Η πολυαναμενόμενη πρεμιέρα της σειράς της Μιρέλλας Παπαοικονόμου δικαίωσε πλήρως τις προσδοκίες των συντελεστών
Αφροδίτη Γραμμέλη
Η πολυαναμενόμενη πρεμιέρα της σειράς «Λόγω Τιμής» στο ΣΚΑΙ δικαίωσε τις προσδοκίες των συντελεστών, καθώς σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις της Nielsen έφτασε μέχρι και 30% στο δυναμικό κοινό.
Η σειρά δεν έπεσε κάτω από το 20%, την ίδια ώρα που στο STAR, από τις 21.00 ως και τις 23.15, το Next Top Model κινήθηκε σε πολύ υψηλά επίπεδα, αγγίζοντας σε τέταρτο ακόμα και το 33%.
Μπορεί το GNTM 2 να μην κερδίζει σε επίπεδο εντυπώσεων και περιεχομένου, όμως η σειρά της Μιρέλλας Παπαοικονόμου συγκίνησε, ενθουσίασε και έγινε Νο 1 trend στο Twitter σε όλη τη διάρκεια προβολής της, ειδικά για τις γενιές άνω των 40.
Στα ίδια τηλεοπτικά μέρη θα συναντηθούμε την επόμενη Δευτέρα...
Το Red Bull Local Hero έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα και ο Red Bull αθλητής Γιώργος Νταβουτιάν, καλεί το BMX community σε μία μέρα γεμάτη δράση, αδρεναλίνη και απίστευτα tricks με experience partner το Vodafone CU.
Η εμβληματική ελληνική εταιρία ναυτιλίας MINOAN LINES κάνει «επανάσταση» στη ναυτιλία με μια σειρά πρωτοβουλιών και με το σύνθημα «Ταξιδεύουμε για το Περιβάλλον»