Τα έντυπα περιοδικά κερδίζουν ξανά χώρο ανάμεσα στους αναγνώστες -Τι δείχνουν τα στοιχεία

Τα έντυπα περιοδικά κερδίζουν ξανά χώρο ανάμεσα στους αναγνώστες -Τι δείχνουν τα στοιχεία

Γιατί η νέα πολυτέλεια βρίσκεται στις σελίδες των παραδοσιακών έντυπων μέσων;

Τα έντυπα περιοδικά κερδίζουν ξανά χώρο ανάμεσα στους αναγνώστες -Τι δείχνουν τα στοιχεία
Ημία γενιά μετά την άλλη έχει βιώσει την αλλαγή στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Έχουμε δει την εικόνα να νικά τον ήχο και τον γραπτό λόγο και έτσι το ραδίοφωνο και οι εφημερίδες να χάνουν έναντι της τηλεόρασης. Κατά τον ίδιο τρόπο η γρήγορη και εύκολη πρόσβαση στην είδηση από τα κινητά μας τηλέφωνα έχει μετατοπίσει τις πηγές ενημέρωσης από την τηλεόραση στις οθόνες μας και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

 
Η συγκεκριμένη ανάπτυξη δεν επηρεάσε μόνο την ενημέρωση, αλλά γενικά τη διασκέδαση και την ψυχαγωγία, καθώς και τον Έντυπο Τύπο.

 
Σύμφωνα με στοιχεία της Magna που επικαλείται το Bloomberg, στο απόγειό τους το 2007, τα ετήσια διαφημιστικά έσοδα από τις έντυπες εκδόσεις έφταναν τα 19,5 δισεκατομμύρια δολάρια στις ΗΠΑ. Έκτοτε, ο κλάδος γύρισε νέα σελίδα, με σχεδόν κάθε επόμενο έτος να αποφέρει λιγότερα διαφημιστικά έσοδα από το προηγούμενο.

Ίσως, όμως, όπως υποστήριξε η Amanda Mull σε ένα άρθρο της στο Bloomberg, που δημοσιεύθηκε την περασμένη Πέμπτη, φέτος το ψηφιακό να μην νίκησε το έντυπο – όπως θα περίμενε κανείς. Αντιθέτως, όπως ακριβώς ο κινηματογράφος, τα βιβλιοπωλεία και οι δίσκοι βινυλίου, τα έντυπα μέσα ενημέρωσης βιώνουν κάτι σαν αναβίωση, με τα καθιερωμένα περιοδικά να αναβαθμίζονται από απλά αντικείμενα χαλάρωσης σε πιο εξειδικευμένα πολυτελή «προϊόντα αναψυχής».

 
Ενώ η χρυσή εποχή της έντυπης έκδοσης έχει περάσει ανεπιστρεπτί – το ίδιο άρθρο του Bloomberg ανέφερε ότι ακόμη και ο μεγαλοεκδότης Condé Nast, «δεν είναι πλέον εταιρεία περιοδικών», σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλό του – ένας αυξανόμενος αριθμός παλαιών μέσων ενημέρωσης ανακοίνωσε σχέδια για την ανανέωση των προηγουμένως εγκαταλελειμμένων έντυπων προσφορών το 2024, συμπεριλαμβανομένων των NME, Nylon, Vice, Life και The Onion.

Επιπλέον, ορισμένες εκδόσεις που γεννήθηκαν ψηφιακά δίνουν τώρα επίσης μια ευκαιρία στην έντυπη μορφή τους, με το The Cut της Vox Media να λανσάρει το πρώτο έντυπο τεύχος Φθινοπωρινής Μόδας τον περασμένο Σεπτέμβριο.

Διαβάστε περισσότερα στο marieclaire.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης