Τζένιφερ Λόπεζ και Σακίρα δεν πήραν ούτε ένα δολάριο για την εμφάνισή τους στο Super Bowl
Το ημίχρονο του Super Bowlείναι το κορυφαίο προωθητικό όχημα για έναν σταρ της μουσικής στον πλανήτη», δήλωσε ο Marc Ganis, πρόεδρος της εταιρίας συμβούλων Sportscorp
Είναι μέρες τώρα που ολόκληρος ο πλανήτης παραμιλάει με το αλησμόνητο σόου που χάρισαν στο κοινό αλλά και στα δισεκατομμύρια των τηλεθεατών του Super Bowl η Τζένιφερ Λόπεζ και η Σακίρα.
Το καυτό δίδυμο που εκτός από τραγουδίστριες είναι και εκπληκτικές χορεύτριες ανέβηκαν στη σκηνή του στο κέντρο του γηπέδου και για 15 ολόκληρα λεπτά λινκίστηκαν στους ρυθμούς των τραγουδιών τους βάζοντας φωτιά στον κόσμο.
Μάλιστα η Σακίρα μέσω Instagram είχε ανεβάσει την φωτογραφία της ανακοίνωσης για το σόου του Super Bowl, γράφοντας: «Πάμε να βάλουμε φωτιά στον κόσμο. Δεν υπάρχει κάτι μεγαλύτερο από αυτό. Είμαι πολύ ενθουσιασμένη».
Κλείσιμο
Αυτό όμως που προκαλεί εντύπωση είναι ότι οι δύο λατίνες σταρ δεν πήραν ούτε ένα σεντ του δολαρίου για αυτή την εκρηκτική εμφάνιση.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Forbes οι δύο κυρίες ήταν διατεθειμένες να εμφανιστούν χωρίς αμοιβή - ακόμα και να καλύψουν κάποια έξοδα παραγωγής μέσω της δισκογραφικής τους - προκειμένου να έχουν αυτή την τεράστια τηλεοπτική προβολή. Ακόμα και τα κορυφαία ονόματα της showbiz χρειάζεται να προωθούν τον εαυτό τους. Το ημίχρονο του Super Bowl είναι το κορυφαίο προωθητικό όχημα για έναν σταρ της μουσικής στον πλανήτη», δήλωσε ο Marc Ganis, πρόεδρος της εταιρίας συμβούλων Sportscorp.
Πράγματι, υπολογίζεται ότι τα διαφημιστικά σποτ των 30 δευτερολέπτων που έπαιξαν κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων του φετινού Super Bowl κυμάνθηκαν μεταξύ 5 - 5,6 εκατ. δολαρίων, σπάζοντας κάθε ρεκόρ.
Η Λόπεζ έχει έσοδα περίπου 2,2 εκατομμύρια δολάρια σε κάθε περιοδεία της, ενώ η Σακίρα ακολουθεί με 1,6 εκατομμύρια δολάρια. Και μπορεί οι δύο σταρ να θυσίασαν πολλά εκατομμύρια βγήκαν όμως κερδισμένες όπως και όλοι οι καλλιτέχνες που προηγήθηκαν και εμφανίστηκαν χωρίς αμοιβή στο Super Bowl.
Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι μέσα σε μία ώρα μετά την εμφάνιση του Τζάστιν Τιμπερλέικ το 2018 στο Super Bowl, είδε να απογειώνονται κατά 214% οι αναζητήσεις του στο Spotify. Το ίδιο συνέβη και με την Lady Gaga η οποία είδε το άλμπουμ της να εκτοξεύεται στο No. 2 του Billboard chart, περνώντας 60 θέσεις μέσα σε λίγες ώρες. Το 2015, η Κέιτι Πέρι είδε να κάνουν στον μάνατζερ της τις διπλάσιες προτάσεις για συναυλίες και συνεργασίες από διαφημιστικές.
Η ελληνική εταιρεία υφασμάτων σκίασης CALBARI υπογράφει τεντόπανα που συνδυάζουν ποιότητα, καινοτομία, βιωσιμότητα και αισθητική, δημιουργώντας έτσι θετικό αντίκτυπο στην καθημερινότητα, το περιβάλλον αλλά και την τσέπη μας
Το «Audi Driving Days» είναι ένα εντυπωσιακό roadshow στο οποίο μπορείς να δεις και να οδηγήσεις τα σημαντικότερα νέα και ξεχωριστά μοντέλα της premium γερμανικής εταιρείας. Αυτή τη χρονιά το αδιαμφισβήτητο «αστέρι» είναι το νέο πολυδιάστατο A3 allstreet
Μέσα από τις συνεργασίες του με μεγάλα πανεπιστημιακά ιδρύματα του εξωτερικού, το BCA College προσφέρει αναβαθμισμένες σπουδές και υπογράφει τη νέα εποχή της ιδιωτικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα.