωστοι, όλοι καλογυμνασμένοι και όλοι για κάποιον ανεξήγητο λόγο να πλανώνται θεωρώντας ότι, αν και πάνε σε τηλεοπτικό ριάλιτι, έχουν να εκτελέσουν μια ιερή εθνική αποστολή όπου κάποιος για κάποιον λόγο τούς είπε να υπερασπιστούν τα πάτρια εδάφη. Φευ! Με το καλημέρα άρχισαν οι ήττες, οι κράμπες, τα διαστρέμματα και οι αποχωρήσεις. Οι Τούρκοι, σχεδόν απορημένοι απέναντι στη διάθεση των Ελλήνων παικτών που εξέφραζαν την πεποίθηση ότι ήταν εκεί για να «παίξουν πόλεμο», κέρδιζαν και έμεναν κατά κύριο λόγο σιωπηλοί. Λογικό, αν αναλογιστεί κάποιος ότι πρόκειται για άτομα τα οποία απλά εκπαιδεύτηκαν σε σχολές «Survivor» που υπάρχουν στην Τουρκία και οι προπονήσεις βοηθούν στη βελτίωση της ταχύτητας και του στόχου. Δεν τους ενδιαφέρει να αποδείξουν κάτι ως στρατός!
Η τηλεοπτική εικόνα βαρετή και άθλια, καθώς ακούγονται τρεις διαφορετικές γλώσσες (αγγλικά, ελληνικά και τουρκικά), υπάρχουν δύο παρουσιαστές, ο Ατζούν Ιλιτζαλί και ο Σάκης Τανιμανίδης, και φυσικά το μοντάζ σε συνδυασμό με τους υπότιτλους συμπληρώνουν τα κομμάτια του παζλ του τηλεοπτικού δράματος. Ενός δράματος που έρχεται να επιβεβαιώσει και η Nielsen. Από την πρώτη μέρα προβολής του, το «Survivor» έχει πτώση άνω του 50% στην τηλεθέαση. Πτώση η οποία συνεχίζεται καθημερινά και ειδικά τις πρώτες μέρες προβολής όπου καταγράφονταν απώλειες 300.000 τηλεθεατών ημερησίως! Ξεκίνησε με 28,7% στο σύνολο και 30,3% στις ηλικίες 18-54 και έκλεισε την πρώτη εβδομάδα προβολής με 14,8% στο σύνολο και 15% στο δυναμικό κοινό. Στο Twitter οι επικλήσεις για επιστροφή του Ντάνου και της ένδοξης παρέας του, συνεχείς και έντονες.
Η απαξίωση του περιεχομένου διατυπώθηκε από χιουμοριστικά και πικρόχολα tweets, ενώ πολλοί ήταν αυτοί που βρήκαν την ιδέα Ελλάδα εναντίον Τουρκίας ανέμπνευστη και παιδαριώδη.
Σημαντική πτώση τηλεθέασης καταγράφεται και στην Τουρκία όπου το ριάλιτι του Ατζούν, αν και σημείωσε συμπαθητικά νούμερα στην πρεμιέρα, κατέγραψε σημαντική πτώση τις επόμενες μέρες και βρέθηκε στην τέταρτη θέση, πίσω από σίριαλ και σόου.
Από κοντά και το «Survivor Πανόραμα», με την Μπάγια Αντωνοπούλου να γίνεται αποδέκτρια σφοδρής αρνητικής κριτικής αλλά και των συμπαρουσιαστών της να δείχνουν αδύναμοι να βοηθήσουν έτσι ώστε η εκπομπή να είναι ενδιαφέρουσα και να αφορά το τηλεοπτικό κοινό. Με μέσο όρο που φλερτάρει κατά κύριο λόγο με το 4%-5%, η εκπομπή αποτελεί θέμα συζήτησης στις συσκέψεις των στελεχών στον ΣΚΑΪ, που αναζητούν μάταια τονωτικές ενέσεις, αλλά ούτε με «τηλεοπτικό χειρουργείο» δεν θα δουν άσπρη μέρα, όπως όλα δείχνουν.
Η επόμενη μέρα και τα σχέδια διάσωσης
Λυρικά όσα ακούγονται και γράφονται για σύννεφα μαύρης απελπισίας τα οποία έχουν συγκεντρωθεί πάνω από τα κεφάλια των στελεχών του ΣΚΑΪ, αλλά και πολύ αληθινά. Οι συσκέψεις είναι συνεχείς και ο ΣΚΑΪ την περασμένη Τετάρτη ζήτησε από την Acun Medya να βρει τρόπο ώστε να ανέβει η τηλεθέαση. Τα περιθώρια όμως είναι στενά. Και αυτό διότι εφόσον επελέγη η αθλητική παράμετρος είναι πολύ δύσκολο ως και αδύνατο να μεταμορφωθεί η αγωνιστική αρένα σε πασαρέλα lifestyle προσώπων που θα λιάζονται στην άμμο των δομινικανών ακτών. Ολα όσα γράφονται για διακοπή του ριάλιτι ή για κάποια ονόματα διασήμων τα οποία ακούστηκαν και πριν από την έναρξη είναι αναληθή και σενάρια επιστημονικής φαντασίας. Το ριάλιτι μεταδίδεται ταυτόχρονα και στις δύο χώρες, οπότε δεν μπορεί στη μία ομάδα να μπουν πρώην παρουσιαστές και μοντέλα και να αντιμετωπίσουν αντιπάλους οι οποίοι είναι παγκόσμιοι πρωταθλητές πυγμαχίας! Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, την ερχόμενη εβδομάδα θα συμμετάσχουν δύο νέοι παίκτες, άνδρες και φυσικά πάλι λάτρεις της γυμναστικής. Η τουρκική παραγωγή υποσχέθηκε ότι θα κάνει αλλαγές προκειμένου να ενδυναμώσει το περιεχόμενο και θα αποφασίσει αν και πόσο μπορεί αυτό να τροποποιηθεί . Κάτι που φαντάζει πλέον ακατόρθωτο, καθώς ήδη ο ανταγωνισμός κέρδισε τη μερίδα του λέοντος και δύσκολα ο μέσος τηλεθεατής αρχίζει να παρακολουθεί από τη μέση ένα ριάλιτι αν δεν το έχει κάνει από την αρχή της προβολής του.
Αυτό όμως που έχει ιδιαίτερη σημασία είναι το γεγονός ότι το «Survivor» δεν είναι το μόνο πρόβλημα του ΣΚΑΪ. Συνολικά οι παραγωγές του άλλοτε τηλεοπτικού μεσσία, Ατζούν Ιλιτζαλί, δείχνουν να σκοντάφτουν σε πολλά εμπόδια. Ούτε το «My Style Rocks», ούτε το «Power of Love» κατάφεραν φέτος να πετύχουν υψηλά ποσοστά. Χαρακτηριστικό μάλιστα ήταν το ποσοστό τηλεθέασης που σημείωσε ο τελικός του ριάλιτι μόδας που παρουσίαζε η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου, που ήταν μόλις 18%.
Το ριάλιτι αγάπης στη μεσημεριανή ζώνη στην οποία μετακόμισε από τη μέρα που άρχισε το «Survivor» δεν καταφέρνει ούτε νούμερα να κάνει, αλλά ούτε και εντυπώσεις να κερδίσει, καθώς κατά γενική ομολογία το περιεχόμενό του φλερτάρει έντονα με το trash.
