Ο κορωνοϊός «χτύπησε» και τους παπαράτσι - Χάνουν λεφτά λόγω lockdown
19.04.2020
08:28
Τα εισοδήματά τους συρρικνώνονται δραματικά τον τελευταίο μήνα αφού οι σταρς, με ελάχιστες εξαιρέσεις, είναι απομονωμένοι στις βίλες τους
Με τους σταρ απομονωμένους στις βίλες λόγω πανδημίας, οι φωτογράφοι που τους κυνηγούν ζουν δύσκολες στιγμές βλέποντας το τελευταίο μήνα τα εισοδήματά τους να συρρικνώνονται δραματικά.
Σε εκτενές ρεπορτάζ του Vanity Fair γνωστοί για τις επιτυχίες τους στη gossip βιομηχανία του Τύπου, φωτογράφοι διασημοτήτων εκφράζουν την αγωνία τους για το επαγγελματικό τους μέλλον αφού μετά την απειλή του instagram έχουν να αντιμετωπίσουν και εκείνη της απομόνωσης έχοντας πια ελάχιστο υλικό για να πουλήσουν.
Οι φωτογραφίες των σταρ από τις δημόσιες εμφανίσεις τους είναι το ζωτικό στοιχείο της ύλης των tabloid περιοδικών και η κύρια πηγή εσόδων εκατοντάδων επαγγελματιών φωτογράφων που παραμονεύουν κάθε τους κίνηση. Ο τελευταίος μήνας είναι ο χειρότερος στην καριέρα όχι μόνο των φωτογράφων διασημοτήτων αλλά και των φωτογραφικών πρακτορείων γενικότερα εξαιτίας των ακυρώσεων όλων των κοσμικών και καλλιτεχνικών events όπως το Φεστιβάλ των Καννών ή το Met Gala χάρη στα οποία είχαν και λόγο ύπαρξης.
Στη Νέα Υόρκη και στο Λος Αντζελες, που είναι και ο «βιότοπος» των μεγαλύτερων σταρ του πλανήτη άρα και των φωτογράφων που τους ακολουθούν κατά πόδας, ελάχιστοι είναι πια όσοι κυκλοφορούν στους έρημους δρόμους και όσοι κυκλοφορούν είναι για να πάνε βόλτα τα σκυλιά τους ή να ψωνίσουν τα απαραίτητα από το σούπερμαρκετ φορώντας φόρμες και μάσκες. Τα καλυμμένα πρόσωπα των σταρ για λόγους προστασίας αλλά και οι μάλλον βαρετές εμφανίσεις τους με αθλητικές φόρμες και t-shirt δεν θεωρούνται και υλικό πρώτης γραμμής για τα glossy έντυπα που επιδιώκουν είτε πιο λαμπερές εκδοχές τους είτε κάποια είδηση.
Ο μόνος σταρ που εσχάτως φωτογραφίζεται συνεχώς από τους παπαράτσο είναι ο Μπεν Αφλεκ που απαθανατίστηκε στη Σάντα Μόνικα σε τρυφερά στιγμιότυπα με το νέο Bond Girl, την Ανα ντε Αρμας. Η Ντακότα Τζόνσον με τον Κρις Μάρτιν να περπατάνε στο Μαλιμπού, η Τάιρα Μπανκς να κάνει τζόκινγκ στο Λος Αντζελες και η πρώην του Αφλεκ, Τζένιφερ Γκάρνερ να κάνει βόλτα με τη γάτα και τα παιδιά τους είναι από τους ελάχιστους επίσης που προσφέρουν κάποιο υλικό στους παπαράτσο.
Ο φωτογράφος Vicente Cain Rivera ένας από τους πιο «δραστήριους» στην βιομηχανία του θεάματος με άφθονες επιτυχίες στο ενεργητικό του και μόνιμη σκιά διασημοτήτων όπως των Μπίμπερ, Τζένερ/Καρντάσιαν και αδερφών Χαντίντ αναφέρει στο περιοδικό ότι την προηγούμενη χρονιά χάρη στις φωτογραφίες του, κατάφερε να αγοράσει το δικό του σπίτι στο Λος Αντζελες αναφέροντας χαρακτηριστικά την φωτογραφία που έκανε το γύρο του κόσμου με τον Τζάστιν Μπίμπερ να φορά το γούνινο παλτό.
Τα πράγματα όμως τελευταία άλλαξαν δραματικά. «Από 2000 δολάρια που έβγαζα σε ένα μήνα με ελάχιστη δουλειά, έφτασα το Μάρτη να βγάλω μόλις 200», αναφέρει ο Rivera προσθέτοντας ότι η ακύρωση του Met Gala στη Νέα Υόρκη του στέρησε την κύρια ετήσια πηγή εσόδων του. Η καραντίνα και ο φόβος του κορωναϊού ήρθε να προστθεί σε έναν ακόμα μεγάλο πονοκέφαλο για τους φωτογράφους των σταρ, τα social media. Οι διάσημοι που έχουν πια τους δικούς τους προσωπικούς λογαριασμούς στο instagram «κλέβουν» το ψωμί των φωτογράφων αφού γίνονται οι ίδιοι φωτογράφοι του εαυτού τους ανεβάζοντας συνεχώς σέλφι και βίντεο από προσωπικές τους στιγμές ακυρώνοντας έτσι τον λόγο ύπαρξης των επαγγελματιών.
Σε εκτενές ρεπορτάζ του Vanity Fair γνωστοί για τις επιτυχίες τους στη gossip βιομηχανία του Τύπου, φωτογράφοι διασημοτήτων εκφράζουν την αγωνία τους για το επαγγελματικό τους μέλλον αφού μετά την απειλή του instagram έχουν να αντιμετωπίσουν και εκείνη της απομόνωσης έχοντας πια ελάχιστο υλικό για να πουλήσουν.
Οι φωτογραφίες των σταρ από τις δημόσιες εμφανίσεις τους είναι το ζωτικό στοιχείο της ύλης των tabloid περιοδικών και η κύρια πηγή εσόδων εκατοντάδων επαγγελματιών φωτογράφων που παραμονεύουν κάθε τους κίνηση. Ο τελευταίος μήνας είναι ο χειρότερος στην καριέρα όχι μόνο των φωτογράφων διασημοτήτων αλλά και των φωτογραφικών πρακτορείων γενικότερα εξαιτίας των ακυρώσεων όλων των κοσμικών και καλλιτεχνικών events όπως το Φεστιβάλ των Καννών ή το Met Gala χάρη στα οποία είχαν και λόγο ύπαρξης.
Στη Νέα Υόρκη και στο Λος Αντζελες, που είναι και ο «βιότοπος» των μεγαλύτερων σταρ του πλανήτη άρα και των φωτογράφων που τους ακολουθούν κατά πόδας, ελάχιστοι είναι πια όσοι κυκλοφορούν στους έρημους δρόμους και όσοι κυκλοφορούν είναι για να πάνε βόλτα τα σκυλιά τους ή να ψωνίσουν τα απαραίτητα από το σούπερμαρκετ φορώντας φόρμες και μάσκες. Τα καλυμμένα πρόσωπα των σταρ για λόγους προστασίας αλλά και οι μάλλον βαρετές εμφανίσεις τους με αθλητικές φόρμες και t-shirt δεν θεωρούνται και υλικό πρώτης γραμμής για τα glossy έντυπα που επιδιώκουν είτε πιο λαμπερές εκδοχές τους είτε κάποια είδηση.
Ο μόνος σταρ που εσχάτως φωτογραφίζεται συνεχώς από τους παπαράτσο είναι ο Μπεν Αφλεκ που απαθανατίστηκε στη Σάντα Μόνικα σε τρυφερά στιγμιότυπα με το νέο Bond Girl, την Ανα ντε Αρμας. Η Ντακότα Τζόνσον με τον Κρις Μάρτιν να περπατάνε στο Μαλιμπού, η Τάιρα Μπανκς να κάνει τζόκινγκ στο Λος Αντζελες και η πρώην του Αφλεκ, Τζένιφερ Γκάρνερ να κάνει βόλτα με τη γάτα και τα παιδιά τους είναι από τους ελάχιστους επίσης που προσφέρουν κάποιο υλικό στους παπαράτσο.
Ο φωτογράφος Vicente Cain Rivera ένας από τους πιο «δραστήριους» στην βιομηχανία του θεάματος με άφθονες επιτυχίες στο ενεργητικό του και μόνιμη σκιά διασημοτήτων όπως των Μπίμπερ, Τζένερ/Καρντάσιαν και αδερφών Χαντίντ αναφέρει στο περιοδικό ότι την προηγούμενη χρονιά χάρη στις φωτογραφίες του, κατάφερε να αγοράσει το δικό του σπίτι στο Λος Αντζελες αναφέροντας χαρακτηριστικά την φωτογραφία που έκανε το γύρο του κόσμου με τον Τζάστιν Μπίμπερ να φορά το γούνινο παλτό.
Τα πράγματα όμως τελευταία άλλαξαν δραματικά. «Από 2000 δολάρια που έβγαζα σε ένα μήνα με ελάχιστη δουλειά, έφτασα το Μάρτη να βγάλω μόλις 200», αναφέρει ο Rivera προσθέτοντας ότι η ακύρωση του Met Gala στη Νέα Υόρκη του στέρησε την κύρια ετήσια πηγή εσόδων του. Η καραντίνα και ο φόβος του κορωναϊού ήρθε να προστθεί σε έναν ακόμα μεγάλο πονοκέφαλο για τους φωτογράφους των σταρ, τα social media. Οι διάσημοι που έχουν πια τους δικούς τους προσωπικούς λογαριασμούς στο instagram «κλέβουν» το ψωμί των φωτογράφων αφού γίνονται οι ίδιοι φωτογράφοι του εαυτού τους ανεβάζοντας συνεχώς σέλφι και βίντεο από προσωπικές τους στιγμές ακυρώνοντας έτσι τον λόγο ύπαρξης των επαγγελματιών.
Οι φωτογραφίες που βλέπει το αναγνωστικό κοινό των εντύπων και των σάιτ από καθημερινές στιγμές των σταρ είναι αποτέλεσμα μεγάλης υπομονής αφού για ένα μόλις κλικ μπορεί να έχουν προηγηθεί δεκάωρες αναμονές από τους φωτογράφους που παραμονεύουν έξω από τα σπίτια και τα διαμερίσματα των σταρ. Πολλά μάλιστα από αυτά τα στιγμιότυπα δεν είναι απαραίτητο ότι θα «χτυπήσουν» και καλή τιμή αφού εξαρτώνται από διάφορους παράγοντες όπως την καθαρότητα της φωτογραφίας αλλά και την είδηση που βγάζει ή δεν βγάζει.
«Συνήθως παράγουμε από 5 έως 7.000 φωτογραφίες το μήνα», αναφέρει ο Randy Bauer, συνιδρυτής του φωτογραφικού πρακτορείου Bauer Griffin, ένα από τα πιο γνωστά στο Λος Αντζελες. «Τώρα το πολύ να φτάσουμε στις 500 φωτογραφίες», καταλήγει. Πολλοί φωτογράφοι μάλιστα που μέχρι πρότινος κυνηγούσαν τους celebrities, ελλείψει υλικού έχουν αναγκαστεί να στραφούν σε πιο ειδησεογραφικές φωτογραφίες, τραβώντας στιγμιότυπα καθημερινών ανθρώπων που δίνουν τη μάχη της επιβίωσης σε μία Αμερική που καθημερινά μετρά χιλιάδες νεκρούς αλλά και εκατομμύρια άνεργους λόγω του lockdown. Το αν ένας σταρ είναι ντυμένος με διάσημους οίκους ή με την φόρμα του, είναι προφανώς κάτι που ελάχιστα αυτή τη στιγμή ενδιαφέρει τον μέσο πολίτη που στήνεται έξω από τα τα συσσίτια των κοινωφελών ιδρυμάτων..
Ειδήσεις σήμερα:
Σωτήρης Τσιόδρας: 17 νέα κρούσματα - 2.224 στο σύνολο
Ουγγαρία: Ο Όρμπαν ζήτησε εκκένωση των νοσοκομείων καθώς η χώρα εισέρχεται σε φάση μαζικής μόλυνσης
Αγνώριστος ο Πιρς Μπρόσναν λόγω καραντίνας
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr