Το πολλαπλό όφελος από την απόσυρση
21.02.2011
14:24
Ωρες-ώρες θαυμάζω αυτούς που φέρνουν αντίρρηση στα πάντα. Σε όλα προσπαθούν να βρουν ένα αντεπιχείρημα, που όσο ανόητο και να είναι θα το υποστηρίξουν μέχρι τελευταίας ρανίδας του αίματός τους.
Κάποιοι τέτοιοι έχουν εμφανιστεί ξαφνικά, υποστηρίζοντας ότι το μέτρο της απόσυρσης είναι μάταιο, αφού το οικονομικό κίνητρο είναι πολύ μικρό…
Κι όμως, τα οφέλη από το μέτρο, ιδιαίτερα σήμερα, είναι πολλαπλά. Και επειδή εσείς, οι ξερόλες, εστιάζεστε μόνο στα 1.000 και 1.500 ευρώ της έκπτωσης του τέλους ταξινόμησης, να σας το αναλύσουμε:
Εστω ότι κάποιος διαθέτει ένα -για παράδειγμα- VW Passat, 2λιτρο του 1990. Ο συγκεκριμένος άνθρωπος έχει ένα αυτοκίνητο που καταναλώνει σχεδόν το τριπλάσιο από το νέο Passat, των 1,4 lt. Σε αυτό το ποσό λοιπόν προσθέστε τη συντήρησή του, που αναμφίβολα είναι αυξημένη, αλλά και τα 600 ευρώ που δίνει κάθε χρόνο για τα τέλη κυκλοφορίας, αντί των 138 € που θα έδινε με το νέο Passat λόγω των μειωμένων εκπομπών ρύπων. Σημειώστε ότι όλα αυτά ισχύουν εφόσον τα τέλη κυκλοφορίας παραμείνουν σε αυτά τα επίπεδα, γιατί αν επαληθευτούν οι φήμες περί καθορισμού του ποσού με τις εκπομπές ρύπων και στα παλιά αυτοκίνητα, τότε το χιλιάρικο είναι δεδομένο.
Με λίγα λόγια αν οι… αριθμολάγνοι τα βάλουν κάτω, θα διαπιστώσουν ότι το ποσό που θα δώσουν για την αγορά του νέου αυτοκινήτου θα αποσβεστεί σύντομα, ενώ συνάμα θα διαθέτουν ένα ασφαλέστερο, πολυτελέστερο και καθαρότερο για το περιβάλλον αυτοκίνητο.
Σαφώς λοιπόν και η απόσυρση είναι ευκαιρία γι' αυτόν που θέλει να ανανεώσει το αυτοκίνητό του, έστω και αν τα ποσά έκπτωσης του φόρου δεν είναι και πολύ ελκυστικά. Ωστόσο, το αυξημένο κόστος χρήσης του αυτοκινήτου, όπως έχει διαμορφωθεί σήμερα, μπορεί να μειωθεί είτε με δραστικό περιορισμό των μετακινήσεων είτε με την αντικατάσταση του παλαιού αυτοκινήτου με ένα καινούριο, σύγχρονης τεχνολογίας…
Ωρες-ώρες θαυμάζω αυτούς που φέρνουν αντίρρηση στα πάντα. Σε όλα προσπαθούν να βρουν ένα αντεπιχείρημα, που όσο ανόητο και να είναι θα το υποστηρίξουν μέχρι τελευταίας ρανίδας του αίματός τους.
Κάποιοι τέτοιοι έχουν εμφανιστεί ξαφνικά, υποστηρίζοντας ότι το μέτρο της απόσυρσης είναι μάταιο, αφού το οικονομικό κίνητρο είναι πολύ μικρό…
Κι όμως, τα οφέλη από το μέτρο, ιδιαίτερα σήμερα, είναι πολλαπλά. Και επειδή εσείς, οι ξερόλες, εστιάζεστε μόνο στα 1.000 και 1.500 ευρώ της έκπτωσης του τέλους ταξινόμησης, να σας το αναλύσουμε:
Εστω ότι κάποιος διαθέτει ένα -για παράδειγμα- VW Passat, 2λιτρο του 1990. Ο συγκεκριμένος άνθρωπος έχει ένα αυτοκίνητο που καταναλώνει σχεδόν το τριπλάσιο από το νέο Passat, των 1,4 lt. Σε αυτό το ποσό λοιπόν προσθέστε τη συντήρησή του, που αναμφίβολα είναι αυξημένη, αλλά και τα 600 ευρώ που δίνει κάθε χρόνο για τα τέλη κυκλοφορίας, αντί των 138 € που θα έδινε με το νέο Passat λόγω των μειωμένων εκπομπών ρύπων. Σημειώστε ότι όλα αυτά ισχύουν εφόσον τα τέλη κυκλοφορίας παραμείνουν σε αυτά τα επίπεδα, γιατί αν επαληθευτούν οι φήμες περί καθορισμού του ποσού με τις εκπομπές ρύπων και στα παλιά αυτοκίνητα, τότε το χιλιάρικο είναι δεδομένο.
Με λίγα λόγια αν οι… αριθμολάγνοι τα βάλουν κάτω, θα διαπιστώσουν ότι το ποσό που θα δώσουν για την αγορά του νέου αυτοκινήτου θα αποσβεστεί σύντομα, ενώ συνάμα θα διαθέτουν ένα ασφαλέστερο, πολυτελέστερο και καθαρότερο για το περιβάλλον αυτοκίνητο.
Σαφώς λοιπόν και η απόσυρση είναι ευκαιρία γι' αυτόν που θέλει να ανανεώσει το αυτοκίνητό του, έστω και αν τα ποσά έκπτωσης του φόρου δεν είναι και πολύ ελκυστικά. Ωστόσο, το αυξημένο κόστος χρήσης του αυτοκινήτου, όπως έχει διαμορφωθεί σήμερα, μπορεί να μειωθεί είτε με δραστικό περιορισμό των μετακινήσεων είτε με την αντικατάσταση του παλαιού αυτοκινήτου με ένα καινούριο, σύγχρονης τεχνολογίας…
Κάποιοι τέτοιοι έχουν εμφανιστεί ξαφνικά, υποστηρίζοντας ότι το μέτρο της απόσυρσης είναι μάταιο, αφού το οικονομικό κίνητρο είναι πολύ μικρό…
Κι όμως, τα οφέλη από το μέτρο, ιδιαίτερα σήμερα, είναι πολλαπλά. Και επειδή εσείς, οι ξερόλες, εστιάζεστε μόνο στα 1.000 και 1.500 ευρώ της έκπτωσης του τέλους ταξινόμησης, να σας το αναλύσουμε:
Εστω ότι κάποιος διαθέτει ένα -για παράδειγμα- VW Passat, 2λιτρο του 1990. Ο συγκεκριμένος άνθρωπος έχει ένα αυτοκίνητο που καταναλώνει σχεδόν το τριπλάσιο από το νέο Passat, των 1,4 lt. Σε αυτό το ποσό λοιπόν προσθέστε τη συντήρησή του, που αναμφίβολα είναι αυξημένη, αλλά και τα 600 ευρώ που δίνει κάθε χρόνο για τα τέλη κυκλοφορίας, αντί των 138 € που θα έδινε με το νέο Passat λόγω των μειωμένων εκπομπών ρύπων. Σημειώστε ότι όλα αυτά ισχύουν εφόσον τα τέλη κυκλοφορίας παραμείνουν σε αυτά τα επίπεδα, γιατί αν επαληθευτούν οι φήμες περί καθορισμού του ποσού με τις εκπομπές ρύπων και στα παλιά αυτοκίνητα, τότε το χιλιάρικο είναι δεδομένο.
Με λίγα λόγια αν οι… αριθμολάγνοι τα βάλουν κάτω, θα διαπιστώσουν ότι το ποσό που θα δώσουν για την αγορά του νέου αυτοκινήτου θα αποσβεστεί σύντομα, ενώ συνάμα θα διαθέτουν ένα ασφαλέστερο, πολυτελέστερο και καθαρότερο για το περιβάλλον αυτοκίνητο.
Σαφώς λοιπόν και η απόσυρση είναι ευκαιρία γι' αυτόν που θέλει να ανανεώσει το αυτοκίνητό του, έστω και αν τα ποσά έκπτωσης του φόρου δεν είναι και πολύ ελκυστικά. Ωστόσο, το αυξημένο κόστος χρήσης του αυτοκινήτου, όπως έχει διαμορφωθεί σήμερα, μπορεί να μειωθεί είτε με δραστικό περιορισμό των μετακινήσεων είτε με την αντικατάσταση του παλαιού αυτοκινήτου με ένα καινούριο, σύγχρονης τεχνολογίας…
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr