«Κοινοπραξιακή» τρικλοποδιά στην κυβέρνηση
01.02.2011
12:49
Το γνώριμο Fair Play φαίνεται να είναι μία άγνωστη έννοια για κάποιες επιχειρήσεις. Μάλιστα η αγνόησή του αυτή τη δύσκολη περίοδο και με την κατακραυγή του κόσμου να λαμβάνει πλέον… κινηματική μορφή, είναι ιδιαίτερα προκλητική ακόμα και για την ίδια την κυβέρνηση.
Ο λόγος για την κίνηση των κοινοπραξιών να αυξήσουν τα διόδια έως και 3,10 ευρώ, τη στιγμή που η κυβέρνηση είναι σε διαπραγμάτευση με τις κοινοπραξίες για να μειωθούν.
Από τις γιορτές μάλιστα η κυβέρνηση έχει εντείνει τις προσπάθειες να βρεθεί μία συμβιβαστική λύση ώστε -με ανταλλάγματα βέβαια- να πέσουν οι τιμές των διοδίων. Μάλιστα το υπουργείο Υποδομών έχει προσλάβει μία εταιρεία συμβούλων, η οποία μέχρι τον Μάρτιο πρέπει να έχει βρει μία συμβιβαστική λύση με τις 19 εταιρείες και τις 26 τράπεζες που συμμετέχουν στις κοινοπραξίες. Αυτές λοιπόν, αγνοώντας παντελώς τόσο την καλή θέληση της κυβέρνησης όσο και το μαζικό κίνημα κατά των διοδίων, ανέβασε τις τιμές, μην περιμένοντας έστω μερικές ημέρες να ολοκληρωθούν οι διαπραγματεύσεις.
Σημειώστε, δε, πως το μεγαλύτερο πρόβλημα με τους οδηγούς που δεν πληρώνουν το έχουν οι ίδιες οι κοινοπραξίες και αυτό γιατί οι τράπεζες, βλέποντας αυτή τη χαώδη κατάσταση, έχουν σταματήσει να χρηματοδοτούν τα έργα.
Αναμφίβολα οι εταιρείες έχουν κάθε δικαίωμα με τις συμβάσεις Σουφλιά να αυξήσουν τα κόμιστρα. Ομως η αδιαφορία τους στο κίνημα εναντίων των διοδίων προκαλεί. Και θα έπρεπε να ξέρουν οι μάνατζερ που διαχειρίζονται αυτές τις εταιρείες ότι η πρόκληση σε αυτή την περίπτωση το μόνο που καταφέρνει είναι να μαζικοποιεί ακόμα περισσότερο και κατά προέκταση να θεριεύει αντιδράσεις, όπως αυτές εκφράζονται με οργανώσεις και κινήματα…
Το γνώριμο Fair Play φαίνεται να είναι μία άγνωστη έννοια για κάποιες επιχειρήσεις. Μάλιστα η αγνόησή του αυτή τη δύσκολη περίοδο και με την κατακραυγή του κόσμου να λαμβάνει πλέον… κινηματική μορφή, είναι ιδιαίτερα προκλητική ακόμα και για την ίδια την κυβέρνηση.
Ο λόγος για την κίνηση των κοινοπραξιών να αυξήσουν τα διόδια έως και 3,10 ευρώ, τη στιγμή που η κυβέρνηση είναι σε διαπραγμάτευση με τις κοινοπραξίες για να μειωθούν.
Από τις γιορτές μάλιστα η κυβέρνηση έχει εντείνει τις προσπάθειες να βρεθεί μία συμβιβαστική λύση ώστε -με ανταλλάγματα βέβαια- να πέσουν οι τιμές των διοδίων. Μάλιστα το υπουργείο Υποδομών έχει προσλάβει μία εταιρεία συμβούλων, η οποία μέχρι τον Μάρτιο πρέπει να έχει βρει μία συμβιβαστική λύση με τις 19 εταιρείες και τις 26 τράπεζες που συμμετέχουν στις κοινοπραξίες. Αυτές λοιπόν, αγνοώντας παντελώς τόσο την καλή θέληση της κυβέρνησης όσο και το μαζικό κίνημα κατά των διοδίων, ανέβασε τις τιμές, μην περιμένοντας έστω μερικές ημέρες να ολοκληρωθούν οι διαπραγματεύσεις.
Σημειώστε, δε, πως το μεγαλύτερο πρόβλημα με τους οδηγούς που δεν πληρώνουν το έχουν οι ίδιες οι κοινοπραξίες και αυτό γιατί οι τράπεζες, βλέποντας αυτή τη χαώδη κατάσταση, έχουν σταματήσει να χρηματοδοτούν τα έργα.
Αναμφίβολα οι εταιρείες έχουν κάθε δικαίωμα με τις συμβάσεις Σουφλιά να αυξήσουν τα κόμιστρα. Ομως η αδιαφορία τους στο κίνημα εναντίων των διοδίων προκαλεί. Και θα έπρεπε να ξέρουν οι μάνατζερ που διαχειρίζονται αυτές τις εταιρείες ότι η πρόκληση σε αυτή την περίπτωση το μόνο που καταφέρνει είναι να μαζικοποιεί ακόμα περισσότερο και κατά προέκταση να θεριεύει αντιδράσεις, όπως αυτές εκφράζονται με οργανώσεις και κινήματα…
Ο λόγος για την κίνηση των κοινοπραξιών να αυξήσουν τα διόδια έως και 3,10 ευρώ, τη στιγμή που η κυβέρνηση είναι σε διαπραγμάτευση με τις κοινοπραξίες για να μειωθούν.
Από τις γιορτές μάλιστα η κυβέρνηση έχει εντείνει τις προσπάθειες να βρεθεί μία συμβιβαστική λύση ώστε -με ανταλλάγματα βέβαια- να πέσουν οι τιμές των διοδίων. Μάλιστα το υπουργείο Υποδομών έχει προσλάβει μία εταιρεία συμβούλων, η οποία μέχρι τον Μάρτιο πρέπει να έχει βρει μία συμβιβαστική λύση με τις 19 εταιρείες και τις 26 τράπεζες που συμμετέχουν στις κοινοπραξίες. Αυτές λοιπόν, αγνοώντας παντελώς τόσο την καλή θέληση της κυβέρνησης όσο και το μαζικό κίνημα κατά των διοδίων, ανέβασε τις τιμές, μην περιμένοντας έστω μερικές ημέρες να ολοκληρωθούν οι διαπραγματεύσεις.
Σημειώστε, δε, πως το μεγαλύτερο πρόβλημα με τους οδηγούς που δεν πληρώνουν το έχουν οι ίδιες οι κοινοπραξίες και αυτό γιατί οι τράπεζες, βλέποντας αυτή τη χαώδη κατάσταση, έχουν σταματήσει να χρηματοδοτούν τα έργα.
Αναμφίβολα οι εταιρείες έχουν κάθε δικαίωμα με τις συμβάσεις Σουφλιά να αυξήσουν τα κόμιστρα. Ομως η αδιαφορία τους στο κίνημα εναντίων των διοδίων προκαλεί. Και θα έπρεπε να ξέρουν οι μάνατζερ που διαχειρίζονται αυτές τις εταιρείες ότι η πρόκληση σε αυτή την περίπτωση το μόνο που καταφέρνει είναι να μαζικοποιεί ακόμα περισσότερο και κατά προέκταση να θεριεύει αντιδράσεις, όπως αυτές εκφράζονται με οργανώσεις και κινήματα…
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr