Τι συνέβη όταν απαγορεύτηκε η χρήση κινητών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση της Νορβηγίας;
Τι συνέβη όταν απαγορεύτηκε η χρήση κινητών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση της Νορβηγίας;
Ο κοινωνικός ψυχολόγος και συγγραφέας Jonathan Haidt παρουσιάζει κάποια ενθαρρυντικά ευρήματα – για την ψυχική κατάσταση, τις σχολικές επιδόσεις και τη συμπεριφορά των παιδιών.
Με αφετηρία ένα εύρημα του London School of Economics, που μετά από μελέτες του κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι μαθητές που δεν έχουν πρόσβαση σε κινητά σημειώνουν καλύτερες επιδόσεις στις εξετάσεις κατά 13-20%, ο κοινωνικός ψυχολόγος Jonathan Haidt, συγγραφέας του μπεστ σέλερ βιβλίου «The Anxious Generation», σχολίασε σε μια νέα ανάρτησή του στο Instagram: «Αυτό το χάσμα καταδεικνύει την παραβιαστική φύση των αντιπερισπασμών στη σχολική αίθουσα, όπου οι ειδοποιήσεις, τα social media και τα παιχνίδια αποσπούν την προσοχή των παιδιών».
Διαβάστε τη συνέχεια στο marieclaire.gr
Διαβάστε τη συνέχεια στο marieclaire.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα