H πράξη αποπλάνησης πίσω από τα πιο διάσημα αρώματα της ιστορίας
H πράξη αποπλάνησης πίσω από τα πιο διάσημα αρώματα της ιστορίας
Επισκεφτήκαμε την έκθεση-υπερπαραγωγή που ενθουσίασε το κοινό και ρωτήσαμε τον αρωματοποιό της Chanel, Olivier Polge, τι είναι αυτό που κάνει τα θρυλικά αρώματα του οίκου αξεπέραστα εδώ και έναν αιώνα.
Με ένα στοίχημα στο 5, έτσι ξεκίνησαν όλα. Όταν κατά τη δημιουργία του αρώματος η Γκαμπριέλ Σανέλ διάλεξε το 5ο δείγμα που της παρουσίασε ο αρωματοποιός Ερνεστ Μπο, πόνταρε στο 5. «Θα το αφήσουμε έτσι, με όνομα τον αριθμό του, και το νούμερο 5 θα του φέρει τύχη», είπε.
Λίγο μετά το λανσάρισμά του, το 1921, η φράση «Jouez le 5» (παίξε το 5) εμφανίστηκε στις βιτρίνες της μπουτίκ της Rue Cambon. Mε μια προσταγή, η προληπτική σχεδιάστρια προσκαλούσε τους περαστικούς να στοιχηματίσουν, όπως είχε κάνει κι εκείνη, στο σαγηνευτικό Νο 5. Το δικό της «νούμερο» εξάλλου ήταν μια καθημερινή θεατρική πράξη αποπλάνησης.
Διαβάστε τη συνέχεια στο marieclaire.gr
Λίγο μετά το λανσάρισμά του, το 1921, η φράση «Jouez le 5» (παίξε το 5) εμφανίστηκε στις βιτρίνες της μπουτίκ της Rue Cambon. Mε μια προσταγή, η προληπτική σχεδιάστρια προσκαλούσε τους περαστικούς να στοιχηματίσουν, όπως είχε κάνει κι εκείνη, στο σαγηνευτικό Νο 5. Το δικό της «νούμερο» εξάλλου ήταν μια καθημερινή θεατρική πράξη αποπλάνησης.
Διαβάστε τη συνέχεια στο marieclaire.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα