Μένουμε σπίτι, αλλά τι βλέπουμε; - Ποιοι είναι οι κυρίαρχοι της τηλεθέασης
03.04.2020
10:50
To μεταλλαγμένο μιντιακό τοπίο, παρότι συγκεντρώνει πολλούς τηλεθεατές λόγω πανδημίας, χάνει τεράστια ποσά από τη διαφήμιση - Στροφή των νεότερων στα πακέτα ταινιών και σειρών που προσφέρουν οι συνδρομητικές πλατφόρμες
Αν δεν είχε χτυπήσει την πόρτα του κόσμου η συμφορά, σίγουρα θα συζητούσαμε άλλα θέματα. Περισσότερο ανώδυνα, λιγότερο δυσοίωνα και με άλλο προσανατολισμό και περιεχόμενο. Ομως ο κορωνοϊός ήρθε για να αλλάξει τα πάντα, ακόμη και αυτά που θεωρούσαμε πως τίποτα δεν μπορεί να τα αγγίξει. Μέσα στην πανδημία το τηλεοπτικό γυαλί θάμπωσε και ο άλλοτε συναρπαστικός συνωστισμός των γυρισμάτων μεταλλάχθηκε σε σοβαρή απειλή.
Η μηχανή της παραγωγής σχεδόν αδρανοποιήθηκε και επιστρατεύτηκαν έκτακτες λύσεις προκειμένου να καλυφθούν τα κενά στο πρόγραμμα και οι νέες ανάγκες του τηλεοπτικού κοινού, που καθισμένο επί ώρες πλέον σε καναπέδες ανυπομονεί να μάθει όλο και περισσότερα για την επόμενη μέρα αυτής της δύσκολης περιόδου που ακόμη διανύουμε. Στο ενδιάμεσο της ενημέρωσης, λίγες ταινίες και μυθοπλασία σε μικρές και επαναληπτικές δόσεις. Ολα τούμπα. Ολα άλλαξαν και πλέον τίποτα δεν θυμίζει την τηλεόραση που βλέπαμε πριν από μερικές εβδομάδες.
Ακόμη όμως και μέσα σε αυτή τη μεταλλαγμένη τηλεοπτική αρένα υπάρχουν πρόσωπα και εκπομπές που οδηγούν την κούρσα και έχουν κερδίσει τις εντυπώσεις. Κάποιοι είχαν ξεχωρίσει και στην προ COVID-19 τηλεοπτική περίοδο και απλά κράτησαν τις δυνάμεις τους. Κάποιοι επωφελήθηκαν από τη στροφή του ενδιαφέροντος και σε κάποιες περιπτώσεις έκαναν και την έκπληξη.
Ενημέρωση η κυρίαρχη
Εκπομπές και δελτία μονομαχούν με περιεχόμενο που σε ποσοστό 80% είναι αφιερωμένο στην επικαιρότητα γύρω από τον κορωνοϊό. Από Δευτέρα ως Παρασκευή η πρώτη μεγάλη μάχη δίνεται στην πρωινή ζώνη.
Ο Γιώργος Παπαδάκης, από το σπίτι καθώς ανήκει σε ευπαθή ομάδα, συνεχίζει να ηγείται του «Καλημέρα Ελλάδα» και να προηγείται σε τηλεθέαση στο δυναμικό κοινό - και ειδικά στις γυναίκες. Με τη συνδρομή του Νίκου Ρογκάκου και του Παναγιώτη Στάθη έχουν καλύψει όλη τη ζώνη, απουσία του «Πρωινού», και κατακτούν την κορυφή.
Το αίμα τους πίσω πήραν ο Γιάννης Ντσούνος και ο Χρήστος Κούτρας, οι γνωστοί «Αταίριαστοι», οι οποίοι εναλλάξ παρόντες στο πλατό και μέσω Skype βάζουν τα γυαλιά στα ψυχαγωγικά πρωινά, καθώς πλέον το μεγαλύτερο ποσοστό του κοινού στρέφει το βλέμμα στην ενημέρωση. Η εκπομπή προηγείται του ψυχαγωγικού ανταγωνισμού κατά πολλές μονάδες. Η Εύα Αντωνοπούλου κρατάει τα σκήπτρα του μεσημεριού, με το δελτίο-μαγκαζίνο του ΣΚΑΪ να σκαρφαλώνει στην κορυφή και να ενισχύεται ακόμη περισσότερο αυτή την περίοδο. Οι επιδόσεις της τόσο στο σύνολο όσο και στο δυναμικό κοινό φλερτάρουν με το 20% και το 30%, ενώ σπάει καθημερινά το φράγμα του 1 εκατομμυρίου τηλεθεατών.
Κυρίαρχοι των δελτίων ειδήσεων είναι ο Αντώνης Σρόιτερ στον ALPHA και η Σία Κοσιώνη στον ΣΚΑΪ. Είναι τα δύο δελτία τα οποία προβάλλονται με διαφορά ώρας, όμως από την πρώτη μέρα της κρίσης που έχει προκαλέσει ο κορωνοϊός κρατούν τα ηνία και σπάνια πέφτουν κάτω από το 1 εκατομμύριο τηλεθεατές.
Το Σαββατοκύριακο τη σκυτάλη παίρνει ένα ζευγάρι στη ζωή αλλά σε χωριστά εργασιακά στρατόπεδα. Ο Νίκος Μάνεσης με το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» σημειώνει ποσοστά κοντά στο 30% και σαρώνει τα πάντα τις ώρες προβολής της εκπομπής του, η οποία επιμένει ενημερωτικά. Στο OPEN, από νωρίς το πρωί, η Φαίη Μαυραγάνη κάνει τη διαφορά σε έναν σταθμό με μονοψήφιο μέσο όρο. Με την εκπομπή «Τώρα ό,τι συμβαίνει» είναι η εξαίρεση, κατακτώντας με άνεση την πρωτιά και μέσο όρο κοντά στο 18%!
Την έκπληξη έκανε και η ΕΡΤ με την απογευματινή ενημερωτική εκπομπή «COVID-19 - Συνεχής ενημέρωση» και παρουσιάστρια τη Σταυρούλα Χριστοφιλέα και ποσοστά διψήφια, κάτι που δεν βλέπει συχνά το Ραδιομέγαρο. Σε αυτό έχει βοηθήσει και το γεγονός ότι μόνο η ΕΡΤ παρουσιάζει όλη την ενημέρωση που πραγματοποιείται από τους εκπροσώπους των υπουργείων Υγείας και Πολιτικής Προστασίας για τις εξελίξεις στον κορωνοϊό.
Η μηχανή της παραγωγής σχεδόν αδρανοποιήθηκε και επιστρατεύτηκαν έκτακτες λύσεις προκειμένου να καλυφθούν τα κενά στο πρόγραμμα και οι νέες ανάγκες του τηλεοπτικού κοινού, που καθισμένο επί ώρες πλέον σε καναπέδες ανυπομονεί να μάθει όλο και περισσότερα για την επόμενη μέρα αυτής της δύσκολης περιόδου που ακόμη διανύουμε. Στο ενδιάμεσο της ενημέρωσης, λίγες ταινίες και μυθοπλασία σε μικρές και επαναληπτικές δόσεις. Ολα τούμπα. Ολα άλλαξαν και πλέον τίποτα δεν θυμίζει την τηλεόραση που βλέπαμε πριν από μερικές εβδομάδες.
Ακόμη όμως και μέσα σε αυτή τη μεταλλαγμένη τηλεοπτική αρένα υπάρχουν πρόσωπα και εκπομπές που οδηγούν την κούρσα και έχουν κερδίσει τις εντυπώσεις. Κάποιοι είχαν ξεχωρίσει και στην προ COVID-19 τηλεοπτική περίοδο και απλά κράτησαν τις δυνάμεις τους. Κάποιοι επωφελήθηκαν από τη στροφή του ενδιαφέροντος και σε κάποιες περιπτώσεις έκαναν και την έκπληξη.
Ενημέρωση η κυρίαρχη
Εκπομπές και δελτία μονομαχούν με περιεχόμενο που σε ποσοστό 80% είναι αφιερωμένο στην επικαιρότητα γύρω από τον κορωνοϊό. Από Δευτέρα ως Παρασκευή η πρώτη μεγάλη μάχη δίνεται στην πρωινή ζώνη.
Ο Γιώργος Παπαδάκης, από το σπίτι καθώς ανήκει σε ευπαθή ομάδα, συνεχίζει να ηγείται του «Καλημέρα Ελλάδα» και να προηγείται σε τηλεθέαση στο δυναμικό κοινό - και ειδικά στις γυναίκες. Με τη συνδρομή του Νίκου Ρογκάκου και του Παναγιώτη Στάθη έχουν καλύψει όλη τη ζώνη, απουσία του «Πρωινού», και κατακτούν την κορυφή.
Το αίμα τους πίσω πήραν ο Γιάννης Ντσούνος και ο Χρήστος Κούτρας, οι γνωστοί «Αταίριαστοι», οι οποίοι εναλλάξ παρόντες στο πλατό και μέσω Skype βάζουν τα γυαλιά στα ψυχαγωγικά πρωινά, καθώς πλέον το μεγαλύτερο ποσοστό του κοινού στρέφει το βλέμμα στην ενημέρωση. Η εκπομπή προηγείται του ψυχαγωγικού ανταγωνισμού κατά πολλές μονάδες. Η Εύα Αντωνοπούλου κρατάει τα σκήπτρα του μεσημεριού, με το δελτίο-μαγκαζίνο του ΣΚΑΪ να σκαρφαλώνει στην κορυφή και να ενισχύεται ακόμη περισσότερο αυτή την περίοδο. Οι επιδόσεις της τόσο στο σύνολο όσο και στο δυναμικό κοινό φλερτάρουν με το 20% και το 30%, ενώ σπάει καθημερινά το φράγμα του 1 εκατομμυρίου τηλεθεατών.
Κυρίαρχοι των δελτίων ειδήσεων είναι ο Αντώνης Σρόιτερ στον ALPHA και η Σία Κοσιώνη στον ΣΚΑΪ. Είναι τα δύο δελτία τα οποία προβάλλονται με διαφορά ώρας, όμως από την πρώτη μέρα της κρίσης που έχει προκαλέσει ο κορωνοϊός κρατούν τα ηνία και σπάνια πέφτουν κάτω από το 1 εκατομμύριο τηλεθεατές.
Το Σαββατοκύριακο τη σκυτάλη παίρνει ένα ζευγάρι στη ζωή αλλά σε χωριστά εργασιακά στρατόπεδα. Ο Νίκος Μάνεσης με το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» σημειώνει ποσοστά κοντά στο 30% και σαρώνει τα πάντα τις ώρες προβολής της εκπομπής του, η οποία επιμένει ενημερωτικά. Στο OPEN, από νωρίς το πρωί, η Φαίη Μαυραγάνη κάνει τη διαφορά σε έναν σταθμό με μονοψήφιο μέσο όρο. Με την εκπομπή «Τώρα ό,τι συμβαίνει» είναι η εξαίρεση, κατακτώντας με άνεση την πρωτιά και μέσο όρο κοντά στο 18%!
Την έκπληξη έκανε και η ΕΡΤ με την απογευματινή ενημερωτική εκπομπή «COVID-19 - Συνεχής ενημέρωση» και παρουσιάστρια τη Σταυρούλα Χριστοφιλέα και ποσοστά διψήφια, κάτι που δεν βλέπει συχνά το Ραδιομέγαρο. Σε αυτό έχει βοηθήσει και το γεγονός ότι μόνο η ΕΡΤ παρουσιάζει όλη την ενημέρωση που πραγματοποιείται από τους εκπροσώπους των υπουργείων Υγείας και Πολιτικής Προστασίας για τις εξελίξεις στον κορωνοϊό.
Στο MEGA σταθερά διψήφιες είναι οι επιδόσεις της εκπομπής «Live news» με τον Νίκο Ευαγγελάτο, ο οποίος σημειώνει την υψηλότερη τηλεθέαση στην ενημέρωση του σταθμού.
Ψυχαγωγία με το στανιό
Μία εξαίρεση σώζει τη χαμένη τιμή της ψυχαγωγίας. Και αυτή λέγεται «MasterChef» (STAR). Εδώ τα μεγέθη δεν άλλαξαν από το πρόσφατο παρελθόν. Αντιθέτως, ενισχύθηκαν απουσία του ανταγωνισμού και ο μέσος όρος των τηλεθεατών που παρακολουθούν από Δευτέρα ως Τετάρτη τους τρεις κριτές και τους μαθητευόμενους σεφ αγγίζει τα 2 εκατομμύρια. Οι Λεωνίδας Κουτσόπουλος, Σωτήρης Κοντιζάς και Πάνος Ιωαννίδης είναι οι απόλυτοι κυρίαρχοι του prime time και πλέον τίποτα δεν τους σταματά, καθώς είχαν πραγματοποιήσει ήδη τα γυρίσματα, πολύ πριν ξεσπάσουν τα απαγορευτικά μέτρα λόγω κορωνοϊού.
Το μεσημέρι πλέον άλλαξε δραματικά αφού η εκπομπή του Νίκου Μουτσινά προβάλλεται σε επανάληψη και αυτό έχει ως αποτέλεσμα την ενίσχυση του ούτως η άλλως πρωτοπόρου «Shopping Star», με τη Βίκυ Καγιά να δασκαλεύει shoppers και να σημειώνει περίπου 20% στην επανάληψη.
Σε απόσταση αναπνοής και η Ζέτα Μακρυπούλια με το «Ρουκ Ζουκ» σε επανάληψη. Ο κόσμος θέλει αυτή την ψυχαγωγία, η οποία ανώδυνα αλλά όχι προσβλητικά θα του πάρει λίγο τη σκέψη από τις δυσάρεστες ειδήσεις. Το παιχνίδι του ΑΝΤ1 ανήκει σε αυτή την κατηγορία και αποδεικνύει ότι στις απλές συνταγές με έντονη την παιδικότητα βρίσκεται πολλές φορές το «φάρμακο».
Ακολουθώντας παρόμοιο κανόνα και ο Πέτρος Πολυχρονίδης με τον «Τροχό της τύχης» στο STAR, είναι πρώτος με διαφορά, προκαλώντας τους τηλεθεατές να βρουν τη λέξη. Απλά, ανώδυνα και με τις σωστές δόσεις χιούμορ.
Αυτό που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, όμως, είναι η ελληνική μυθοπλασία. Σε ό,τι αφορά τις δραματικές σειρές, οι «Οκτώ λέξεις» (ΣΚΑΪ) του Ανδρέα Γεωργίου αξιοποιούν τα «φρέσκα» επεισόδια και καταφέρνουν να σκαρφαλώσουν άνετα στην κορυφή με συνολικό κοινό κοντά στο 1,2 εκατομμύρια τηλεθεατές.
Στην αρένα της κωμωδίας δεν υπάρχει σειρά η οποία να προβάλλει στην παρούσα φάση νέα επεισόδια, με αποτέλεσμα η μάχη να δίνεται με τις επαναλήψεις. Πρώτος είναι ο Χάρης Ρώμας με το «Καφέ της Χαράς» στον ΑΝΤ1 και κοντά στους 800.000 τηλεθεατές. Ακολουθεί ο Γιώργος Καπουτζίδης με το «Παρά πέντε» στο MEGA με διαφορά περίπου 50.000 χιλιάδων τηλεθεατών από τον πρώτο, αλλά και το «50 -50» στην πολλοστή επανάληψή του. Στην πρώτη πεντάδα φιγουράρει και το «Σόι σου» στον ALPHA. Αμιγώς οικογενειακές σειρές με αναφορές και στο παιδικό κοινό, το οποίο έχει αυξηθεί πάρα πολύ λόγω μη λειτουργίας των σχολείων. Πολύ καλά πηγαίνει και η επανάληψη του «Ντόλτσε Βίτα» στο MEGA. Αξίζει να σημειωθεί ότι τις επόμενες ημέρες επιστρέφουν και οι «Δύο Ξένοι».
Αυτά είναι τα πρόσωπα τα οποία μέχρι στιγμής κάνουν πρωταθλητισμό στον αποδεκατισμένο τηλεοπτικό στίβο. Φυσικά δεν λείπουν και οι εκπλήξεις, οι οποίες δεν σχετίζονται με τα πρόσωπα. Για παράδειγμα, κάθε φορά που ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης κάνει διάγγελμα, πρώτη με διαφορά αναδεικνύεται η ΕΡΤ, και μάλιστα με αριθμό τηλεθεατών πάνω από το ένα εκατομμύριο και παρότι το διάγγελμα προβάλλεται από όλα τα κανάλια.
Αξιοσημείωτο επίσης είναι το γεγονός ότι οι πρωινές ψυχαγωγικές εκπομπές δεν τραβάνε στον πίνακα τηλεθέασης. Ακόμη και τα σόου αποδυναμώνονται, όπως και οι επαναλήψεις των δραματικών σειρών, που φλερτάρουν επίμονα με μονοψήφιες επιδόσεις.
Τέλος, αν κάποιος μελετήσει με προσοχή τα στοιχεία της Nielsen, θα διαπιστώσει ότι στην κατηγορία «Others», που ουσιαστικά συνιστά τη δεξαμενή των τηλεθεατών που παρακολουθούν τα κανάλια των οποίων η τηλεθέαση δεν μετράται, όπως τα συνδρομητικά, το ποσοστό, ειδικά σε ό,τι αφορά το δυναμικό κοινό, είναι κοντά στο 30%. Αυτό σημαίνει ότι στην παρούσα φάση η επιλογή των νεότερων στον τομέα της ψυχαγωγίας είναι τα πακέτα ταινιών και σειρών που προσφέρουν οι συνδρομητικές πλατφόρμες.
Ειδήσεις σήμερα:
Κορωνοϊός: Ραγδαία η εξάπλωση σε δομές κλειστών πληθυσμών και πλοία, αλλά υπήρχε εξαρχής σχέδιο
Γκάλοπ - Κορωνοϊός: Καθολική αποδοχή κυβερνητικών μέτρων και προσώπων δείχνουν οι δημοσκοπήσεις
Κορωνοϊός-πλοίο «Ελεύθεριος Βενιζέλος»: Αγωνία για την υγειονομική «βόμβα» μετά τα 119 θετικά κρούσματα
Ψυχαγωγία με το στανιό
Μία εξαίρεση σώζει τη χαμένη τιμή της ψυχαγωγίας. Και αυτή λέγεται «MasterChef» (STAR). Εδώ τα μεγέθη δεν άλλαξαν από το πρόσφατο παρελθόν. Αντιθέτως, ενισχύθηκαν απουσία του ανταγωνισμού και ο μέσος όρος των τηλεθεατών που παρακολουθούν από Δευτέρα ως Τετάρτη τους τρεις κριτές και τους μαθητευόμενους σεφ αγγίζει τα 2 εκατομμύρια. Οι Λεωνίδας Κουτσόπουλος, Σωτήρης Κοντιζάς και Πάνος Ιωαννίδης είναι οι απόλυτοι κυρίαρχοι του prime time και πλέον τίποτα δεν τους σταματά, καθώς είχαν πραγματοποιήσει ήδη τα γυρίσματα, πολύ πριν ξεσπάσουν τα απαγορευτικά μέτρα λόγω κορωνοϊού.
Το μεσημέρι πλέον άλλαξε δραματικά αφού η εκπομπή του Νίκου Μουτσινά προβάλλεται σε επανάληψη και αυτό έχει ως αποτέλεσμα την ενίσχυση του ούτως η άλλως πρωτοπόρου «Shopping Star», με τη Βίκυ Καγιά να δασκαλεύει shoppers και να σημειώνει περίπου 20% στην επανάληψη.
Σε απόσταση αναπνοής και η Ζέτα Μακρυπούλια με το «Ρουκ Ζουκ» σε επανάληψη. Ο κόσμος θέλει αυτή την ψυχαγωγία, η οποία ανώδυνα αλλά όχι προσβλητικά θα του πάρει λίγο τη σκέψη από τις δυσάρεστες ειδήσεις. Το παιχνίδι του ΑΝΤ1 ανήκει σε αυτή την κατηγορία και αποδεικνύει ότι στις απλές συνταγές με έντονη την παιδικότητα βρίσκεται πολλές φορές το «φάρμακο».
Ακολουθώντας παρόμοιο κανόνα και ο Πέτρος Πολυχρονίδης με τον «Τροχό της τύχης» στο STAR, είναι πρώτος με διαφορά, προκαλώντας τους τηλεθεατές να βρουν τη λέξη. Απλά, ανώδυνα και με τις σωστές δόσεις χιούμορ.
Αυτό που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, όμως, είναι η ελληνική μυθοπλασία. Σε ό,τι αφορά τις δραματικές σειρές, οι «Οκτώ λέξεις» (ΣΚΑΪ) του Ανδρέα Γεωργίου αξιοποιούν τα «φρέσκα» επεισόδια και καταφέρνουν να σκαρφαλώσουν άνετα στην κορυφή με συνολικό κοινό κοντά στο 1,2 εκατομμύρια τηλεθεατές.
Στην αρένα της κωμωδίας δεν υπάρχει σειρά η οποία να προβάλλει στην παρούσα φάση νέα επεισόδια, με αποτέλεσμα η μάχη να δίνεται με τις επαναλήψεις. Πρώτος είναι ο Χάρης Ρώμας με το «Καφέ της Χαράς» στον ΑΝΤ1 και κοντά στους 800.000 τηλεθεατές. Ακολουθεί ο Γιώργος Καπουτζίδης με το «Παρά πέντε» στο MEGA με διαφορά περίπου 50.000 χιλιάδων τηλεθεατών από τον πρώτο, αλλά και το «50 -50» στην πολλοστή επανάληψή του. Στην πρώτη πεντάδα φιγουράρει και το «Σόι σου» στον ALPHA. Αμιγώς οικογενειακές σειρές με αναφορές και στο παιδικό κοινό, το οποίο έχει αυξηθεί πάρα πολύ λόγω μη λειτουργίας των σχολείων. Πολύ καλά πηγαίνει και η επανάληψη του «Ντόλτσε Βίτα» στο MEGA. Αξίζει να σημειωθεί ότι τις επόμενες ημέρες επιστρέφουν και οι «Δύο Ξένοι».
Αυτά είναι τα πρόσωπα τα οποία μέχρι στιγμής κάνουν πρωταθλητισμό στον αποδεκατισμένο τηλεοπτικό στίβο. Φυσικά δεν λείπουν και οι εκπλήξεις, οι οποίες δεν σχετίζονται με τα πρόσωπα. Για παράδειγμα, κάθε φορά που ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης κάνει διάγγελμα, πρώτη με διαφορά αναδεικνύεται η ΕΡΤ, και μάλιστα με αριθμό τηλεθεατών πάνω από το ένα εκατομμύριο και παρότι το διάγγελμα προβάλλεται από όλα τα κανάλια.
Αξιοσημείωτο επίσης είναι το γεγονός ότι οι πρωινές ψυχαγωγικές εκπομπές δεν τραβάνε στον πίνακα τηλεθέασης. Ακόμη και τα σόου αποδυναμώνονται, όπως και οι επαναλήψεις των δραματικών σειρών, που φλερτάρουν επίμονα με μονοψήφιες επιδόσεις.
Τέλος, αν κάποιος μελετήσει με προσοχή τα στοιχεία της Nielsen, θα διαπιστώσει ότι στην κατηγορία «Others», που ουσιαστικά συνιστά τη δεξαμενή των τηλεθεατών που παρακολουθούν τα κανάλια των οποίων η τηλεθέαση δεν μετράται, όπως τα συνδρομητικά, το ποσοστό, ειδικά σε ό,τι αφορά το δυναμικό κοινό, είναι κοντά στο 30%. Αυτό σημαίνει ότι στην παρούσα φάση η επιλογή των νεότερων στον τομέα της ψυχαγωγίας είναι τα πακέτα ταινιών και σειρών που προσφέρουν οι συνδρομητικές πλατφόρμες.
Ειδήσεις σήμερα:
Κορωνοϊός: Ραγδαία η εξάπλωση σε δομές κλειστών πληθυσμών και πλοία, αλλά υπήρχε εξαρχής σχέδιο
Γκάλοπ - Κορωνοϊός: Καθολική αποδοχή κυβερνητικών μέτρων και προσώπων δείχνουν οι δημοσκοπήσεις
Κορωνοϊός-πλοίο «Ελεύθεριος Βενιζέλος»: Αγωνία για την υγειονομική «βόμβα» μετά τα 119 θετικά κρούσματα
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr