Ο Πέτρος Γαϊτάνος ξέρει, γιατί έκανε (και φέτος) τη viral διαφήμιση για το Πάσχα
Ο τραγουδιστής εξήγησε ότι πέρυσι προτεραιότητα ήταν το χιούμορ, ενώ φέτος η κοινωνική αλληλεγγύη
Στην εκπομπή «OPEN Ελλάδα» με τον Σπύρο Χαριτάτο και τον Γιώργο Καραμέρο εμφανίστηκε ζωντανά μέσω skype ο Πέτρος Γαϊτάνος ο οποίος αναφέρθηκε στα πρόσφατα διαφημιστικά σποτ για τα καταστήματα Jumbo, όπου πρωταγωνιστεί για δεύτερο συνεχόμενο Πάσχα.
«Δεν έκανα αυτά τα σποτάκια, πέρσι και φέτος, επειδή σκέφτομαι ότι θα υπάρχει κάτι καλό ή κακό σε σχέση με μένα. Το περσινό έγινε γιατί υπήρχε μια διάθεση να κάνουμε κάτι με χιούμορ, το οποίο όμως ήταν και αρκετά προσεγμένο» εξήγησε ο ίδιος.
Και συνέχισε: «Φέτος, όμως, έγινε τελευταία στιγμή λόγω του ότι ήταν κλειστά τα μαγαζιά. Μου ζήτησαν οι άνθρωποι να γίνει ένα σποτάκι που να εκφράζουμε την κοινωνική μας αλληλεγγύη και τη διάθεση να ενταχθούμε σε αυτό που λέει το Μένουμε Σπίτι. Ότι κρατάμε δηλαδή τους κανόνες υγιεινής. Ήταν μια πολύ ωραία ευκαιρία να γίνει αυτό με σκοπό να χαλαρώσει λίγο ο κόσμος. Εκεί δηλαδή που πέφτουν εμπορικές διαφημίσεις να πέφτει και αυτό το σποτάκι που έμμεσα όχι άμεσα, έχει εμπορικό χαρακτήρα και μπορεί λίγο τον κόσμο να τον κάνει να χαμογελάσει και να χαλαρώσει».
Μία σπουδαία διάκριση που το κατατάσσει στα κορυφαία ξενοδοχειακά συγκροτήματα σε παγκόσμια κλίμακα απέσπασε το Nana Princess των Nana Hotels του Ομίλου Εταιρειών Καράτζη καθώς βραβεύτηκε από το TripAdvisor ως μία «Best of the Best» επιλογή.
Πάρο, Μήλο, Μύκονο, Νάξο, Σέριφο, Σίφνο; Όπου και όσο μακριά και αν ταξιδεύεις αυτό το καλοκαίρι, υπάρχει ένας απίστευτα πιο γρήγορος, πιο άνετος και πιο συναρπαστικός τρόπος για τα προσεγγίσεις.