Στο «σφυρί» η ζακέτα του Κερτ Κομπέιν πωλήθηκε 334.000 δολάρια
Η λαδί αυτή ζακέτα, μάρκας Manhattan που πλέον δεν υπάρχει, έχει ακόμα λεκέδες και μία τρύπα από τσιγάρο, καθώς δεν έχει πλυθεί ποτέ
Η ζακέτα που φορούσε ο τραγουδιστής των Nirvana Κερτ Κομπέιν στην ακουστική, ζωντανή συναυλία του συγκροτήματος για την εκπομπή Unplugged του MTV το 1993 πωλήθηκε χθες Σάββατο σε δημοπρασίαστη Νέα Υόρκη προς 334.000 δολάρια.
Ο πωλητής, ο Γκάρετ Κλετιάν, την είχε αγοράσει πριν τέσσερα χρόνια προς 137.500 δολάρια. Η λαδί αυτή ζακέτα, μάρκας Manhattan που πλέον δεν υπάρχει, έχει ακόμα λεκέδες και μία τρύπα από τσιγάρο, καθώς δεν έχει πλυθεί ποτέ. Ο οίκος δημοπρασιών Julien's Auctions εκτιμούσε την αξία της μεταξύ 200.000 και 300.000 δολαρίων.
«Αυτή η ζακέτα αποτελεί το ιερό δισκοπότηρο οποιουδήποτε ρούχου είχε φορέσει ποτέ (ο Κερτ Κομπέιν)», σχολίασε ο Ντάρεν Τζούλιεν πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του οίκου δημοπρασιών.
«Ο Κερτ δημιούργησε την εμφάνιση grunge, δεν φορούσε ιδιαίτερα ρούχα για τις εμφανίσεις του», πρόσθεσε.
Η εμφάνιση των Nirvana στην εκπομπή Unplugged έγινε περίπου έξι μήνες προτού ο Κομπέιν αυτοκτονήσει στις 5 Απριλίου 1994, σε ηλικία 27 ετών. Η συναυλία αυτή θεωρείται η πιο διάσημη της εκπομπής αυτής του MTV και μεταδόθηκε μετά τον θάνατο του τραγουδιστή.
Ο οίκος Julien's Auctions δημοπράτησε χθες και μία κιθάρα του αριστερόχειρα Κομπέιν, την Fender Mustang την οποία χρησιμοποίησε στην περιοδεία του συγκροτήματος In Utero, προς 340.000 δολάρια.
Το καινοτόμο workstation laptop MSI Prestige A16 AI+ και ικανοποιεί ακόμα και τις πιο απαιτητικές ανάγκες των σύγχρονων επαγγελματιών και δημιουργών περιεχομένου.
Στις μέρες μας θα συναντήσει κανείς συχνά συζητήσεις γύρω από το ζήτημα της υπογονιμότητας και των υπηρεσιών υποβοηθούμενης αναπαραγωγής. Αδιαμφισβήτητα, αποτελεί ένα σύγχρονο πρόβλημα - που όλο και περισσότεροι μιλούν ανοιχτά για αυτό - με μια ευτυχώς, σύγχρονη λύση, αυτήν της εξωσωματικής. Το καμπανάκι από το “βιολογικό ρολόι” που συνοδεύεται με άγχος, αναστάτωση και ανησυχία, μετατρέπεται με τη βοήθεια της εξωσωματικής σε ευκαιρία, και απτή πραγματικότητα ως προς τον οικογενειακό προγραμματισμό, τη διατήρηση της γονιμότητας και τελικά το όνειρο της τεκνοποίησης.
Η Protergia επιβραβεύει τους πελάτες της με δώρα που δεν έχουν ξαναγίνει - Η επόμενη κλήρωση του Protergia PowerGiving θα γίνει στις 7 Μαρτίου και όσο πλησιάζει, η αγωνία κορυφώνεται!