Ακόμη και το «Voice» την περίοδο των battles δεν είχε τις επιδόσεις που σημείωνε τα προηγούμενα χρόνια. Λογικό, λένε άνθρωποι της τηλεοπτικής αγοράς, να υπάρχει μια πτώση. Κάτι που τον πρώτο χρόνο κάνει 70% τον επόμενο θα κάνει 40% και τον τρίτο θα πέσει ακόμη παρακάτω. Μόνο που στην περίπτωση του «Survivor» ήταν πολύ πιο έντονη η πτώση, σε σημείο πλέον να μιλάμε για κατρακύλα. Πέρυσι δεν πλησίασε καν τα ποσοστά της πρώτης σεζόν και φυσικά φέτος καταγράφει ποσοστά αποτυχημένου τηλεοπτικού προϊόντος. Ακόμη και τα διαφημιστικά πακέτα είναι πολύ πιο μειωμένα και η ανησυχία που εκφράζεται είναι αν θα ανακτηθεί η εμπιστοσύνη της διαφημιστικής αγοράς την επόμενη χρονιά με το «Survivor All Star», όταν φέτος η εικόνα είναι αυτή.
Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, σε συνεντεύξεις και των νικητών αλλά και των πιο δημοφιλών παικτών του ριάλιτι τα «όχι» για συμμετοχή στο περίφημο «All Star» είναι πολύ περισσότερα από τα «ναι».
Οσοι γνωρίζουν μιλούν για μια όχι και τόσο καλή περίοδο στη ζωή του πανίσχυρου Τούρκου μιντιάρχη. Τόσο σε προσωπικό επίπεδο, με το διαζύγιο από τη Σεϊμά Σουμπασί και τη δικαστική απόφαση που του δίνει την κηδεμονία της κόρης του Μελίσα, όσο και σε επαγγελματικό, τα πράγματα δεν είναι ρόδινα. Ο μαυροφορεμένος χαμογελαστός Τούρκος, όταν δεν βρίσκεται μέσα στο πράσινο εντυπωσιακό ταχύπλοό του ή όταν δεν οδηγεί τη θηριώδη μηχανή του, προσπαθεί να αυξήσει μάταια ταχύτητα και να ανεβάσει τις... στροφές των παραγωγών του, που δείχνουν να χάνουν ακόμη και τον δρόμο. Θα τα καταφέρει άραγε; Δύσκολα.
Η επόμενη μέρα και τα σχέδια διάσωσης
Λυρικά όσα ακούγονται και γράφονται για σύννεφα μαύρης απελπισίας τα οποία έχουν συγκεντρωθεί πάνω από τα κεφάλια των στελεχών του ΣΚΑΪ, αλλά και πολύ αληθινά. Οι συσκέψεις είναι συνεχείς και ο ΣΚΑΪ την περασμένη Τετάρτη ζήτησε από την Acun Medya να βρει τρόπο ώστε να ανέβει η τηλεθέαση. Τα περιθώρια όμως είναι στενά. Και αυτό διότι εφόσον επελέγη η αθλητική παράμετρος είναι πολύ δύσκολο ως και αδύνατο να μεταμορφωθεί η αγωνιστική αρένα σε πασαρέλα lifestyle προσώπων που θα λιάζονται στην άμμο των δομινικανών ακτών. Ολα όσα γράφονται για διακοπή του ριάλιτι ή για κάποια ονόματα διασήμων τα οποία ακούστηκαν και πριν από την έναρξη είναι αναληθή και σενάρια επιστημονικής φαντασίας. Το ριάλιτι μεταδίδεται ταυτόχρονα και στις δύο χώρες, οπότε δεν μπορεί στη μία ομάδα να μπουν πρώην παρουσιαστές και μοντέλα και να αντιμετωπίσουν αντιπάλους οι οποίοι είναι παγκόσμιοι πρωταθλητές πυγμαχίας! Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, την ερχόμενη εβδομάδα θα συμμετάσχουν δύο νέοι παίκτες, άνδρες και φυσικά πάλι λάτρεις της γυμναστικής. Η τουρκική παραγωγή υποσχέθηκε ότι θα κάνει αλλαγές προκειμένου να ενδυναμώσει το περιεχόμενο και θα αποφασίσει αν και πόσο μπορεί αυτό να τροποποιηθεί . Κάτι που φαντάζει πλέον ακατόρθωτο, καθώς ήδη ο ανταγωνισμός κέρδισε τη μερίδα του λέοντος και δύσκολα ο μέσος τηλεθεατής αρχίζει να παρακολουθεί από τη μέση ένα ριάλιτι αν δεν το έχει κάνει από την αρχή της προβολής του.
Αυτό όμως που έχει ιδιαίτερη σημασία είναι το γεγονός ότι το «Survivor» δεν είναι το μόνο πρόβλημα του ΣΚΑΪ. Συνολικά οι παραγωγές του άλλοτε τηλεοπτικού μεσσία, Ατζούν Ιλιτζαλί, δείχνουν να σκοντάφτουν σε πολλά εμπόδια. Ούτε το «My Style Rocks», ούτε το «Power of Love» κατάφεραν φέτος να πετύχουν υψηλά ποσοστά. Χαρακτηριστικό μάλιστα ήταν το ποσοστό τηλεθέασης που σημείωσε ο τελικός του ριάλιτι μόδας που παρουσίαζε η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου, που ήταν μόλις 18%.
Το ριάλιτι αγάπης στη μεσημεριανή ζώνη στην οποία μετακόμισε από τη μέρα που άρχισε το «Survivor» δεν καταφέρνει ούτε νούμερα να κάνει, αλλά ούτε και εντυπώσεις να κερδίσει, καθώς κατά γενική ομολογία το περιεχόμενό του φλερτάρει έντονα με το trash.
Ακόμη και το «Voice» την περίοδο των battles δεν είχε τις επιδόσεις που σημείωνε τα προηγούμενα χρόνια. Λογικό, λένε άνθρωποι της τηλεοπτικής αγοράς, να υπάρχει μια πτώση. Κάτι που τον πρώτο χρόνο κάνει 70% τον επόμενο θα κάνει 40% και τον τρίτο θα πέσει ακόμη παρακάτω. Μόνο που στην περίπτωση του «Survivor» ήταν πολύ πιο έντονη η πτώση, σε σημείο πλέον να μιλάμε για κατρακύλα. Πέρυσι δεν πλησίασε καν τα ποσοστά της πρώτης σεζόν και φυσικά φέτος καταγράφει ποσοστά αποτυχημένου τηλεοπτικού προϊόντος. Ακόμη και τα διαφημιστικά πακέτα είναι πολύ πιο μειωμένα και η ανησυχία που εκφράζεται είναι αν θα ανακτηθεί η εμπιστοσύνη της διαφημιστικής αγοράς την επόμενη χρονιά με το «Survivor All Star», όταν φέτος η εικόνα είναι αυτή.
Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, σε συνεντεύξεις και των νικητών αλλά και των πιο δημοφιλών παικτών του ριάλιτι τα «όχι» για συμμετοχή στο περίφημο «All Star» είναι πολύ περισσότερα από τα «ναι».
Οσοι γνωρίζουν μιλούν για μια όχι και τόσο καλή περίοδο στη ζωή του πανίσχυρου Τούρκου μιντιάρχη. Τόσο σε προσωπικό επίπεδο, με το διαζύγιο από τη Σεϊμά Σουμπασί και τη δικαστική απόφαση που του δίνει την κηδεμονία της κόρης του Μελίσα, όσο και σε επαγγελματικό, τα πράγματα δεν είναι ρόδινα. Ο μαυροφορεμένος χαμογελαστός Τούρκος, όταν δεν βρίσκεται μέσα στο πράσινο εντυπωσιακό ταχύπλοό του ή όταν δεν οδηγεί τη θηριώδη μηχανή του, προσπαθεί να αυξήσει μάταια ταχύτητα και να ανεβάσει τις... στροφές των παραγωγών του, που δείχνουν να χάνουν ακόμη και τον δρόμο. Θα τα καταφέρει άραγε; Δύσκολα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα