Θεοφανία Παπαθωμά: Η αποκάλυψη για τον ρόλο στις «Άγριες Μέλισσες» - Τι άλλαξε στη σκηνή του διασυρμού
Θεοφανία Παπαθωμά: Η αποκάλυψη για τον ρόλο στις «Άγριες Μέλισσες» - Τι άλλαξε στη σκηνή του διασυρμού
Η ηθοποιός θέλησε η σκηνή με τον διασυρμό της Βιολέτας να γίνει πιο δραματική - Πώς πήρε τον ρόλο στη δημοφιλή σειρά
Καλεσμένη στην εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου βρέθηκε το βράδυ της Τετάρτης η Θεοφανία Παπαθωμά, η οποία, μεταξύ άλλων, μίλησε για το πώς πήρε τον ρόλο της ως Βιολέτας στις «Άγριες Μέλισσες», την απόφαση που πήρε να αλλάξει τα μαλλιά της εξαιτίας αυτού, αλλά και για τη σκηνή του διασυρμού της στο χωριό όταν ο Κωνσταντής της πήρε τα ρούχα.
«Ήταν Μάιος, καθόμουν στον κήπο, χτυπάει το τηλέφωνο και ήταν η Μιράντα, η casting director και μου είπε ότι θέλουν να με δουν για έναν ρόλο σε ένα σίριαλ εποχής. Με κάλεσαν για να μου πουν ότι με θέλουν για αυτό τον ρόλο, αν και εγώ δεν είμαι αντίθετη στο casting. Καταλαβαίνω την ανάγκη του άλλου να σε δει, να δει πώς άλλαξες και να δει πώς ταιριάζεις με τους άλλους. Γιατί να μη δοκιμάσεις και έναν ρόλο. Στις Άγριες Μέλισσες δεν αισθάνθηκα ότι πέρασα από casting, μου είπαν ότι έχουν αυτό τον ρόλο και μετά συζήτησα για χρήματα κλπ», ανέφερε η ηθοποιός.
Και πρόσθεσε: «Άλλαξα τα μαλλιά μου για τις Μέλισσες, γιατί φαντάστηκα τη Βιολέτα με σκούρα μαλλιά. Συνήθως έτσι κάνω. Διαβάζω τον ρόλο και δεν του δίνω πολύ μεγάλη σημασία όταν μου το προτείνουν. Τον καταπίνω νοητικά και τον αφήνω εκεί μέχρι να γεννηθεί. Κάποια στιγμή μου χτυπάει την πόρτα και μου μιλάει και μου λέει "θέλω αυτά τα μαλλιά", "θέλω να μιλάς έτσι", μόνος του μου τα λέει».
Όσο για τον διασυρμό του ρόλου της, η Θεοφανία Παπαθωμά είπε: «Για τον Κωνσταντή, ο εξευτελισμός της Βιολέτας είναι σαν παιχνίδι, δεν έχει τόση μεγάλη κακία μέσα αυτό το πράγμα όσο ότι θέλει να κάνει το κομμάτι του. Εγώ τον παρακαλάω να μου τα δώσει και αυτός τα παίρνει και φεύγει. Και εγώ ουσιαστικά μένω εκεί μόνη, αβοήθητη, απελπισμένη και εξευτιλισμένη. Σοκαριστικό αυτό, γιατί η Βιολέτα είναι μια γυναίκα μόνη και απροστάτευτη. Είναι μόνη της σε ένα ξένο χωριό, ο άνδρας της την εγκατέλειψε και μάλιστα για μία άλλη. Την έχει ακυρώσει σαν γυναίκα. Έχει διαλύσει την ύπαρξή της, τη θηλυκή της υπόσταση. Ο Κωνσταντής δεν είναι σοβαρό πρόσωπο, είναι όμως ένα σύμβολο στη ζωή της Βιολέτας.
«Η Βιολέτα είναι τελείως μόνη και απελπισμένη. Και αυτό ήθελα να δείξω εγώ σε αυτή τη σκηνή. Για αυτό πήρε και τη Μελίνα (σ.σ. η σεναριογράφος) και συζήτησα τη σκηνή και ζήτησα -αν και ο Γιάννης ο Κουκουράκης, ο καημένος δεν ήθελε καθόλου να τη γυρίσει και μου ζητούσε 100 φορές συγγνώμη για αυτό που θα κάνει- να γίνει ακόμα πιο δραματική η σκηνή. Και την έκανε πιο δραματική, βάζοντας την πάλη ανάμεσα στη Βιολέτα και τον Κωνσταντή. Στην αρχή κοιμόμουν και ξυπνούσα και έβλεπα ότι τα ρούχα μου λείπουν, ενώ τώρα παλεύω με τον Κωνσταντή, μου λέει ευθέως ό,τι έχει να πει. Και το ζήτησα εγώ, γιατί αυτή σκηνή πρέπει να είναι πολύ δραματική και να δείξει όλη τη μοναξιά και την απελπισία αυτής της γυναίκας», είπε χαρακτηριστικά η ηθοποιός για τη σκηνή του διασυρμού της Βιολέτας.
«Ήταν Μάιος, καθόμουν στον κήπο, χτυπάει το τηλέφωνο και ήταν η Μιράντα, η casting director και μου είπε ότι θέλουν να με δουν για έναν ρόλο σε ένα σίριαλ εποχής. Με κάλεσαν για να μου πουν ότι με θέλουν για αυτό τον ρόλο, αν και εγώ δεν είμαι αντίθετη στο casting. Καταλαβαίνω την ανάγκη του άλλου να σε δει, να δει πώς άλλαξες και να δει πώς ταιριάζεις με τους άλλους. Γιατί να μη δοκιμάσεις και έναν ρόλο. Στις Άγριες Μέλισσες δεν αισθάνθηκα ότι πέρασα από casting, μου είπαν ότι έχουν αυτό τον ρόλο και μετά συζήτησα για χρήματα κλπ», ανέφερε η ηθοποιός.
Και πρόσθεσε: «Άλλαξα τα μαλλιά μου για τις Μέλισσες, γιατί φαντάστηκα τη Βιολέτα με σκούρα μαλλιά. Συνήθως έτσι κάνω. Διαβάζω τον ρόλο και δεν του δίνω πολύ μεγάλη σημασία όταν μου το προτείνουν. Τον καταπίνω νοητικά και τον αφήνω εκεί μέχρι να γεννηθεί. Κάποια στιγμή μου χτυπάει την πόρτα και μου μιλάει και μου λέει "θέλω αυτά τα μαλλιά", "θέλω να μιλάς έτσι", μόνος του μου τα λέει».
Όσο για τον διασυρμό του ρόλου της, η Θεοφανία Παπαθωμά είπε: «Για τον Κωνσταντή, ο εξευτελισμός της Βιολέτας είναι σαν παιχνίδι, δεν έχει τόση μεγάλη κακία μέσα αυτό το πράγμα όσο ότι θέλει να κάνει το κομμάτι του. Εγώ τον παρακαλάω να μου τα δώσει και αυτός τα παίρνει και φεύγει. Και εγώ ουσιαστικά μένω εκεί μόνη, αβοήθητη, απελπισμένη και εξευτιλισμένη. Σοκαριστικό αυτό, γιατί η Βιολέτα είναι μια γυναίκα μόνη και απροστάτευτη. Είναι μόνη της σε ένα ξένο χωριό, ο άνδρας της την εγκατέλειψε και μάλιστα για μία άλλη. Την έχει ακυρώσει σαν γυναίκα. Έχει διαλύσει την ύπαρξή της, τη θηλυκή της υπόσταση. Ο Κωνσταντής δεν είναι σοβαρό πρόσωπο, είναι όμως ένα σύμβολο στη ζωή της Βιολέτας.
«Η Βιολέτα είναι τελείως μόνη και απελπισμένη. Και αυτό ήθελα να δείξω εγώ σε αυτή τη σκηνή. Για αυτό πήρε και τη Μελίνα (σ.σ. η σεναριογράφος) και συζήτησα τη σκηνή και ζήτησα -αν και ο Γιάννης ο Κουκουράκης, ο καημένος δεν ήθελε καθόλου να τη γυρίσει και μου ζητούσε 100 φορές συγγνώμη για αυτό που θα κάνει- να γίνει ακόμα πιο δραματική η σκηνή. Και την έκανε πιο δραματική, βάζοντας την πάλη ανάμεσα στη Βιολέτα και τον Κωνσταντή. Στην αρχή κοιμόμουν και ξυπνούσα και έβλεπα ότι τα ρούχα μου λείπουν, ενώ τώρα παλεύω με τον Κωνσταντή, μου λέει ευθέως ό,τι έχει να πει. Και το ζήτησα εγώ, γιατί αυτή σκηνή πρέπει να είναι πολύ δραματική και να δείξει όλη τη μοναξιά και την απελπισία αυτής της γυναίκας», είπε χαρακτηριστικά η ηθοποιός για τη σκηνή του διασυρμού της Βιολέτας.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα