Στην κεραμούπολη του Αμαρουσίου στις αρχές του ’60, φτάνει μια νέα εικαστικός που θα αλλάξει την ελληνική τέχνη του πηλού

Στην κεραμούπολη του Αμαρουσίου στις αρχές του ’60, φτάνει μια νέα εικαστικός που θα αλλάξει την ελληνική τέχνη του πηλού

H ιστορία της Μαίρης Χατζηνικολή, που οραματίστηκε το γήινο υλικό ως μέσο προσωπικής έκφρασης, με αφορμή μια νέα έκθεση (έως τις 31/12) στο καινούριο καλλιτεχνικό σπίτι της Κυψέλης, Λόφος Art Project.

Στην κεραμούπολη του Αμαρουσίου στις αρχές του ’60, φτάνει μια νέα εικαστικός που θα αλλάξει την ελληνική τέχνη του πηλού
Στα τέλη του ’50 και τις αρχές του ’60, το Μαρούσι είναι τελείως διαφορετικό. Αν και πολύ πιο εξοχικό από το σημερινό προάστιο, κυριολεκτικά αποτελεί ένα καζάνι δημιουργικότητας. Είναι μια κεραμούπολη, διάσπαρτη με καμίνια, φωτιές και πάνω από 250 εργαστήρια, όπως περιγράφει ο Δημήτρης Σαραφιανός, δημιουργός του Λόφος Art Project, του νέου καλλιτεχνικού σπιτιού της Κυψέλης που γράφει στη σελίδα στο Facebook:

 «Η αγγειοπλαστική ήταν ιδιαίτερα επίπονη τέχνη. Ιδίως η παραγωγή του πηλού. Στα μαρουσιώτικα κανάτια χρησιμοποιούσαν τρία χώματα από Καλογρέζα, Ηράκλειο και Μπογιάτι σε αναλογία 3-2-1. Το ανακάτεμα γινόταν με ολόκληρο το σώμα σε μεγάλες δεξαμενές, τις λεγόμενες καρούτες. Αλλά και όλη η δημιουργία των αγγείων γινότανε σε πλινθόκτιστα εργαστήρια με χωμάτινο πάτωμα και καμίνια που παλιά δουλεύανε με ξύλα, καρυδότσουφλα ή πριονίδι.

Διαβάστε τη συνέχεια στο marieclaire.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης