Γιατί κα Μπιρμπίλη;

Γιατί κα Μπιρμπίλη;

Η κα Μπιρμπίλη λέει όχι στην απόσυρση, τη στιγμή που η χώρα μας έχει τον γηραιότερο στόλο αυτοκινήτων και φορτηγών σε όλη την Ευρώπη. Συγκεκριμένα, στην Ελλάδα, ο μέσος όρος ηλικίας των κυκλοφορούντων αυτοκινήτων είναι 11,7 χρόνια, όταν στην Ευρώπη είναι στα 6,8. Συνολικά κυκλοφορούν 1.800.000 αυτοκίνητα παλιάς τεχνολογίας, κάποια από τα οποία δε διαθέτουν καθόλου καταλύτη, ενώ κάποια άλλα έχουν πρώτης γενιάς καταλύτη και αυτός καταστρεμμένος. Ο χαλασμένος ή ληγμένος καταλύτης, αν ρωτούσε η κα Μπιρμπίλη έναν ειδικό, θα μάθαινε ότι είναι καταστροφικός για το περιβάλλον και επικίνδυνος για την υγεία. Παράλληλα, να ενημερώσουμε την Υπουργό, ότι τα αυτοκίνητα 15ετίας και πάνω εκπέμπουν σχεδόν δεκαπλάσιες ποσότητες ρύπων από τα αντίστοιχου κυβισμού σημερινά, νέας τεχνολογίας, οχήματα.
Πρέπει λοιπόν άμεσα να ξεκινήσει η ανανέωση του στόλου των οχημάτων της χώρας μας και αυτό έχει αποδειχτεί πανευρωπαϊκά ότι μπορεί να γίνει ΜΟΝΟ αφού δοθούν κίνητρα στους κατόχους τους. Όπως και να το κάνουμε η λύση της απόσυρσης είναι η κατάλληλη αυτή την περίοδο, τόσο για το περιβάλλον, όσο και για την ενίσχυση της αγοράς αυτοκινήτων που ήδη προσμετρά 13.000 απολυμένους (στοιχεία από την Ελληνική Στατιστική Αρχή), με χιλιάδες επιχειρήσεις να έχουν βάλει λουκέτο. Καλά είναι τα ποδήλατα, οι περίπατοι, και τα ταχύτατα και ακριβή μέσα μαζικής μεταφοράς κυρία Μπιρμπίλη, αλλά αυτά, σήμερα, δείχνουν πολύ μακρινά. Και το Περιβάλλον σας χρειάζεται τώρα, Υπουργέ Περιβάλλοντος…

Γιατί κα Μπιρμπίλη;
Η κα Μπιρμπίλη λέει όχι στην απόσυρση, τη στιγμή που η χώρα μας έχει τον γηραιότερο στόλο αυτοκινήτων και φορτηγών σε όλη την Ευρώπη. Συγκεκριμένα, στην Ελλάδα, ο μέσος όρος ηλικίας των κυκλοφορούντων αυτοκινήτων είναι 11,7 χρόνια, όταν στην Ευρώπη είναι στα 6,8. Συνολικά κυκλοφορούν 1.800.000 αυτοκίνητα παλιάς τεχνολογίας, κάποια από τα οποία δε διαθέτουν καθόλου καταλύτη, ενώ κάποια άλλα έχουν πρώτης γενιάς καταλύτη και αυτός καταστρεμμένος. Ο χαλασμένος ή ληγμένος καταλύτης, αν ρωτούσε η κα Μπιρμπίλη έναν ειδικό, θα μάθαινε ότι είναι καταστροφικός για το περιβάλλον και επικίνδυνος για την υγεία. Παράλληλα, να ενημερώσουμε την Υπουργό, ότι τα αυτοκίνητα 15ετίας και πάνω εκπέμπουν σχεδόν δεκαπλάσιες ποσότητες ρύπων από τα αντίστοιχου κυβισμού σημερινά, νέας τεχνολογίας, οχήματα.
Πρέπει λοιπόν άμεσα να ξεκινήσει η ανανέωση του στόλου των οχημάτων της χώρας μας και αυτό έχει αποδειχτεί πανευρωπαϊκά ότι μπορεί να γίνει ΜΟΝΟ αφού δοθούν κίνητρα στους κατόχους τους. Όπως και να το κάνουμε η λύση της απόσυρσης είναι η κατάλληλη αυτή την περίοδο, τόσο για το περιβάλλον, όσο και για την ενίσχυση της αγοράς αυτοκινήτων που ήδη προσμετρά 13.000 απολυμένους (στοιχεία από την Ελληνική Στατιστική Αρχή), με χιλιάδες επιχειρήσεις να έχουν βάλει λουκέτο. Καλά είναι τα ποδήλατα, οι περίπατοι, και τα ταχύτατα και ακριβή μέσα μαζικής μεταφοράς κυρία Μπιρμπίλη, αλλά αυτά, σήμερα, δείχνουν πολύ μακρινά. Και το Περιβάλλον σας χρειάζεται τώρα, Υπουργέ Περιβάλλοντος…
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης