Πόση fast fashion μπορεί να καταναλώσει η Generation Z;

Ο «εθισμός» στη fast fashion και οι συνέπειές του στη ζωή των Zenialls. 

Οι Zennials ή Zoomers ή αλλιώς «τα παιδιά που γεννήθηκαν μετά τους Millenials» βρίσκονται στο επίκεντρο της μόδας εδώ και μερικά χρόνια, έχοντας μάθει από μικρή ηλικία να έχουν τη δική τους στιλιστική άποψη και να καθορίζουν προσωπικά τις σχέσεις τους με τα εκάστοτε trends. H γενιά που γαλουχήθηκε μέσα στην κουλτούρα των μεγάλων αλυσίδων λιανικού εμπορίου και του online, συχνά παρορμητικού, shopping έμαθε εξαρχής να προτιμά τη μεγάλη ποικιλία ρούχων και αξεσουάρ, ανεξάρτητα από παράγοντες όπως η ποιότητα, η διαχρονικότητα και η φυσική αντοχή τους. Σήμερα, αποτελούν ίσως το μεγαλύτερο target group των fast fashion brands: από αυτά ψωνίζουν, από αυτά εμπνέονται, αλλά και αντίστροφα, γίνονται πηγή έμπνευση για τις νέες τάσεις που «σερβίρουν» καθημερινά τέτοιες εταιρείες, όπως το Shein. Πώς μπορεί να περιγραφεί ακριβώς η σχέση της Generation Z με τη «γρήγορη μόδα» και, κυρίως, πόση από αυτήν είναι σε θέση να καταναλώσει, σε τι βαθμό και με ποιες συνέπειες;
Διαβάστε περισσότερα στο marieclaire.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr