Χοακίν Φίνιξ - Ρούνι Μάρα: Εναλλακτικό love story με «Τζόκερ» και «Μαγδαληνή»
18.02.2020
20:14
Τους ένωσε η «Μαρία Μαγδαληνή», αλλά το αέρινο «Κορίτσι με το τατουάζ», με τις δαντέλες, τα sneakers και τις οικολογικές ανησυχίες, τον είχε ξεμυαλίσει από πιο παλιά - Με σκοτεινό παρελθόν μα φωτεινό μέλλον, οι δύο ταλαντούχοι καλλιτέχνες προχωράνε κόντρα στο χολιγουντιανό lifestyle και γίνονται viral
Εντονες κοινωνικές ανησυχίες, ίδια T-shirts, παρόμοια all stars, αγάπη για την οικολογία, τα απροστάτευτα ζώα και το εναλλακτικό σινεμά είναι μερικά μόνο από τα κοινά σημεία που μοιράζονται ο Χοακίν Φίνιξ και η Ρούνι Μάρα, οι οποίοι είναι ολοφάνερο ότι διάγουν την καλύτερη περίοδο της ζωής τους: με το Οσκαρ να φιγουράρει ανάμεσά τους, πανέμορφοι και περιχαρείς, βρέθηκαν να ποζάρουν λίγο μετά την απονομή στους μέχρι πρότινος μισητούς φωτογράφους τρώγοντας τα vegan burgers τους και βάζοντας φωτιά στα social media του πλανήτη. Ισως να μην υπήρχε και άλλος τρόπος για ένα ζευγάρι που δεν θέλησε ποτέ να ακολουθήσει τη νόρμα από το να προμοτάρει με αυτό τον τρόπο μια πορεία τριών χρόνων κοινής συμπόρευσης.
Αστραφτεροί και με την ευαισθησία που προτάσσει ο ρόλος τους, πάντοτε στο επίκεντρο της προσοχής αλλά ταυτόχρονα εκτός συστήματος, έχουν καταφέρει να βρίσκονται πλέον στην πρώτη γραμμή με τον δικό τους τρόπο. Χωρίς να χρησιμοποιούν τα γνωστά όπλα της χολιγουντιανής βιομηχανίας -παπαράτσι, στημένες δηλώσεις, πάρτυ-, η Ρούνι Μάρα και ο Χοακίν Φίνιξ είναι το πιο κουλ ζευγάρι που έχει να επιδείξει το σκληρό σύστημα του Χόλιγουντ.
Οταν ο Χοακίν πρωτογνώρισε τη Ρούνι, μια νεαρή ενζενί με αγγελικό πρόσωπο που δεν είχε ακόμα διακριθεί στους δύσκολους ρόλους, ήταν στα πλατό της ταινίας «Her». Εκείνος είχε πάντα τη φήμη του δύσκολου και απροσάρμοστου, κάτι που δικαιολογεί και την πρόσφατη ομιλία του στα Οσκαρ όπου παραδέχθηκε: «Ημουν κάθαρμα σε όλη μου τη ζωή, ήμουν εγωιστής. Υπήρξα σκληρός, μερικές φορές δύσκολος στη συνεργασία και είμαι ευγνώμων που τόσοι εδώ μέσα μου έδωσαν μια δεύτερη ευκαιρία».
Παρά το ταλέντο του, λίγοι σκηνοθέτες δέχονταν να συνεργαστούν μαζί του γνωρίζοντας ότι μπορεί να τα τινάξει όλα στον αέρα ή να παρατήσει το γύρισμα στη μέση εξαιτίας της δυσκολίας που είχε να επικοινωνήσει με τους συναδέλφους του. Ωστόσο, ο σκηνοθέτης Σπάικ Τζονζ δεν μπορούσε να φανταστεί άλλον πέρα από τον Χοακίν για τον ρόλο του παρανοϊκού Θίοντορ Τουόμπλι στο «Her», ενός άνδρα που εξαιτίας μιας ερωτικής απογοήτευσης αρνιόταν να βγαίνει με γυναίκες και ξαφνικά ερωτεύτηκε τη φωνή ενός ηλεκτρονικού υπολογιστή - μια μεταμοντέρνα εκδοχή του «Electric Dreams»! Συμπρωταγωνίστρια του Φίνιξ στην ταινία ήταν η Σκάρλετ Γιόχανσον, ενώ για τον δεύτερο ρόλο αρχικά είχε επιλεγεί η Κάρεϊ Μάλιγκαν, η οποία λόγω φόρτου εργασίας αποσύρθηκε τελευταία στιγμή από τη διανομή. Τη θέση της πήρε έτσι η Ρούνι Μάρα, μια επιλογή που φάνηκε να είναι μοιραία και για τους δύο. Ηταν ίσως η μόνη από το καστ με την οποία ο Χοακίν Φίνιξ μπορούσε να μιλήσει στα διαλείμματα και ίσως η μόνη με την οποία ενδιαφέρθηκε να ανταλλάξει μηνύματα στο κινητό. Εκ των υστέρων, ο ίδιος θα ομολογήσει σε συνέντευξή του στο «Vanity Fair» πως είχε καταλάβει ότι σήμαινε κάτι για εκείνον όταν βρέθηκε να αναζητεί τις συνεντεύξεις της και το βιογραφικό της στο Ιντερνετ. «Ηταν η πρώτη φορά στη ζωή μου που αναζήτησα γυναικείο όνομα στο Διαδίκτυο. Δεν μου είχε συμβεί προηγουμένως», θα πει με ειλικρίνεια. Βέβαια, έχοντας την αίσθηση πως λόγω της κακής του φήμης και της προβληματικής συμπεριφοράς του ήταν μάλλον αντιπαθής σε ευγενικά κορίτσια, δεν προσπάθησε να την προσεγγίσει περισσότερο. Ωστόσο, χρειάστηκε να περάσουν τέσσερα χρόνια για να ξαναβρεθούν οι δύο πρωταγωνιστές μαζί στο πλατό αλλά και στη ζωή.
Αυτή τη φορά ο Θεός έβαλε κυριολεκτικά το χέρι του, αφού το ζευγάρι έμελλε να ξανασυναντηθεί στα γυρίσματα της ταινίας «Μαρία Μαγδαληνή». Στην ιδιότυπη αυτή βιογραφία της χαρισματικής γυναίκας που η σκηνοθεσία την ήθελε μία από τις πρώτες φεμινίστριες στην Ιστορία, καθώς ήταν εκείνη που εναντιωνόταν στις παραδοσιακές αξίες της κατακτημένης από τους Ρωμαίους Ιουδαίας, η Ρούνι Μάρα θα αναλάμβανε τον πρωταγωνιστικό ρόλο της Μαγδαληνής και ο Χοακίν του Ιησού! Στον δρόμο που χάραξε ο Χοακίν-Ιησούς και η Ρούνι ως Μαγδαληνή η κοινή τους συνύπαρξη δεν ήταν μόνο μοιραία αλλά και ευλογημένη: πιστή του ακόλουθος, πρωτοπόρος, αλλά και αντισυμβατική εκείνη, οραματιστής αλλά και παντοδύναμος εκείνος. Βασικό μήνυμα της ταινίας, εκτός από την άρση των κανόνων και την πίστη σε κάτι υπερβατικό, φαινόταν να είναι αυτό της αγάπης που όλα τα νικάει και όλα τα ξεπερνά, το οποίο δεν άργησε να φτάσει στους πρωταγωνιστές, που αποφάσισαν σύντομα να το εφαρμόσουν και στην πράξη.
Ηταν επομένως οι υψηλοί συμβολισμοί της ταινίας που έβρισκαν σύμφωνη την πάντοτε ευαίσθητη Ρούνι, η οποία συζητούσε για ώρες τις ιδέες της με τον συμπρωταγωνιστή της Χοακίν· όπως και εκείνος ήταν φανατικά οικολόγος, ζωόφιλη, χορτοφάγος και με έντονο φιλανθρωπικό έργο. Οι κοινές τους ανησυχίες και η στενή τους φιλία δεν άργησε να εξελιχθεί σε δυνατό φλερτ. Ενας παπαράτσο τους απαθανάτισε ενόσω απολάμβαναν το τσιγάρο τους -αμφότεροι τότε καπνιστές οι οποίοι πια έχουν απαρνηθεί την κακή συνήθεια- στο μπαλκόνι ενός ξενοδοχείου όπου διέμεναν για τα γυρίσματα της ταινίας. Και οι δύο όμως αρνιόνταν να παραδεχθούν κάτι πέρα από κοινή συνεργασία και φιλία. Οι φωτογράφοι όμως παραμόνευαν παντού: στα ψώνια, στις βόλτες, σε κοινές συναντήσεις σε κάποιο φιλανθρωπικό έργο, περιπτώσεις που φαίνεται να απηχούν κάτι από τον λόγο του Χοακίν στα Οσκαρ, ο οποίος δεν έχασε την ευκαιρία για να μιλήσει για την καταστροφή της φύσης και τον αφανισμό των ειδών. Γι’ αυτό και δεν απόρησαν πολλοί όταν είδαν το ζευγάρι λίγες ημέρες πριν από την τελετή να στέκεται δίπλα στην Τζέιν Φόντα, στην καθιερωμένη πλέον διαδήλωση που διοργανώνει η ηθοποιός για το περιβάλλον κάθε Παρασκευή, όπως αντίστοιχα δεν είχε παραξενευτεί κανείς όταν μέσα σε λίγους μήνες από τότε που ξεκίνησε η σχέση τους συγκατοίκησαν σε μια εναλλακτική φάρμα γεμάτη φυτά και ζώα. Στο Φεστιβάλ των Καννών, στο πλαίσιο της προώθησης της «Μαρίας Μαγδαληνής», ανάμεσα στους εξωτικούς φοίνικες και τα κόκκινα χαλιά παραδέχτηκαν πως ο έρωτας τους έκανε να χαράξουν κοινή πορεία και να αλλάξουν και προτεραιότητες: ο Χοακίν Φίνιξ έπαψε πια να είναι ο απροσάρμοστος που χανόταν στα ναρκωτικά και τα κρύα αστεία τρολάροντας διαρκώς τους δημοσιογράφους, και η Ρούνι Μάρα άφηνε πια πίσω της την ντροπαλή ξανθιά με το αγγελικό πρόσωπο που έψαχνε να βρει με δυσκολία έναν ρόλο που να της ταιριάζει.
Οικολογία και καράτε
Αστραφτεροί και με την ευαισθησία που προτάσσει ο ρόλος τους, πάντοτε στο επίκεντρο της προσοχής αλλά ταυτόχρονα εκτός συστήματος, έχουν καταφέρει να βρίσκονται πλέον στην πρώτη γραμμή με τον δικό τους τρόπο. Χωρίς να χρησιμοποιούν τα γνωστά όπλα της χολιγουντιανής βιομηχανίας -παπαράτσι, στημένες δηλώσεις, πάρτυ-, η Ρούνι Μάρα και ο Χοακίν Φίνιξ είναι το πιο κουλ ζευγάρι που έχει να επιδείξει το σκληρό σύστημα του Χόλιγουντ.
Οταν ο Χοακίν πρωτογνώρισε τη Ρούνι, μια νεαρή ενζενί με αγγελικό πρόσωπο που δεν είχε ακόμα διακριθεί στους δύσκολους ρόλους, ήταν στα πλατό της ταινίας «Her». Εκείνος είχε πάντα τη φήμη του δύσκολου και απροσάρμοστου, κάτι που δικαιολογεί και την πρόσφατη ομιλία του στα Οσκαρ όπου παραδέχθηκε: «Ημουν κάθαρμα σε όλη μου τη ζωή, ήμουν εγωιστής. Υπήρξα σκληρός, μερικές φορές δύσκολος στη συνεργασία και είμαι ευγνώμων που τόσοι εδώ μέσα μου έδωσαν μια δεύτερη ευκαιρία».
Παρά το ταλέντο του, λίγοι σκηνοθέτες δέχονταν να συνεργαστούν μαζί του γνωρίζοντας ότι μπορεί να τα τινάξει όλα στον αέρα ή να παρατήσει το γύρισμα στη μέση εξαιτίας της δυσκολίας που είχε να επικοινωνήσει με τους συναδέλφους του. Ωστόσο, ο σκηνοθέτης Σπάικ Τζονζ δεν μπορούσε να φανταστεί άλλον πέρα από τον Χοακίν για τον ρόλο του παρανοϊκού Θίοντορ Τουόμπλι στο «Her», ενός άνδρα που εξαιτίας μιας ερωτικής απογοήτευσης αρνιόταν να βγαίνει με γυναίκες και ξαφνικά ερωτεύτηκε τη φωνή ενός ηλεκτρονικού υπολογιστή - μια μεταμοντέρνα εκδοχή του «Electric Dreams»! Συμπρωταγωνίστρια του Φίνιξ στην ταινία ήταν η Σκάρλετ Γιόχανσον, ενώ για τον δεύτερο ρόλο αρχικά είχε επιλεγεί η Κάρεϊ Μάλιγκαν, η οποία λόγω φόρτου εργασίας αποσύρθηκε τελευταία στιγμή από τη διανομή. Τη θέση της πήρε έτσι η Ρούνι Μάρα, μια επιλογή που φάνηκε να είναι μοιραία και για τους δύο. Ηταν ίσως η μόνη από το καστ με την οποία ο Χοακίν Φίνιξ μπορούσε να μιλήσει στα διαλείμματα και ίσως η μόνη με την οποία ενδιαφέρθηκε να ανταλλάξει μηνύματα στο κινητό. Εκ των υστέρων, ο ίδιος θα ομολογήσει σε συνέντευξή του στο «Vanity Fair» πως είχε καταλάβει ότι σήμαινε κάτι για εκείνον όταν βρέθηκε να αναζητεί τις συνεντεύξεις της και το βιογραφικό της στο Ιντερνετ. «Ηταν η πρώτη φορά στη ζωή μου που αναζήτησα γυναικείο όνομα στο Διαδίκτυο. Δεν μου είχε συμβεί προηγουμένως», θα πει με ειλικρίνεια. Βέβαια, έχοντας την αίσθηση πως λόγω της κακής του φήμης και της προβληματικής συμπεριφοράς του ήταν μάλλον αντιπαθής σε ευγενικά κορίτσια, δεν προσπάθησε να την προσεγγίσει περισσότερο. Ωστόσο, χρειάστηκε να περάσουν τέσσερα χρόνια για να ξαναβρεθούν οι δύο πρωταγωνιστές μαζί στο πλατό αλλά και στη ζωή.
Αυτή τη φορά ο Θεός έβαλε κυριολεκτικά το χέρι του, αφού το ζευγάρι έμελλε να ξανασυναντηθεί στα γυρίσματα της ταινίας «Μαρία Μαγδαληνή». Στην ιδιότυπη αυτή βιογραφία της χαρισματικής γυναίκας που η σκηνοθεσία την ήθελε μία από τις πρώτες φεμινίστριες στην Ιστορία, καθώς ήταν εκείνη που εναντιωνόταν στις παραδοσιακές αξίες της κατακτημένης από τους Ρωμαίους Ιουδαίας, η Ρούνι Μάρα θα αναλάμβανε τον πρωταγωνιστικό ρόλο της Μαγδαληνής και ο Χοακίν του Ιησού! Στον δρόμο που χάραξε ο Χοακίν-Ιησούς και η Ρούνι ως Μαγδαληνή η κοινή τους συνύπαρξη δεν ήταν μόνο μοιραία αλλά και ευλογημένη: πιστή του ακόλουθος, πρωτοπόρος, αλλά και αντισυμβατική εκείνη, οραματιστής αλλά και παντοδύναμος εκείνος. Βασικό μήνυμα της ταινίας, εκτός από την άρση των κανόνων και την πίστη σε κάτι υπερβατικό, φαινόταν να είναι αυτό της αγάπης που όλα τα νικάει και όλα τα ξεπερνά, το οποίο δεν άργησε να φτάσει στους πρωταγωνιστές, που αποφάσισαν σύντομα να το εφαρμόσουν και στην πράξη.
Ηταν επομένως οι υψηλοί συμβολισμοί της ταινίας που έβρισκαν σύμφωνη την πάντοτε ευαίσθητη Ρούνι, η οποία συζητούσε για ώρες τις ιδέες της με τον συμπρωταγωνιστή της Χοακίν· όπως και εκείνος ήταν φανατικά οικολόγος, ζωόφιλη, χορτοφάγος και με έντονο φιλανθρωπικό έργο. Οι κοινές τους ανησυχίες και η στενή τους φιλία δεν άργησε να εξελιχθεί σε δυνατό φλερτ. Ενας παπαράτσο τους απαθανάτισε ενόσω απολάμβαναν το τσιγάρο τους -αμφότεροι τότε καπνιστές οι οποίοι πια έχουν απαρνηθεί την κακή συνήθεια- στο μπαλκόνι ενός ξενοδοχείου όπου διέμεναν για τα γυρίσματα της ταινίας. Και οι δύο όμως αρνιόνταν να παραδεχθούν κάτι πέρα από κοινή συνεργασία και φιλία. Οι φωτογράφοι όμως παραμόνευαν παντού: στα ψώνια, στις βόλτες, σε κοινές συναντήσεις σε κάποιο φιλανθρωπικό έργο, περιπτώσεις που φαίνεται να απηχούν κάτι από τον λόγο του Χοακίν στα Οσκαρ, ο οποίος δεν έχασε την ευκαιρία για να μιλήσει για την καταστροφή της φύσης και τον αφανισμό των ειδών. Γι’ αυτό και δεν απόρησαν πολλοί όταν είδαν το ζευγάρι λίγες ημέρες πριν από την τελετή να στέκεται δίπλα στην Τζέιν Φόντα, στην καθιερωμένη πλέον διαδήλωση που διοργανώνει η ηθοποιός για το περιβάλλον κάθε Παρασκευή, όπως αντίστοιχα δεν είχε παραξενευτεί κανείς όταν μέσα σε λίγους μήνες από τότε που ξεκίνησε η σχέση τους συγκατοίκησαν σε μια εναλλακτική φάρμα γεμάτη φυτά και ζώα. Στο Φεστιβάλ των Καννών, στο πλαίσιο της προώθησης της «Μαρίας Μαγδαληνής», ανάμεσα στους εξωτικούς φοίνικες και τα κόκκινα χαλιά παραδέχτηκαν πως ο έρωτας τους έκανε να χαράξουν κοινή πορεία και να αλλάξουν και προτεραιότητες: ο Χοακίν Φίνιξ έπαψε πια να είναι ο απροσάρμοστος που χανόταν στα ναρκωτικά και τα κρύα αστεία τρολάροντας διαρκώς τους δημοσιογράφους, και η Ρούνι Μάρα άφηνε πια πίσω της την ντροπαλή ξανθιά με το αγγελικό πρόσωπο που έψαχνε να βρει με δυσκολία έναν ρόλο που να της ταιριάζει.
Οικολογία και καράτε
Ο Χοακίν και η Ρούνι μπορούν επομένως, μετά από εκείνη την κοινή παραδοχή του έρωτά τους στο Φεστιβάλ των Καννών το 2017, να κυκλοφορούν μαζί στη Χόλιγουντ Μπούλεβαρντ φορώντας T-shirts με οικολογικά μηνύματα, φαρδιά παντελόνια από ύφασμα κάνναβης και κίτρινα sneakers για το καράτε, που είναι η κοινή τους αδυναμία. Εκείνη φροντίζει να αφιερώνει τις περισσότερες ώρες της ημέρας σε φιλανθρωπικές δραστηριότητες, όπως του οργανισμού Faces of Kibera που έχει αναλάβει να προσφέρει τροφή και στέγη σε ορφανά στην Κιμπέρα, σε μια φτωχογειτονιά στο Ναϊρόμπι της Κένυας, όπου είχε ταξιδέψει και η ίδια πριν από πολλά χρόνια. Από το 2006, όταν δήλωσε για πρώτη φορά εθελόντρια, μέχρι σήμερα έχει συμβάλει όχι μόνο στο να μαζευτούν χρήματα, αλλά και να αποκαλυφθεί ο ύποπτος ρόλος των ΜΚΟ που αναπτύσσονται στην περιοχή και δουλεύουν ως κερδοσκοπικές επιχειρήσεις. Μαζί πάντως φροντίζουν τα ζώα που έχουν στη φάρμα τους, μεταξύ των οποίων και ένα πιτ μπουλ με φωτοφοβία (!), τα οποία μάλλον δείχνουν να είναι εξίσου ιδιόρρυθμα με το ζευγάρι: πρώην χρήστης ουσιών και αλκοολικός ο Χοακίν, πρώην καταθλιπτική, εθισμένη στα χάπια η Ρούνι. Η τάση τους προς τα σκοτάδια ωστόσο, την οποία φαίνεται να ξεπερνούν οριστικά, αντισταθμίζεται από το κοινό χιούμορ που συνοδεύει ακόμα και τις δύσκολες ημέρες, όπως εκείνες που πέρασαν στο παρελθόν.
Ο Φίνιξ σε πρόσφατη συνέντευξή του παραδέχτηκε ότι δεν μπορούσε εύκολα να βγει από τη δίνη της θλίψης και του ανοιχτού τραύματος που του είχε προκαλέσει ο θάνατος του αδελφού του, δηλαδή του ταλαντούχου Ρίβερ Φίνιξ, ο οποίος πέθανε στα χέρια του ένα βράδυ του 1993 έξω από το μπαρ του Τζόνι Ντεπ, το περίφημο «Viper Room», από υπερβολική δόση. Ηταν τότε που όλοι πόνταραν στο ταλέντο του αστραφτερού Ρίβερ Φίνιξ και όχι του Χοακίν ύστερα από χρόνια μιας κοινής έως τότε πορείας, καθώς είχαν βρεθεί να συμπρωταγωνιστούν σε κάποιες «άδοξες» κωμικές ταινίες της δεκαετίας του ’90 και να δίνουν κοινές συνεντεύξεις. Ο θόρυβος όμως που ξέσπασε από τον αδόκητο θάνατο του Ρίβερ έκανε τον Χοακίν να απομονωθεί ακόμα περισσότερο, σε μια καταθλιπτική φάση που έμοιαζε πολύ με την περίοδο που περιγράφεται στο «Τζόκερ». Ακόμα και τώρα, ο διάσημος πρωταγωνιστής δυσκολεύεται να μιλήσει για τότε και η φωνή του σπάει κάθε φορά που αναφέρεται στον αδελφό του· δεν είναι τυχαίο ότι επέλεξε έναν δικό του παλιό στίχο για να κλείσει την ομιλία του στα βραβεία Οσκαρ: «Τρέξε προς τη σωτηρία με αγάπη και η ειρήνη θα ακολουθήσει». Εναν στίχο που έγινε viral στα social media διανθίζοντας τις άπειρες φωτογραφίες του οσκαρικού Χοακίν.
Ο μεταξένιος δράκος...
Οχι ότι δεν άξιζε το Οσκαρ για την ερμηνεία του που συγκαταλέγεται πλέον στις καλύτερες στην Ιστορία του κινηματογράφου. Αλλά σε αυτό συνέβαλε και η Ρούνι Μάρα, η οποία του στάθηκε στις δύσκολες ώρες που πέρασε λόγω των απαιτήσεων του ρόλου -έχασε κιλά, ενώ ομολόγησε πως ένιωσε να τρελαίνεται-, αλλά και της απόλυτης αφοσίωσης που απαιτούσε ο Τζόκερ. Η Ρούνι Μάρα στεκόταν επίσης πλάι του στους κοινούς αγώνες, στις ακτιβιστικές πορείες, φροντίζοντας ωστόσο να κρύβει το τεράστιο μονόπετρο που της είχε χαρίσει ως δείγμα αφοσίωσης. Ηταν μια απόδειξη ότι η σχέση είχε μέλλον και ότι ως εκ τούτου μπορούσε να την αποκαλεί «αρραβωνιαστικιά μου» και να τη χαζεύει από μακριά κάθε φορά που εμφανίζονταν μαζί στο κόκκινο χαλί - το είχε κάνει στις Χρυσές Σφαίρες, το επανέλαβε τώρα στα Οσκαρ. Οπως ομολογεί, η Ρούνι ήταν το κορίτσι που περίμενε σε όλη του τη ζωή: αυτή η πανέμορφη, αδύνατη πριγκίπισσα με τα δαντελένια φορέματα και το ζεστό βλέμμα. Οπως είχε πει ο Χοακίν Φίνιξ όταν είχε βραβευτεί παλαιότερα με Χρυσή Σφαίρα: «Ενα τελευταίο πράγμα να πω· κάπου εδώ, δεν ξέρω πού, βρίσκεται ένας κατεργάρικος δράκος, και θέλω να του ξεριζώσω τα φτερά και να τον τυλίξω με μια κουβέρτα και να κοιμηθώ μαζί του για πάντα. Σε αγαπώ. Σε ευχαριστώ». Οταν όλοι ευχαριστούν τη μαμά ή τον μπαμπά τους, ο Τζόκερ βρίσκει τον δικό του ιδιοσυγκρασιακό τρόπο να μιλήσει για όλα όσα τον εμπνέουν.
Και εδώ που τα λέμε, ποια άλλη θα μπορούσε να μοιάζει ταυτόχρονα με την κοιμωμένη του παραμυθιού και με παράξενο δράκο εκτός από τη Ρούνι Μάρα;
Ο Φίνιξ σε πρόσφατη συνέντευξή του παραδέχτηκε ότι δεν μπορούσε εύκολα να βγει από τη δίνη της θλίψης και του ανοιχτού τραύματος που του είχε προκαλέσει ο θάνατος του αδελφού του, δηλαδή του ταλαντούχου Ρίβερ Φίνιξ, ο οποίος πέθανε στα χέρια του ένα βράδυ του 1993 έξω από το μπαρ του Τζόνι Ντεπ, το περίφημο «Viper Room», από υπερβολική δόση. Ηταν τότε που όλοι πόνταραν στο ταλέντο του αστραφτερού Ρίβερ Φίνιξ και όχι του Χοακίν ύστερα από χρόνια μιας κοινής έως τότε πορείας, καθώς είχαν βρεθεί να συμπρωταγωνιστούν σε κάποιες «άδοξες» κωμικές ταινίες της δεκαετίας του ’90 και να δίνουν κοινές συνεντεύξεις. Ο θόρυβος όμως που ξέσπασε από τον αδόκητο θάνατο του Ρίβερ έκανε τον Χοακίν να απομονωθεί ακόμα περισσότερο, σε μια καταθλιπτική φάση που έμοιαζε πολύ με την περίοδο που περιγράφεται στο «Τζόκερ». Ακόμα και τώρα, ο διάσημος πρωταγωνιστής δυσκολεύεται να μιλήσει για τότε και η φωνή του σπάει κάθε φορά που αναφέρεται στον αδελφό του· δεν είναι τυχαίο ότι επέλεξε έναν δικό του παλιό στίχο για να κλείσει την ομιλία του στα βραβεία Οσκαρ: «Τρέξε προς τη σωτηρία με αγάπη και η ειρήνη θα ακολουθήσει». Εναν στίχο που έγινε viral στα social media διανθίζοντας τις άπειρες φωτογραφίες του οσκαρικού Χοακίν.
Ο μεταξένιος δράκος...
Οχι ότι δεν άξιζε το Οσκαρ για την ερμηνεία του που συγκαταλέγεται πλέον στις καλύτερες στην Ιστορία του κινηματογράφου. Αλλά σε αυτό συνέβαλε και η Ρούνι Μάρα, η οποία του στάθηκε στις δύσκολες ώρες που πέρασε λόγω των απαιτήσεων του ρόλου -έχασε κιλά, ενώ ομολόγησε πως ένιωσε να τρελαίνεται-, αλλά και της απόλυτης αφοσίωσης που απαιτούσε ο Τζόκερ. Η Ρούνι Μάρα στεκόταν επίσης πλάι του στους κοινούς αγώνες, στις ακτιβιστικές πορείες, φροντίζοντας ωστόσο να κρύβει το τεράστιο μονόπετρο που της είχε χαρίσει ως δείγμα αφοσίωσης. Ηταν μια απόδειξη ότι η σχέση είχε μέλλον και ότι ως εκ τούτου μπορούσε να την αποκαλεί «αρραβωνιαστικιά μου» και να τη χαζεύει από μακριά κάθε φορά που εμφανίζονταν μαζί στο κόκκινο χαλί - το είχε κάνει στις Χρυσές Σφαίρες, το επανέλαβε τώρα στα Οσκαρ. Οπως ομολογεί, η Ρούνι ήταν το κορίτσι που περίμενε σε όλη του τη ζωή: αυτή η πανέμορφη, αδύνατη πριγκίπισσα με τα δαντελένια φορέματα και το ζεστό βλέμμα. Οπως είχε πει ο Χοακίν Φίνιξ όταν είχε βραβευτεί παλαιότερα με Χρυσή Σφαίρα: «Ενα τελευταίο πράγμα να πω· κάπου εδώ, δεν ξέρω πού, βρίσκεται ένας κατεργάρικος δράκος, και θέλω να του ξεριζώσω τα φτερά και να τον τυλίξω με μια κουβέρτα και να κοιμηθώ μαζί του για πάντα. Σε αγαπώ. Σε ευχαριστώ». Οταν όλοι ευχαριστούν τη μαμά ή τον μπαμπά τους, ο Τζόκερ βρίσκει τον δικό του ιδιοσυγκρασιακό τρόπο να μιλήσει για όλα όσα τον εμπνέουν.
Και εδώ που τα λέμε, ποια άλλη θα μπορούσε να μοιάζει ταυτόχρονα με την κοιμωμένη του παραμυθιού και με παράξενο δράκο εκτός από τη Ρούνι Μάρα;
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr