Love Island: Eρχεται ριάλιτι με ναυαγούς του έρωτα
14.07.2022
21:37
Το πιο διάσημο reality show στον κόσμο έχει σάρκα, -ενίοτε- σεξ, ίντριγκα, έριδες, εξάρσεις, αλλά μετρά και τέσσερις αυτοκτονίες Βρετανών παικτών
Θα ήταν παραπάνω από αναμενόμενο και σίγουρα λογικό να υποθέσει κανείς πως το κυρίαρχο θέμα συζήτησης τις τελευταίες ημέρες στη Μεγάλη Βρετανία δεν θα ήταν άλλο από την παραίτηση του Μπόρις Τζόνσον και τις εικασίες για τον επόμενο προσωρινά μόνιμο κάτοικο του αριθμού 10 της Ντάουνινγκ Στριτ. Αλλά ας είμαστε στοιχειωδώς σοβαροί. Ποιος αδειάζει να ασχοληθεί με τον έκπτωτο ΜπόΤζο (βλ. το σύνηθες παρατσούκλι που τον ακολουθεί σαν πιστό σκυλί με ευθεία αναφορά στον κλόουν Μπόζο), όταν η 19χρονη Τζέμα Οουεν, φέρελπις αναβάτρια ιππασίας, κόρη του βετεράνου σταρ του ποδοσφαίρου Μάικλ Οουεν και κυρίως πρωταγωνίστρια της όγδοης σεζόν του βρετανικού «Love Island» αναζητά την άδολη, αγνή και αληθινή αγάπη στη μικρή οθόνη;
Εντάξει, για να είμαστε δίκαιοι, χαριτωμένα -αν τα μετρήσει κανείς στην κλίμακα της σκανδαλοθηρίας- ήταν και τα κάθε λογής gates που προκάλεσε ο Βρετανός πρωθυπουργός στη διάρκεια της τρικυμιώδους θητείας του, ωστόσο η νεαρή reality σταρ τον κερδίζει κατά κράτος, αφού, όπως άξια αποδεικνύει τις τελευταίες εβδομάδες, είναι η ίδια ετυμολογία της λέξης σκάνδαλο.
Ο δρόμος για την ανεύρεση της αληθινής αγάπης μοιάζει για εκείνην κακοτράχαλος, αφού μέσα σε μόλις λίγα επεισόδια της πιο επιτυχημένης αλλά και αμφιλεγόμενης reality σειράς πρόλαβε να αλλάξει δύο ερωτικούς συντρόφους. Στο ενδιάμεσο άρπαξε και την ευκαιρία να δείξει πως εκτός από προσόντα στην ιππασία έχει και κλίση στον χορό προσφέροντας ένα οικουμενικά viral πια ερωτικό λίκνισμα, κραδαίνοντας μάλιστα ένα μαστίγιο στον άνδρα που γι’ αυτήν την εβδομάδα προβάλλει ως ιδανικό ταίρι της.
Δεν μπορεί να είναι κανείς βέβαιος αν το ελληνικό κοινό θα αποκτήσει ποτέ την Τζέμα Οουεν που του αξίζει, ωστόσο μέρα με τη μέρα οι πιθανότητες πολλαπλασιάζονται, μια και το «Love Island» οσονούπω θα αποκτήσει και το νοτιοβαλκανικό (βλ. ελληνικό) αδελφάκι του. Ηδη το τρέιλερ για το scouting και την οντισιόν των ιδανικών ανθρώπων που θα μυήσουν το ντόπιο κοινό στα πιο μύχια μυστικά του «νησιού της αγάπης» τρέχει από τον ΣΚΑΪ, ενώ ως επικρατέστερη οικοδέσποινα διαφαίνεται η Ηλιάνα Παπαγεωργίου. Ηταν δίκαιο για την πολυποίκιλη και ανεξάντλητη συλλογή μαγιό που διαθέτει, όπως προσυπογράφουν οι απειράριθμες φωτογραφίες της στο Instagram, και γίνεται πράξη.
Το μαγιό ή, τέλος πάντων, οποιοδήποτε ένδυμα (ή έστω υπόνοια ενδύματος) χρησιμοποιεί ελάχιστα τετραγωνικά μέτρα υφάσματος, αφήνοντας ακάλυπτα αντιστρόφως ανάλογη έκταση ανθρώπινης σάρκας, θεωρείται εκ των ων ουκ άνευ συστατικό της επιτυχίας του reality παιχνιδιού που δημιούργησε ο Ρίτσαρντ Κόουλς για το βρετανικό δίκτυο ITV το 2015 - στην πραγματικότητα επαναλάνσαρε μια αποτυχημένη συνταγή του 2005. Αλλωστε το παιχνίδι είναι τοπογραφικά τοποθετημένο σε εξωτικό νησί - τα γυρίσματα του βρετανικού γίνονται στη Μαγιόρκα, του αμερικανικού στα νησιά Φίτζι, ενώ για το ελληνικό φαίνεται να προκρίνεται η επιλογή της Τενερίφης.
Και τι άλλο να χρειαστεί κανείς στο «νησί της αγάπης» εκτός από τα απολύτως ενδυματολογικά απαραίτητα και βέβαια τη δεδηλωμένη πεποίθηση πως κάπου υπάρχει και αληθινή αγάπη και άδολος έρωτας - και προφανώς οι πιθανότητες να τον καταλάβεις και να τον ξετρυπώσεις πολλαπλασιάζονται αν τον συναντήσεις γυμνό ή έστω ακροθιγώς αδαμιαίο. Σε κάθε περίπτωση, συμφωνεί ή διαφωνεί κανείς με τη φιλοσοφία και την αισθητική του reality που μοιάζει με συνισταμένη δοκιμασμένων σε βαθμό μηρυκασμού τηλεοπτικών συνταγών, αντλώντας στοιχεία εγκλεισμού από το «Big Brother», ερωτικού ενδιαφέροντος από το «The Bachelor» και δοκιμασιών από το «Survivor» ή ίσως και από το «Battle of the Couples» -ναι, εκείνο το κατ’ ευφημισμόν reality show που ούτε ο Παναγιώτης Βασιλάκος θυμάται ότι παρουσίασε-, συγκινεί, ενδιαφέρει και ερεθίζει το τηλεοπτικό κοινό παγκοσμίως, όπως μαρτυρά η προβολή του σε 22 χώρες.
Τον περσινό τελικό της βρετανικής έκδοσης παρακολούθησαν 4,17 εκατομμύρια τηλεθεατές ενώ, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ITV, το «Love Island» είναι το πιο επιτυχημένο ιστορικά πρόγραμμά του στο ηλικιακό κοινό 16 έως 34 ετών. Ο λόγος; Σύμφωνα με την επικεφαλής του ψυχαγωγικού προγράμματος του δικτύου, Αντζελα Τζέιν, αλλά και τον δημιουργό του concept, νευραλγικής σημασίας είναι το γεγονός πως τα επεισόδια προβάλλονται σχεδόν σε πραγματικό χρόνο, αφού μεσολαβούν ελάχιστες ώρες από τη στιγμή που τα πράγματα συμβαίνουν μέχρι εκείνη που καταναλώνονται, με αποτέλεσμα ο τηλεθεατής να τρέφει την ψευδαίσθηση πως παρακολουθεί μια σαπουνόπερα σε ζωντανό χρόνο. Μόνο που οι πρωταγωνιστές της είναι αληθινοί άνθρωποι και όχι ηθοποιοί και βέβαια καμιά φορά τα αισθήματά τους ίσως έχουν τω όντι αντίκρισμα και δεν ενορχηστρώνονται από κάποιο σενάριο. Αλλά ποιος είπε ότι οι ηθικοί κώδικες και η τηλεόραση πήγαιναν ποτέ μαζί;
Οι αυτοκτονίες
Το ερώτημα για το αν και κατά πόσο οι καλλίγραμμοι διαγωνιζόμενοι που τοποθετούνται σε ένα περιβάλλον το οποίο θα ζήλευαν ακόμα και οι πρωτόπλαστοι -και βέβαια ενσαρκώνει στον απόλυτο βαθμό τη μέση ινσταγκραμική φαντασίωση-, στην ουσία εκτίθενται σε βαθμό που δεν μπορούν να διαχειριστούν και τελικά υποφέρουν, ψυχικά μεγεθύνεται όσο η απήχηση του σόου γιγαντώνεται. Σύμφωνα με το «Variety», μόνο για τη φετινή όγδοη σεζόν της Μεγάλης Βρετανίας έχουν ήδη υποβληθεί 781 καταγγελίες στην αρμόδια αρχή από τηλεθεατές και οργανώσεις. Πράγμα που ακούγεται απολύτως λογικό, αφού το «Love Island», εκτός από τα αλαβάστρινα κορμιά, τις τέλειες αναλογίες των υποψήφιων εραστών, εκείνες που στέλνουν τη διαφορετικότητα και τη συμπερίληψη για περίπατο, την καλοπέραση, το φλερτ ή ακόμα και την ερωτοτροπία μεταξύ των παικτών, έχει χαρακτηριστεί και από τις αυτοκτονίες τεσσάρων ανθρώπων που συνδέθηκαν άμεσα ή έμμεσα με το reality show.
Η Σόφι Γκράντον, μοντέλο που μάλιστα κατείχε και τον τίτλο ομορφιάς της Μις Βρετανία, δεν κατάφερε ποτέ να ξεπεράσει το πόσο παρεμβατικά είχαν γίνει τα tabloids αλλά και τα κοινωνικά δίκτυα στη ζωή της. Κι αυτό δεν είναι προϊόν εικασίας, αλλά το απόσταγμα της εμπειρίας της, όπως την είχε αφηγηθεί σε συνέντευξή της το 2018, δύο χρόνια μετά τη συμμετοχή της στο σόου, και λίγους μήνες πριν αυτοκτονήσει. Είκοσι ημέρες αργότερα, στο απονενοημένο προχώρησε και ο σύντροφός της Ααρον Αρμστρονγκ.
Η τοξικότητα που έχουν να αντιμετωπίσουν οι παίκτες όσο βρίσκονται μέσα στο παιχνίδι, αλλά κυρίως όταν αποχωρούν από αυτό έχει αναδειχθεί σε μείζον ζήτημα. Μάλιστα, σύμφωνα με τους αναθεωρημένους κανόνες της βρετανικής παραγωγής, κάθε διαγωνιζόμενος μπορεί να λάβει δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη μετά την επιστροφή του στον αληθινό κόσμο - οι ίδιοι κανόνες επιτρέπουν πια την κατανάλωση μόνο δύο ποτηριών αλκοόλ καθημερινά από τους συμμετέχοντες. Ναι, η βρετανική παραγωγή του «Love Island» έδειξε αντανακλαστικά, αλλά πριν από αυτό χρειάστηκε και μια δεύτερη αυτοκτονία. Εκείνη του Αγγλοκύπριου Μάικ Θαλασσίτη.
Εντάξει, για να είμαστε δίκαιοι, χαριτωμένα -αν τα μετρήσει κανείς στην κλίμακα της σκανδαλοθηρίας- ήταν και τα κάθε λογής gates που προκάλεσε ο Βρετανός πρωθυπουργός στη διάρκεια της τρικυμιώδους θητείας του, ωστόσο η νεαρή reality σταρ τον κερδίζει κατά κράτος, αφού, όπως άξια αποδεικνύει τις τελευταίες εβδομάδες, είναι η ίδια ετυμολογία της λέξης σκάνδαλο.
Ο δρόμος για την ανεύρεση της αληθινής αγάπης μοιάζει για εκείνην κακοτράχαλος, αφού μέσα σε μόλις λίγα επεισόδια της πιο επιτυχημένης αλλά και αμφιλεγόμενης reality σειράς πρόλαβε να αλλάξει δύο ερωτικούς συντρόφους. Στο ενδιάμεσο άρπαξε και την ευκαιρία να δείξει πως εκτός από προσόντα στην ιππασία έχει και κλίση στον χορό προσφέροντας ένα οικουμενικά viral πια ερωτικό λίκνισμα, κραδαίνοντας μάλιστα ένα μαστίγιο στον άνδρα που γι’ αυτήν την εβδομάδα προβάλλει ως ιδανικό ταίρι της.
Δεν μπορεί να είναι κανείς βέβαιος αν το ελληνικό κοινό θα αποκτήσει ποτέ την Τζέμα Οουεν που του αξίζει, ωστόσο μέρα με τη μέρα οι πιθανότητες πολλαπλασιάζονται, μια και το «Love Island» οσονούπω θα αποκτήσει και το νοτιοβαλκανικό (βλ. ελληνικό) αδελφάκι του. Ηδη το τρέιλερ για το scouting και την οντισιόν των ιδανικών ανθρώπων που θα μυήσουν το ντόπιο κοινό στα πιο μύχια μυστικά του «νησιού της αγάπης» τρέχει από τον ΣΚΑΪ, ενώ ως επικρατέστερη οικοδέσποινα διαφαίνεται η Ηλιάνα Παπαγεωργίου. Ηταν δίκαιο για την πολυποίκιλη και ανεξάντλητη συλλογή μαγιό που διαθέτει, όπως προσυπογράφουν οι απειράριθμες φωτογραφίες της στο Instagram, και γίνεται πράξη.
Το μαγιό ή, τέλος πάντων, οποιοδήποτε ένδυμα (ή έστω υπόνοια ενδύματος) χρησιμοποιεί ελάχιστα τετραγωνικά μέτρα υφάσματος, αφήνοντας ακάλυπτα αντιστρόφως ανάλογη έκταση ανθρώπινης σάρκας, θεωρείται εκ των ων ουκ άνευ συστατικό της επιτυχίας του reality παιχνιδιού που δημιούργησε ο Ρίτσαρντ Κόουλς για το βρετανικό δίκτυο ITV το 2015 - στην πραγματικότητα επαναλάνσαρε μια αποτυχημένη συνταγή του 2005. Αλλωστε το παιχνίδι είναι τοπογραφικά τοποθετημένο σε εξωτικό νησί - τα γυρίσματα του βρετανικού γίνονται στη Μαγιόρκα, του αμερικανικού στα νησιά Φίτζι, ενώ για το ελληνικό φαίνεται να προκρίνεται η επιλογή της Τενερίφης.
Και τι άλλο να χρειαστεί κανείς στο «νησί της αγάπης» εκτός από τα απολύτως ενδυματολογικά απαραίτητα και βέβαια τη δεδηλωμένη πεποίθηση πως κάπου υπάρχει και αληθινή αγάπη και άδολος έρωτας - και προφανώς οι πιθανότητες να τον καταλάβεις και να τον ξετρυπώσεις πολλαπλασιάζονται αν τον συναντήσεις γυμνό ή έστω ακροθιγώς αδαμιαίο. Σε κάθε περίπτωση, συμφωνεί ή διαφωνεί κανείς με τη φιλοσοφία και την αισθητική του reality που μοιάζει με συνισταμένη δοκιμασμένων σε βαθμό μηρυκασμού τηλεοπτικών συνταγών, αντλώντας στοιχεία εγκλεισμού από το «Big Brother», ερωτικού ενδιαφέροντος από το «The Bachelor» και δοκιμασιών από το «Survivor» ή ίσως και από το «Battle of the Couples» -ναι, εκείνο το κατ’ ευφημισμόν reality show που ούτε ο Παναγιώτης Βασιλάκος θυμάται ότι παρουσίασε-, συγκινεί, ενδιαφέρει και ερεθίζει το τηλεοπτικό κοινό παγκοσμίως, όπως μαρτυρά η προβολή του σε 22 χώρες.
Τον περσινό τελικό της βρετανικής έκδοσης παρακολούθησαν 4,17 εκατομμύρια τηλεθεατές ενώ, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ITV, το «Love Island» είναι το πιο επιτυχημένο ιστορικά πρόγραμμά του στο ηλικιακό κοινό 16 έως 34 ετών. Ο λόγος; Σύμφωνα με την επικεφαλής του ψυχαγωγικού προγράμματος του δικτύου, Αντζελα Τζέιν, αλλά και τον δημιουργό του concept, νευραλγικής σημασίας είναι το γεγονός πως τα επεισόδια προβάλλονται σχεδόν σε πραγματικό χρόνο, αφού μεσολαβούν ελάχιστες ώρες από τη στιγμή που τα πράγματα συμβαίνουν μέχρι εκείνη που καταναλώνονται, με αποτέλεσμα ο τηλεθεατής να τρέφει την ψευδαίσθηση πως παρακολουθεί μια σαπουνόπερα σε ζωντανό χρόνο. Μόνο που οι πρωταγωνιστές της είναι αληθινοί άνθρωποι και όχι ηθοποιοί και βέβαια καμιά φορά τα αισθήματά τους ίσως έχουν τω όντι αντίκρισμα και δεν ενορχηστρώνονται από κάποιο σενάριο. Αλλά ποιος είπε ότι οι ηθικοί κώδικες και η τηλεόραση πήγαιναν ποτέ μαζί;
Οι αυτοκτονίες
Το ερώτημα για το αν και κατά πόσο οι καλλίγραμμοι διαγωνιζόμενοι που τοποθετούνται σε ένα περιβάλλον το οποίο θα ζήλευαν ακόμα και οι πρωτόπλαστοι -και βέβαια ενσαρκώνει στον απόλυτο βαθμό τη μέση ινσταγκραμική φαντασίωση-, στην ουσία εκτίθενται σε βαθμό που δεν μπορούν να διαχειριστούν και τελικά υποφέρουν, ψυχικά μεγεθύνεται όσο η απήχηση του σόου γιγαντώνεται. Σύμφωνα με το «Variety», μόνο για τη φετινή όγδοη σεζόν της Μεγάλης Βρετανίας έχουν ήδη υποβληθεί 781 καταγγελίες στην αρμόδια αρχή από τηλεθεατές και οργανώσεις. Πράγμα που ακούγεται απολύτως λογικό, αφού το «Love Island», εκτός από τα αλαβάστρινα κορμιά, τις τέλειες αναλογίες των υποψήφιων εραστών, εκείνες που στέλνουν τη διαφορετικότητα και τη συμπερίληψη για περίπατο, την καλοπέραση, το φλερτ ή ακόμα και την ερωτοτροπία μεταξύ των παικτών, έχει χαρακτηριστεί και από τις αυτοκτονίες τεσσάρων ανθρώπων που συνδέθηκαν άμεσα ή έμμεσα με το reality show.
Η Σόφι Γκράντον, μοντέλο που μάλιστα κατείχε και τον τίτλο ομορφιάς της Μις Βρετανία, δεν κατάφερε ποτέ να ξεπεράσει το πόσο παρεμβατικά είχαν γίνει τα tabloids αλλά και τα κοινωνικά δίκτυα στη ζωή της. Κι αυτό δεν είναι προϊόν εικασίας, αλλά το απόσταγμα της εμπειρίας της, όπως την είχε αφηγηθεί σε συνέντευξή της το 2018, δύο χρόνια μετά τη συμμετοχή της στο σόου, και λίγους μήνες πριν αυτοκτονήσει. Είκοσι ημέρες αργότερα, στο απονενοημένο προχώρησε και ο σύντροφός της Ααρον Αρμστρονγκ.
Η τοξικότητα που έχουν να αντιμετωπίσουν οι παίκτες όσο βρίσκονται μέσα στο παιχνίδι, αλλά κυρίως όταν αποχωρούν από αυτό έχει αναδειχθεί σε μείζον ζήτημα. Μάλιστα, σύμφωνα με τους αναθεωρημένους κανόνες της βρετανικής παραγωγής, κάθε διαγωνιζόμενος μπορεί να λάβει δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη μετά την επιστροφή του στον αληθινό κόσμο - οι ίδιοι κανόνες επιτρέπουν πια την κατανάλωση μόνο δύο ποτηριών αλκοόλ καθημερινά από τους συμμετέχοντες. Ναι, η βρετανική παραγωγή του «Love Island» έδειξε αντανακλαστικά, αλλά πριν από αυτό χρειάστηκε και μια δεύτερη αυτοκτονία. Εκείνη του Αγγλοκύπριου Μάικ Θαλασσίτη.
Ο κάποτε φιλόδοξος ποδοσφαιριστής κρεμάστηκε σε πάρκο του βόρειου Λονδίνου το καλοκαίρι του 2019, δύο χρόνια μετά τη συμμετοχή του στο παιχνίδι. Λέγεται πως ποτέ δεν ξεπέρασε τον χλευασμό που δέχτηκε επειδή είχε διεκδικήσει το ταίρι ενός φίλου του στο παιχνίδι. Ακόμα και για την είδηση του θανάτου του πολλές εφημερίδες χρησιμοποίησαν το διόλου τιμητικό παρατσούκλι Muggy Mike που του κληροδότησε το τηλεοπτικό πέρασμά του. Στο αίμα του Θαλασσίτη, όπως και στις Σόφι Γκράντον, ανιχνεύθηκαν ίχνη κατανάλωσης αλκοόλ και χρήσης κοκαΐνης.
Η τέταρτη και μάλλον πιο συγκλονιστική για την κοινή γνώμη αυτοκτονία ήταν εκείνη της παρουσιάστριας των τριών πρώτων σεζόν του reality show Κάρολιν Φλακ. Η 40χρονη ηθοποιός και τηλεπαρουσιάστρια, η «Μπρίτζετ Τζόουνς των realities» όπως την αποκαλούσαν, βρέθηκε νεκρή στο διαμέρισμά της στη βρετανική πρωτεύουσα λίγες εβδομάδες αφού είχε αποσυρθεί από την παρουσίαση του σόου. Η Φλακ, που είχε ιστορικό σε απόπειρες αυτοκτονιών, απομακρύνθηκε αυτοβούλως από το «Love Island» όταν κατηγορήθηκε στα τέλη του 2019 για βιαιοπραγία εναντίον του τότε συντρόφου της τενίστα Λούις Μπάρτον. Ηταν μία ακόμα φορά που η γυναίκα η οποία απολάμβανε το προνόμιο ή μάλλον την ατυχία να έχει στο παλμαρέ της βραχείες σχέσεις τόσο με τους δύο κάποτε πιο περιζήτητους Χάρι αυτού του κόσμου, δηλαδή τον πρίγκιπα Χάρι και τον Χάρι Στάιλς, έπεσε στο στόμα των tabloids και των κοινωνικών δικτύων. Αυτή έμελλε όμως να είναι και η τελευταία.
Ωστόσο, όπως ακριβώς η ζωή, έτσι και το «Love Island» συνεχίζεται. Ανθρωποι που αναζητούν τον έρωτα και την αγάπη (και βέβαια την αναγνωρισιμότητα, την εφήμερη δόξα και την επαγγελματική αποκατάσταση) συνεχίζουν να στριμώχνονται στον δοκιμαστικό σωλήνα του reality, άλλοι γνωρίζοντας και άλλοι μη έχοντας ιδέα πως αφού διαθέσουν αυτοβούλως τους εαυτούς τους ως πειραματόζωα, δεν θα είναι ποτέ πια οι ίδιοι και θα βρεθούν δυνητικά εκτεθειμένοι σε καντάρια τοξικότητας που ενδεχομένως δεν μπορούν να αντέξουν. Ομως δεν είναι μόνο το «Love Island» ένας δρόμος χωρίς επιστροφή, αλλά λίγο πολύ όλα τα ανάλογα σόου.
Ωστόσο, η επιτυχία και η απήχηση του συγκεκριμένου τόσο στη Μεγάλη Βρετανία όσο και στις ΗΠΑ έκανε μάλλον πιο ορατές από ποτέ τις παθογένειες των εν λόγω προγραμμάτων, τις συντριπτικές συνέπειες που μπορεί να έχουν στις ζωές των ανθρώπων και τα οριακά σημεία που μπορούν να τους οδηγήσουν. Και γι’ αυτό θα έπρεπε μάλλον να ευχαριστούμε το «Νησί της Αγάπης», το πιο δημοφιλές παγκοσμίως αλλά και το πλέον αμφιλεγόμενο τηλεοπτικό προϊόν, με άλλα λόγια αυτό που χωρίς να το θέλει περιέγραψε περίφημα το συλλογικό μας οξύμωρο.
Ειδήσεις σήμερα:
Εμπρηστική παραμένει η Μόσχα: «Θα υπάρξει ειρήνη μόνο εάν η Ουκρανία αλλάξει τα εδάφη της»
Έτοιμη η Ελλάδα ακόμα κι αν κλείσει ο Πούτιν την στρόφιγγα του αερίου - Ενισχύεται το ποσοστό του λιγνίτη στο ενεργειακό μείγμα
Ο Τσίπρας αποδοκιμάζει Βερναρδάκη: Απαράδεκτη διατύπωση που δεν μας εκφράζει
Η τέταρτη και μάλλον πιο συγκλονιστική για την κοινή γνώμη αυτοκτονία ήταν εκείνη της παρουσιάστριας των τριών πρώτων σεζόν του reality show Κάρολιν Φλακ. Η 40χρονη ηθοποιός και τηλεπαρουσιάστρια, η «Μπρίτζετ Τζόουνς των realities» όπως την αποκαλούσαν, βρέθηκε νεκρή στο διαμέρισμά της στη βρετανική πρωτεύουσα λίγες εβδομάδες αφού είχε αποσυρθεί από την παρουσίαση του σόου. Η Φλακ, που είχε ιστορικό σε απόπειρες αυτοκτονιών, απομακρύνθηκε αυτοβούλως από το «Love Island» όταν κατηγορήθηκε στα τέλη του 2019 για βιαιοπραγία εναντίον του τότε συντρόφου της τενίστα Λούις Μπάρτον. Ηταν μία ακόμα φορά που η γυναίκα η οποία απολάμβανε το προνόμιο ή μάλλον την ατυχία να έχει στο παλμαρέ της βραχείες σχέσεις τόσο με τους δύο κάποτε πιο περιζήτητους Χάρι αυτού του κόσμου, δηλαδή τον πρίγκιπα Χάρι και τον Χάρι Στάιλς, έπεσε στο στόμα των tabloids και των κοινωνικών δικτύων. Αυτή έμελλε όμως να είναι και η τελευταία.
Ωστόσο, όπως ακριβώς η ζωή, έτσι και το «Love Island» συνεχίζεται. Ανθρωποι που αναζητούν τον έρωτα και την αγάπη (και βέβαια την αναγνωρισιμότητα, την εφήμερη δόξα και την επαγγελματική αποκατάσταση) συνεχίζουν να στριμώχνονται στον δοκιμαστικό σωλήνα του reality, άλλοι γνωρίζοντας και άλλοι μη έχοντας ιδέα πως αφού διαθέσουν αυτοβούλως τους εαυτούς τους ως πειραματόζωα, δεν θα είναι ποτέ πια οι ίδιοι και θα βρεθούν δυνητικά εκτεθειμένοι σε καντάρια τοξικότητας που ενδεχομένως δεν μπορούν να αντέξουν. Ομως δεν είναι μόνο το «Love Island» ένας δρόμος χωρίς επιστροφή, αλλά λίγο πολύ όλα τα ανάλογα σόου.
Ωστόσο, η επιτυχία και η απήχηση του συγκεκριμένου τόσο στη Μεγάλη Βρετανία όσο και στις ΗΠΑ έκανε μάλλον πιο ορατές από ποτέ τις παθογένειες των εν λόγω προγραμμάτων, τις συντριπτικές συνέπειες που μπορεί να έχουν στις ζωές των ανθρώπων και τα οριακά σημεία που μπορούν να τους οδηγήσουν. Και γι’ αυτό θα έπρεπε μάλλον να ευχαριστούμε το «Νησί της Αγάπης», το πιο δημοφιλές παγκοσμίως αλλά και το πλέον αμφιλεγόμενο τηλεοπτικό προϊόν, με άλλα λόγια αυτό που χωρίς να το θέλει περιέγραψε περίφημα το συλλογικό μας οξύμωρο.
Ειδήσεις σήμερα:
Εμπρηστική παραμένει η Μόσχα: «Θα υπάρξει ειρήνη μόνο εάν η Ουκρανία αλλάξει τα εδάφη της»
Έτοιμη η Ελλάδα ακόμα κι αν κλείσει ο Πούτιν την στρόφιγγα του αερίου - Ενισχύεται το ποσοστό του λιγνίτη στο ενεργειακό μείγμα
Ο Τσίπρας αποδοκιμάζει Βερναρδάκη: Απαράδεκτη διατύπωση που δεν μας εκφράζει
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr