Ένας στους πέντε ενήλικες ενημερώνεται από τους influencers στα social media για την τρέχουσα ειδησεογραφία
19.11.2024
17:30
Σε όλες τις πλατφόρμες, οι άνδρες influencers υπερτερούν αριθμητικά των γυναικών και οι δημιουργοί με σαφείς πολιτικούς προσανατολισμούς έχουν περισσότερη απήχηση.
Οι influencers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτέλεσαν καυτό θέμα κατά τη διάρκεια της εκλογικής κούρσας των ΗΠΑ το 2024, καθώς και τα δύο κόμματα φλέρταραν τους δημιουργούς περιεχομένου ενόψει των εκλογών.
Τώρα, μια νέα έρευνα του Pew Research Center αποκαλύπτει πόσο σημαντική είναι η επίδραση των λεγόμενων «social media influencers» στο σημερινό οικοσύστημα πληροφόρησης.
Περίπου το 21% των ενηλίκων στις ΗΠΑ στρέφονται στους influencers για πληροφορίες, με τους περισσότερους να δηλώνουν ότι οι δημιουργοί «τους βοήθησαν να κατανοήσουν καλύτερα τα τρέχοντα γεγονότα και τα πολιτικά ζητήματα», σύμφωνα με τη μελέτη.
Ο αριθμός αυτός ήταν υψηλότερος μεταξύ των νέων ενηλίκων, με το 37% των ατόμων ηλικίας 18 έως 29 ετών να δηλώνουν ότι ενημερώνονται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τους influencers.
Η Pew διεξήγαγε έρευνα σε 10.000 ενήλικες και ανέλυσε 500 «ειδησεογραφικούς influencers», τους οποίους όρισε ως άτομα που δημοσιεύουν τακτικά για τρέχοντα γεγονότα και έχουν πάνω από 100.000 followers στο Facebook, το Instagram, το TikTok, το X ή το YouTube.
«Οι ειδησεογραφικοί “επηρεαστές” έχουν αναδειχθεί ως μία από τις βασικές εναλλακτικές λύσεις στα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης ως πηγή ειδήσεων και πληροφοριών για πολλούς ανθρώπους, ιδίως για τους νεότερους», δήλωσε o Galen Stocking, ένας εκ των συγγραφέων της μελέτης και κοινωνικός επιστήμων στο Pew Research Center, σε δελτίο τύπου. «Και αυτοί οι παράγοντες επιρροής έχουν πραγματικά φτάσει σε νέα επίπεδα προσοχής και προβολής φέτος εν μέσω των προεδρικών εκλογών».
Διαβάστε περισσότερα στο marieclaire.gr
Τώρα, μια νέα έρευνα του Pew Research Center αποκαλύπτει πόσο σημαντική είναι η επίδραση των λεγόμενων «social media influencers» στο σημερινό οικοσύστημα πληροφόρησης.
Περίπου το 21% των ενηλίκων στις ΗΠΑ στρέφονται στους influencers για πληροφορίες, με τους περισσότερους να δηλώνουν ότι οι δημιουργοί «τους βοήθησαν να κατανοήσουν καλύτερα τα τρέχοντα γεγονότα και τα πολιτικά ζητήματα», σύμφωνα με τη μελέτη.
Ο αριθμός αυτός ήταν υψηλότερος μεταξύ των νέων ενηλίκων, με το 37% των ατόμων ηλικίας 18 έως 29 ετών να δηλώνουν ότι ενημερώνονται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τους influencers.
Η Pew διεξήγαγε έρευνα σε 10.000 ενήλικες και ανέλυσε 500 «ειδησεογραφικούς influencers», τους οποίους όρισε ως άτομα που δημοσιεύουν τακτικά για τρέχοντα γεγονότα και έχουν πάνω από 100.000 followers στο Facebook, το Instagram, το TikTok, το X ή το YouTube.
«Οι ειδησεογραφικοί “επηρεαστές” έχουν αναδειχθεί ως μία από τις βασικές εναλλακτικές λύσεις στα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης ως πηγή ειδήσεων και πληροφοριών για πολλούς ανθρώπους, ιδίως για τους νεότερους», δήλωσε o Galen Stocking, ένας εκ των συγγραφέων της μελέτης και κοινωνικός επιστήμων στο Pew Research Center, σε δελτίο τύπου. «Και αυτοί οι παράγοντες επιρροής έχουν πραγματικά φτάσει σε νέα επίπεδα προσοχής και προβολής φέτος εν μέσω των προεδρικών εκλογών».
Διαβάστε περισσότερα στο marieclaire.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr