«Εxtreme» shows στο Λονδίνο
21.09.2011
08:47
Peter Pilotto, Christopher Kane, Erdem, Burberry Prorsum και Mary Katrantzou παρουσίασαν τις εντυπωσιακές και ανατρεπτικές δημιουργίες τους
Οι νέοι σχεδιαστές προτείνουν κραυγαλέα και διαφορετικά πράγματα στην εβδομάδα μόδας του Λονδίνου. Εν μέσω παγκόσμιας οικονομικής κρίσης το Λονδίνο μάχεται για να μην χάσει την «extreme» θέση του στο στερέωμα των fashion weeks.
Peter Pilotto
Έμπνευση από την Αφρική για τον Pilotto και πολλά τροπικά prints αλλά όχι τα συνηθισμένα. Η δουλειά του σχεδιαστή είναι εντυπωσιακή, και σε ανοδική πορεία.
Τα μπλουζάκια της συλλογής, διάτρητα και κομμένα με laser, έδωσαν ένα πολύ σύγχρονο τόνο στο «έθνικ». Έντονα κόκκινα, τυρκουάζ και λεμονί, βαθιά πορτοκαλί, όλα κολλητά και με έμφαση στη μέση. Η γυναίκα που φοράει Pilotto είναι ατρόμητη, σε απόλυτη συνείδηση για το πόσο θηλυκή είναι, αλλά και λίγο ροκ. Πολύ ενδιαφέρον είχαν και τα παπούτσια του που ξέφυγαν από τους ουδέτερους τόνους που συνηθίσαμε τις τελευταίες εβδομάδες. Δεν υπήρχε ούτε μια παρουσία που να μην μας αρέσει.
Peter Pilotto
Έμπνευση από την Αφρική για τον Pilotto και πολλά τροπικά prints αλλά όχι τα συνηθισμένα. Η δουλειά του σχεδιαστή είναι εντυπωσιακή, και σε ανοδική πορεία.
Τα μπλουζάκια της συλλογής, διάτρητα και κομμένα με laser, έδωσαν ένα πολύ σύγχρονο τόνο στο «έθνικ». Έντονα κόκκινα, τυρκουάζ και λεμονί, βαθιά πορτοκαλί, όλα κολλητά και με έμφαση στη μέση. Η γυναίκα που φοράει Pilotto είναι ατρόμητη, σε απόλυτη συνείδηση για το πόσο θηλυκή είναι, αλλά και λίγο ροκ. Πολύ ενδιαφέρον είχαν και τα παπούτσια του που ξέφυγαν από τους ουδέτερους τόνους που συνηθίσαμε τις τελευταίες εβδομάδες. Δεν υπήρχε ούτε μια παρουσία που να μην μας αρέσει.
Christopher Kane
Μαζί με τον Pilotto, την Erdem και την Κατράντζου ο Kane είναι η περηφάνια του Λονδίνου όσον αφορά τη μόδα. Αγγελικές υπάρξεις, παστέλ μεταλλικά, φλατ παπούτσια (όποιος άλλος και να το έκανε θα ήταν ιεροσυλία) με ασσύμετρα, ανδρόγυνα αθώα κορίτσια με μίνιμαλ makeup και σοβαρά πρόσωπα.
Φορέματα από lurex και απλικαρισμένα λουλούδια, οργάντζες, όλα θύμιζαν κορίτσια του σχολείου, αλλά με μια «γυαλιστερή» πατίνα. Μια πολύ αθώα αλλά ταυτόχρονα βαριά συλλογή που συζητήθηκε πολύ στους κύκλους των fashion editors.
Erdem
Ο οίκος Erdem ίσως ευθύνεται αποκλειστικά για την αναβίωση του λεγόμενου «λουλουδιαστού» υφάσματος. Οκ ναι τα 80ς είχαν λουλούδια, αλλά στον Erdem αυτά πάντα μοιάζουν να έχουν βγει από πίνακες του Turner, του Renoir, και φέτος μας θυμίζουν πολύ Monet. Μια εντελώς 50ς συλλογή σε σχέση με τα κοψίματα, πολύ τολμηροί συνδυασμοί διαφορετικών prints. Δαντέλα τόσο ντελικάτη που θύμιζε εσώρουχο, και οργάντζα στο χρώμα του δέρματος. Σύμφωνα με τον οίκο η έμπνευση ήταν η ταινία Bonjour Tristesse της Φρανσουά Σαγκάν (που μεταφέρθηκε και στην μεγάλη οθόνη με τους Ντείβιντ Νίβεν, Ντέμπορα Κερ και Τζιν Σίπμεργκ).
Burberry Prorsum
Πανδαισία prints και ένα από τα πολύ δυνατά show του Λονδίνου ως τώρα. Χρώμα με γεύση 70ς, κοψίματα με γεύση 60ς και φανταστικά αξεσουάρ, ειδικά το καπέλο με την φουντίτσα που ήταν το highlight της παορυσίασης. Μεσάτα σακάκια τονισμένα με λεπτές ζώνες, ταμπά δέρμα, αφρικάνικα μεγάλα Prints, και το μπλε του κοβαλτίου να κυριαρχεί. Ο David Bailey δεν έχει χάσει καθόλου τη φόρα του και την μανία του στην λεπτομέρεια. Δείτε μόνο τα κουμπιά των ρούχων αλλά και απολαύστε την υπέροχη ριγέ ψαροκόκαλο καμπαρντίνα του με την εκπληκτική πλεκτή φαρδιά ζώνη. Το Λονδίνο υποκλίθηκε.
Mary Katrantzou
Το δικό μας κορίτσι έχει γίνει η darling όλων των stars της υφηλίου. Και μετά την εμφάνιση της Keira Knightley στην Βενετία με το φόρεμα της, επικράτησε πανδαιμόνιο σε όλα τα μαγαζιά που φέρνουν Katrantzou. Η συλλογή της ήταν μια ωδή στον αφαιρετικό εξπρεσιονισμό. Κάθε φόρεμα της θύμιζε πίνακα από καλλιτέχνες όπως ο John Hoyland. Και στην Κατράντζου η μέση τονίζεται, και το μήκος παραμένει σεμνό, λίγο πάνω από το γόνατο, εκτός από δύο «μπαλαρινέ» φορέματα που ήταν σούπερ μίνι και θα προτιμηθούν από γυναίκες γαζέλες-δυστυχώς όχι για τις υπόλοιπες κοινές θνητές. Δεν της πέτυχαν τόσο οι «ουρές» που πρόσθεσε σε κάποια φορέματα αλλά της το συγχωρούμε γιατί είναι ακόμα στην αρχή της, τα λάθη επιβάλλονται και άλλωστε έχει ήδη φτάσει πολύ ψηλά.
Μαζί με τον Pilotto, την Erdem και την Κατράντζου ο Kane είναι η περηφάνια του Λονδίνου όσον αφορά τη μόδα. Αγγελικές υπάρξεις, παστέλ μεταλλικά, φλατ παπούτσια (όποιος άλλος και να το έκανε θα ήταν ιεροσυλία) με ασσύμετρα, ανδρόγυνα αθώα κορίτσια με μίνιμαλ makeup και σοβαρά πρόσωπα.
Φορέματα από lurex και απλικαρισμένα λουλούδια, οργάντζες, όλα θύμιζαν κορίτσια του σχολείου, αλλά με μια «γυαλιστερή» πατίνα. Μια πολύ αθώα αλλά ταυτόχρονα βαριά συλλογή που συζητήθηκε πολύ στους κύκλους των fashion editors.
Erdem
Ο οίκος Erdem ίσως ευθύνεται αποκλειστικά για την αναβίωση του λεγόμενου «λουλουδιαστού» υφάσματος. Οκ ναι τα 80ς είχαν λουλούδια, αλλά στον Erdem αυτά πάντα μοιάζουν να έχουν βγει από πίνακες του Turner, του Renoir, και φέτος μας θυμίζουν πολύ Monet. Μια εντελώς 50ς συλλογή σε σχέση με τα κοψίματα, πολύ τολμηροί συνδυασμοί διαφορετικών prints. Δαντέλα τόσο ντελικάτη που θύμιζε εσώρουχο, και οργάντζα στο χρώμα του δέρματος. Σύμφωνα με τον οίκο η έμπνευση ήταν η ταινία Bonjour Tristesse της Φρανσουά Σαγκάν (που μεταφέρθηκε και στην μεγάλη οθόνη με τους Ντείβιντ Νίβεν, Ντέμπορα Κερ και Τζιν Σίπμεργκ).
Burberry Prorsum
Πανδαισία prints και ένα από τα πολύ δυνατά show του Λονδίνου ως τώρα. Χρώμα με γεύση 70ς, κοψίματα με γεύση 60ς και φανταστικά αξεσουάρ, ειδικά το καπέλο με την φουντίτσα που ήταν το highlight της παορυσίασης. Μεσάτα σακάκια τονισμένα με λεπτές ζώνες, ταμπά δέρμα, αφρικάνικα μεγάλα Prints, και το μπλε του κοβαλτίου να κυριαρχεί. Ο David Bailey δεν έχει χάσει καθόλου τη φόρα του και την μανία του στην λεπτομέρεια. Δείτε μόνο τα κουμπιά των ρούχων αλλά και απολαύστε την υπέροχη ριγέ ψαροκόκαλο καμπαρντίνα του με την εκπληκτική πλεκτή φαρδιά ζώνη. Το Λονδίνο υποκλίθηκε.
Mary Katrantzou
Το δικό μας κορίτσι έχει γίνει η darling όλων των stars της υφηλίου. Και μετά την εμφάνιση της Keira Knightley στην Βενετία με το φόρεμα της, επικράτησε πανδαιμόνιο σε όλα τα μαγαζιά που φέρνουν Katrantzou. Η συλλογή της ήταν μια ωδή στον αφαιρετικό εξπρεσιονισμό. Κάθε φόρεμα της θύμιζε πίνακα από καλλιτέχνες όπως ο John Hoyland. Και στην Κατράντζου η μέση τονίζεται, και το μήκος παραμένει σεμνό, λίγο πάνω από το γόνατο, εκτός από δύο «μπαλαρινέ» φορέματα που ήταν σούπερ μίνι και θα προτιμηθούν από γυναίκες γαζέλες-δυστυχώς όχι για τις υπόλοιπες κοινές θνητές. Δεν της πέτυχαν τόσο οι «ουρές» που πρόσθεσε σε κάποια φορέματα αλλά της το συγχωρούμε γιατί είναι ακόμα στην αρχή της, τα λάθη επιβάλλονται και άλλωστε έχει ήδη φτάσει πολύ ψηλά.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr