Revenge shopping: Το περίεργο φαινόμενο που έφερε ο κορωνοϊός

Και πώς εξηγείται.

Μετά από μια καραντίνα τριών μηνών, η Κίνα άρχισε να δείχνει σημάδια ανάκαμψης από την επιδημία του Covid-19, τα αυστηρά μέτρα τελείωσαν και τα μαγαζιά άνοιξαν ξανά. Τότε ξεκίνησε και το πολυαναμενόμενο «revenge spending» για να σώσει την αγορά πολυτελείας στην Κίνα.

Ο όρος, που δημιουργήθηκε για πρώτη φορά εκεί, αναφέρεται σε μια κατάσταση όπου οι καταναλωτές στερημένοι από αγορές ξεκινούν να ξοδεύουν αλόγιστα.


Διαβάστε περισσότερα στο  marieclaire.gr

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr