Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
Στην ουρά των casting 130.000 Έλληνες για να γίνουν σταρ
Στην ουρά των casting 130.000 Έλληνες για να γίνουν σταρ
Οι τηλεοπτικές οντισιόν είναι πλέον η αρένα στην οποία θέλουν όλοι να μπουν προκειμένου να δοκιμάσουν την τύχη τους - Ολοι για το γυαλί και για όλα όσα μπορεί να κερδίσουν από αυτό
Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
Κατά χιλιάδες σπεύδουν άνδρες και γυναίκες όλων των ηλικιών για μια θέση κάτω από τον τηλεοπτικό ήλιο. Αλλοι για να τραγουδήσουν, άλλοι για να δοκιμάσουν τις γνώσεις τους, άλλοι για να τεστάρουν τις αντοχές τους, άλλοι για τις μαγειρικές ικανότητές τους, κάποιοι για την εξωτερική τους εμφάνιση. Και όλοι σχεδόν για να γίνουν διάσημοι και να το εξαργυρώσουν όσο πιο σύντομα γίνεται.
Η λίστα είναι μεγάλη. Περιέχει ριάλιτι, talent shows, τηλεπαιχνίδια και μερικές χιλιάδες Ελληνες. Τελικά η τηλεόραση είναι ο πιο ισχυρός μαγνήτης όλων των ηλικιών και όσο κι αν βρίσκονται πάντοτε καλοθελητές έτοιμοι να τη σταυρώσουν, είναι πολύ λιγότεροι από αυτούς που όχι μόνο θέλουν να τη δοξάσουν, αλλά κυρίως να δοξαστούν μέσω αυτής.
Με τις ηλικίες 18-45 να κυριαρχούν κατά χιλιάδες, οι Ελληνες σπεύδουν να δηλώσουν συμμετοχή στα προγράμματα που απευθύνουν πρόσκληση. Από μοντέλα και μάγειρες μέχρι αδέσμευτους και φωτεινούς παντογνώστες, είτε μόνοι είτε παρέα, οι περισσότεροι συμπληρώνουν την ειδική φόρμα που θα τους οδηγήσει στο πλησιέστερο στις φιλοδοξίες τους πλατό. Με έναν πρόχειρο υπολογισμό, σχεδόν 130.000 ήταν όσοι έσπευσαν να δηλώσουν συμμετοχή σε κάποια εκπομπή. Μάλιστα από το εν λόγω νούμερο έχουν εξαιρεθεί αυτοί που έχουν προσκληθεί, αλλά και εκείνοι οι οποίοι ανήκουν πλέον στην αποκαλούμενη «δεξαμενή παικτών».
Η Acun Medya: Οντισιόν με προοπτική
Οι οντισιόν των συνεργατών του Ατζούν Ιλιτζαλί είναι για διδασκαλία. Εχοντας ανοιχτά μέτωπα παντού, καθώς όλα τα προγράμματά τους βασίζονται σε συμμετοχές του κόσμου, τα μέλη της παραγωγής έχουν εφεύρει σχεδόν μαγικούς τρόπους και μεθόδους:
Η κάθετη χρήση: Πρόκειται για την αξιοποίηση υποψηφίων σε περισσότερα από ένα προγράμματα. Κάθε φορά που γίνεται επιλογή δίνουν το «παρών» και υπεύθυνοι άλλων εκπομπών, με αποτέλεσμα να γίνεται ανακύκλωση παικτών. Κάποια που δήλωσε συμμετοχή για το «Power of Love» μπορεί να βρεθεί στο «My Style Rocks» και τούμπαλιν.
Η δεξαμενή του παρελθόντος: Αν δηλώσεις μία φορά συμμετοχή, είναι σαν να έχεις δηλώσει για πάντα. Ουσιαστικά, ακόμη κι αν δεν τα καταφέρεις να περάσεις τη δοκιμασία με την πρώτη, μπορεί να δεχτείς τηλεφώνημα την επόμενη σεζόν. Η φόρμα συμμετοχής να είναι συμπληρωμένη και όλα είναι ανοιχτά.
Το προσκλητήριο: Εδώ δεν χρειάζεται να ενδιαφερθείς εσύ, καθώς μπορεί ξαφνικά να νιώσεις το έντονο ενδιαφέρον της παραγωγής. Η Ιωάννα Τούνη και η Υβόννη Ντόστα είναι δύο χαρακτηριστικά παραδείγματα κοριτσιών που δέχτηκαν την πρόσκληση των casting directors προκειμένου να συμμετάσχουν -και, απ’ ό,τι φάνηκε, με εντυπωσιακά αποτελέσματα και για τις δύο- στην πασαρέλα του «My Style Rocks».
Το Instagram: Το πλέον δημοφιλές πεδίο άντλησης υποψηφίων είναι αναμφισβήτητα τα κοινωνικά δίκτυα, και ειδικά το Instagram. Κάτι τέτοιο ισχύει για όλα τα ριάλιτι της συγκεκριμένης εταιρείας παραγωγής και φυσικά για το «Survivor».
Η λίστα είναι μεγάλη. Περιέχει ριάλιτι, talent shows, τηλεπαιχνίδια και μερικές χιλιάδες Ελληνες. Τελικά η τηλεόραση είναι ο πιο ισχυρός μαγνήτης όλων των ηλικιών και όσο κι αν βρίσκονται πάντοτε καλοθελητές έτοιμοι να τη σταυρώσουν, είναι πολύ λιγότεροι από αυτούς που όχι μόνο θέλουν να τη δοξάσουν, αλλά κυρίως να δοξαστούν μέσω αυτής.
Με τις ηλικίες 18-45 να κυριαρχούν κατά χιλιάδες, οι Ελληνες σπεύδουν να δηλώσουν συμμετοχή στα προγράμματα που απευθύνουν πρόσκληση. Από μοντέλα και μάγειρες μέχρι αδέσμευτους και φωτεινούς παντογνώστες, είτε μόνοι είτε παρέα, οι περισσότεροι συμπληρώνουν την ειδική φόρμα που θα τους οδηγήσει στο πλησιέστερο στις φιλοδοξίες τους πλατό. Με έναν πρόχειρο υπολογισμό, σχεδόν 130.000 ήταν όσοι έσπευσαν να δηλώσουν συμμετοχή σε κάποια εκπομπή. Μάλιστα από το εν λόγω νούμερο έχουν εξαιρεθεί αυτοί που έχουν προσκληθεί, αλλά και εκείνοι οι οποίοι ανήκουν πλέον στην αποκαλούμενη «δεξαμενή παικτών».
Η Acun Medya: Οντισιόν με προοπτική
Οι οντισιόν των συνεργατών του Ατζούν Ιλιτζαλί είναι για διδασκαλία. Εχοντας ανοιχτά μέτωπα παντού, καθώς όλα τα προγράμματά τους βασίζονται σε συμμετοχές του κόσμου, τα μέλη της παραγωγής έχουν εφεύρει σχεδόν μαγικούς τρόπους και μεθόδους:
Η κάθετη χρήση: Πρόκειται για την αξιοποίηση υποψηφίων σε περισσότερα από ένα προγράμματα. Κάθε φορά που γίνεται επιλογή δίνουν το «παρών» και υπεύθυνοι άλλων εκπομπών, με αποτέλεσμα να γίνεται ανακύκλωση παικτών. Κάποια που δήλωσε συμμετοχή για το «Power of Love» μπορεί να βρεθεί στο «My Style Rocks» και τούμπαλιν.
Η δεξαμενή του παρελθόντος: Αν δηλώσεις μία φορά συμμετοχή, είναι σαν να έχεις δηλώσει για πάντα. Ουσιαστικά, ακόμη κι αν δεν τα καταφέρεις να περάσεις τη δοκιμασία με την πρώτη, μπορεί να δεχτείς τηλεφώνημα την επόμενη σεζόν. Η φόρμα συμμετοχής να είναι συμπληρωμένη και όλα είναι ανοιχτά.
Το προσκλητήριο: Εδώ δεν χρειάζεται να ενδιαφερθείς εσύ, καθώς μπορεί ξαφνικά να νιώσεις το έντονο ενδιαφέρον της παραγωγής. Η Ιωάννα Τούνη και η Υβόννη Ντόστα είναι δύο χαρακτηριστικά παραδείγματα κοριτσιών που δέχτηκαν την πρόσκληση των casting directors προκειμένου να συμμετάσχουν -και, απ’ ό,τι φάνηκε, με εντυπωσιακά αποτελέσματα και για τις δύο- στην πασαρέλα του «My Style Rocks».
Το Instagram: Το πλέον δημοφιλές πεδίο άντλησης υποψηφίων είναι αναμφισβήτητα τα κοινωνικά δίκτυα, και ειδικά το Instagram. Κάτι τέτοιο ισχύει για όλα τα ριάλιτι της συγκεκριμένης εταιρείας παραγωγής και φυσικά για το «Survivor».
Πρακτορεία μοντέλων: Δεν μιλάμε για υποψήφιες του σόου της Victoria’s Secret, αλλά για μοντέλα πιο χαμηλών προσδοκιών που απλώς περιορίζονται σε καταλόγους μαγιό και εσωρούχων.
Οι εκτιμήσεις του αριθμού των συμμετεχόντων είναι, αν μη τι άλλο, εντυπωσιακές. Το «Survivor» πλησίασε τις 70.000, το «Voice» τις 5.000, το «My Style Rocks» και το «Power of Love» είχαν εκατοντάδες αιτήσεις, αλλά εξαιρούνται λόγω ειδικών συνθηκών επιλογής καθώς τον πρώτο λόγο έχουν οι υπεύθυνοι οι οποίοι απευθύνονται σε όσους επιθυμούν. Εκατοντάδες ήταν οι συμμετοχές και για το «Ελλάδα έχεις ταλέντο», όπου εκεί η δυσκολία συνίσταται στο ότι πρέπει όντως να έχεις ταλέντο και να το αποδείξεις επί σκηνής.
Ο Φερεντίνος και τα κορίτσια του
Δεν υπάρχει τηλεπαιχνίδι που να έχει συγκεντρώσει τόσο εντυπωσιακές παρουσίες. Το «Deal» στον ALPHA στα τρία χρόνια προβολής του έχει συγκεντρώσει 55.000 συμμετοχές, με 567 παίκτες να έχουν καταφέρει να διεκδικήσουν το περίφημο κουτί. Δεν είναι όμως μόνο όσοι κέρδισαν τα μεγάλα χρηματικά ποσά που μονοπωλούν το ενδιαφέρον, αλλά και οι όμορφες και εντυπωσιακές κυρίες που εμφανίζονται στο πλάι του Χρήστου Φερεντίνου και κλέβουν την παράσταση. Το πιο πρόσφατο παράδειγμα είναι αυτό της Μαρίας Τζινιέρη, κόρης της συντρόφου του Γιώργου Μάγκα, Τζούλης, η οποία στο παρελθόν είχε κάνει και ένα πέρασμα από το «Rising Star» προκειμένου να δοκιμάσει την τύχη της φωνητικά. Πριν από μερικές εβδομάδες όμως στο πλατό του ALPHA έπαιξε σκληρό πόκερ με τον τραπεζίτη και κατάφερε να κερδίσει πενταψήφιο ποσό. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, τη φετινή σεζόν η αναλογία ανδρών - γυναικών ήταν 40 - 60 και η Περιφέρεια ήταν πολύ πιο ισχυρή από την Αττική. Πάντως, το συμπέρασμα και των υπευθύνων είναι ότι μάλλον το πλατό λειτουργεί σαν μαγνήτης για τις ωραίες γυναίκες, καθώς είναι πρωτοφανές ότι το συγκεκριμένο φαινόμενο δεν συναντάται σε άλλα τηλεπαιχνίδια.
Στον σταθμό του ALPHA προβλήθηκε και το «Bake Off», το οποίο δεν τα πήγε και τόσο καλά σε επίπεδο τηλεθέασης, αλλά ο αριθμός των επίδοξων ζαχαροπλαστών ξεπέρασε τις 3.500.
Ολοι σταρ
Το μεγάλο ενδιαφέρον όλων όσοι ονειρεύονται να κάνουν καριέρα η οποία περνάει μέσα από την τηλεόραση είναι τα ριάλιτι του STAR. Τόσο το «Greece’s Next Top Model» όσο και το «MasterChef» κατάφεραν να συγκεντρώσουν 7.000 και 4.000 συμμετοχές αντίστοιχα, ενώ σταθερός πόλος έλξης είναι πάντα το «Shopping Star», το οποίο μόνο για φέτος αριθμεί 4.000 αιτήσεις των γυναικών της διπλανής πόρτας οι οποίες ονειρεύονται να κάνουν shopping και να τις παρακολουθεί το 25% του τηλεοπτικού κοινού την ώρα προβολής της εκπομπής.
Ηδη οι συμμετοχές για τον επόμενο κύκλο του GNTM είναι και πάλι χιλιάδες. Αν πάλι κάποιος απορεί πώς βρίσκονται τόσα πολλά μοντέλα στην Ελλάδα, δεν έχει παρά να σπεύσει σε ένα από τα κάστινγκ που γίνονται αυτή την περίοδο και να το διαπιστώσει ιδίοις όμμασι. Πάντως, πέρα από την εθελούσια προσέλευση, υπάρχουν και εδώ περιπτώσεις οι οποίες αποκαλύπτουν ότι η παραγωγή ήταν αυτή που τις προσέγγισε. Μεταξύ αυτών, η Σταρ Ελλάς 2019, Ιωάννα Μπέλλα, η οποία μάλιστα ήταν η κοπέλα που προκάλεσε ακόμη και την αντίδραση του ΕΣΡ και της Γενικής Γραμματείας Ισότητας λόγω των σκληρών σχολίων που δέχτηκε από τα μέλη της κριτικής επιτροπής του ριάλιτι. Εξέχουσα θέση στο κανάλι της Κηφισιάς έχει εδώ και χρόνια το τηλεπαιχνίδι «Τροχός της τύχης», στο οποίο αν έχεις τύχη... διαβαίνεις. Οι συμμετοχές για φέτος ξεπέρασαν τις 4.000.
Πάμε όλοι να παίξουμε
Με εξαίρεση το «Nomads», το οποίο προβλήθηκε πριν από μερικούς μήνες για τελευταία φορά, ο ΑΝΤ1 δίνει μεγαλύτερη έμφαση στα τηλεπαιχνίδια που σημειώνουν όχι μόνο υψηλή τηλεθέαση, αλλά και ρεκόρ συμμετοχών. Το ριάλιτι επιβίωσης ξεπέρασε τις 26.000 συμμετοχές, όμως το «Still Standing» έσπασε το φράγμα των 6.000 συμμετοχών και το «Ρουκ Ζουκ» των 4.300 αντίστοιχα. Φυσικά, καθημερινά στο κανάλι του Αμαρουσίου φτάνουν κατά εκατοντάδες οι αιτήσεις συμμετοχής για το «Κάτι ψήνεται», το οποίο αποτελεί σταθερή τηλεοπτική αξία εδώ και χρόνια.
Ενα παιχνίδι είναι λίγο, πολύ λίγο
Κι αν δεν σε πάρουν σε ένα, μπορεί να σε πάρουν σε άλλο. Γι’ αυτό και ο Γιώργος Βάνας, αν και είχε παλιότερα δοκιμαστεί στο «Dream Show», δεν δίστασε να ξαναπροσπαθήσει στο «Voice». H Νατάσα Βελιανίτη δοκίμασε τις δυνατότητές της στο «Ταίρι ξέρει» με τον Τόνυ Σφήνο και στο «My Style Rocks», ενώ ο Γιώργος Αγγελάκης πέρασε και από τις οντισιόν του «ΜasterChef» και από τα τραπεζώματα του «Κάτι ψήνεται». Και η λίστα είναι πολύ μεγάλη...
Οι εκτιμήσεις του αριθμού των συμμετεχόντων είναι, αν μη τι άλλο, εντυπωσιακές. Το «Survivor» πλησίασε τις 70.000, το «Voice» τις 5.000, το «My Style Rocks» και το «Power of Love» είχαν εκατοντάδες αιτήσεις, αλλά εξαιρούνται λόγω ειδικών συνθηκών επιλογής καθώς τον πρώτο λόγο έχουν οι υπεύθυνοι οι οποίοι απευθύνονται σε όσους επιθυμούν. Εκατοντάδες ήταν οι συμμετοχές και για το «Ελλάδα έχεις ταλέντο», όπου εκεί η δυσκολία συνίσταται στο ότι πρέπει όντως να έχεις ταλέντο και να το αποδείξεις επί σκηνής.
Ο Φερεντίνος και τα κορίτσια του
Δεν υπάρχει τηλεπαιχνίδι που να έχει συγκεντρώσει τόσο εντυπωσιακές παρουσίες. Το «Deal» στον ALPHA στα τρία χρόνια προβολής του έχει συγκεντρώσει 55.000 συμμετοχές, με 567 παίκτες να έχουν καταφέρει να διεκδικήσουν το περίφημο κουτί. Δεν είναι όμως μόνο όσοι κέρδισαν τα μεγάλα χρηματικά ποσά που μονοπωλούν το ενδιαφέρον, αλλά και οι όμορφες και εντυπωσιακές κυρίες που εμφανίζονται στο πλάι του Χρήστου Φερεντίνου και κλέβουν την παράσταση. Το πιο πρόσφατο παράδειγμα είναι αυτό της Μαρίας Τζινιέρη, κόρης της συντρόφου του Γιώργου Μάγκα, Τζούλης, η οποία στο παρελθόν είχε κάνει και ένα πέρασμα από το «Rising Star» προκειμένου να δοκιμάσει την τύχη της φωνητικά. Πριν από μερικές εβδομάδες όμως στο πλατό του ALPHA έπαιξε σκληρό πόκερ με τον τραπεζίτη και κατάφερε να κερδίσει πενταψήφιο ποσό. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, τη φετινή σεζόν η αναλογία ανδρών - γυναικών ήταν 40 - 60 και η Περιφέρεια ήταν πολύ πιο ισχυρή από την Αττική. Πάντως, το συμπέρασμα και των υπευθύνων είναι ότι μάλλον το πλατό λειτουργεί σαν μαγνήτης για τις ωραίες γυναίκες, καθώς είναι πρωτοφανές ότι το συγκεκριμένο φαινόμενο δεν συναντάται σε άλλα τηλεπαιχνίδια.
Στον σταθμό του ALPHA προβλήθηκε και το «Bake Off», το οποίο δεν τα πήγε και τόσο καλά σε επίπεδο τηλεθέασης, αλλά ο αριθμός των επίδοξων ζαχαροπλαστών ξεπέρασε τις 3.500.
Ολοι σταρ
Το μεγάλο ενδιαφέρον όλων όσοι ονειρεύονται να κάνουν καριέρα η οποία περνάει μέσα από την τηλεόραση είναι τα ριάλιτι του STAR. Τόσο το «Greece’s Next Top Model» όσο και το «MasterChef» κατάφεραν να συγκεντρώσουν 7.000 και 4.000 συμμετοχές αντίστοιχα, ενώ σταθερός πόλος έλξης είναι πάντα το «Shopping Star», το οποίο μόνο για φέτος αριθμεί 4.000 αιτήσεις των γυναικών της διπλανής πόρτας οι οποίες ονειρεύονται να κάνουν shopping και να τις παρακολουθεί το 25% του τηλεοπτικού κοινού την ώρα προβολής της εκπομπής.
Ηδη οι συμμετοχές για τον επόμενο κύκλο του GNTM είναι και πάλι χιλιάδες. Αν πάλι κάποιος απορεί πώς βρίσκονται τόσα πολλά μοντέλα στην Ελλάδα, δεν έχει παρά να σπεύσει σε ένα από τα κάστινγκ που γίνονται αυτή την περίοδο και να το διαπιστώσει ιδίοις όμμασι. Πάντως, πέρα από την εθελούσια προσέλευση, υπάρχουν και εδώ περιπτώσεις οι οποίες αποκαλύπτουν ότι η παραγωγή ήταν αυτή που τις προσέγγισε. Μεταξύ αυτών, η Σταρ Ελλάς 2019, Ιωάννα Μπέλλα, η οποία μάλιστα ήταν η κοπέλα που προκάλεσε ακόμη και την αντίδραση του ΕΣΡ και της Γενικής Γραμματείας Ισότητας λόγω των σκληρών σχολίων που δέχτηκε από τα μέλη της κριτικής επιτροπής του ριάλιτι. Εξέχουσα θέση στο κανάλι της Κηφισιάς έχει εδώ και χρόνια το τηλεπαιχνίδι «Τροχός της τύχης», στο οποίο αν έχεις τύχη... διαβαίνεις. Οι συμμετοχές για φέτος ξεπέρασαν τις 4.000.
Πάμε όλοι να παίξουμε
Με εξαίρεση το «Nomads», το οποίο προβλήθηκε πριν από μερικούς μήνες για τελευταία φορά, ο ΑΝΤ1 δίνει μεγαλύτερη έμφαση στα τηλεπαιχνίδια που σημειώνουν όχι μόνο υψηλή τηλεθέαση, αλλά και ρεκόρ συμμετοχών. Το ριάλιτι επιβίωσης ξεπέρασε τις 26.000 συμμετοχές, όμως το «Still Standing» έσπασε το φράγμα των 6.000 συμμετοχών και το «Ρουκ Ζουκ» των 4.300 αντίστοιχα. Φυσικά, καθημερινά στο κανάλι του Αμαρουσίου φτάνουν κατά εκατοντάδες οι αιτήσεις συμμετοχής για το «Κάτι ψήνεται», το οποίο αποτελεί σταθερή τηλεοπτική αξία εδώ και χρόνια.
Ενα παιχνίδι είναι λίγο, πολύ λίγο
Κι αν δεν σε πάρουν σε ένα, μπορεί να σε πάρουν σε άλλο. Γι’ αυτό και ο Γιώργος Βάνας, αν και είχε παλιότερα δοκιμαστεί στο «Dream Show», δεν δίστασε να ξαναπροσπαθήσει στο «Voice». H Νατάσα Βελιανίτη δοκίμασε τις δυνατότητές της στο «Ταίρι ξέρει» με τον Τόνυ Σφήνο και στο «My Style Rocks», ενώ ο Γιώργος Αγγελάκης πέρασε και από τις οντισιόν του «ΜasterChef» και από τα τραπεζώματα του «Κάτι ψήνεται». Και η λίστα είναι πολύ μεγάλη...
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα