Πολλά έχουν ακουστεί το τελευταίο διάστημα για τον Σπύρο Παπαδόπουλο και την αμοιβή που μπορεί να πήρε για την διαφήμιση «Μένουμε Σπίτι». Ο ίδιος αποφάσισε να πάρει θέση και να απαντήσει σε όλους εκείνους που τον «κατηγορούν» πως εισέπραξε ένα τεράστιο ποσό για το συγκεκριμένο σποτ.
Με μία ανάρτηση στην προσωπική του σελίδα στο Facebook, λοιπόν, ο Σπύρος Παπαδόπουλος εξήγησε πως την διαφήμιση αυτή την έκανε αφιλοκερδώς.
«Θέλω να ενημερώσω τους φίλους και τους “φίλους”, ότι για το διαφημιστικό σποτάκι για τον κορονοϊό δεν πήρα αμοιβή. Ευχαριστώ. Σπύρος Παπαδόπουλος. Υ.Γ. Δεν ξέρω αν πήρε αμοιβή ο φοβερός πιτσιρικάς που με μιμείται. Να το… ψάξουμε» έγραψε χαρακτηριστικά.
Με καύσιμα τις ιδέες, το πάθος, την πελατοκεντρικότητα και το πνεύμα συνεχούς εξέλιξης, η Revoil γιορτάζει φέτος 30 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην ελληνική αγορά καυσίμων και ατενίζει το μέλλον με αισιοδοξία.
Με τον ιδανικό συνδυασμό ποιότητας και ανθεκτικότητας, η σειρά Färden της Fjällräven είναι φτιαγμένη για να αντέχει, ώστε εμείς να εστιάσουμε σε αυτό που πραγματικά μετρά: την εμπειρία του ταξιδιού