Με λένε Κλέλια Ρένεση και λογαριασμό δεν δίνω

Με λένε Κλέλια Ρένεση και λογαριασμό δεν δίνω

H Κλέλια Ρένεση, το κορίτσι-ηφαίστειο με τον αδάμαστο χαρακτήρα, την ομορφιά και το όνομα αγριοκυκλάμινου που δεν εγκλωβίστηκε στα κοινωνικά πρότυπα, ούτε εξαργύρωσε την εικόνα της ξεκαθάρισε τη θέση της για τον πνευματικό της σύντροφο Μανού Τσάο, τη μητρότητα και το... γυμνό κολύμπι

Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
Με λένε Κλέλια Ρένεση και λογαριασμό δεν δίνω
Είναι ένα κορίτσι που θα μπορούσε να δοκιμάσει να πετύχει διεθνή καριέρα. Ομως όσοι τη γνωρίζουν ή την έχουν συναντήσει έστω και μια φορά δεν θα το σκέφτονταν. Ισως γιατί η Κλέλια Ρένεση είναι ιδιαίτερη περίπτωση γυναίκας που καταφέρνει να ακροβατεί με απίστευτη ευελιξία μεταξύ μιας υπερχειλίζουσας θηλυκότητας και μιας επιθετικότητας που χαρακτηρίζει ένα αδάμαστο αγρίμι.

Ακόμη και το όνομά της κουμπώνει τόσο όμορφα με την προσωπικότητά της. «Το Κλέλια είναι ζακυνθινό όνομα. Ετσι λένε τα αγριοκυκλάμινα που φυτρώνουν στους βράχους. Θυμάμαι τη γιαγιά μου που έλεγε “πάω να μαζέψω κλέλιες”. Εχει ξεμείνει στα Επτάνησα από την εποχή της Ενετοκρατίας».

Η Κλέλια Ρένεση είναι ένα κορίτσι των βράχων, για την ακρίβεια ένα άγριο κορίτσι που ποτέ δεν εγκλωβίστηκε στην κοινωνική συνθήκη, ούτε εξαργύρωσε μια εικόνα που σε συνδυασμό με μία ιδιαίτερη προσωπικότητα δημιούργησαν ένα εκρηκτικό μείγμα. Η Κλέλια δεν επιχείρησε να κατακτήσει την κορυφή του βράχου αλλά προτίμησε να απολαμβάνει τη θέα και την ελευθερία από το σημείο. Πήγε κόντρα σε όλα και όλους όσοι προσπάθησαν να δημιουργήσουν γι’ αυτήν μια εικόνα σοουμπιζίστικου κατεστημένου που θέλει συγκεκριμένες αναλογίες για γυναίκες αρεστές και στυλιζαρισμένες αντιδράσεις από πρωταγωνίστριες που δείχνουν ιδανικές για να γεμίσουν εξώφυλλα.

Εδώ και χρόνια αρνείται τις συνεντεύξεις. Ακόμη και όταν χρειαστεί να μιλήσει για τον εκάστοτε ρόλο της το κάνει διεκπεραιωτικά και φυσικά αρνείται να σχολιάσει τα όσα λέγονται και γράφονται επί προσωπικού.

Με λένε Κλέλια Ρένεση και λογαριασμό δεν δίνω

Σέξι όσο δεν πάει, η Κλέλια θα μπορούσε να έχει κάνει καριέρα και στο εξωτερικό

Το post στο Facebook

Εδώ και λίγους μήνες η Κλέλια έγινε μαμά ενός κοριτσιού. Κατάφερε μάλιστα να συνδυάσει την πορεία της εγκυμοσύνης με τον ρόλο της κυρίας Καίτης στο «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα», οπότε δεν χάθηκε από τα φώτα της δημοσιότητας. Ουδέποτε μίλησε γι’ αυτό. Ούτε καν για τον πατέρα της μικρούλας. Ανακοίνωσε τη γέννησή της και στη συνέχεια αποτραβήχτηκε και επέλεξε να απολαύσει τη μητρότητα.
Ξαφνικά και απροσδόκητα, σε μια σπάνια κίνηση, η οποία κάποιους τους αιφνιδίασε και άλλους τους θύμωσε, η Κλέλια την περασμένη εβδομάδα έκανε μια οργισμένη ανάρτηση στον προσωπικό λογαριασμό της στο Facebook. Σχεδόν όλα όσα δεν είπε εδώ και χρόνια σε συνεντεύξεις, τα είπε μέσα από ένα post.

«Να υποδεχτώ θέλω φίλε, την επόμενη μέρα που φέρνει το φθινόπωρο και με το βλέμμα στο γαλάζιο ψηλά να σου πω μια σκέψη.
Κλείσιμο
Δεν μιλώ για μένα συχνά, ούτε γενικώς, ούτε ειδικώς. Ντρέπομαι κ αισθάνομαι άβολα. Σαν ζώο που το γαργαλάει η γούνα του κ δεν μπορεί να ξυστεί. Πάντα πιστεύω πως υπάρχουν πολύ πιο σημαντικά φλέγοντα ζητήματα που αξίζουν την προσοχή μας.
Τώρα όμως θέλω να σου πω πως εδώ κ καιρό, χρόνια, μιλάνε άλλοι για μένα, λένε ό,τι θέλουν, όπως το θέλουν, αμείβονται γι αυτό κ κάπως σαν να παρατράβηξε το κάρο αυτό κ θα πέσουμε σε κάνα γκρεμό (της ανοησίας).

Λένε, έχω αρραβωνιαστεί καμιά δεκαριά φορές, έχω μείνει έγκυος άλλες τόσες, ζω τον έρωτα της ζωής μου, ζω στο Παρίσι, μετά μαγικά στο ίδιο site γράφουν πως ζω στην Αθήνα, έχω κάνει μυστικούς γάμους (ούτε στη Δυναστεία να έπαιζα!!) κ έχω ένα παιδί με τον Manu Chao, τον “καρπό του έρωτά μας”, όπως το αποκαλούν… χώρια ότι μου έχει αγοράσει και μονόπετρο απ’ το Παρίσι... (ναι, άκουσες καλά,.. ο Manu, ο ακτιβιστής, ο αντικαπιταλιστής, έτσι θέλησε, λέει, να μου εκφράσει την αγάπη του).
Κάνω, λέει, γυμνά βιντεοκλίπ για τα like και άλλα τέτοια.

Δεν μπορώ καν να θυμηθώ όλες τις ανακρίβειες και τις συμπερασματολογίες. Και παρόλο που διόλου δεν με νοιάζει πως με περιγράφει ο κόσμος και τι ταινία θέλουν να δουν γιατί “πουλάει” , αποφάσισα να σου συστηθώ αυτοπροσώπως μιας και τώρα περιγράφουν και τις συντεταγμένες του παιδιού που μεγαλώνω και λίγο παραπάει...

Με λένε Κλέλια Ρένεση και λογαριασμό δεν δίνω

«Ο Manu ΔΕΝ είναι συμβίος μου, ΟΥΤΕ πατέρας του παιδιού μου», έγραψε χαρακτηριστικά η Κλέλια στο Facebook

Συστάσεις:
-Τα διαμάντια δεν μ’ αρέσουν, λάμπουν πολύ και κλέβουν το φως απ’ τα μάτια. Και να μου χάριζαν δεν θα τα φορούσα.
-Εχω μόνο ένα παιδί και αυτό φρέσκο.
- Ζω στην Αθήνα πού και πού, αλλά γενικώς γυρνοβολάω.
-Κολυμπάω γυμνή γενικώς, δεν το κάνω μόνο στα βίντεο. Το αντίθετο μάλλον. Το βίντεο το κάνω ακριβώς όπως το ζω.
- Eχω γράψει μουσικές κ στίχους στο προτζεκτάκι “Τίποτα”, δεν έπιασα απλά χώρο στον καναπέ.
- Το πρότζεκτ “Τίποτα” που έχω δημιουργήσει μαζί με τον Manu συνεχίζει κ με την πρώτη ευκαιρία θα ταξιδέψουμε σε καινούριες μελωδίες.
Και παρόλο που πιστεύω πως καμιά σημασία δεν έχει ποιος είναι κ ποιανού, γιατί τα παιδιά είναι όλα παιδιά της γης κ του ουρανού, ας κάνω σαφές ότι:
-Ο Manu ΔΕΝ είναι συμβίος μου, ΟΥΤΕ πατέρας του παιδιού μου.

Είναι ένας φύλακας του ονείρου, πνευματική μου οικογένεια, παρέα με άλλους αγαπημένους συνοδοιπόρους».

Ακολούθησαν πολλά κείμενα σχολιασμού των όσων έγραψε, με αποτέλεσμα η συζήτηση να φουντώσει. Φυσικά εκείνη δεν συνέχισε, ούτε απάντησε, ούτε άδραξε την ευκαιρία προκειμένου να βγει και να αρχίσει να δίνει συνεντεύξεις βάζοντας τα πράγματα στη θέση τους.

Τώρα που έκατσε η σκόνη, το κείμενο της Κλέλιας Ρένεση μοιάζει λιγότερο αναπάντεχο. Ηταν μάλλον αναμενόμενο και συνάδει με μια εκρηκτική γυναίκα που πάντα εξέπληττε... Κι αν όλα αυτά τα χρόνια δεν έμπαινε σε διαδικασία να απαντά σε όσα γράφονταν, τώρα πλέον, λόγω μητρότητας, αποφάσισε να υπερασπιστεί τον εαυτό της, αλλά κυρίως την κόρη της, από όσα γράφονται έτσι απλά και εύκολα.

Το κορίτσι από το Παγκράτι

Τη συνάντησα το 2014 όταν για τις ανάγκες της εκπομπής «Joy» κάναμε μαζί μια συνέντευξη. Τότε είχε έρθει διστακτικά, αλλά στη συνέχεια αφέθηκε και ξεδίπλωσε πτυχές της ζωής της που δείχνουν πως όσα χρόνια κι αν περάσουν ποτέ δεν ακολούθησε τις ράγες. Αρνήθηκε να αλλάξει ρούχα και προτίμησε το τζιν και τα μποτάκια της, το δικό της στυλ και φυσικά ελάχιστο μακιγιάζ. Περισσότερο ροκ σταρ και λιγότερο πονηρό θηλυκό-κατεργάρα γυναίκα. Ούτε μούτες, ούτε ακκίσματα, ούτε κόλπα με την κάμερα.

Βέρα Παγκρατιώτισσα, κόρη χωρισμένων γονιών, βρέθηκε στην Ιταλία προκειμένου να ακολουθήσει την Ιατρική. Την κέρδισε όμως περισσότερο μια προοπτική la vita e bella, με αποτέλεσμα κάποια στιγμή οι γονείς της να της ζητήσουν να επιστρέψει καθώς δεν έβγαινε το πλάνο.

Επιστρέφοντας επιλέγει να ασχοληθεί με την υποκριτική αφήνοντας στην άκρη τις προσδοκίες να μάθει να χειρίζεται το νυστέρι. Ερωτεύεται και παθιάζεται με την υποκριτική. Το 2004 θα κάνει πέντε ρόλους στη «10η εντολή» και στη συνέχεια οι προτάσεις θα πέφτουν βροχή. Ως Ρίτα Μπαρόλα στο «Μίλα μου βρώμικα» ανάβει τηλεοπτικές φωτιές και τα περιοδικά κονταροχτυπιούνται για το ποιος θα καταφέρει να την πείσει να κάνει το πιο εντυπωσιακό editorial… Η Imako θα αναδειχτεί νικήτρια και οι φωτογραφίες της κάνουν τον γύρο της χώρας όπου όλοι μιλούν για το νέο sex symbol της χώρας που θα έκανε τη Δήμητρα Ματσούκα να περάσει σε δεύτερη θέση. Κι όμως, η Κλέλια παίζει με τα media. Αν και όλοι είναι πεπεισμένοι πως θα υπάρξει συνέχεια, εκείνη αναδιπλώνεται και αδιαφορεί για τις προτάσεις. Στο «Με λένε Βαγγέλη» ως Ζίνα Μπεργκέτογλου θα ψήσει το ψάρι στα χείλη του Βασίλη Χαραλαμπόπουλου κα θα αφήσει στόματα ανοιχτά με την εικόνα της εκρηκτικής ξανθιάς που περιφέρει στα πλατό μια δίμετρη καλλίγραμμη περσόνα με σκληρό χαρακτήρα.

Με λένε Κλέλια Ρένεση και λογαριασμό δεν δίνω

Ασχολήθηκε με τη τηλεόραση, το θέατρο, τη μουσική και τραγούδησε μαζί με τον Μανού Τσάο το «Moonlight Avenue» στο οποίο κολυμπούν και το οποίο αγγίζει τα 3 εκατομμύρια views. Η Κλέλια ομολογεί, πάντως, ότι κολυμπά, συνήθως, γυμνή

Με λένε Κλέλια Ρένεση και λογαριασμό δεν δίνω

Ακολουθεί ο ρόλος της Κάρμεν στην ελληνική εκδοχή της «Μοντέρνας Οικογένειας» όπου πλέον η σύγκριση με τη Σοφία Βεργκάρα είναι αναπόφευκτη. Ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση. Η γυναίκα που πλημμυρίζει καμπύλες την οθόνη αλλά όταν χρειαστεί να μιλήσει γι’ αυτές και την προσωπική ζωή της γυρίζει την πλάτη και αδιαφορεί.

Η ίδια σε συνεντεύξεις της κατά καιρούς προσπαθεί να είναι διακριτική: «Δεν θα έλεγα ότι με κυνήγησαν. Δεν βίωσα κανένα κυνήγι. Δεν ήμουν η Νταϊάνα. Γράφονταν πράγματα, ακόμη και τώρα γράφονται και κουλαμάρες και μισές αλήθειες και πολύ έχω γελάσει. Εχω διαλέξει με ποιον τρόπο θέλω να συστηθώ στον κόσμο. Κι αυτό είναι η δουλειά μου. Αν για κάποιον λόγο συμφέρει τον οποιοδήποτε να πουλήσει κάτι άλλο από μένα, ας το κάνει». Επιμένει αντισυμβατικά, δίχως προσποίηση, και αρνείται, με εξαίρεση το πρόσφατο post, να μπει στη λογική της φαιδρότητας των influencers. «Οταν βλέπω κάποιος να ανεβάζει στα social media ένα προσωπικό του πόνο, σκέφτομαι: “Πόσο ενδιαφέρει αυτό τον κόσμο;”. Οι φίλοι μου για να πούμε τα προσωπικά μας έχουν το τηλέφωνό μου. Δεν θα κάθομαι να τους μιλάω στα social media ή να ανεβάζω φωτογραφίες τύπου “είμαι εδώ” και “είμαι εκεί”. Εχω και μια συνείδηση. Δεν θα ανεβάσω λόγου χάρη φωτογραφίες από τις διακοπές μου στο Μάουι όταν ξέρω ότι τα 3/4 των Ελλήνων δεν έχουν να πάνε μέχρι τη Λούτσα».

Δεν θα σηκώσει το τηλέφωνο ποτέ ούτε για να επιβεβαιώσει αλλά ούτε και για να διαψεύσει τα τερτίπια της δημοσιότητας. Κατά καιρούς θα της χρεώσουν διάφορους συντρόφους. Τον Αντώνη Κανάκη, τον Μανού Τσάο και άλλους, όμως, αρνούμενη να παίξει το παιχνίδι της κλειδαρότρυπας, δεν κρύβεται ,ούτε και προκαλεί. Δεν θα πάει ποτέ στα μπουζούκια, στα κλαμπ, σε κοσμικά καλέσματα και επίσημες πρεμιέρες. Διασκεδάζει όπως εκείνη ξέρει και της αρέσει.

Θα ασχοληθεί με τη μουσική και θα τραγουδήσει μαζί με τον Μανού Τσάο το «Moonlight Avenue» στο οποίο κολυμπούν και το οποίο αγγίζει τα 3 εκατομμύρια views. Θα ακολουθήσει μια συνεργασία με τον Σωκράτη Μάλαμα και φυσικά η μεγάλη επιστροφή στα τηλεοπτικά πλατό μέσα από τον ρόλο της κυρίας Καίτης στη «Μουρμούρα» από τον Πύργο. Εκεί όπου ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης ως διαζευγμένος και αυτοεξόριστος εφοριακός θα βρει τον έρωτα της ζωής του στα μάτια της πληθωρικής γυναίκας που αναζητά τη συντροφιά και τη δεύτερη ευκαιρία βάζοντας μπροστά τη μηχανή της χαριτωμένης καπατσοσύνης. Η σειρά εκτοξεύεται στον πίνακα τηλεθέασης ακόμη και όταν η κοιλίτσα της κυρίας Καίτης και φυσικά και της Κλέλιας που την υποδύεται θα φουσκώσει. Οι συμπρωταγωνιστές της μοιράζονται τη χαρά και την αναμονή, και όταν η μικρούλα θα γεννηθεί θα ζήσουν πανηγυρικά το γεγονός.

Σε λίγες μέρες η κυρία Καίτη θα επιστρέψει διεκδικώντας με το ίδιο πάθος την αγκαλιά του κυρίου Ηλία στη «Μουρμούρα». Η Κλέλια θα παραμείνει ως αγριολούλουδο στον βράχο κρατώντας τη μικρή της αγκαλιά. Και θα κρυφογελά διαβάζοντας τα κείμενα που γράφονται γι’ αυτήν...
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης