Οι γυναίκες στην οινική παραγωγή: Τα φυλετικά στερεότυπα κρατούν πίσω την ανέλιξή τους

Οι γυναίκες στην οινική παραγωγή: Τα φυλετικά στερεότυπα κρατούν πίσω την ανέλιξή τους

Η δράση του WSPC που ενισχύει την εκπαίδευση στις μητέρες μονογονεϊκών οικογενειών.

woman_wine
Οι γυναίκες στις αγορές κρασιών, αποσταγμάτων και HORECA, παρά τη βελτίωση που παρατηρείται, εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν σημαντικές προκλήσεις και ανισότητες, διαπίστωσε έρευνα στην ελληνική αγορά από το WSPC (Wine Spirits Coffee Beverages).

 
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία του Οργανισμού, την Τετάρτη, 25 Σεπτεμβρίου, παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα της έρευνας, στην οποία συμμετείχαν 214 γυναίκες και η οποία βασίστηκε στο ερωτηματολόγιο της αντίστοιχης βρετανικής έρευνας «Women in Wine».

 
Κλείσιμο
Σύμφωνα με αυτά, το σημαντικότερο ζήτημα που πρέπει να λυθεί είναι τα φυλετικά στερεότυπα, η ανισότητα στις απολαβές, η παρενόχληση και η ανεπιθύμητη συμπεριφορά από συνεργάτες και τα εμπόδια που βρίσκουν οι γυναίκες στην ανέλιξή τους, κυρίως έπειτα από την απόκτηση οικογένειας και παιδιών.

Παρά την παραδοχή των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν, οι γυναίκες που συμμετείχαν στην έρευνα, παραδέχτηκαν σε μεγάλο ποσοστό πως δεν πιστεύουν ότι θα ληφθούν μέτρα αντιμετώπισης των διακρίσεων, αν αναφέρουν κάποιο αντίστοιχο περιστατικό.

Διαβάστε περισσότερα στο marieclaire.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Best Of Network

Δείτε Επίσης