Τεχνητή Νοημοσύνη: Απειλεί την αντιπροσώπευση της αληθινής ομορφιάς;
07.12.2024
16:30
Το Dove δεσμεύεται να μην τη χρησιμοποιήσει ποτέ για να αναπαραστήσει αληθινές γυναίκες στις διαφημίσεις του.
Με αφορμή τη συμπλήρωση 20 χρόνων από την καμπάνια «Αληθινή Ομορφιά», το Dove ανανεώνει τη δέσμευσή του να προάγει την αυθεντικότητα και τη διαφορετικότητα στην εκπροσώπηση της γυναικείας ομορφιάς, παρά τις σύγχρονες προκλήσεις που δημιουργούνται από τις νέες τεχνολογίες, όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη, δημιουργώντας την καμπάνια «Ο Κώδικας».
Το 2004, το Dove ανέδειξε για πρώτη φορά στον κόσμο την αληθινή έννοια της ομορφιάς, ανατρέποντας τα παραδοσιακά πρότυπα που επικρατούσαν στον χώρο της διαφήμισης και της μόδας. Η καμπάνια αυτή αποτέλεσε μία ισχυρή πρόκληση για τη βιομηχανία της ομορφιάς, καλώντας τα μέσα ενημέρωσης και τις εταιρείες να αναγνωρίσουν τη σημασία της ποικιλίας και της ρεαλιστικής εκπροσώπησης των γυναικών. Η έρευνα του Dove το 2004 αποκάλυψε ότι μόνο το 2% των γυναικών θεωρούσαν τον εαυτό τους όμορφο, κάτι που κινητοποίησε τη μάρκα να επαναπροσδιορίσει τα πρότυπα ομορφιάς.
Το 2004, το Dove ανέδειξε για πρώτη φορά στον κόσμο την αληθινή έννοια της ομορφιάς, ανατρέποντας τα παραδοσιακά πρότυπα που επικρατούσαν στον χώρο της διαφήμισης και της μόδας. Η καμπάνια αυτή αποτέλεσε μία ισχυρή πρόκληση για τη βιομηχανία της ομορφιάς, καλώντας τα μέσα ενημέρωσης και τις εταιρείες να αναγνωρίσουν τη σημασία της ποικιλίας και της ρεαλιστικής εκπροσώπησης των γυναικών. Η έρευνα του Dove το 2004 αποκάλυψε ότι μόνο το 2% των γυναικών θεωρούσαν τον εαυτό τους όμορφο, κάτι που κινητοποίησε τη μάρκα να επαναπροσδιορίσει τα πρότυπα ομορφιάς.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr